Ga weg uit dit topic aub als je dit nog niet eens weet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:04 schreef jorienvdherik het volgende:
wie wint nu dan ?
PEREIRO SIO (weet jij het ook even)quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga weg uit dit topic aub als je dit nog niet eens weet.
Dat vermoed ik dus ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
auwehoer ze reageren of floyd al definitief de lul is. Hij zal zich er wel uit lullen attestje of product voor zijn heup weet ik het.
Die ene met dat oranje shirt en die dobbelstenenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:04 schreef jorienvdherik het volgende:
wie wint nu dan ?
Die ouders toch , eerst al hun kind zo zien zondigen met te gaan fietsen, en dan blijkt hij nu nog aan de drugs te zitten ook ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:05 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Die Amish-lui zijn ook nooit te vertrouwen![]()
Ik weet het ook ik volg al jaren het wielrennenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ullrich heeft al die jaren in de schaduw gefietst van Armstrong, en nooit betrapt op doping (ja okee, ze hebben hem een keer genaaid omdat hij een jointje rookte in de disco!). Nooit heeft hij getracht om armstrong voorbij te streven mbv.
Ullrich en Basso wel, met Lance 'De omkoper' heb ik mijn vraagtekens bijquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:05 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ach als basso en ullrich beiden vol met epo zaten, hoe kon Armstrong ze dan toch telkens declasseren?
Clean zeker?
excorcisme wordt datquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die ouders toch , eerst al hun kind zo zien zondigen met te gaan fietsen, en dan blijkt hij nu nog aan de drugs te zitten ook ...![]()
Hij zal toen wel gedacht hebben: "nu is mijn kans even met dokter Funetes bellen"quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ullrich heeft al die jaren in de schaduw gefietst van Armstrong, en nooit betrapt op doping (ja okee, ze hebben hem een keer genaaid omdat hij een jointje rookte in de disco!). Nooit heeft hij getracht om armstrong voorbij te streven mbv.
Ullrich zal vooral gedacht hebben, waarom heb ik dottore Ferrari laten gaan naar Armstrong ... (toen Ullrich de Tour won was Ferrari zijn dokter, later die van Armstrong) ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:08 schreef Deetch het volgende:
[..]
Hij zal toen wel gedacht hebben: "nu is mijn kans even met dokter Funetes bellen"
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:09 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ja Fuentes had nu eindelijk tijd voor andere renners
David Clinger... Wat een freak is dat zegquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef Ratatosk het volgende:
"David Clinger told me Landis was the craziest doper he had ever seen, and even though David has a face tattoo he does not lie to me."-Matt DeCanio
Nou eerlijk gezegd vooraf dacht ik bagger tour , achteraf dacht ik mooiste tour sinds jaren , nu denk ik Klote Doping rotzooi.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:26 schreef placebeau het volgende:
Het was al zo, maar nu nog meer: een tour om snel te vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |