Onderbouw eens waar hij "blaat", want volgens mij klopt het namelijk wat hij zegt....quote:Op zondag 30 juli 2006 02:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je blaat maar wat Yildiz
En het topic gaat over Marokkanen. En inderdaad, in Marokko zijn Chistelijken en Joden. Alhoewel niet veel, wonen er al sinds de 14e eeuw Joden in Marokko, en een aantal jaren geleden is nog een synagoge gerestoreerd. Ook wonen er in Marokko gewoon Christenen.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn ook geen zwaar Islamitische landen
Er staan christelijke kerken in Iran.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn ook geen zwaar Islamitische landen
Nee, in 1 van die landen mag het niet. Zoals gewoonlijk bler je er weer op dezelfde manier op los zonder te weten hoe het zit: in Turkije worden kerken zelfs niet aangesloten op het waternet en wordt het bouwen van nieuwe onmogelijk gemaakt.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Tuurlijk. Toon maar eens aan dat je in Turkijke / Marokko géén kerken mag bouwen.
Of, dat het wel mag, maar dat je dan vermoordt wordt ofzo. Toon dat maar eens even aan.
Ik wacht.
http://www.brusselsjournal.com/node/868quote:Ondertussen is in Saoedi-Arabië het christendom verboden, behandelt de Egyptische wet de koptische christenen als tweederangsburgers, blijft het in Turkije virtueel onmogelijk om een christelijke kerk te bouwen, en werden in Kosovo onder NATO-toezicht honderden, vaak eeuwenoude orthodoxe kerkjes verwoest.
Hij vergeet ook te melden dat er rekening wordt gehouden met de christenen en dat het boek de Da Vinci Code verboden is in Iran omdat chrstenen daar niet tegen konden.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:02 schreef -IksRee- het volgende:
Die er al stonden van VOOR de revolurie. Dat vergeet je even te melden.
Niet omdat christenen daar niet tegen kunnen maar omdat de voor hun profeet jezus anders wordt afgeschilderd.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hij vergeet ook te melden dat er rekening wordt gehouden met de christenen en dat het boek de Da Vinci Code verboden is in Iran omdat chrstenen daar niet tegen konden.
Het is dus niet zo dat er totaal niet naar christenen geluisterd wordt ofzo.
Er wordt geen vergunning voor nieuwe afgegeven en bestaande worden op alle mogelijke manieren tegengewerkt zoals het niet aansluiten op het water en electriciteitsnet.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:03 schreef calvobbes het volgende:
Wat is "virtueel onmogelijk"?
Whatever, feit is dat ze in Iran dus wel rekening houden met andere geloven.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:22 schreef -IksRee- het volgende:
Niet omdat christenen daar niet tegen kunnen maar omdat de voor hun profeet jezus anders wordt afgeschilderd.
Dat is gewoon onmogelijk, niet virtueel onmogelijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:23 schreef -IksRee- het volgende:
Er wordt geen vergunning voor nieuwe afgegeven en bestaande worden op alle mogelijke manieren tegengewerkt zoals het niet aansluiten op het water en electriciteitsnet.
quote:Turkije wil de nieuwbouw van kerken in het land weer toestaan. Daarvoor is een nieuwe religiewet in voorbereiding, die het na 80 jaar weer mogelijk moet maken dat er een kerk kan worden gebouwd. Ook is er goede hoop dat er een spoedige heropening zal zijn van al meer dan dertig jaar gesloten theologische onderwijsinstellingen.
Vooral voor de jonge evangelische gemeenten in Turkije betekent dit een gunstig signaal. Zij beschikken niet, zoals Grieks-orthodoxen, Armenen of rooms-katholieken, over veel oude kerken uit de tijd dat Turkije nog miljoenen christenen telde. In Turkije wonen naar schatting 150.000 christenen; minder dan 0,2% van de rond 63 miljoen inwoners.
Volgens drs. B. Belder, europarlementariër voor ChristenUnie-SGP, heerst er in Turkije een voortdurende discriminatie van religieuze minderheden, vooral van christelijke groepen. Hij wijst er op dat de regerende AKP wel vrijheid van godsdienst opeist voor moslims, maar -en dat blijkt ook uit verklaringen van verschillende Turkije-experts- datzelfde grondrecht niet wil toekennen aan niet-moslims.
De veranderingen in Turkije hebben te maken met een mogelijke toetreding tot de EU. Hiervoor moet het land aan een aantal democratische regels voldoen. De SGP is overigens tegenstander van Turkse toetreding.
Dat is van 3 jaar geleden en het is niet gebeurd. Feit is dat tot op de dag van vandaag het onmogelijk is een kerk te bouwen in Turkije en je nog geen bankrekening kan openen. En maar klagen over de rest van Europa, stelletje hypocriete sukkels daar.quote:Turkije is van plan de christenen in haar land meer vrijheid te geven. Dat heeft de Turkse premier Tayyip Erdogan gezegd na een ontmoeting met vertegenwoordigers van kerken en mensenrechtenorganisaties. Concreet gaat het erom dat kerken en gemeenten een erkende rechtsstatus krijgen, zodat zij gebouwen kunnen kopen en kerken kunnen bouwen en renoveren.
In Turkije (66 miljoen inwoners) leven nu nog zo'n 110.000 christenen. Tot voor kort mochten de christelijke groeperingen zelfs geen bankrekening openen, laat staan nieuwe kerken bouwen. Dat laatste wilde Turkije al gaan veranderen. Erdogan heeft nu toegezegd dat de christenen dezelfden rechten voor ongehinderde godsdienstuitoefening krijgen als moslims.
Neehee, jezus is voor de moslims een profeet en daarom verbieden ze de film. Niet vanwege christelijke zieltjes hoor.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Whatever, feit is dat ze in Iran dus wel rekening houden met andere geloven.
Het werd gevraagd: Marokkanen uitzetten d.m.v dubbel paspoort.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:29 schreef calvobbes het volgende:
Maar wat heeft dat eigenlijk te maken met dit topic?
Criminelen die een dubbel paspoort hebben het land uit zitten. Daar gaat het over. Niet of er in andere landen wel of geen kerken mogen worden gebouwd...
Wat hebben Marokkanen met Turkije te maken? In Marokko mag je wel kerken bouwen, sterker nog, die worden door de overheid gesubsidieerd (als het moet), net als synagoges trouwens. En daar kan je ook gewoon de Da Vinci Code bekijken of lezen of whatever. En daar is een Joodse man de adviseur van de koning.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:29 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Het werd gevraagd: Marokkanen uitzetten d.m.v dubbel paspoort.
Dat weet ik, daarom zei ik ook 'in 1 van die landen': Turkije dus.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat hebben Marokkanen met Turkije te maken? In Marokko mag je wel kerken bouwen, sterker nog, die worden door de overheid gesubsidieerd (als het moet), net als synagoges trouwens. En daar kan je ook gewoon de Da Vinci Code bekijken of lezen of whatever. En daar is een Joodse man de adviseur van de koning.
Je hebt het nu over een sprookje??quote:Op maandag 31 juli 2006 00:50 schreef misantropia het volgende:
Er is een land dat heet Marokko
Daar gaan alle Marokkanen heen
Er wonen er al 30 miljoen.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:50 schreef misantropia het volgende:
En jij blijft zeker in Orange, Californiaquote:Op maandag 31 juli 2006 03:23 schreef maartena het volgende:
[..]
Er wonen er al 30 miljoen.
De Marokkanen in Nederland, die blijven gewoon hier hoor....
'Europese Marokkanen terug naar Marokko halen'quote:Op maandag 31 juli 2006 02:24 schreef duivelinnetje het volgende:
[..]
Je hebt het nu over een sprookje??
Uitstekend!quote:Op maandag 31 juli 2006 04:38 schreef misantropia het volgende:
[..]
'Europese Marokkanen terug naar Marokko halen'
Marokkaanse migranten moeten worden overgehaald terug te keren naar hun moederland. Dat is niet de mening van een of andere extreem-rechtse politicus, maar die van minister Nezha Chekrouni uit Marokko. Zij gaat over de Marokkaanse gemeenschap in het buitenland. Volgens de minister zijn de immigranten nodig voor de opbouw van het Noord-Afrikaanse land.
Op een conferentie in de Spaanse stad Granada liet Chekrouni weten dat de migranten ''een verlies'' zijn voor Marokko. De minister onderhandelt met de Europese Unie om de komende vijf jaar gezamenlijk te investeren in de levensstandaard van Marokko. Op deze wijze kan het land aantrekkelijker worden voor Europese Marokkanen om terug te keren. ''Wij hebben geen petroleum of gas, en dus zijn mensen ons grootste kapitaal'', aldus de Marokkaanse bewindsvrouw.
In Europa leven naar schatting zo'n 2,6 miljoen mensen met Marokkaanse roots. In België zijn dat er 500.000 en in Nederland ruim 300.000. De meeste Marokkaanse migranten wonen in Spanje.
Bron: 'Europese Marokkanen terug naar Marokko halen'
minister Nezha Chekrouni uit Marokko![]()
Hoera. Er vanuitgaande dat geen enkele Marokkaanse in Nederland meer zwanger wordt, en er geen enkele Marokkaan wordt binnengelaten, dan zijn we over ong. 150 jaar van onze 450.000 Marokkanen af.....quote:Op maandag 31 juli 2006 04:35 schreef misantropia het volgende:
Wist je dat er vorig jaar alweer 3000 marokkanen terug zijn gegaan.
Ik kan me best voorstellen dat ze dat willen. Al die Marokkanen hebben (voor de Marokkaanse schatkist) helemaal voor niets een opleiding gehaald in de EU, en die opgeleide mensen kunnen ze mooi gebruiken....quote:
Nou, het opleidingsniveau van Marokkanen in NL is immers fantastisch alsmede hun positieve bijdrage aan de samenleving en economiequote:Op maandag 31 juli 2006 08:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat ze dat willen. Al die Marokkanen hebben (voor de Marokkaanse schatkist) helemaal voor niets een opleiding gehaald in de EU, en die opgeleide mensen kunnen ze mooi gebruiken....
Bemoei jij je nou maar met je Mexicanen in de VS, dan hebben wij het hier wel over onze problemen.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:21 schreef maartena het volgende:
Ach, het grootste deel van de Marokkanen zijn intussen allang genaturaliseerd tot Nederlander, en die gaan echt niet meer terug naar Marokko.
Er is maar 1 manier om van al die rotmarokkaantjes af te zijn: Naar een land emigreren waar geen Marokkanen wonen. IJsland ofzo....
Hey, een Meki.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:50 schreef misantropia het volgende:
Een Nederlandse Marokkaan zal niet heel makkelijk aarden in Marokko. Maar met een béétje zakelijk inzicht is er voor iemand met goed zicht op wat westerse toeristen willen én toegang tot de Marokkaanse samenleving goed geld te verdienen in een mooi land met prachtig klimaat.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:10 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nou, het opleidingsniveau van Marokkanen in NL is immers fantastisch alsmede hun positieve bijdrage aan de samenleving en economie
Veel plezier.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:27 schreef sigme het volgende:
Doe mij een Marokkaans paspoort en ík ben weg.
Nou nee, mijn intellectuele reacties die ik op fok heb geplaatst waren niet gratis hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:37 schreef -IksRee- het volgende:
Een ton geven? Je zou een ton moeten betalen aan de NLe staat!
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 09:29 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Veel plezier.
10 tegen 1 dat je binnen het jaar gillend wegrent
trouw ff met mutantquote:Op maandag 31 juli 2006 09:27 schreef sigme het volgende:
Doe mij een Marokkaans paspoort en ík ben weg.
En hup, 2 marokkanen voor de prijs van 1 !quote:Op maandag 31 juli 2006 09:35 schreef Mutant01 het volgende:
Inderdaad, geef mij ook maar een ton, lever ik hem ook in hoorGoed vertoefen met een ton.
Elke idioot in Nederland weet dat Marokkanen gemiddeld 6x zo crimineler zijn dan autochtonen. Ontkennen heeft geen zin.quote:
Ow gelukkig. Dan ben ik geen idiootquote:Op maandag 31 juli 2006 12:17 schreef Ippon het volgende:
[..]
Elke idioot in Nederland weet dat Marokkanen gemiddeld 6x zo crimineler zijn dan autochtonen.
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow gelukkig. Dan ben ik geen idioot
Er is nogal een verschil tussen een boterham met hagelslag eten en op straat uitgescholden worden voor hoer en dan in elkaar getrapt worden als je er wat van zegt omdat het in bepaalde culturen not done is om op een bepaalde manier gekleed te zijn. Die cultuur hoort hier niet thuis dus dan mogen ze er direct uit getrapt worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:32 schreef calvobbes het volgende:
Waarom mogen Nederlanders in andere landen zich wel als Nederlander gedragen, maar moeten "Niet Nederlanders" zich in Nederland als Nederlander gedragen?
Maar wel erg dom en onwetend.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow gelukkig. Dan ben ik geen idioot
Ik vraag me altijd af of je voor nuance nou juist dom en onwetend of slim en ervaren moet zijn.quote:
10 tegen 1 dat het overgrote deel van de Marokkanen uit Nederland gillend weer terugrennen naar Nederland. Her overgrote deel van de Marokkanen kent nauwelijks beter dan het land Nederland, Marokko is alleen nog maar het vakantieland van hun voorouders.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:29 schreef -IksRee- het volgende:
10 tegen 1 dat je binnen het jaar gillend wegrent
Echte cijfers spreken zelfs over 14 keer criminelerquote:Op maandag 31 juli 2006 12:17 schreef Ippon het volgende:
[..]
Elke idioot in Nederland weet dat Marokkanen gemiddeld 6x zo crimineler zijn dan autochtonen. Ontkennen heeft geen zin.
Uit cijfers blijkt dat 75 procent van de Marokkanen en 57 procent van de Turken deze zomer naar hun moederland gaanquote:Op maandag 31 juli 2006 16:28 schreef maartena het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat het overgrote deel van de Marokkanen uit Nederland gillend weer terugrennen naar Nederland. Her overgrote deel van de Marokkanen kent nauwelijks beter dan het land Nederland, Marokko is alleen nog maar het vakantieland van hun voorouders.
En zijn die cijfers ook zo echt dat je een bron daarvan kunt geven?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:41 schreef misantropia het volgende:
Echte cijfers spreken zelfs over 14 keer crimineler
Deze zomer?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:43 schreef misantropia het volgende:
Uit cijfers blijkt dat 75 procent van de Marokkanen en 57 procent van de Turken deze zomer naar hun moederland gaan
zoek maar lekker zelf op, want we hebben hier op fok jouw al 80 keer die bronnen gegeven, op een gegeven moment is het genoeg,quote:Op maandag 31 juli 2006 16:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En zijn die cijfers ook zo echt dat je een bron daarvan kunt geven?
dus ? net alsof het een jaar later nog maar 5% isquote:Op maandag 31 juli 2006 16:45 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Deze zomer?
Dat bericht is 4 jaar oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |