Via de SC in OUD!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe je op het idee van bloem kwamheb je gewoon alles uit je keukenkastje staan testen?
Geen idee.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Die ondergrondse container klinkt erg spannend Dude!
Wat zouden daar voor beesten in wonen?
Straks gaat ie eitjes leggen en komen er allemaal gemuteerde oorwurmen met zijn tientallen tegelijk uit je stofzuigertje wandelenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:01 schreef Misstique het volgende:
Hij rinkelde door mn stofzuigerslang en ik heb nog steeds kippevel..
Nou, gezien hoe ernstig de schade van de lekkage was, heeft er een tijdje niemand gewoond. Er moest een nieuw dak op en een nieuwe keuken in. Ze zullen in de tussentijd wel bestrijding hebben laten komen denk ik hoop ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:04 schreef Greys het volgende:
Een horrofilm is er niets bij!![]()
Ik zou ook verhuizen, zeker weten... maar heeft de bewoner na jou er ook nog last van gehad dat je weet of was het probleem op een gegeven moment weer opgelost? Whaaaaaaaaaaaa, wat een walgelijk idee, al die spinnen die over je bed rennen!
Ik werd ook een keer wakker, keek ik recht in de ogen van een dikke tor die op mijn kussen gelijk naast mijn hoofd zatquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 1 keer wat ranzigs gehad
Ik was lekker aan het slapen, maar werd half wakker omdat er iets op mijn gezicht viel. Ergens in m'n achterhoofd ging het Spinnenalarm af, dus ik veeg met m'n arm dat iets van m'n gezicht af. Ik hoor een zachte plof, ben nu helemaal wakker, doe het licht aan en kijk naast m'n bed. Niks. Ik kijk aan de andere kant van m'n bed. Loopt daar ineens een flinke spin![]()
blinde muggen welquote:
quote:
ik heb met m'n zaklamp onder het bed geschenen, mormel probeerd weg te vliegen maar dat lukte nietquote:
ja hallo! je zei zelf dat ie blind was! nu niet gaan terugkrabbelen he!quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
ik heb met m'n zaklamp onder het bed geschenen, mormel probeerd weg te vliegen maar dat lukte niet
en weet ik veel of het een blinde mug was
ik noem grote vliegen snel blinde muggenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja hallo! je zei zelf dat ie blind was! nu niet gaan terugkrabbelen he!
ik was eigenlijk alleen bang dattie weg zou vliegenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:31 schreef Greys het volgende:Kon je niet nog even met een vliegenmepper onder je bed porren om hem (haar?) uit zijn (haar?) lijden te verlossen? Oh nee, je kon er niet bij he? Volgens mij erger je je dan idd dood aan dat gepruttel, als het verder doodstil is 's nachts
Maar nog altijd liever een mug dan een spin!
quote:Op zondag 7 september 2008 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames en heren, foto's van griezelige beesten willen we.
quote:Padden hebben over het algemeen
* een droge wrattige huid
* een lompe lichaamsbouw
* korte achterpoten waarmee ze hoofdzakelijk lopen in plaats van springen
* leggen hun eieren in lange rijen
Kikkers hebben over het algemeen
* een gladde vochtige huid
* een slanke lichaamsbouw
* lange achterpoten met zwemvliezen waarmee ze goed kunnen springen en snel kunnen zwemmen
* leggen hun eieren in een groep
Ik ga met je mee. En wel een houtlangpootmug van het vrouwelijke soort: Tanyptera Atrataquote:
Legboor. Bij een jarendertigvrouwtjesmug, het klinkt zo... zo ...quote:het vrouwtje legt haar eitjes met haar legboor in rottend maar nog stevig hout. Daarin ontwikkelen de larven zich
Nee joh, dat was ook een grapje. De heidelibel was het eerste rode beessie dat ik tegenkwam in mijn boekquote:
Dat is 'm!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:19 schreef Reese het volgende:
[ afbeelding ]
Ho, wacht, stop de persen, het is de dictenidia bimaculata!
Ben nog nooit zo blij geweest met een múg! Een plaatje nota bene.
Ohquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:27 schreef Barbaaf het volgende:
Ik denk dat dit 'm ook niet is, de mug van ArtyShock heeft duidelijk een meegespoten borststuk, die dictenidia is toch voornamelijk zwart. Wat die laatste dan weer wel heeft zijn de meegekleurde middenstukken van de poten, die mistten al bij de tanyptera.
*proest*quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef Duderella het volgende:
Oh![]()
Kan het niet zijn dat de dictentio eraf gevallen is? En dat hij toen een tanypetra heeft ontwikkeld? Lijkt mij reuze plausibel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |