Ik zeg altijd het volgende:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:38 schreef kratjuh het volgende:
Hmm met wat voor smoes kan ik hier 's eerder weg gaan vanmiddag ...
En nu nog op zo'n manier dat ik geen verlof hoef op te nemen ..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:58 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik zeg altijd het volgende:
"Ik heb geen zin meer en ga eerder weg, dan kan ik lekker motor gaan rijden"
![]()
Afspraak buiten de deur faken? Weet niet wat voor werk je doet...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En nu nog op zo'n manier dat ik geen verlof hoef op te nemen ..
Ranziger k#tbier wordt er niet getapt.quote:
Dood bier met de kleur van slootwater.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:31 schreef Knuffelslet het volgende:
duidelijk geval van 'geen smaak' Lars..
nepvent
and I do, oh yes I do love Guinnessquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:32 schreef bvvt het volgende:
Ach, 't is net als bruin bier - je moet er van houden
Neh gaat niet op als systeembeheerder ... Mja ik heb inmiddels een groot probleem ontdekt bij een andere afdeling, dus ik hoef geen excuus meer te verzinnen dat ik niks kan doen behalve internetten ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:17 schreef Fendy het volgende:
[..]
Afspraak buiten de deur faken? Weet niet wat voor werk je doet...
Huis kopen en dan toch je motor houdenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:22 schreef kratjuh het volgende:
Mogge
Kheb zin in volgend jaar, huisje kopen !!
En dan hoef ik gelukkig mijn motor nie weg te doen zoals het er nu naar uit ziet ...
Nee ik woon thuis en mag de fiets in de garage zetten ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Huis kopen en dan toch je motor houdenHuur je nu dan een villa ofzo?
Enige wat ik me kan herrineren van mijn huiskoop actie dit jaar is dat ik me totaal scheel betaal en van alles en nog wat![]()
Maar beter hou je idd wel je motor ja
Owja goede morgen
ik heb dat ook gehad, heel iets trillen tijdens het remmenquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Sterker nog, Blade is 8 jaar oud. Maar als je hem ergens koopt, zeg maar als occasion, dan kan het soms zijn dat je 3 maanden garantie hebt. Ik heb dat dus
In dit geval wordt het dus allebei onder garantie gefixed. Ik had een 'einde garantiekeuring' laten doen bij de motorboer hier in de buurt (Minus de Vries) en daar waren deze 2 dingen uit gekomen.
Nu gaat de tent waar ik hem vandaan heb dus de remklauwen reviseren en balhoofdlager vervangen.
Ik vond hem al ietsjes trillen bij het aanremmen van een bocht en ook het stuurgedrag was naar mijn idee niet zoals je dat van een Blade zou verwachten...
Ben benieuwd als het gefixed is
Hey, vakantie ganger(s)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:25 schreef stinkie het volgende:
Weer thuis. Met auto deze keer
dezelfde auto als waar ik mee wegging ok nogs eens
Je gunt die knul gewoon een format C: maar daar staat een ban op.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:19 schreef bvvt het volgende:
Ja ja, ze zijn te vinden. De kenners van internet
internet kapot hoe te repareren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |