Welkom!
Kom hier heerlijk tot rust en geniet van de weldadige kruiden-baden, jacuzzi;s, griekse stoombaden, uiteraard onze sauna, en eet een lekker, gezond hapje in de lobby.
Binnenkort starten wij ook met de levering van Luxe badkamers, zwembaden en whirlpools.
Heerlijk een Sauna-complex.. daar kan ik m'n vermoeide voeten eens heerlijk laten uitrusten, Dit was echt iets wat we nodig hadden hier..
* Hij gaat dan intens genieten van een heerlijk stoombad
Ze stapt de lobby binnen en ziet al snel de lijst met aanlokkelijke arrangementen. Goedkeurend knikt ze en struint dan het hele complex af. Als ze de deur van de sauna op een kiertje openduwt, ziet ze daar Magneet languit liggen genieten van de rust en de hitte van de sauna. Een zeer smakelijke aanblik voor de Hogepriesteres. Ze likt haar lippen af, maar sluit toch weer zachtjes de deur. De volgende deur die zij opent doet een flinke wolk stoom in haar gezicht drijven. "Zeg - kan die deur dicht?" hoort ze een barse mannenstem roepen. Snel sluit ze de deur achter zich als ze het stoombad betreedt om dit nader te onderzoeken. Door de hoeveelheid stoom in deze ruimte ziet ze de man pas als ze bijna op zijn tenen staat. De breedgeschouderde, maar ongeklede Pretorian_Guard staat haar bevreemd aan te staren. "Neem me niet kwalijk, maar is het niet gebruikelijk om de badjas buiten aan het haakje te hangen?" Vol verlangen kijkt de niet celibataire priesteres hem aan. Zou ze....? Ze strekt haar hand naar het gespierde lichaam uit - maar bedenkt zich. Ze heeft nog zoveel te doen!!
Snel draait ze zich om en verlaat het stoomhok.
Terug in de lobby meldt ze zich bij de receptie. De dame achter de balie kijkt haar verbaasd aan. Haar pij is uiteraard helemaal vochtig geworden van de stoom en plakt rond Phoenixx' lichaam. Maar - vakkundig als zij is - overhandigt zij de gevraagde pen en papier aan Phoenixx. En Phoenixx schrijft:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Geachte qbus,
Na een vluchtig bezoek aan uw prachtig aangelegde sauna-complex met weldadige kruiden-baden, jacuzzi;s, griekse stoombaden, miste ik een ruimte om te mediteren. Is het misschien een idee om een ruimte in uw complex te reserveren voor het tot rust komen van de gehaaste geest en waar tevens de Eiland heilige St. Lurky kan worden vereerd? Met name dit laatste lijkt me een waardevolle toevoeging aan dit complex. Het zou uw gasten de kans geven om, na een weldadige verzorging van het lichaam, ook de geest te verrijken door de zegeningen van Hare Slechtigheid St. Lurky te ontvangen.
Uiteraard ben ik van harte bereid u te adviseren indien u dat wenst.
Uw medewerking zal worden beloond!
Phoenixx
Hogepriesteres van de "brandende bramenstruik"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ha, een sauna. Mag ik er ook in? Lekker een uurtje zweten
quote:Beste mevrouw phoenixx.
Op zondag 27 oktober 2002 21:48 schreef Phoenixx het volgende:
"Geachte qbus,
Na een vluchtig bezoek aan uw prachtig aangelegde sauna-complex met weldadige kruiden-baden, jacuzzi;s, griekse stoombaden, miste ik een ruimte om te mediteren. Is het misschien een idee om een ruimte in uw complex te reserveren voor het tot rust komen van de gehaaste geest en waar tevens de Eiland heilige St. Lurky kan worden vereerd? Met name dit laatste lijkt me een waardevolle toevoeging aan dit complex. Het zou uw gasten de kans geven om, na een weldadige verzorging van het lichaam, ook de geest te verrijken door de zegeningen van Hare Slechtigheid St. Lurky te ontvangen.Uiteraard ben ik van harte bereid u te adviseren indien u dat wenst.
Uw medewerking zal worden beloond!Phoenixx
Hogepriesteres van de "brandende bramenstruik"
Momenteel ben ik berg druk met verschillende zaken en uiteraard het op orde stellen van de beleidsplannen voor het complex. Wellicht zijn er mogelijkheden in de toekomst. Tot die tijd hoop ik dat u zich kunt vinden in het huidige voorzieningen-aanbod dat overigens zeer snel zal worden uitgebreid met massage en voetverzorging. Hiervoor heb ik een deskundige overgevlogen die zo snel mogelijk begint.
m v g
qbus
quote:Uiteraard.
Op maandag 28 oktober 2002 19:31 schreef mamamiep het volgende:
* mamamiep wandelt binnen en voelt de warmte al gelijk, doordat het buiten zo koud is met die storm.Ha, een sauna. Mag ik er ook in? Lekker een uurtje zweten
En dadelijk een massage
Toegang. 15 euro
inclusief vrij gebruik van alle bad en saunafaciliteiten.
Verwen-arrangement: -vrij gebruik van alle bad- en saunafaciliteiten 35 euro
-gebruik van badjas en twee handdoeken
-ontvangst met koffie en gebak
-reinigingsbehandeling voor het gezicht
-late lunch
-verse vruchtenbowl
Arrangement 'De sparreboom" ': -vrij gebruik van alle bad- en saunafaciliteiten 55 euro
-volledige gezichtsbehandeling
-massage (30 min)
-late lunch
Pakking-arrangement: 50 euro
-vrij gebruik van alle bad- en saunafaciliteiten
-algen-lichaamspakking met body-scrub
-late lunch
Duo arrangement (twee personen): 110 euro
-vrij gebruik van alle bad- en saunafaciliteiten
-keuze uit reinigingsbehandeling of een massage
-salade naar keuze
-drie-gangen diner met vrij gebruik van alle soorten dranken.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 30-10-2002 13:09]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |