Dat is 'm!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:19 schreef Reese het volgende:
[ afbeelding ]
Ho, wacht, stop de persen, het is de dictenidia bimaculata!
Ben nog nooit zo blij geweest met een múg! Een plaatje nota bene.
Ohquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:27 schreef Barbaaf het volgende:
Ik denk dat dit 'm ook niet is, de mug van ArtyShock heeft duidelijk een meegespoten borststuk, die dictenidia is toch voornamelijk zwart. Wat die laatste dan weer wel heeft zijn de meegekleurde middenstukken van de poten, die mistten al bij de tanyptera.
*proest*quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef Duderella het volgende:
Oh![]()
Kan het niet zijn dat de dictentio eraf gevallen is? En dat hij toen een tanypetra heeft ontwikkeld? Lijkt mij reuze plausibel.
Nou. Over wijn gesproken. Én enge beesten:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:21 schreef Reese het volgende:
Zet Dude, Arty en 'n wijnglas in een topic, samen met wat gevleugelde of bevederde vrienden, en het is feest
Dat is vaste prik (al dan niet van een Groningse langpootmug)
Stoer beest!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:30 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Een sprinkhaan etende wesp ofzo? Hij trok zo nu en dan een ander insect in zijn holletje onder de grond.
DAT is NOG ranziger dan die mensen die van die bewegende bulten onder hun huid hebben ineens.quote:
Ja de wijn had op zich dan weer geen direct verband met de worm.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAT is NOG ranziger dan die mensen die van die bewegende bulten onder hun huid hebben ineens.
Goddank lust ik toch al geen wijn zeg.
O, nu je het zegt, ze lijkt er wel op hè?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:10 schreef oh-oh het volgende:
Tis wel een mooie reden om niet naar Afrika te willen![]()
ff geheel of topic maar ook een beetje niet want ik moest aan X-Files taferelen denken bij je worm tegen je huig verhaal, is dat nou Gillian Anderson in je ui?
Ik ben lam om!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:54 schreef Reese het volgende:
Geen verband, geen verband!! Dude, het is Crystalhelder! Die worm is juist de schuld van de wijnonthouding.
Met een flesje glaasje per dag had die worm dat nou nooit overleefd, zo achter die huig. Die gymleraar eet zeker alleen maar van die enge havervlokken en ander ongezellig voer. Daar léven wormen op. Zo dom.
Dus regelmatig wijn, of iets anders alcoholisch uiteraard, vanwege het zure en het ontsmettende karakter vanwijn
. Regelmatig suiker is ook een aanrader, dat remt de groei van zo'n glibberding. Waar hou je nog meer van? Oesters toch? Of was het nu de rauwe vis in sushi? Hoe dan ook, eet dat! Het is vast érgens goed voor.
Mijn god, je moet er toch niet aan denken dat de TT moet gewijzigd worden in 'Slikt Dude een worm door: gekke beesten in de Parkplatzbewoners'. Brrr...![]()
Nou ja, ik moet zeggen, het is geen zwever. Zijn motto: diëten zijn stupid en you just got to move baby!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet er niet aan denken, een rechtsdraaiende antroposofische afrikaanse personal trainer mét keelworm die het drinken van ons levensvocht, nl wijn, afraadt. Een dubbele contradictie in terminalus als je het mij vraagt
Reese heeft gelijk, die man had gewoon elke dag een lekker wijntje moeten drinken. Doodt al het engs in ons lijf.![]()
Ontopic shirtje :
[ afbeelding ]
OH MY GOD!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou. Over wijn gesproken. Én enge beesten:
Van mijn personal trainer (ik luister naar hem) mag ik geen wijn. En zo kom ik op enge beesten, want hij vertelde laatst dat hij een paar jaar geleden, na een bezoek aan zijn vaderland in Afrika, wekenlang last had van een rare kriebel achter in zijn keel. Alsof er iets tegen zijn huig kietelde.
* Wegzappen als je zit te eten *
Op een dag liep hij op het station en de kriebel werd héél groot. Er kroop iets omhoog! Er zat iets achter in zijn mond! Hij stopte een paar vingers in zijn mond en greep het vast en trok en trok, als een goochelaar aan een rits zakdoeken, en smeet het op de grond: daar lag een twee decimeter lange witte worm, krioelend. Die had wekenlang in zijn slokdarm geleefd.
Bent u daar nog?
Ik ga even braken.
O nee, dat durf ik nu ook niet meer.
Geheel off topic maar kijk:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
O, nu je het zegt, ze lijkt er wel op hè?
Maar dit is een getekend poppetje en volgens mij niet op haar geënt, maar ik weet het niet zeker eigenlijk.
Ik moet overigens bij álle insecten aan de X-files denken, want ik geloof dat het stiekem mini-bionische mechanismen zijn die erop zijn ons uit te roeien zodat de aarde overgenomen kan worden door superwormen. Maar dit terzijde!
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geheel off topic maar kijk:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |