Nee, jijquote:Op zondag 30 juli 2006 09:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rare server heb je
Nou?quote:Op zondag 30 juli 2006 09:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan me gewoon splitsen. Lekker puh
Ik ben personal assistant voor een financial manager bij de belastingdienst. Verder werk ik ook voor de HR-afdeling. Ik organiseer bijvoorbeeld alle trainingen voor het personeel, behandel studie-aanvragen enzovoort. Ik vind het erg leuk werk, hoewel het een beetje te makkelijk is. Toch wil ik in Nederland ook zoiets zien te vinden. En het wordt dan toch vanzelf een stukje pittiger omdat er dan stress bij komt kijkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:30 schreef maartena het volgende:
Eventjes wat anders.... wat voor werk doen julie eigenlijk allemaal in het buitenland?
Ikzelf ben een Network Administrator voor een middelgroot advocaten kantoor met twee kantoren in California, een kantoor in Nevada, en een kantoor in Arizona. Mogelijk komt er volgend jaar een 5e kantoor bij in Colorado.
Nog steeds?!quote:Op zondag 30 juli 2006 09:44 schreef Ulx het volgende:
Ik sta niet in het lijstje geloof ik: Zürich, Zwitserland.
Ja en Ja.quote:
Oe da's een eind weg zegquote:Op zondag 30 juli 2006 19:30 schreef Jaguarized het volgende:
quote:Op zondag 30 juli 2006 09:09 schreef yvonne het volgende:
Deze wel.
DiegoArmandoMaradona zit gewoon een Argentijnse proxy te gebruiken?quote:
Nee. Zie de TT.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik droom er alleen over. Dat is toch voldoende?
DAM zit echt wel in Buenos Aires hoor. Ik heb er bewijs van gezienquote:
Ik plan twee keer per jaar, of ik laat Nederland hier naartoe komen... maar ik weet niet hoe dat in de praktijk gaat werken.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef Appie_HK het volgende:
Hoe vaak gaan de mensen die in het buitenland werken/wonen met vakantie naar Hollandia?
Ik zelf om de twee jaar. Ik heb helaas niet zoveel vakantie dagen, maar 13.![]()
Ik ben er al meer dat 1.5 jaar niet geweestquote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef Appie_HK het volgende:
Hoe vaak gaan de mensen die in het buitenland werken/wonen met vakantie naar Hollandia?
Zo om de twee jaar inderdaad.... ik heb slechts 15 vakantiedagen, dus dat schiet inderdaad niet op, en heb dit jaar al aardig wat kleine vakanties genomen. In 2004 naar Nederland EN Canada geweest, dus toen had ik in 2005 niets meer overquote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef Appie_HK het volgende:
Ik zelf om de twee jaar. Ik heb helaas niet zoveel vakantie dagen, maar 13.![]()
Bij mij is het zo ongeveer om-en-om geweest. In 2002 kwam mijn broertje, in 2003 kwamen mijn ouders, in 2004 ben ik naar Nederland gegaan, en in 2005 kwamen mijn ouders langs, en later in het jaar mijn zus, voordat ze naar Oost Timor vertrok. In 2006 staat er voor mij dus weer Nederland op de planningquote:Op zondag 30 juli 2006 22:57 schreef wonderer het volgende:
Ik plan twee keer per jaar, of ik laat Nederland hier naartoe komen... maar ik weet niet hoe dat in de praktijk gaat werken.
Het gaat mij niet om mijn familie, maar mijn vrienden en het theaterseizoen. Dus oktober wordt standaard Nederland denk ikquote:Op maandag 31 juli 2006 03:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Bij mij is het zo ongeveer om-en-om geweest. In 2002 kwam mijn broertje, in 2003 kwamen mijn ouders, in 2004 ben ik naar Nederland gegaan, en in 2005 kwamen mijn ouders langs, en later in het jaar mijn zus, voordat ze naar Oost Timor vertrok. In 2006 staat er voor mij dus weer Nederland op de planning
Ik ga dit jaar ook met kerst en oud/nieuw naar Nederland. Dan is het inmiddels alweer twee jaar geleden dat ik in Nederland ben geweest.quote:Op maandag 31 juli 2006 03:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Zo om de twee jaar inderdaad.... ik heb slechts 15 vakantiedagen, dus dat schiet inderdaad niet op, en heb dit jaar al aardig wat kleine vakanties genomen. In 2004 naar Nederland EN Canada geweest, dus toen had ik in 2005 niets meer over
Dit jaar hoop ik weer naar Nederland te kunnen. De planning is momenteel voor kerstmis en oud/nieuw.
Lol, hij heeft het weer voor elkaar. Nou ja, eindelijk weer rust in de tent.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl] Dit topic kan dus een week weer goed gaan
Meestal wel 1 keer per jaar. Komt ook omdat ik jaarlijks langsmag op HQ in Engeland. En vandaar is het makkelijk een lang weekeinde met de EasyJet over te hoppen. Daar krijg ik van mijn werk nog een extra dagje voor ook, zodat ik van vrijdag tot en met maandag naar familie en vrienden kan.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef Appie_HK het volgende:
In October wordt ik weggeschopt (ze zouden me nog kunnen houden tot begin Dec, maar ik krijg eind Aug al vrij) en krijg een oprotpremie en andere benefits. Op het moment ben ik dus nog 'KPI Reporting & Terminals Manager' (70/30%). Das een mond volquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:30 schreef maartena het volgende:
Eventjes wat anders.... wat voor werk doen julie eigenlijk allemaal in het buitenland?
Ik kom zo'n 6-7 keer per jaar in Hollandia, allemaal prive en een paar ook gemixed.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef Appie_HK het volgende:
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl] Dit topic kan dus een week weer goed gaan
Je moet de weerberichten toch met iets afwisselen?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:41 schreef popolon het volgende:
Dezelfde vragen komen wel vaak voorbij zeg.
Excuseer mij met een vraag, ik heb de andere 11 topics ff niet door genomen.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:41 schreef popolon het volgende:
Dezelfde vragen komen wel vaak voorbij zeg.
Naar Nederland: Een keer per jaar, m'n ma komt minimaal twee keer per jaar hier. Volgend jaar komen twee vrienden uit Nederland voor twee weken. Dezelfde twee die ook op m'n bruiloft in Michgan zijn geweest.
Maakt niet uit natuurlijk, er komen er elk topic weer 'nieuwe' bij en da's alleen maar mooi.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 05:44 schreef Appie_HK het volgende:
[..]
Excuseer mij met een vraag, ik heb de andere 11 topics ff niet door genomen.Ik zal mijn best doen met de volgende vraag.
![]()
Ik ga zo ff dim sum.
Dat heb ik nooitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:45 schreef kepler het volgende:Ik ben net in de supermakt iemand tegen gekomen uit NL
Ik wel, alleen spreken ze amper Nederlands nog.quote:
Die zijn uit Nederland vertrokken omdat dat te liberaal werd?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik wel, alleen spreken ze amper Nederlands nog.
Wel ironisch dat juist veel mensen hier met Nederlandse roots juist de meest conservatieve mensen zijn die je kunt bedenken.
Tja, het waren de zwaar gereformeerden die zich in Michigan vestigden omdat de Nederlandse protestantse kerk iets te liberaal werd voor ze, en de Katholieken te veel invloed hadden op de maatschappij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:45 schreef popolon het volgende:
Wel ironisch dat juist veel mensen hier met Nederlandse roots juist de meest conservatieve mensen zijn die je kunt bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |