Inderdaad. Als je bedraad internet hebt, dan is je kabel misschien kapot of zit ergens een steker niet goed in. Zegt de computer niet iets van "Een netwerkkabel is niet aangesloten"?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
is je router draadloos, of heb je een kabeltje naar boven lopen?
Als alles naar behoren werkt, kun je je gateway pingen, als je je gateway niet kan pingen werkt niet alles goed.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:13 schreef Lucille het volgende:
Het internet is niet kapot, ik kan er nog steeds mee werken.
Maar kan je je gateway wel pingen?
Pff, komt ie dan: Start; run; en dan intypen cmd; enter toets indrukken; weer typen, dit keer ipconfig /allquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:29 schreef daisy_ducky het volgende:
Volgens mij snapt de TS geen hol van alle termen die er hier voorbij komen over Gateways,ping etc.
![]()
hebbie in ieder geval wat te puzzelen de komende tijd.
En om daar op aan te vullen:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:35 schreef Liegebeest het volgende:
[..]
Pff, komt ie dan: Start; run; en dan intypen cmd; enter toets indrukken; weer typen, dit keer ipconfig /all
Hoppla, heb je je ipgegevens.l
dan is de enige remedie die gewoon uit te werpenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:08 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een geval van quantumfluctuatie in de warpcore
Is goed, begin jij met downloaden koop ik alvast 5X10e120 DVD's. :pquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:26 schreef H-Network het volgende:
Even aan de buurman ofzo vragen of ie het internet op een cdrom wil branden.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
kapot moeilijke reactie, hij is echt goed.
dit zeg ik niet omdat ik space ben
It's alive!! Ik had niet anders verwacht, er was weinig Jip & Janneke-uitleg bijquote:Op zaterdag 29 juli 2006 08:45 schreef Backhander het volgende:
alles wat hier gezegd wordt snap ik allemaal niks van hoor
En, bijna 1,5 uur verder nu? Doet ie het al?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:50 schreef Backhander het volgende:
megumi had wel duidelijke uitleg maar die eerste werkte niet
en ik ga nu ff die 2e proberen
nu is internet helemaal kapotquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:06 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
En, bijna 1,5 uur verder nu? Doet ie het al?
Denk je niet dat als TS bekend was geweest met de door jouw genoemde termen, dat hij misschien een andere OP had neergepend dan "Het internet is kapot"?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:08 schreef AlwaysConnected het volgende:
heb je adsl of kabel ?
zit de router wel op het modem ?
staat ie wel op dhcp de router?
krijg je netwerkaart wel een adres van de router?
is de kabel niet defect ?
zit je toevallig bij planet lees dan ook deze eve
http://tweakers.net/ext/lt.dsp?action=feedclick&ItemID=221097
Dat past niet op een CD-ROM hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:43 schreef Gluckskafer het volgende:
Even aan de buurman ofzo vragen of ie het internet op een cdrom wil branden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |