abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2938776
* Een bootje spoelt aan op het strand met een bewusteloze dame erin.
If I cannot bend heaven, then I shall move hell!
  vrijdag 25 januari 2002 @ 22:55:42 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2938826
* Een geitje hipt schuchter dichterbij en snuffelt wat aan het aangespoelde lichaam. Omdat een reactie uitblijft begeeft het zich naar de duinen om wat gras te gaan eten.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2938940
* Imaculata wordt opeens wakker en kijkt verbaast om zich heen.

Waar ben ik?

vrijdag 25 januari 2002 @ 23:35:40 #4
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_2939314
* Op het moment dat Imaculata wakker wordt, loopt Anthraxx voor zich uit starend voorbij. De wind waait vrij hard, voor de tijd van het jaar en zijn lange haren wapperen alle kanten op. Anthraxx is gekleed in het zwart, en aan zijn riem hangt een lang zwaard. Dan draait Anthraxx zich om als hij iets hoort. Hij ziet eerst niets en dan pas ziet hij de boot staan.

Gegroet vreemdeling! Mijn naam is Anthraxx, postbode van beroep.

pi_2940026
Oeh, een vreemdeling! Welkom, ik ben Ali, voormalig pizzaboer, maar dat doe ik al een tijdje niet meer. Zoek nog ander werk...
Hatsjoe!
pi_2940271
Welkom mevrouw. Ik zal mij even voorstellen, mijn naam is professor Lurky, exacte wetenschapster en biologe. Momenteel ben ik even bezig maar kom gerust eens wandelen in mijn Tuinen .
U kan zich opfrissen en uitrusten in Het Hotel .
Ik wens u 't allerbeste en moet helaas nu snel weer verder want mijn hulp is elders nodig.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 26-01-2002 01:32]

pi_2942251
hmm .. goeden morgen vrouwe .. LD is de naam .. trouble is m'n faam en ik woon in het grote kasteel met de drakentoren
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_2943064
Aangenaam allemaal, ik ben Imaculata.

Ik ben erg vermoeit, ik denk dat ik mij even ga opfrissen in het hotel. Daarna zal ik uitgebreidt met jullie kennis maken, en wellicht kan iemand me dan uitleggen waar ik precies ben....

* Imaculata loopt richting het hotel...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')