abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40304563
Nou kijk is aan wat een complimenten hier!
pi_40307218
Ik snap niet waarom je niet (subtiel) over dit onderwerp kan praten met hem. Tenslotte, hij is 'een' vriend van je, daarmee zou je 't toch over van alles en nogwat moeten kunnen hebben? (rare zin )

Als ik zou gaan samenwonen met een vriendin, en ik voel niets voor haar, dan zou ik 't echt wel over dit onderwerp hebben. Wat nu als dit, wat nu als dat enz. enz.

Zodra je daar niet over durft te beginnen dan is er dus meer imo
pi_40309930
Heb je het nou al verteld
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:32:51 #229
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_40310116
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nogmaals: Als hij je tijdens de vakantie niet versiert, niets doet en niets laat blijken, dan moet ie je niet. Echt niet. Denk nou niet dat hij dan gewoon wat verlegen is ofzo. Dat is niet zo. Als ie wat wil, dan gebeurt het.
Ja, want mannen zijn nooit onzeker, weten altijd precies wat ze willen / wat ze moeten doen..

Het wil maar niet vlotten

Hoe verkrijgt men een vriendin?

(Té lang) met een meisje in je kop zitten

Ik denk ook dat hij waarschijnlijk wel iets , op wat voor manier dan ook had laten blijken als er bij hem een soort van interesse aanwezig was;ik weet natuurlijk niet wat voor types deze topics op fok hebben geopend, en om dat nou gelijk als representatief op te werpen is ook zo wat...

Maar jij zegt het hier wel heheeel zwart wit. Dat lijkt me ook weer niet geheel realistisch.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_40314469
tvp
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  zondag 30 juli 2006 @ 13:53:26 #231
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_40321225
Tja, allemaal heel leuke reacties hoor. Weet idd ook wel dat ik er niet echt verlegen en onzeker uitzie, maarja... wat doe je eraan he? 't Is misschien raar maar ik denk wel dat het goed komt tussen hem en mij. Steeds meer is hij degene die me knuffelt en kust (zeker als hij naar huis vertrekt) Steeds meer doen we dingen met z'n tweetjes.... Ik weet zeker dat hij me heel graag ziet, het enige wat ik niet weet is of hij me ook aantrekkelijk vindt, of hij me wel een beetje sexy vindt.
pi_40335776
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:53 schreef jewelsophie het volgende:
Tja, allemaal heel leuke reacties hoor. Weet idd ook wel dat ik er niet echt verlegen en onzeker uitzie, maarja... wat doe je eraan he? 't Is misschien raar maar ik denk wel dat het goed komt tussen hem en mij. Steeds meer is hij degene die me knuffelt en kust (zeker als hij naar huis vertrekt) Steeds meer doen we dingen met z'n tweetjes.... Ik weet zeker dat hij me heel graag ziet, het enige wat ik niet weet is of hij me ook aantrekkelijk vindt, of hij me wel een beetje sexy vindt.
Gewoon wat sexy shit aantrekken met decoreté (bij jouw niet zo moeilijk )
M'n signature, wat doe je :{
  zondag 30 juli 2006 @ 23:24:36 #233
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_40337804
Ik dacht hetzelfde als de rest hier: 1: wtf is dat haar, die ziet er helemaal niet zo onzeker uit
en 2: die gast is ws homo

(PS: ik heb het niet vaak fout op dat gebied, net als Sembrace)
pi_40339108
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:24 schreef Xtinction het volgende:
Ik dacht hetzelfde als de rest hier: 1: wtf is dat haar, die ziet er helemaal niet zo onzeker uit
en 2: die gast is ws homo

(PS: ik heb het niet vaak fout op dat gebied, net als Sembrace)
  maandag 31 juli 2006 @ 11:28:51 #235
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_40346954
jewelsophie....grappig (niet slecht bedoelt) om het verschil te zien tussen projectie naar de wereld en hoe je van binnen voelt, in de liefde moet je je kansen nemen en verliezen accepteren, Je liefde aan iemand verklaren is zelde risico vrij...wees bereid om op je bek te gaan.

ik bedoel het niet slecht, maar ik denk dat de andere hier idd wel een puntje
hebben...hij zo idd homo kunnen zijn...

kleding.....je omschrijving van hem....
vraag een van je andere manlijke vrienden, die hem niet of nauwlijks kennen. wat ze denken. meestal klopt die analyse wel.

Veel plezier op vakantie.....succes met je gesprekje....

The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_40347222
^^

Ga vanavond nou eens praten. Van mijn part drink je eerst 2 breezers weg, fock it vraag het gewoon, of begin een gesprek en vraag dan wat hij van je vindt.
pi_40350022
succes jewelsophie, durf het, je kan het en je zal trots zijn op jezelf!
Carpe diem
pi_40350118
quote:
Op maandag 31 juli 2006 13:14 schreef klossie het volgende:
succes jewelsophie, durf het, je kan het en je zal trots zijn op jezelf!
We zitten te wachten met smart in KLB
"Jongen die ik leuk vindt wil me niet en hij is homo"

flauw ja ik weet het
pi_40350213
haha maar ff iets anders dat ik eigenlijk nog nergens gelezen heb... zijn er vrienden/vriendinnen die van deze verliefdheid weten (mensen die hem dus kennen en jou het laatste zetje kunnen geven?)
Carpe diem
pi_40350221
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:32 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Ja, want mannen zijn nooit onzeker, weten altijd precies wat ze willen / wat ze moeten doen..
Klopt als een bus.
  maandag 31 juli 2006 @ 13:24:32 #241
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40350307
daarnaast zou ik even de fotos weer offline halen viper, als hij ontdekt dat er fotos van hem online staan dan kan jewelsophie het in veel gevallen ook wel vergeten...niet iedereen vind dat fijn vermoed ik

maar de vraag van klossie is inderdaad een goede vraag, weten mensen uit je omgeving het?
pi_40350395
Even terugkomend op het idee dat hij misschien homo is: het zou zijn 'knuffeligheid' kunnen verklaren.
pi_40350601
quote:
Op maandag 31 juli 2006 13:28 schreef Roeni3 het volgende:
Even terugkomend op het idee dat hij misschien homo is: het zou zijn 'knuffeligheid' kunnen verklaren.
wel of geen homo: lijkt me sowieso wel handig als ze iets zegt he...
Carpe diem
pi_40351236
quote:
Op maandag 31 juli 2006 13:35 schreef klossie het volgende:

[..]

wel of geen homo: lijkt me sowieso wel handig als ze iets zegt he...
Daar heb ik dan ook niets over gezegd.
pi_40351267
quote:
Op maandag 31 juli 2006 13:24 schreef Grumpey het volgende:
daarnaast zou ik even de fotos weer offline halen viper, als hij ontdekt dat er fotos van hem online staan dan kan jewelsophie het in veel gevallen ook wel vergeten...niet iedereen vind dat fijn vermoed ik

maar de vraag van klossie is inderdaad een goede vraag, weten mensen uit je omgeving het?
Foto 3 tijdelijk verwijderd. Ik zie geen reden om foto1 en foto2 offline te halen. Zonder verdere toelichting van de TS iig.
pi_40351465
Uit: mis jij iemand...
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:01 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

Ja hoor...al huil ik niet gemakkelijk, soms wou ik dat ik het meer kon omdat het zo kan opluchten. Iedere dag dat ik mijn Ewoud niet zie, mis ik hem...
Uuhm, heb ik iets gemist ? Heeft TS zichzelf blootgegeven aan haar vriend en zijn ze nu fijn saampjes...?
pi_40352243
TVP,scaamteloos..hihihi

Leuke foto's hoor, ook lef zo in het openbaar op Fok..!
Alleen foto van je qanna-be-lover doet het niet meer...jammer...!
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  maandag 31 juli 2006 @ 14:40:03 #248
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40352699
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:25 schreef Neverending het volgende:
TVP,scaamteloos..hihihi

Leuke foto's hoor, ook lef zo in het openbaar op Fok..!
Alleen foto van je qanna-be-lover doet het niet meer...jammer...!
je bent net te laat, fotos van mensen die daar zelf niks vanaf weten kunnen niet eeuwig zichtbaar blijven he wel zo netjes
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:32:57 #249
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_40372316
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:01 schreef Roeni3 het volgende:
Uit: mis jij iemand...
[..]

Uuhm, heb ik iets gemist ? Heeft TS zichzelf blootgegeven aan haar vriend en zijn ze nu fijn saampjes...?
Topicstarter heeft meer dan 1 persoonlijkheid
pi_40377156
Topic valt een beetje dood, en Sophie reageert ook niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')