abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2826256
Zow, die mafketel is weg. Er zijn dus we rustige momenten hier.

* Icarusje verdwijnt de keuken in en even later komt hij terug met een grote pan stamppot zuurkool met worst. Hij zet het op een warmhoudplaat op de bar.

Iedereen die trek heeft mag mee-eten hoor. Tis mijn eerste maaltijd dus ik betaal.

* Icarusje pakt een bord, schept het vol en gaat aan een tafeltje zitten.

Vliegen tot je er bij neer valt
  woensdag 16 januari 2002 @ 10:38:17 #152
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2831683
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 18:22 schreef Icarusje het volgende:
Zow, die mafketel is weg. Er zijn dus we rustige momenten hier.

* Vrolijk fluitend op deze zonnige dag komt Dr. Kasper het Vrijetijdscentrum binnen. Z'n ogen glijden langs de verlate stoelen en tafeltjes.

Hmm... d'r is nog niemand. Ik dacht dat Odulla een goede vervanger voor Faat had aangenomen, maar het blijkt als vanouds toch weer op zelfbediening aan te komen.

* Kasper gaat de keuken in en als snel wordt de ruimte gevuld met de geur van verse koffie.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 16 januari 2002 @ 11:58:03 #153
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2832323
* Nu er niemand is om de stekker eruit te trekken besluit Kasper om de karaoke eens lekker hard te zetten.

Ik zit hier nu al uren
door het raam kijk ik op straat
ik weet dat je niet komt, maar ik heb hoop
't regent en de druppels ik tel ze op m'n raam
ik kom niet ver want steeds hoor ik je naam
het is koud zonder jou
maar toch blijf ik je trouw
ik hoef je niet te zeggen
dat ik van de hou
als je in m'n ogen kijk zegt dat genoeg
moet ik dan steeds zeggen
'schat ik hou van jou
ik geef je alles wat je mij ook vroeg.

Het is stil alleen in huis
alsjeblief kom toch weer thuis
dat ik van je hou
als je in m'n ogen kijkt zegt dat genoeg

De avond is gevallen
de lichten zijn al aan
voor mij ligt al weer een lange nacht
hoe lang zal dit nog duren
mijn ramen die beslaan
met m'n vinger schrijf ik langzaam je naam
het is koud zonder jou,
maar toch blijf ik je trouw
dat ik van je hou
als je m'n ogen kijkt zegt dat genoeg
hoe kan je dan steeds zeggen
'schat ik hou van jou'
ik geef je alles wat je me ook vroeg.

etc...

pi_2832693
* Odulla schrikt wakker van het harde lawaai beneden en besluit om een kijkje te gaan nemen...

Hé Kasper, ben jij het? Had ook niet anders verwacht...
Zoooo, effe uitrekken!
Tis gister behoorlijk laat geworden met Icarus, jeetje, wat kan die man lekker koken zeg.

Heb je een kop koffie voor me?
Btw... ben je al "bezig" met Fleurke?

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  woensdag 16 januari 2002 @ 13:18:03 #155
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2833006
* De laatste tonen van Andre Hazes' mooie tranentrekker sterven weg en Kasper gaat met 2 kopjes koffie bij Odulla zitten.

Zo, dat was weer genieten toch?

Fleurke? Tja, 't is wel een lekker kippetje, maar ik zie haar zo weinig. Weet jij waar ze uithangt?

pi_2833602
Ah, lekker Kasper, goed bakkie!

Fleurke... nee, ik zou het niet weten.
Maaarreee..... ben je veerrllliiieeffffddddd? ->

woensdag 16 januari 2002 @ 14:17:06 #157
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2833648
Verliefd? Neuh, niet echt. Het gaat mij meer om de sex.

Maar dat moet je niet tegen haar zeggen hoor.

pi_2834773
Voor de deur van het VTC staan Alexanderr, Craziest en Callista met bivakmutsen op en controleren
hun wapens.
Het is Callista's eerste overval en ze kirt van plezier. Alexanderr en Craziest hebben dit varkentje klaarblijkelijk al vaker gewassen, want ze halen koel en zelfverzekerd de veiligheidspallen van hun wapens en kijken elkaar veelbetekend aan.

* Op mijn teken, zegt Alexander, 1, 2, 3, Go!!!!

Alexanderr en Craziest trappen samen de deur van het VTC in en rennen naar binnen.
Callista is helemaal op van de spanning en begint meteen in het wilde weg te schieten waarna de kroonluchter met luid gedonder naar beneden klettert op de marmeren vloer van de entree.

Enkele geschrokken gasten proberen weg te vluchten, maar Callista heeft ze met een dreigende blik en een zwaai van haar Uzi al snel onder bedwang.

Alexanderr springt met een boog over de bar en richt zijn wapen op de onthutste Odulla die hem met grote ogen aankijkt.
Als een holbewoner pakt Alexanderr Odulla bij haar haren en gooit haar over een van zijn schouders.

Ook Craziest is inmiddels ook over de bar gesprongen en vult in razendtempo enkele jute zakken met sterke drank. Wanneer plotseling de nieuwe medewerker van het VTC, Icarusje uit de keuken komt lopen kijkt Craziest geirriteerd op en met een enorme klap slaat hij het ventje neer.

Callista blijkt een natuurtalent als zij plots met de inhoud van de fooienpot en 2 bakken ijs naar de mannen toeloopt en kirt dat ze klaar is om te vertrekken.
Net zo snel als ze gekomen zijn verlaat het boeventrio het VTC in het bezit van Odulla, de gehele voorraad drank vanachter de bar, de fooienpot en het ijs.

Icarusje bewusteloos en bloedend achterlatend op de koude vloer van het VTC

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
pi_2834971
* Voordat Odulla zich ook maar kan beseffen wat haar overkomt, ligt ze over de sterke schouder van Alexanderr.

HHHHEEEEELLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!
Maar het is te laat...

* Odulla komt ineens bij haar positieven als ze omkijkt en Icarus bloedend op de grond ziet liggen en mept Alexanderr op zijn hoofd. Deze valt op de grond en Odulla zet het op een rennen...

woensdag 16 januari 2002 @ 16:39:33 #160
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2834977
* Onthust slaat Dr. Kasper vanuit zijn schuilplaats achter het karaoke-apparaat het schouwspel gade. OMG, alle drank weg! Wat erg! Het is duidelijk: de ontvreemding van de flessen maakt meer indruk op de dokter dan de ontvoering van Odulla.
pi_2835026
Binnen 3 tellen heeft Alexanderr Odulla echter ingehaald pakt haar stevig vast en geeft haar 3 harde klappen in het gezicht.
Afgelopen nou Oliebolletje met Alexanderr meppen, jij gaat gewoon mee!!

Odulla nog enigszins duizelig van de klappen voelt dat ze weer op Alexanderrs schouder wordt gehesen waarna deze snel naar het Hotel loopt!!

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
pi_2835116
* Onder de indruk van de ferme klappen van Alexanderr, laat Odulla maar alles over zich heen komen... Het heeft geen zin, ik ben toch zwakker... ik ben maar een vrouw...

Kasper:

pi_2837375

* Icarusje ontwaakt uit een soortement van coma en ziet allemaal sterretjes.

Wat is er gebeurd, waaar is Odulla?

Is er iemand??

pi_2837983
iemand hier??????

* Icarusje staat op en voelt zich weer helemaal duizelig. Hij kruipt de trap op en gaat op bed liggen.

woensdag 16 januari 2002 @ 21:46:59 #165
909 Num
Núm dus!
pi_2838861
* Num rent vanuit het bos door het dorp en komt hijgend aan bij het VTC

Hèhè

..

...

..
...

* Num neemt snel een glas water in het VTC. Zijn geest is zo beneveld van de vermoeidheid dat hij Icarusje niet opmerkt.

* Num strompelt de laatste meters richting boot

donderdag 17 januari 2002 @ 13:24:24 #166
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2844587
* Kasper slentert verveeld het Vrijetijdscentrum binnen.

Wat is het rustig vandaag. Jojo is er niet.
Odulla ligt ws nog in d'r bed.
Ik verveel me.

pi_2845020
* Icarusje wordt langzaam wakker en kijkt verward om zich heen.

Waar ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn familie?

* Icarusje gaat zn kamer uit en loopt richting buiten. Hij komt door een soort café waar een man alleenzaam zit.

Goeiemorgen

Wie bent U, waar ben ik, wat doe ik hier?

donderdag 17 januari 2002 @ 14:10:43 #168
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2845137
* Verwonderd kijkt Kasper op. Dit is toch Icarusje? Dit kent mij toch? Hij noemde mij zelfs een mafketel.

Ik ben dokter Kasper. En ik wil graag wat te eten bestellen.

pi_2845408
Dokter? Is dit een ziekenhuis dan? Als je wat wilt eten zul je toch echt bij de bediening moeten zijn.

Ik weet neit wat er met me gebeurd is, maar ik heb echt geen flauw idee waar ik ben en hoe ik hier terecht ben gekomen

pi_2847053
Alexanderr komt mokkend het VTC binnen, dit keer zonder wapens en bivakmuts, en loopt direct door naar de bar.
Met een harde slag laat hij zijn vuist op de bar vallen en roept: halllllo, is er iemand?!
  donderdag 17 januari 2002 @ 17:01:21 #171
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2847176
* Met een jovialiteit dokters eigen geeft Kasper Alexanderr een klap op z'n schouders.

Hé Alexanderr, ouwe rukker, wil je wat van me drinken?

* Dokter Kasper heeft er duidelijk eentje teveel op. Normaal is hij niet zo gul.

pi_2854869
Vele borrels en vele uren later staan de 2 heren nog te pimpelen.
Alexanderr heeft Dr. Kasper al bijna zover dat hij Odulla van hem wil over kopen

Het enige waar ze nog niet uit zijn is de prijs. Dr. Kasper blijkt een zuinig man te zijn terwijl Alexanderr toch van mening is dat een man met zo'n salaris toch minstens 250.000 fokeuro neer kan tellen voor zo'n prachtvrouw.

Dr. Kasper houdt echter voet bij stuk en dingt af waarna ze uiteindelijk op een bedrag van 75.000 fokeuro uitkomen.
Inmiddels praat Dr. Kasper met dubbele tong en kijkt hij wazig voor zich uit, maar......schrijft ie wel een cheque uit voor Alexanderr.

Alexanderr beloofd nog te bellen waar en wanneer hij de blonde schat af zal leveren.
Maar Dr. Kasper is met dromerige blik op zijn gezicht alweer ergens anders met zijn gedachten, zit te bedenken wat hij straks allemaal met de mooie Odulla van plan is en vindt het allemaal prima. Alexanderr loopt met de cheque tevreden de deur uit....zo die blonde doos ben ik vast kwijt, nu nog kijken of die 2 andere gekken kan slijten

vrijdag 18 januari 2002 @ 08:25:08 #173
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_2855001
* Met een bonkende kop wordt Kasper wakker. Zijn hoofd doet zo'n pijn dat hij de gebruikelijke vraag "waar ben ik" maar achterwege laat. Hij kijkt naar al die lege flessen om zich heen en beseft zich dat het gisteren wel heel erg gezellig was met Alexanderr.

Wanneer hij opstaat valt er een stuk papier uit z'n zak. Hij pakt het op en leest:

******* EIGENDOMS BEWIJS *******

Voor Fokeuro 75.000,- bent U de eigenaar geworden van de mooiste en volste vrouw van 't eiland:

ODULLA

Zij zal 24/7 voor U ter beschikking staan. Uw wens is haar bevel.

* Verwonderd leest de dokter het papier. Dan verschijnt er een brede glimlach op z'n gezicht.

pi_2867031
* Icarusje doolt door het VTC, op zoek naar wie hij is. Hij ziet een boeket bloemen met een briefje eraan. 'Voor Icarusje, omdat je hier komt werken' staat erop.

Ow, ik heet Icarusje en ik werk hier, nou dat zal dan wel.

* Icarusje loopt naar buiten, loopt langs de kade en komt via een behoorlijke omweg weer terug bij het VTC.

Nou owkee, hier ben ik dan. Het lot brengt me hier dus ik zal heir wel horen.

* Icarusje zet twee klapborden van FokNum ijs buiten, hangt een paar vlaggen op en zet een paal neer met een schoolbord erop. Daarboven moteerd hij een houten plank met de tekst: 'Dagmenu'

Zow, nu nog even opschrijven dat het vandaag spaghetti bolognese is en dan naar de keuken om het klaar te maken.

pi_2875864
Nou, dat was weer een succes. Misschein is pannenkoeken meer het eilanderseten.

* Icarusje veegt de spaghetti van het bord enschrijft erop:
'Heden: Spekpannenkoeken met stroop'

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')