Thanks en wanneer kan ik nou het beste me dextro innemen? Kan het niet tijdens de training in me fles water?quote:
20-30 min. voor de trainingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Thanks en wanneer kan ik nou het beste me dextro innemen? Kan het niet tijdens de training in me fles water?
Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk met een losse stang bankdrukken!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:18 schreef Omnifacer het volgende:
Hoe dan??
Ik heb net mbv dat rek gebankdrukt. Eerst normaal, toen incline, en toen zeg maar ondersteboven, ze zeggen dat je dan de onderkant van je borst traint... Best lekker, eerste keer dat ik serieus heb gebankdrukt en het voelt lekker aan, al was het wel mbv zo'n rek...
Direct voor de training zou ik zelf geen snelle suikers meer nemen. Trainen zal gewoon plaats moeten vinden op glycogeenvoorraden dan op extra glucose lijkt mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
20-30 min. voor de training
0,4 g/kg whey
Direct voor de training
0,4 g/kg snelle suikers (wanneer je gevoelig reageert op snelle suikers, neem je in totaal (voor + na training) 0,4 g/kg en consumeer je deze uitgespreid over de gehele trainingsperiode)
Direct na de training
0,2 g/kg whey
0,4 g/kg snelle suikers
Bron: DBB, MeDieVil
Tijdens de training het beste geen snelle suikers nemen.
Dus alleen na het trainen? In me shake?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:22 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Direct voor de training zou ik zelf geen snelle suikers meer nemen. Trainen zal gewoon plaats moeten vinden op glycogeenvoorraden dan op extra glucose lijkt mij.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/eiwit-faq-3655/quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:51 schreef Frautie het volgende:
Vraagje: Wa's nou het verschil/ voordeel van proteine (ik heb dus een pot Pro85 staan) ipv whey (ik heb dus ook een pot whey staan, die mijn broertje niet lust)
Maar wat moet ik nou met de whey? Ik heb gister wat zitten zoeken, het is ook eiwit, maar dan een andere vorm. Alleen ik zie door de bomen 't bos niet meer
Dus....euh......hellup
Gelezen, thanksquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:20 schreef LedZep het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/eiwit-faq-3655/
Als er verder nog vragen zijn..
Niet zo negatief, als 't troep zou zijn dan zou ie 't wel weggooien...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef Mr.J het volgende:
Hangt van de kwaliteit af. Als het 3kg bagger kwaliteit is waar hij toch van af wou...
en liefst zo breed mogelijk gaan staanquote:
zeg ook dat ze moet gaan bulkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat? Me vriendin gaat na haar vakantie ook trainen (en er mag best wat bibs bij)
Mja er zijn zoveel theorieën over, heb ook wel eens gehoord dat de eiwitsynthese pas na ongeveer 24 uur maximaal is en je dan juist veel eiwitten nodig hebt. Zit ook wel wat in, geloof niet dat je spieren direct nadat ze beschadigd zijn eiwitten nodig hebben om die cellen te herbouwen. Zit een heel proces aan vooraf voordat er uberhaubt cellen gebouwd en gerepareerd gaan worden en dat kan best wel eens 24 uur zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:10 schreef Tommy__ het volgende:
nu snap ik nog steeds het nut niet van whey voor de training,
is het nu nuttig omdat het dan al in je bloed zit wann je het nodig hebt? of is het wat anders?
ik denk dat als je whey voor de training neemt, er veel zal van worden opgenomen om als energie te dienen, wat dus totaal nutteloos is ..
Beste is rauw natuurlijk, zo beschadig je geen voedingsstoffen in de eieren zoals de vele vitamines die in het eigeel zitten. Zelfs door de blender veroorzaakt al microverhitting op het contactoppervlak met het mes, zodat er daardoor al veel voedingsstoffen verloren gaan. Eigenlijk is het ook niet erg om eieren rauw te eten, want salmonella raak je op ten duur gewoon resistent tegen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:46 schreef synthesix het volgende:
Hoe vreet je die eieren eigenlijk op. Koken ofzo allemaal? Das echt tering veel werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |