Ziet er niet echt lekker uitquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
http://www.waldnet.nl/nieuws.php?id=14669
Staat nu ook een foto.. ligt het busje ook op zijn zij. Kun je zien wat voor berm het was![]()
Zit je weer lekker de kneus uit te hangenquote:
Geen kwestie van opletten, maar eigenwijs zijn. Op een specifieke plek zetten waar de motor net in de lengterichting past op de stoep onder een lantaarnpaal. In de breedte kan nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
moet je maar beter opletten waar je hem neerzet...
Wat heb jij nou weer voor een smiley gevondenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:43 schreef worldpimber het volgende:
Hahaha [afbeelding] die meiden in dat draaimolending![]()
Uuhm, WB postte hem in het vorige topic. Vraag hem maar om motivatiequote:Op donderdag 27 juli 2006 19:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor een smiley gevonden![]()
der zit gewoon ranzige po** rondom zijn mond!
![]()
Net nieuwe bandjes?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:21 schreef Gawaine het volgende:
Ben weer terug.![]()
Nog maar 1,5 cm schaamrand te gaan en dan kan ik er weer tegenaan.
't was veuls te druk met fietsers op de dijk![]()
Wat is er nog garantie aan je fiets ? Die voorrem of het lager ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:15 schreef Fendy het volgende:
Pff...warm hier, zo nog maar effe een rondje rijden. Zal het na morgen even zonder moeten stellen...balhoofdlager moet gedaan worden en de voorremmen worden gereviseerd, weliswaar onder garantie...
MPP?quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:34 schreef Gawaine het volgende:
BT20 omdat ik geen reden kon bedenken over te stappen op een andere![]()
Sterker nog, Blade is 8 jaar oud. Maar als je hem ergens koopt, zeg maar als occasion, dan kan het soms zijn dat je 3 maanden garantie hebt. Ik heb dat dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat is er nog garantie aan je fiets ? Die voorrem of het lager ?
Die blade is toch al een of 5 jaar oud ?![]()
Bij mij was 1 voorschijf krom. Daardoor had ik een trilling met remmen, valt datquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Sterker nog, Blade is 8 jaar oud. Maar als je hem ergens koopt, zeg maar als occasion, dan kan het soms zijn dat je 3 maanden garantie hebt. Ik heb dat dus
In dit geval wordt het dus allebei onder garantie gefixed. Ik had een 'einde garantiekeuring' laten doen bij de motorboer hier in de buurt (Minus de Vries) en daar waren deze 2 dingen uit gekomen.
Nu gaat de tent waar ik hem vandaan heb dus de remklauwen reviseren en balhoofdlager vervangen.
Ik vond hem al ietsjes trillen bij het aanremmen van een bocht en ook het stuurgedrag was naar mijn idee niet zoals je dat van een Blade zou verwachten...
Ben benieuwd als het gefixed is
Ja, sterker nog, is een setje vervangen toen ik hem kochtquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bij mij was 1 voorschijf krom. Daardoor had ik een trilling met remmen, valt dat
ook onder die garantie want dan ben je goedkoop uit![]()
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen kwestie van opletten, maar eigenwijs zijn. Op een specifieke plek zetten waar de motor net in de lengterichting past op de stoep onder een lantaarnpaal. In de breedte kan niet
quote:En voor jou is het moet u maar beter opletten ...![]()
Nog een nieuwe, aangenaamquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef Roderick2085 het volgende:
trouwens net terug van the fast and the furious 3... best wel grappig
Neeh, dat komt de symmetrie van de prachtige Amsterdamse stad niet ten goedequote:Op donderdag 27 juli 2006 21:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]en gewoon schuin zetten is geen optie
quote:
koppig blijvenquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:33 schreef worldpimber het volgende:
Oh men, net 20 minuten aan de telefoon gezeten met mijn baas, en ik ben zelf al vanmiddag een uur bij hem geweestHoofdoorzaak is eigenlijka allemaal die fucking Duitsland vakantie
![]()
Discussie over nix eigenlijk, volgens mij ben ik weer te koppig.
![]()
Ik bel je morgen, als ik het niet vergeetquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koppig blijvenof wil je wederom genieten van onze pics/vids
![]()
Sow, ú is VIP.. gelijk salarisverhoging vragen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:33 schreef worldpimber het volgende:
Oh men, net 20 minuten aan de telefoon gezeten met mijn baas, en ik ben zelf al vanmiddag een uur bij hem geweestHoofdoorzaak is eigenlijka allemaal die fucking Duitsland vakantie
![]()
Discussie over nix eigenlijk, volgens mij ben ik weer te koppig.
![]()
Bring back memories.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef Roderick2085 het volgende:
trouwens net terug van the fast and the furious 3... best wel grappig
Volgens mij rijdt ze in omgeving Millquote:
Was even langsgekomen, rekening was vanavond voor mij.quote:
makkelijk achterafquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Was even langsgekomen, rekening was vanavond voor mij.![]()
Heb jij Makster eigenlijk ooit irl gezien?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:32 schreef hollander172 het volgende:
Van de 6 schalen zit ik op 4quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
Sow, ú is VIP.. gelijk salarisverhoging vragen.
Of vind'ie je zo onmisbaar aardig omdat je het minium krijgt?![]()
quote:Bring back memories.
Deeltje 1 ben ik met het meest lekkere ding van Hoogvliet naar toe geweest op de eerste date.
Deeltje 2 was het afscheidsavondje.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:28 schreef Makster het volgende:
Thuis gelijk de raptor open getrokken en een geknalde zekering was de boosdoener. Geen idee of het met mijn soldeerkunster te maken heeftmaar gelijk alle knipperdraden opnieuwe gesoldeerd en met krimpkous gesealed. Net dus weer 180 gereden en alles werkt nog dus ja, komt goed
![]()
En hoe precies moest hij weten dat jij nog wat met motoren hebt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:32 schreef hollander172 het volgende:
JA toen hij tanden aan het rapen was, weetje dat niet meer danquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb jij Makster eigenlijk ooit irl gezien?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
quote:
Begin je nou al dement te worden?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ooit bijna is een schade VFR gekocht met de intentie er een Tiga bodykit op te schroevenquote:
Who cares.quote:
Ow, ja, toen had hij last van de slechte en veel te harde Ohlins vering.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:37 schreef Makster het volgende:
JA toen hij tanden aan het rapen was, weetje dat niet meer dan
Eerste meet met -56 ergens in ChaamTevens de laatste keer geloof ik
Is dit het brommerforum.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was in een vorig leven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:39 schreef hollander172 het volgende:
Begin je nou al dement te worden?
Chaam rings a bell?![]()
![]()
![]()
Die meet jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ow, ja, toen had hij last van de slechte en veel te harde Ohlins vering.![]()
Jammer dat we nooit progressie hebben kunnen zien.
Maar leuk dat hij er bij was.. dat wel..![]()
quote:
aanstellerquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:37 schreef Makster het volgende:
Eerste meet met -56 ergens in ChaamTevens de laatste keer geloof ik
Karteeuh.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aanstellerja als je in je bikini komt in de winter
![]()
laatste keer voor mij was MotorXtra geloof ikbankmeet
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:47 schreef Gawaine het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga nog even wat strijken, en nog op visite.![]()
![]()
![]()
![]()
ben alleen maar bereikbaar voor goed nieuwsquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik bel je morgen, als ik het niet vergeet![]()
Afgetrained lichaam is eerder onderkoelt, snap dat danquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aanstellerja als je in je bikini komt in de winter
![]()
laatste keer voor mij was MotorXtra geloof ikbankmeet
Staan nu meerdere foto's.. alleen de site werkt met een soort credits systeem waardoor ik vandaag niks meer kan bekijken. Zou iemand de foto's kunnen selecteren en kopieren in een word bestand en mij kunnen sturen per msn/mail? Je kunt ze niet eenvoudig opslaan, hebben ze weer een systeempje voorquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
http://www.waldnet.nl/nieuws.php?id=14669
Te oud voor je en ze heeft al een vriendquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:53 schreef BazzieK het volgende:
Enne Vodkat, vrouw met 400 uit Brabant [afbeelding]![]()
![]()
![]()
Ik doe niet moeilijk en daar kan omheen gewerkt wordenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Te oud voor je en ze heeft al een vriend![]()
Nog steeds maar misschien moet ik dan toch echt eerst eens andere banden eronder gooien.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ow, ja, toen had hij last van de slechte en veel te harde Ohlins vering.![]()
Komt vanzelf goed.quote:Jammer dat we nooit progressie hebben kunnen zien.
Maar leuk dat hij er bij was.. dat wel..![]()
und ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Te oud ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nouja eerder hij te jong, in dat opzichtquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
Trouwens wel de fijnste 400cc die er is, een VFR 400... ook al is het een Honda![]()
Geluid van zo'n V4 blok![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Is dit het brommerforum.
BROMMER???????????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
![]()
ik kreeg laatst wel complimenten van MANNEN op 1000CC'S die vonden dat ik aardig doorreed op mijn BROMMER![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ahum, de fijnste is nog altijd groen he
![]()
Volgens mij zijn die complimenten niet geheel rijstijl gerelateerdquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:59 schreef Vodkat het volgende:
[..]
BROMMER???????????
![]()
![]()
![]()
ik kreeg laatst wel complimenten van MANNEN op 1000CC'S die vonden dat ik aardig doorreed op mijn BROMMER![]()
"Ons" (schand)knaapje weer met zijn grote mond.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk en daar kan omheen gewerkt worden![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze ZXR 400 komt in de buurt met z'n dubbele koplampjes. Maar dan heb je nog steeds niet dat geluid van een V4 blok![]()
is je email power@rangers.frquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Staan nu meerdere foto's.. alleen de site werkt met een soort credits systeem waardoor ik vandaag niks meer kan bekijken. Zou iemand de foto's kunnen selecteren en kopieren in een word bestand en mij kunnen sturen per msn/mail? Je kunt ze niet eenvoudig opslaan, hebben ze weer een systeempje voor![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
"Ons" (schand)knaapje weer met zijn grote mond.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die complimenten niet geheel rijstijl gerelateerd![]()
Rustig maar, hij weet niet eens waarover hij praatquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:04 schreef Vodkat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet rijstijl gerelateerd ?
Dus ik rij niet door ?![]()
Not even close.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Rustig maar, hij weet niet eens waarover hij praat![]()
Ik heb alleen die van Gawaine niet.quote:
Hoe lul ik me hier nou weer uitquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:04 schreef Vodkat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aldus de 25KW GS rijderquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
he is from Barcelonaquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan wordt dat dus hoog tijd?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb alleen die van Gawaine niet.![]()
Sidi'squote:Op donderdag 27 juli 2006 23:07 schreef Vodkat het volgende:
en ik was nog wel zo trots dat ik m'n laars aan de grond gereden heb![]()
[afbeelding]
Dan moet je bij Berry wezenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Not even close.
Waar het hart vol van is loopt de mond van over.Ik was er niet bij he?
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:07 schreef BazzieK het volgende:
UhmDat zeg ik niet, denk alleen dat als er vrouwvolk in leer voor ze rijdt dat mannen jochies van 18 dan niet erg meer op rijstijl letten
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:07 schreef Vodkat het volgende:
[afbeelding]
Hmmmm ... typisch mannenantwoordquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe lul ik me hier nou weer uit![]()
UhmDat zeg ik niet, denk alleen dat als er vrouwvolk in leer voor ze rijdt dat mannen dan niet erg meer op rijstijl letten
Jij bent degene die het constant over faithy heeft?quote:
Ik post zoveel dat ik het constant over alles hebquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij bent degene die het constant over faithy heeft?![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ahumm geen grotere foto beschikbaar![]()
Onzin, enige terugkerende factor is? ......quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik post zoveel dat ik het constant over alles heb
Geweldige serie maar mijn geheugen is niet allesquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:11 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oh ja dat is van voor jouw tijd: Fawlty Towers![]()
Jaja, niet miepen, zelfs ik heb meer gemeet dit jaar dan jijquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Onzin, enige terugkerende factor is? ......
Goed, welterusten all.![]()
mail me anders ff op gawaine at xs4all puntje nlquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan wordt dat dus hoog tijd?![]()
![]()
[..]
Sidi's![]()
![]()
Vond het een clean hitquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij kan het weer eens niet winnen hoor
![]()
Doe dat maar als je als agent de volle laag krijgt.quote:
Dat komt pas als je stopt met motorrijdenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja dan is het allemaal nog niet zo gaan hangen he![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe dat maar als je als agent de volle laag krijgt.![]()
Oh en als je wil weten hoe je wapen werkt dan mag je me bellen.![]()
hahaha deze Rambo is veel leuker (Al Yankovic)quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb een dikke huid
En kom nog wel eens de mislukte rambo uithangen voordat ik plisie ga spelen
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hahaha deze Rambo is veel leuker (Al Yankovic)
deeltje 3 is reuniequote:Op donderdag 27 juli 2006 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sow, ú is VIP.. gelijk salarisverhoging vragen.
Of vind'ie je zo onmisbaar aardig omdat je het minium krijgt?![]()
[..]
Bring back memories.
Deeltje 1 ben ik met het meest lekkere ding van Hoogvliet naar toe geweest op de eerste date.
Deeltje 2 was het afscheidsavondje.![]()
ag, hij rijd tenminstequote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
deeltje 3 is reunie
[..]
ag, hij rijd tenmisnte![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:19 schreef BazzieK het volgende:
Geweldig serie Coupling.
Jeff: So what are you doing these days.
Oud klasgenootje: I dance naked for men, my mother says its one step from prostitution.
Jeff: Well your practicaly there then.
Net5 volgens mij.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Coupling was gisteren trouwens op tv, ik dacht NET5 of Talpa![]()
laarzen aan de grond --> flapoor gedragquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:07 schreef Vodkat het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg altijd het volgende:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:38 schreef kratjuh het volgende:
Hmm met wat voor smoes kan ik hier 's eerder weg gaan vanmiddag ...
En nu nog op zo'n manier dat ik geen verlof hoef op te nemen ..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:58 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik zeg altijd het volgende:
"Ik heb geen zin meer en ga eerder weg, dan kan ik lekker motor gaan rijden"
![]()
Afspraak buiten de deur faken? Weet niet wat voor werk je doet...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En nu nog op zo'n manier dat ik geen verlof hoef op te nemen ..
Ranziger k#tbier wordt er niet getapt.quote:
Dood bier met de kleur van slootwater.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:31 schreef Knuffelslet het volgende:
duidelijk geval van 'geen smaak' Lars..
nepvent
and I do, oh yes I do love Guinnessquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:32 schreef bvvt het volgende:
Ach, 't is net als bruin bier - je moet er van houden
Neh gaat niet op als systeembeheerder ... Mja ik heb inmiddels een groot probleem ontdekt bij een andere afdeling, dus ik hoef geen excuus meer te verzinnen dat ik niks kan doen behalve internetten ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:17 schreef Fendy het volgende:
[..]
Afspraak buiten de deur faken? Weet niet wat voor werk je doet...
Huis kopen en dan toch je motor houdenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:22 schreef kratjuh het volgende:
Mogge
Kheb zin in volgend jaar, huisje kopen !!
En dan hoef ik gelukkig mijn motor nie weg te doen zoals het er nu naar uit ziet ...
Nee ik woon thuis en mag de fiets in de garage zetten ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Huis kopen en dan toch je motor houdenHuur je nu dan een villa ofzo?
Enige wat ik me kan herrineren van mijn huiskoop actie dit jaar is dat ik me totaal scheel betaal en van alles en nog wat![]()
Maar beter hou je idd wel je motor ja
Owja goede morgen
ik heb dat ook gehad, heel iets trillen tijdens het remmenquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Sterker nog, Blade is 8 jaar oud. Maar als je hem ergens koopt, zeg maar als occasion, dan kan het soms zijn dat je 3 maanden garantie hebt. Ik heb dat dus
In dit geval wordt het dus allebei onder garantie gefixed. Ik had een 'einde garantiekeuring' laten doen bij de motorboer hier in de buurt (Minus de Vries) en daar waren deze 2 dingen uit gekomen.
Nu gaat de tent waar ik hem vandaan heb dus de remklauwen reviseren en balhoofdlager vervangen.
Ik vond hem al ietsjes trillen bij het aanremmen van een bocht en ook het stuurgedrag was naar mijn idee niet zoals je dat van een Blade zou verwachten...
Ben benieuwd als het gefixed is
Hey, vakantie ganger(s)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:25 schreef stinkie het volgende:
Weer thuis. Met auto deze keer
dezelfde auto als waar ik mee wegging ok nogs eens
Je gunt die knul gewoon een format C: maar daar staat een ban op.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:19 schreef bvvt het volgende:
Ja ja, ze zijn te vinden. De kenners van internet
internet kapot hoe te repareren?
Beter!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb dat ook gehad, heel iets trillen tijdens het remmenna inspectie bleek rechts de remblokken helemaal versleten te zijn terwijl links nog ze 3mm tot aan indicatie
![]()
ik had toen ik de motor kocht een kromme remschijf, en heb na het vervangen van de schijf de blokjes nog laten zitten omdat ze zo goed als nieuw waren, maar door die nieuwe schijf is de slijtage wel erg snel gegaan
afgelopen vrijdag op het circuit goed kunnen testen en het trillen is na montage van nieuwe blokken helemaal weg![]()
Laat die noobs hier maar lullen hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:04 schreef Vodkat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met de opmerkingen die er bijstaan durf ik al niet eens meer een antwoord te gevenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gunt die knul gewoon een format C: maar daar staat een ban op.![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:06 schreef Liegebeest het volgende:
Ik denk dat je binaire hogefluxgenerator stuk is, dat is het bij mij meestal.
Check anders even je cold-fusion conductor met een ossiloscoop.
Maar even serieus, er zit of een kabeltje los, of het is iets anders.
Tsjah beetje zielige poging tot humor maar goed als TS serieus erop reageert kan het best een grappig topicje worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
Met de opmerkingen die er bijstaan durf ik al niet eens meer een antwoord te geven![]()
![]()
[..]
Ik zie het, jij "woont" zowat in UVT.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:08 schreef Fendy het volgende:
Ik kom ook nooit in DIG...
UVTquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zie het, jij "woont" zowat in UVT.![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:25 schreef stinkie het volgende:
Weer thuis. Met auto deze keer
dezelfde auto als waar ik mee wegging ok nogs eens
Motorrijdende UVT-ersquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:19 schreef bvvt het volgende:
Ja ja, ze zijn te vinden. De kenners van internet
internet kapot hoe te repareren?
Pax, eindelijk de weg naar PTA gevondenquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kon het ook niet laten om even te reageren
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kon het ook niet laten om even te reageren
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:44 schreef Knuffelslet het volgende:
kut-trekkies
en waarom weet ik dat 't Star Trek isoh, wacht.. omdat ik alle afleveringen te vaak gezien heb
![]()
Heeeey Ribbetjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i in tha house!
Maar nu eerst motorrijden
Hey Rib-iquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i in tha house!
ik ben hier al vaker verdwaaldquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Pax, eindelijk de weg naar PTA gevonden
:^quote:Op vrijdag 28 juli 2006 06:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laarzen aan de grond --> flapoor gedrag
Waarom zou het anders wel moetenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:22 schreef kratjuh het volgende:
Mogge
Kheb zin in volgend jaar, huisje kopen !!
En dan hoef ik gelukkig mijn motor nie weg te doen zoals het er nu naar uit ziet ...
Hhahahahah ah hah ah haha hahhaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Laat die noobs hier maar lullen hoorVFR heeft meer in zijn mars dan dat ze hier weten,
VFR is gewoon een geweldige motoren kan goed meekomen met andere motoren
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i in tha house!
Ribbetjeeeeequote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i in tha house!
wij zullen wel zwaaienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef hollander172 het volgende:
Zo ik is even buitenspelen.
Betaald that isik toeter wel even als ik langs Martie en Anita rij.
![]()
Hoi Rietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:10 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
:^
[..]
Waarom zou het anders wel moeten
[..]
Hhahahahah ah hah ah haha hahha
[..]
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:47 schreef Knuffelslet het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/141139
Dat is kutquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:52 schreef bvvt het volgende:
Motorpiraat had net twee dagen zijn rijbewijs
Uitgegeven: 28 juli 2006 11:28
ROTTERDAM - De politie heeft donderdagavond een motorpiraat aangehouden
die nog maar twee dagen zijn rijbewijs had en sneller dan 200 kilometer
per uur over de weg raasde. Samen met drie andere motorrijders viel hij op
toen hij met hoge snelheid over de Europaweg (N15) door het Rotterdamse
havengebied scheurde. De 24-jarige piraat uit Spijkenisse mocht zijn roze
papiertje en zijn motor inleveren.
Het groepje motorrijders ging er vandoor toen het een surveillanceauto van
de politie zag. De vier negeerden de agenten en reden met snelheden van
boven de tweehonderd kilometer per uur weg. De groep splitste zich op het
Stenen Baakplein. Uiteindelijk lukte het de politiemensen om de 24-jarige
man op de Dijkweg in Hellevoetsluis tot stoppen te dwingen.
Appartement met te kleine berging ..quote:
Net op MF gelezen maar het verhaal is dat de politie op de tegemoet komende rijbaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:52 schreef bvvt het volgende:
Ja...matig inderdaad. Ik was de enige serieuze in dat topic.quote:
Linkje?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Net op MF gelezen maar het verhaal is dat de politie op de tegemoet komende rijbaan
reed en de motoren hard zag optrekken. Hierop zijn ze een stukje verderop omgedraait
en er achteraan gegaan waarbij de politie harder dan 200 moest? rijden om ze in te halen.
Er zijn dus zoals ik het lees geen snelheids controles geweest.
Vaag verhaal![]()
Nope, niet duidelijk. What about schijfremslot, kettingslot, paal, motorhoes *quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Appartement met te kleine berging ..
Appartement zonder berging ..
Huis zonder berging ..
Huis met berging en tuin ..
Mijdrecht is gewoon een duur klotegat ..
Duidelijk ?
Motorpak, handschoenen, laarzen...ofwel...gezond verstand?quote:
De achterste heeft de helm niet dicht/afgeslotenquote:
Nee, nog iets veel belangrijkersquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:57 schreef Fendy het volgende:
[..]
Motorpak, handschoenen, laarzen...ofwel...gezond verstand?
-edit- Helmriempje los...zet dan geen helm op![]()
stieken edit hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:57 schreef Fendy het volgende:
[..]
Motorpak, handschoenen, laarzen...ofwel...gezond verstand?
-edit- Helmriempje los...zet dan geen helm op![]()
shit jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, nog iets veel belangrijkersCheck het voorwiel eens
tss...is dat echt of een photoshop?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja maar...stoppies maken kan dan ook al niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:20 schreef kratjuh het volgende:
Ik sluit me aan bij de vorige reacties over kleding en uitlaat ...
Wat boeit die voorrem nou .. Stoppen is voor mietjes ..
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:20 schreef kratjuh het volgende:
Ik sluit me aan bij de vorige reacties over kleding en uitlaat ...
Wat boeit die voorrem nou .. Stoppiens iszijn voor mietjes ..
Mjah net pas weer terug.quote:
Die is nog dommer dan mijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:52 schreef bvvt het volgende:
Wat is daar mis meequote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef hicham het volgende:
[..]
er zitten remklauwen op ......maar waarom ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee, ik deed het niet express![]()
Maar ik meende het 2de wel!, weten
![]()
Ahh zoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
er zitten remklauwen op ......maar waarom ?![]()
Have fun.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:48 schreef bvvt het volgende:
NOG EEN HALF UURTJE
Je doet Italiaanse flair en Aziatische kwaliteit de deur uit voor Russische rommelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:06 schreef stinkie het volgende:
Alexxx }:| verdamd noch mal
Corolla de deur uit en dit zoeken
Almost!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:48 schreef bvvt het volgende:
NOG EEN HALF UURTJE
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:45 schreef ikookhier het volgende:
Middag![]()
lekker rondje gereden vandaag door NH![]()
NH!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:45 schreef ikookhier het volgende:
Middag![]()
lekker rondje gereden vandaag door NH![]()
Je hebt er zin inquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:52 schreef bvvt het volgende:
al dan niet door de regen
De Italiaan blijftquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je doet Italiaanse flair en Aziatische kwaliteit de deur uit voor Russische rommelSlim
npg 5 maanden en 2 weken garantequote:
We kunnen dus gaan aftellen wanneer je die nodig hebt?quote:
Weg met die hitte - hier met ff lekker een stukkie rijdenquote:
nog een stuk of 30 posts te gaan hoorquote:
ik vermoed een autoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:11 schreef -XX- het volgende:
Ik lees, ik lees, en ik leesmaar waar gaat het over
![]()
Zit somber te wezen over het feit dat ik dalijk weer mijn VMBO niveau 1 baas onder ogen moet komen met vakkenvullenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:06 schreef bvvt het volgende:
Hoewel ik denk dat iedereen thusi zit klaar voor het komende onweer vraag ik me af waarom ze dan niet posten
Bericht 50% gewijzigd door BazzieK op 28-07-2006 19:08quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:08 schreef BazzieK het volgende:
25
Deed per ongeluk 15quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Bericht 50% gewijzigd door BazzieK op 28-07-2006 19:08![]()
quote:
Ehhh, doet mij denken aan je eerdere postquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Bericht 50% gewijzigd door BazzieK op 28-07-2006 19:08![]()
quote:
ik zit te wachten tot de buien wegtrekken maar ze blijven een beetje hangen hier.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:06 schreef bvvt het volgende:
Hoewel ik denk dat iedereen thusi zit klaar voor het komende onweer vraag ik me af waarom ze dan niet posten
Hey Rib-iquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:43 schreef Rib-i het volgende:
Net terug van een rondje rijden, had ik erg gemist totdat het begon te gieten![]()
En BVVT? What happened![]()
Weer een keer onweer in de vroege avond op de foto zetten heeft ook wel wat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik zit te wachten tot de buien wegtrekken maar ze blijven een beetje hangen hier.![]()
Onweer op de foto zettenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:07 schreef hollander172 het volgende:
Weer een keer onweer in de vroege avond op de foto zetten heeft ook wel wat.![]()
Puik puik puikquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:06 schreef Rib-i het volgende:
Vakantiefotootje
[afbeelding]
was een goeie vakantie![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
Hoe was de circuitdag trouwens![]()
De Kijkshop.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:17 schreef worldpimber het volgende:
Onweer op de foto zettenWaar heb je die hippe geluidscamera vandaan?
Thnx, hier een traditionele visserquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:14 schreef bvvt het volgende:
Nice photo
@ rib-i - Als je op MSN komt dan krijg je het wel te horen
Ziet eruit alsof jullie op je gemak hebben rondgeredenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Puik puik puikWaar ben je ook alweer heen geweest?
![]()
Topic was ik al aan het opzoeken voor de picca's, meteen gemailed voor de originele foto's. Was het alweer vergeten
Oh ja, hicham had nog een nieuwe smiley waarmee ik de dag kort zal samenvatten: [afbeelding]
En Raus en Martie hebben ook stiekem een daggie gehad, die foto's ga ik niet opzoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |