Ik voel me nu ineens wel heel jong.
(en daarmee bedoel ik niet dat jullie oud zijn
![]()
)
Zo ik kom net van de huisarts af en het viel me juist heel erg mee.
Ik mag een echo laten maken en er moeten wat bloedonderzoeken gedaan worden.
Over een week of 2 moet ik dan terugkomen bij de huisarts en dan gaan we kijken naar een verloskundige ed.
Mijn bloeddruk werd gemeten, de onderdruk was wel vrij laag maar zolang ik nergens last van had zou het geen probleem zijn.
Ook moest ik op de weegschaal staan. Dat had ik sinds maart niet meer gedaan en ik wilde dus eigenlijk helemaal niet. Toen ik erop stond was ik blij dat ik het gedaan had, viel bijna om van verbazing. 13 kilo minder!!!! (ik wist dat ik eindelijk eens wat afgevallen was, maar zoveel!!)
Ik dacht eerst dat het niet klopte en thuis nog op de weegschaal gaan staan maar het klopte dus wel.
![]()
Nou zal ik de komende tijd wel aankomen natuurlijk, maar toch, ik voel me helemaal gelukkig.
![]()
Ook nog allemaal bedankt voor de tips en reacties, daar kan ik zeker wat mee.
Ik wist helemaal niet dat het juist goed was als de baby bij je op de slaapkamer slaapt.
Ik ben zeker van plan om mijn slaapkamer te verbouwen (ik slaap nu op zolder maar dan ga ik naar beneden) en er toch wat leuks van te maken.
Een speciaal hoekje ervan maken is echt een goed idee.
Oké, wat vraagjes:
Wordt de moeheid minder met de maanden? Of moet ik verwachten dat het gelijk blijft of juist erger wordt?
Ik lig de laatste tijd 's middags vaak een uurtje of 3 bij te slapen omdat ik me zo moe voel.
En moet ik een beetje rustig aan doen? Ik zit nog in de gevarenzone met mijn 10 a 11 weken zwangerschap. Ik heb namelijk een bijbaantje en dan maak ik hotelkamers schoon, is best zwaar lichamelijk werk. Moet ik daar dan mee oppassen of kan het geen kwaad?
Ik ga de komende dagen ook maar eens de eerdere topics van dit topic lezen, zodat ik ook wat meer te weten kom over jullie en een beetje mee kan kletsen.