*checktquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:14 schreef Meimeltje het volgende:
Hier binnen (op mn werk) is het ook snikheet, maar buiten is het heerlijk koel!!!
Misschien ook omdat het steeds uitzonderlijker wordt. Gemiddelde bij het eerste kind is toch echt ruim 29 jaar in Nederland, dus jonge moeders (rond de 20) zijn gewoon "uitzonderlijk"...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:41 schreef YPPY het volgende:
Ik denk dat het je vooral op valt als je erop gaat letten. Bij 'oudere moeders' zal dat ook wel zo zijn.
Schaam je niet, ben ik al jaren... En ben pas 21quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:54 schreef Moonah het volgende:
Zeg, kan dat gezeur van de jonge garde over leeftijd eens ophouden?
Ik word er spontaan grijs van....
Dat heb ik me ook wel afgevraagd of het kindje nu al een soort ritme heeft. De haptonoom zei wel dat we moesten "uitkijken" als we rond dezelfde tijd aandacht aan het kindje besteden dat het kindje daar straks op kan gaan rekenen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:55 schreef chacama het volgende:
Ik voel pukkie gelukkig de hele dag door rond zwemmen. En wonder boven wonder, heeft ze (ja wishful thinking) een goed dag en nacht ritme. Maar, dat kan met de tijd natuurlijk nog veranderen. Voor nu zijn we overdag wakker en slapen we 's nachts.
dat klopt ik had het te druk met mijn stage dus geen tijd gehad om hier rond te spokenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:11 schreef PM-girl het volgende:
Popples, ik vraag me af of ik iets gemist heb, je staat ook niet in t lijstje?
Jeetje minoes wat ontzettend vervelend dat je zo ziek bent en zeker met dit weer lijkt me de kans op uitdroging helemaal aanwezig. Wel vreemd dat de ha je een middel heeft voorgeschreven dat schadelijk kan zijn voor je kleintje. Er zijn toch ook andere medicijnen tegen misselijkheid te krijgen? Gelukkig gaat het vandaag al wat beter met je. Trouwens, wordt het niet eens tijd voor jou om ook in het lijstje te komen? Dan kunnen we wat makkelijker bijhouden hoe ver je al bentquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:15 schreef minoes_ het volgende:
Gisteravond werd ik even helemaal niet lekkerDuizelig en hoofdpijn en hubbie was t zat en belde de ha post.Eindelijk medicijnen gekregen tegen braken,maar ze lieten wel doorschemeren,dat t schadelijk kon zijn voor frummeltje.....
![]()
Zowel Liam als Ezra hadden in de buik al een ritme en uit de buik merk ik dat dat wel hetzelfde is. 's avonds is Ezra altijd ff wakker, voor we naar bed gaan en 's nachts horen we hem eigenlijk niet. Ik gaf dus expres nooit aandacht als ik in bed lag, ook eens op aanraden van iemand en ik vind dat dat werktquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:56 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook wel afgevraagd of het kindje nu al een soort ritme heeft. De haptonoom zei wel dat we moesten "uitkijken" als we rond dezelfde tijd aandacht aan het kindje besteden dat het kindje daar straks op kan gaan rekenen.
Beste tip van vandaagquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:33 schreef Belana het volgende:
[..]
Zowel Liam als Ezra hadden in de buik al een ritme en uit de buik merk ik dat dat wel hetzelfde is. 's avonds is Ezra altijd ff wakker, voor we naar bed gaan en 's nachts horen we hem eigenlijk niet. Ik gaf dus expres nooit aandacht als ik in bed lag, ook eens op aanraden van iemand en ik vind dat dat werkt
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:06 schreef Neuk het volgende:
Van harte Snoops!!!
* Neuk wordt moeke op 32 jaar
Pfff, schat je me echt zo oud? :p De meeste mensen schatten me 24-25quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat kan je niet aan je afzien! Ik had je misschien eind twintig geschat
Wat is je geheim
Ja nou, het is een jaar of wat geleden dat ik je voor het laatst zag, dus dat telt ook doorquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:20 schreef Neuk het volgende:
[..]
Pfff, schat je me echt zo oud? :p De meeste mensen schatten me 24-25
Mijn geheim? Kilo's aardbeien!!! Met slagroom! Of.. da's gewoon lekker
Ja, je hebt nu een buikjequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:29 schreef Neuk het volgende:
Owja, dan zie ik er nu wel heel anders uit!
Baas boven baas hoor, ik was 39quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat een broekies allemaalIk ben 35 en zwanger van mijn eerste kind, wie biedt er meer?
muah een beetje wel, 15 kg lichter, lang haar, een tijdelijke buik en meer gekleurde plaatjes!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, je hebt nu een buikje
Voor de rest zal je denk ik nog niet eens zoveel veranderd zijn gok ik.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:50 schreef innovative het volgende:
Schaam je niet, ben ik al jaren... En ben pas 21Zelfs als ik tienermoeder was geweest, was ik grijzer dan veel "oude" gevallen op 't schoolplein als ik mijn fictieve hummel zou zijn gaan halen.
![]()
Ho! Stop!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:03 schreef YPPY het volgende:
Op mijn 16e had ik al grijze haren, dus ik was ook al veel eerder Moonah. Nu ben ik 26 en het wordt gelukkig al jaren niet erger meer. Maar ik ga later lekker tegen m'n kind zeggen dat ik de grijze haren door hem/haar heb natuurlijk.![]()
Beetje erg offtopic, maar ik werd al aangezien voor zwartharige, nu dus voor grijsharige terwijl ik gewoon blond ben. Dat het maar even duidelijk is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:54 schreef Moonah het volgende:
Zeg, kan dat gezeur van de jonge garde over leeftijd eens ophouden?
Ik word er spontaan grijs van....
En, had je er wat aan? (vraagt een cursus-dropoutquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:38 schreef poemojn het volgende:
Hee en daarmee heb ik 'm teruggevonden!Dit was 'mijn' voornaamste voorbereiding op de bevalling toen, ipv een cursus.
Ik heb het ook gelezen en vond het wel confronterend... Oerschreeuwen en persen naar onder en dan weer naar voren...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:38 schreef kozakken het volgende:
Snel even doorgelezen Poemojn. Leest lekkerder weg dan 't boekje wat ik bij onze curus heb gekregen. Lekkere heldere info en duidelijk omschreven.
-je doet je naam wel weer eer aan met je fijne info. Dank!- (en dat terwijl ik eigenlijk het meeste al wel wist, maar het is toch lekker om nog eens te lezen. aha-erlebnis)
Vanmorgen ook naar de vlos. NIet echt spectaculair. Ze gaan toch roepen dat ik gewoon moet afwachten.....
Oeh ja, heb ik ook wel eens als ik nies.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:50 schreef snoopy het volgende:
Waarschijnlijk afscheiding en ik moest opletten of het bleef stromen/druppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |