Ziet er niet echt lekker uitquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
http://www.waldnet.nl/nieuws.php?id=14669
Staat nu ook een foto.. ligt het busje ook op zijn zij. Kun je zien wat voor berm het was![]()
Zit je weer lekker de kneus uit te hangenquote:
Geen kwestie van opletten, maar eigenwijs zijn. Op een specifieke plek zetten waar de motor net in de lengterichting past op de stoep onder een lantaarnpaal. In de breedte kan nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
moet je maar beter opletten waar je hem neerzet...
Wat heb jij nou weer voor een smiley gevondenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:43 schreef worldpimber het volgende:
Hahaha [afbeelding] die meiden in dat draaimolending![]()
Uuhm, WB postte hem in het vorige topic. Vraag hem maar om motivatiequote:Op donderdag 27 juli 2006 19:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor een smiley gevonden![]()
der zit gewoon ranzige po** rondom zijn mond!
![]()
Net nieuwe bandjes?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:21 schreef Gawaine het volgende:
Ben weer terug.![]()
Nog maar 1,5 cm schaamrand te gaan en dan kan ik er weer tegenaan.
't was veuls te druk met fietsers op de dijk![]()
Wat is er nog garantie aan je fiets ? Die voorrem of het lager ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:15 schreef Fendy het volgende:
Pff...warm hier, zo nog maar effe een rondje rijden. Zal het na morgen even zonder moeten stellen...balhoofdlager moet gedaan worden en de voorremmen worden gereviseerd, weliswaar onder garantie...
MPP?quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:34 schreef Gawaine het volgende:
BT20 omdat ik geen reden kon bedenken over te stappen op een andere![]()
Sterker nog, Blade is 8 jaar oud. Maar als je hem ergens koopt, zeg maar als occasion, dan kan het soms zijn dat je 3 maanden garantie hebt. Ik heb dat dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat is er nog garantie aan je fiets ? Die voorrem of het lager ?
Die blade is toch al een of 5 jaar oud ?![]()
Bij mij was 1 voorschijf krom. Daardoor had ik een trilling met remmen, valt datquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Sterker nog, Blade is 8 jaar oud. Maar als je hem ergens koopt, zeg maar als occasion, dan kan het soms zijn dat je 3 maanden garantie hebt. Ik heb dat dus
In dit geval wordt het dus allebei onder garantie gefixed. Ik had een 'einde garantiekeuring' laten doen bij de motorboer hier in de buurt (Minus de Vries) en daar waren deze 2 dingen uit gekomen.
Nu gaat de tent waar ik hem vandaan heb dus de remklauwen reviseren en balhoofdlager vervangen.
Ik vond hem al ietsjes trillen bij het aanremmen van een bocht en ook het stuurgedrag was naar mijn idee niet zoals je dat van een Blade zou verwachten...
Ben benieuwd als het gefixed is
Ja, sterker nog, is een setje vervangen toen ik hem kochtquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bij mij was 1 voorschijf krom. Daardoor had ik een trilling met remmen, valt dat
ook onder die garantie want dan ben je goedkoop uit![]()
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen kwestie van opletten, maar eigenwijs zijn. Op een specifieke plek zetten waar de motor net in de lengterichting past op de stoep onder een lantaarnpaal. In de breedte kan niet
quote:En voor jou is het moet u maar beter opletten ...![]()
Nog een nieuwe, aangenaamquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef Roderick2085 het volgende:
trouwens net terug van the fast and the furious 3... best wel grappig
Neeh, dat komt de symmetrie van de prachtige Amsterdamse stad niet ten goedequote:Op donderdag 27 juli 2006 21:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]en gewoon schuin zetten is geen optie
quote:
koppig blijvenquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:33 schreef worldpimber het volgende:
Oh men, net 20 minuten aan de telefoon gezeten met mijn baas, en ik ben zelf al vanmiddag een uur bij hem geweestHoofdoorzaak is eigenlijka allemaal die fucking Duitsland vakantie
![]()
Discussie over nix eigenlijk, volgens mij ben ik weer te koppig.
![]()
Ik bel je morgen, als ik het niet vergeetquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koppig blijvenof wil je wederom genieten van onze pics/vids
![]()
Sow, ú is VIP.. gelijk salarisverhoging vragen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:33 schreef worldpimber het volgende:
Oh men, net 20 minuten aan de telefoon gezeten met mijn baas, en ik ben zelf al vanmiddag een uur bij hem geweestHoofdoorzaak is eigenlijka allemaal die fucking Duitsland vakantie
![]()
Discussie over nix eigenlijk, volgens mij ben ik weer te koppig.
![]()
Bring back memories.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef Roderick2085 het volgende:
trouwens net terug van the fast and the furious 3... best wel grappig
Volgens mij rijdt ze in omgeving Millquote:
Was even langsgekomen, rekening was vanavond voor mij.quote:
makkelijk achterafquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Was even langsgekomen, rekening was vanavond voor mij.![]()
Heb jij Makster eigenlijk ooit irl gezien?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:32 schreef hollander172 het volgende:
Van de 6 schalen zit ik op 4quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
Sow, ú is VIP.. gelijk salarisverhoging vragen.
Of vind'ie je zo onmisbaar aardig omdat je het minium krijgt?![]()
quote:Bring back memories.
Deeltje 1 ben ik met het meest lekkere ding van Hoogvliet naar toe geweest op de eerste date.
Deeltje 2 was het afscheidsavondje.![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:28 schreef Makster het volgende:
Thuis gelijk de raptor open getrokken en een geknalde zekering was de boosdoener. Geen idee of het met mijn soldeerkunster te maken heeftmaar gelijk alle knipperdraden opnieuwe gesoldeerd en met krimpkous gesealed. Net dus weer 180 gereden en alles werkt nog dus ja, komt goed
![]()
En hoe precies moest hij weten dat jij nog wat met motoren hebt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:32 schreef hollander172 het volgende:
JA toen hij tanden aan het rapen was, weetje dat niet meer danquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb jij Makster eigenlijk ooit irl gezien?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
quote:
Begin je nou al dement te worden?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ooit bijna is een schade VFR gekocht met de intentie er een Tiga bodykit op te schroevenquote:
Who cares.quote:
Ow, ja, toen had hij last van de slechte en veel te harde Ohlins vering.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:37 schreef Makster het volgende:
JA toen hij tanden aan het rapen was, weetje dat niet meer dan
Eerste meet met -56 ergens in ChaamTevens de laatste keer geloof ik
Is dit het brommerforum.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was in een vorig leven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:39 schreef hollander172 het volgende:
Begin je nou al dement te worden?
Chaam rings a bell?![]()
![]()
![]()
Die meet jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ow, ja, toen had hij last van de slechte en veel te harde Ohlins vering.![]()
Jammer dat we nooit progressie hebben kunnen zien.
Maar leuk dat hij er bij was.. dat wel..![]()
quote:
aanstellerquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:37 schreef Makster het volgende:
Eerste meet met -56 ergens in ChaamTevens de laatste keer geloof ik
Karteeuh.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aanstellerja als je in je bikini komt in de winter
![]()
laatste keer voor mij was MotorXtra geloof ikbankmeet
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:47 schreef Gawaine het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga nog even wat strijken, en nog op visite.![]()
![]()
![]()
![]()
ben alleen maar bereikbaar voor goed nieuwsquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik bel je morgen, als ik het niet vergeet![]()
Afgetrained lichaam is eerder onderkoelt, snap dat danquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
aanstellerja als je in je bikini komt in de winter
![]()
laatste keer voor mij was MotorXtra geloof ikbankmeet
Staan nu meerdere foto's.. alleen de site werkt met een soort credits systeem waardoor ik vandaag niks meer kan bekijken. Zou iemand de foto's kunnen selecteren en kopieren in een word bestand en mij kunnen sturen per msn/mail? Je kunt ze niet eenvoudig opslaan, hebben ze weer een systeempje voorquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
http://www.waldnet.nl/nieuws.php?id=14669
Te oud voor je en ze heeft al een vriendquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:53 schreef BazzieK het volgende:
Enne Vodkat, vrouw met 400 uit Brabant [afbeelding]![]()
![]()
![]()
Ik doe niet moeilijk en daar kan omheen gewerkt wordenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Te oud voor je en ze heeft al een vriend![]()
Nog steeds maar misschien moet ik dan toch echt eerst eens andere banden eronder gooien.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ow, ja, toen had hij last van de slechte en veel te harde Ohlins vering.![]()
Komt vanzelf goed.quote:Jammer dat we nooit progressie hebben kunnen zien.
Maar leuk dat hij er bij was.. dat wel..![]()
und ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Te oud ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nouja eerder hij te jong, in dat opzichtquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
Trouwens wel de fijnste 400cc die er is, een VFR 400... ook al is het een Honda![]()
Geluid van zo'n V4 blok![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Is dit het brommerforum.
BROMMER???????????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
![]()
ik kreeg laatst wel complimenten van MANNEN op 1000CC'S die vonden dat ik aardig doorreed op mijn BROMMER![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ahum, de fijnste is nog altijd groen he
![]()
Volgens mij zijn die complimenten niet geheel rijstijl gerelateerdquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:59 schreef Vodkat het volgende:
[..]
BROMMER???????????
![]()
![]()
![]()
ik kreeg laatst wel complimenten van MANNEN op 1000CC'S die vonden dat ik aardig doorreed op mijn BROMMER![]()
"Ons" (schand)knaapje weer met zijn grote mond.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk en daar kan omheen gewerkt worden![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze ZXR 400 komt in de buurt met z'n dubbele koplampjes. Maar dan heb je nog steeds niet dat geluid van een V4 blok![]()
is je email power@rangers.frquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Staan nu meerdere foto's.. alleen de site werkt met een soort credits systeem waardoor ik vandaag niks meer kan bekijken. Zou iemand de foto's kunnen selecteren en kopieren in een word bestand en mij kunnen sturen per msn/mail? Je kunt ze niet eenvoudig opslaan, hebben ze weer een systeempje voor![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
"Ons" (schand)knaapje weer met zijn grote mond.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die complimenten niet geheel rijstijl gerelateerd![]()
Rustig maar, hij weet niet eens waarover hij praatquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:04 schreef Vodkat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet rijstijl gerelateerd ?
Dus ik rij niet door ?![]()
Not even close.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Rustig maar, hij weet niet eens waarover hij praat![]()
Ik heb alleen die van Gawaine niet.quote:
Hoe lul ik me hier nou weer uitquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:04 schreef Vodkat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet rijstijl gerelateerd ?
Dus ik rij niet door ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |