Nee, jijquote:Op zondag 30 juli 2006 09:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rare server heb je
Nou?quote:Op zondag 30 juli 2006 09:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan me gewoon splitsen. Lekker puh
Ik ben personal assistant voor een financial manager bij de belastingdienst. Verder werk ik ook voor de HR-afdeling. Ik organiseer bijvoorbeeld alle trainingen voor het personeel, behandel studie-aanvragen enzovoort. Ik vind het erg leuk werk, hoewel het een beetje te makkelijk is. Toch wil ik in Nederland ook zoiets zien te vinden. En het wordt dan toch vanzelf een stukje pittiger omdat er dan stress bij komt kijkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:30 schreef maartena het volgende:
Eventjes wat anders.... wat voor werk doen julie eigenlijk allemaal in het buitenland?
Ikzelf ben een Network Administrator voor een middelgroot advocaten kantoor met twee kantoren in California, een kantoor in Nevada, en een kantoor in Arizona. Mogelijk komt er volgend jaar een 5e kantoor bij in Colorado.
Nog steeds?!quote:Op zondag 30 juli 2006 09:44 schreef Ulx het volgende:
Ik sta niet in het lijstje geloof ik: Zürich, Zwitserland.
Ja en Ja.quote:
Oe da's een eind weg zegquote:Op zondag 30 juli 2006 19:30 schreef Jaguarized het volgende:
quote:Op zondag 30 juli 2006 09:09 schreef yvonne het volgende:
Deze wel.
DiegoArmandoMaradona zit gewoon een Argentijnse proxy te gebruiken?quote:
Nee. Zie de TT.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik droom er alleen over. Dat is toch voldoende?
DAM zit echt wel in Buenos Aires hoor. Ik heb er bewijs van gezienquote:
Ik plan twee keer per jaar, of ik laat Nederland hier naartoe komen... maar ik weet niet hoe dat in de praktijk gaat werken.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:29 schreef Appie_HK het volgende:
Hoe vaak gaan de mensen die in het buitenland werken/wonen met vakantie naar Hollandia?
Ik zelf om de twee jaar. Ik heb helaas niet zoveel vakantie dagen, maar 13.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |