quote:
ik heb met m'n zaklamp onder het bed geschenen, mormel probeerd weg te vliegen maar dat lukte nietquote:
ja hallo! je zei zelf dat ie blind was! nu niet gaan terugkrabbelen he!quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
ik heb met m'n zaklamp onder het bed geschenen, mormel probeerd weg te vliegen maar dat lukte niet
en weet ik veel of het een blinde mug was
ik noem grote vliegen snel blinde muggenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja hallo! je zei zelf dat ie blind was! nu niet gaan terugkrabbelen he!
ik was eigenlijk alleen bang dattie weg zou vliegenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:31 schreef Greys het volgende:Kon je niet nog even met een vliegenmepper onder je bed porren om hem (haar?) uit zijn (haar?) lijden te verlossen? Oh nee, je kon er niet bij he? Volgens mij erger je je dan idd dood aan dat gepruttel, als het verder doodstil is 's nachts
Maar nog altijd liever een mug dan een spin!
quote:Op zondag 7 september 2008 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames en heren, foto's van griezelige beesten willen we.
quote:Padden hebben over het algemeen
* een droge wrattige huid
* een lompe lichaamsbouw
* korte achterpoten waarmee ze hoofdzakelijk lopen in plaats van springen
* leggen hun eieren in lange rijen
Kikkers hebben over het algemeen
* een gladde vochtige huid
* een slanke lichaamsbouw
* lange achterpoten met zwemvliezen waarmee ze goed kunnen springen en snel kunnen zwemmen
* leggen hun eieren in een groep
Ik ga met je mee. En wel een houtlangpootmug van het vrouwelijke soort: Tanyptera Atrataquote:
Legboor. Bij een jarendertigvrouwtjesmug, het klinkt zo... zo ...quote:het vrouwtje legt haar eitjes met haar legboor in rottend maar nog stevig hout. Daarin ontwikkelen de larven zich
Nee joh, dat was ook een grapje. De heidelibel was het eerste rode beessie dat ik tegenkwam in mijn boekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |