Nou zal ik dan maar steun en toeverlaat proberen te zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:04 schreef maedel het volgende:
G'morgen!
* maedel sjokt maar weer eens naar de koffieautomaat, want ze zit heel sneu op kantoor terwijl echt iedereen vakantie lijkt te hebben.
Thanksquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zal ik dan maar steun en toeverlaat proberen te zijn
en ik laat boven de 25 graden de koffie automaat voor wat die is hoor
dan switch ik volledig over naar alleen maar bekertjes met gekoeld water
bedankjewel hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Thanks![]()
Jij ook veel sterkte![]()
's Morgens moet ik toch wel echt eerst een hoop koffie hoor, ook al is het warm.
Heul grappigquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
NanKing, ben je al aangenomen als topicsluiter?
Nee, morgen sterf ik.quote:
Misschien was het wel zo dat je morgen dakloos werd, of dat je ineens geen internet meer had, of dat je pc een tijdbom had en dat morgen het laatste tikje was geweest, of dat je morgen een leven op gaat bouwen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, morgen sterf ik. [afbeelding].
Nee, ik ga morgen inderdaad op fkansie.
ga je zuigen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heul grappig.
Ik haat het om topics te sluiten. Maar ik vergeet altijd te kijken hoeveel posts er nog zijn
.
Goedemorgen trouwens![]()
.
Ik ben nog even huisvrouw aan 't spelen.
Naar Tsjechië.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:06 schreef Zwaffel het volgende:
ik wil ook regen!
erik,waar ga je naartoe op vakantie?
Have funquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef Zwaffel het volgende:
aaah oke
well,ik ga douchen,mn broek strijken,mn haar doen,afwassen,afdrogen,tv kijken en om 15:19 naar amsterdam
tot strax
Eindhoven heeft tot nu toe geen regen, en een temperatuur die een stuk aangenamer is dan eerder deze weekquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef Zwaffel het volgende:
thnxhopen dat het strax niet regent in adam
adam wel hoor ik net. Den helder hier ook niet hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Eindhoven heeft tot nu toe geen regen, en een temperatuur die een stuk aangenamer is dan eerder deze week
Eindhoven groet Eindhoven!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Eindhoven heeft tot nu toe geen regen, en een temperatuur die een stuk aangenamer is dan eerder deze week
quote:
Kleine correctiequote:
Me tooquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kleine correctie
Eindhoven is de standplaats vanwaar ik dagelijks een aantal uren op kosten van de baas mag doorbrengen.
's Avonds gaat de reis dan weer naar het altijd weer pittoreske Oss![]()
Maar dat zal dan vast niet in de regio bekend staan als Crime Cityquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Me too
Alleen ga ik dan de pittoreske andere kant op
Nopequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat zal dan vast niet in de regio bekend staan als Crime City![]()
oh maar Liefie wil vast en zeker wel de foto's als bijlage aan een email plakken en naar je toesturenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar morgen ben ik niet aanwezig, ik ben er dan pas na een week op zondag, of misschien zaterdag, ligt aan mijn gaarheid na de terugreis.
ja ik maak mij ook zorgen over de snelheid van het openen van nieuwe topic nu Erik met vakantie gaatquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
potverdriedubbeltjes
fijne vakantie, en opletten op Praag CS hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames en heren, ik ga slapen, tot over een ruime week.
een verschil???quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:46 schreef maedel het volgende:
De ochtendpost!
Goedemorgen maar weer
Er tekent zich hier een duidelijk verschil af tussen nachtbrakers en ochtendmensen![]()
In de vakantie misschienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:39 schreef NanKing het volgende:
Kom gezellig een keertje nachtbaggeren ofzo.
nuecken?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:09 schreef Zwaffel het volgende:
mogguh
"niet op de ramen tikken"quote:
had ik t maar geweten!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Nouja. Ik was om kwart voor 2 iig ook nog wakker, maar als er niemand meer post ga ik ook niet tegen mezelf posten.![]()
ik zit lekker buitenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:12 schreef Zwaffel het volgende:
wat doet iedereen?
nee maar hij krijgt m zodra ie trug is!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo die zijn inderdaad wel gaaf
heb je hem via de email al naar Erik doorgestuurd ???
ik zit het ook te kijken. ik vind die doos zo overdreven. Ze jant,en gelijk daarna maakt ze stomme grapjes met een normale stem.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef maedel het volgende:
ik lig lui op de bank, Oprah te kijken...
Leuke plantenbak. Wat ga je erin zetten?quote:
Ik ben er nog niet eens aan toegekomen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik zit het ook te kijken. ik vind die doos zo overdreven. Ze jant,en gelijk daarna maakt ze stomme grapjes met een normale stem.
Ik erger me aan dr
mezelf!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuke plantenbak. Wat ga je erin zetten?
sashaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
Liefie_ je hebt smaak.
Hebben Lesbaus trouwens een betere schoenensmaak?
Waar heb je ze gekocht? eBaY? Van Haren?
En nu nog een paar foto's dat je ze aanhebt!![]()
je mag er wel een keer naar komen kijken hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Die schoenen zijn geyl! Ik ben compleet jaloers.
danku ik ben ook liefquote:
Doe niet zo gek. Wil je dat ik je hier -tig complimentjes ga geven om de fotos in je fotoboek?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sasha
en nee fotos van liefie zijn niet tof
nee snolquote:
nee ik weet dat die fotos tof zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:08 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Doe niet zo gek. Wil je dat ik je hier -tig complimentjes ga geven om de fotos in je fotoboek?
(jahooor)
Is dit het einde tussen ons?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee snol
en nu ben ik naar mn opa want die is jarug
ow ik hoopte eigenlijk op goedmaak sexquote:
Dat kan nog steeds. Jullie kunnen het. Schiet op!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ik hoopte eigenlijk op goedmaak sex
Ik stiekem ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ik hoopte eigenlijk op goedmaak sex
straks ben eerst naar verjaardagquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds. Jullie kunnen het. Schiet op!
nee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:15 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hey.. NanKing is een Vrouw..
Ben ik enig man in dit L-topic?
sterkte.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
straks ben eerst naar verjaardag
doei doei
Nee.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:15 schreef a-child-in-chains het volgende:
Shh, straks gaat ze nog naast 'r schoenen lopen. En dat zou zonde zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Liefie verlaat fok en gelijk komt het topic tot stilstand.
---- -> Liefie je bent Popie..
De laatste keer dag ik keek was ik vrouw jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:15 schreef a-child-in-chains het volgende:
Nee ze is er juist hartstikke zuinig op, dus mogen ze nog niet te hard slijten, daarom loopt ze er zelf langsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Shh, straks gaat ze nog naast 'r schoenen lopen. En dat zou zonde zijn.
dat zuigtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:50 schreef wonderer het volgende:
Dat heb ik ook wel es. Dat je iets zeker weet maar TOCH twijfelt.
Tell me somethingquote:
Dat wilde we wetenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:56 schreef Zwaffel het volgende:
mhaw,ik vind de pil niet echt kut. Ik vind mezelf eerder kutik ga toch maar idd proberen om elke morgen er expliciet bij stil te staan.
Nu ga ik mn kerel verleiden![]()
![]()
tot strax
Hoe? *ook wil*quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:48 schreef Zwaffel het volgende:
nee
Mn pil is uit mn strip,ik weet praktisch dat ik hem vanmorgen genomen heb (anders wassie niet uit mn strip) en toch vraag ik me af of ik hem genomen heb
Alweer een voordeel van lesbisch zijnquote:
Echt welquote:
heb ik gedaan,die 2de pil. maar als ik sowieso vanmorgen mn eerst niet zou hebben gehad (die ik wel heb gehad,maar ik ben gewoon een stresskip) zt ik al buiten de 36 uurquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:21 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Neem je toch gewoon nog een pil? Of koop je voortaan 2x de pil.
1 pakje voor de backup. Dan blijven de dagen op het stripje up-to-date..
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja wellicht kan Zwaffel een online cursus geven
daar heb ik OOK wel oren naar![]()
Ik zou echt niet meer zonder de pil willen. My god, wat een horror die pilloze menstruatie van mij.quote:
Ook dat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:29 schreef liefie_ het volgende:
ik vind het wel makkelijk
je weet psies wanneer je ongesteld word en als t niet uit komt stel je m uit
Vast wel, maar dan heeft het vast een andere naam.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
menstrueren buideldieren?
ik heb misschien net juist een slokje te veel op...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb zin in alcohol, maar ik heb alleen rosé in huis en dat vind ik dna weer wat minder.
*dikke krokodillentranen*
Alweer?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb misschien net juist een slokje te veel op...
een slokje!quote:
groot gelijkquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga denk ik toch maar de rosé opentrekken.![]()
Als je dat elke dag hebt ja, anders nee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:12 schreef liefie_ het volgende:
in je eentje iets drinken wat je eigenlijk niet lust puur omdat er alcohol in zit?
heet dat geen alcoholisme
Ja maar het is tegen boeven he, jij bent toch geen boef?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:16 schreef liefie_ het volgende:
ik was bang
hij is net echt
bijna in bed geplast
quote:
oeh heb je ook zo van die films? dan wil ik t lekkere wijf van de film zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Neeeeh, ik ben Agent Double Oh Twisted.![]()
![]()
Tof, ik ga je redden en met je het bed induiken. Want zo doen geheime spionnen dat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh heb je ook zo van die films? dan wil ik t lekkere wijf van de film zijn
daarom wou ik die rol natuurlijk ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tof, ik ga je redden en met je het bed induiken. Want zo doen geheime spionnen dat.![]()
Een goede keus miss liefie_.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:36 schreef liefie_ het volgende:
ik heb liever de spionnen film versie ik geloof dat er daar altijd meer geneukt word en zo
ik actie niet ik lig in bedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een goede keus miss liefie_.
Waar blijft jouw actiefoto?
Als de actie maar niet snel voorbij is als ik erbij ben.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik actie niet ik lig in bed
en als ik actie gaat het te snel voor de foto
Kom dan hierheen lellebel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:43 schreef liefie_ het volgende:
zorg eerst maar eens dat je er bij bent kip
jij wil actiequote:
Maar ik toch helegaar geen auto.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij wil actie
en ik lig al heerlijk in bed
heb zo'n holletje gemaakt van mn dekbed
kom maar hier halen danquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar ik toch helegaar geen auto.
Met dit weer nog onder een dekbed???quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij wil actie
en ik lig al heerlijk in bed
heb zo'n holletje gemaakt van mn dekbed
het is hier naar alle uren regen heerlijk frisjesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met dit weer nog onder een dekbed???
ik lig volgens mij al 6 weken alleen onder een debbedovertrek om m'n gezweet s nachts op te vangen![]()
goed zo je moet idd wel zorgen dat je niet uitdroogtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moment, ik loop even naar je toe. Ik heb een fles rosé, dat komt vast goed.
Het is wel ver he, het is maar goed dat jij het actie-gedeelte doet. Daar ben ik dan veel te moe voor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
goed zo je moet idd wel zorgen dat je niet uitdroogt
en als je dan hier bent zet ik wel iets lekkers voor je klaar
mezelf hihihi
waar is het gniffelpoppetje als je hem nodig hebt
had ik vroeger ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Hier niet. Ik slaap sinds kort topless en eigenlijk is dat wel oké. Raar dat ik daar eerder altijd problemen mee had, zelfs als ik gewoon alleen sliep.
beloofdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het is wel ver he, het is maar goed dat jij het actie-gedeelte doet. Daar ben ik dan veel te moe voor.
Vroeger, maar ik ben al best wel oud. *kuch*quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
had ik vroeger ook
en ik moest ook altijd onder iets liggen
toen ik klein was ging het als het heel warm was altijd onder een handoek slapen haha
Krijg ik dan ook geile schoenen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
beloofd
en morgen nog een dag
want ik hoop niet dat je denkt dat je ooit nog terug mag
ik ben heus wel bijna jarig!!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vroeger, maar ik ben al best wel oud. *kuch*![]()
wil je niet bij mij zijn puur om het bij mij zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook geile schoenen?
Slaan, met een slipper ofzo!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:02 schreef liefie_ het volgende:
er zit hier trouwens een heel stoute spin
ik geloof dat ik daar nog iets mee moet doen...
in de trant van gruwlijk vermoorden
Ja, ook natuurlijk. Maar toffe schoenen zouden het echt afmaken. Ik moet wel sexy rond kunnen paraderen als Agent Double Oh Twisted.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wil je niet bij mij zijn puur om het bij mij zijn
ik heb een schuin plafonquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Slaan, met een slipper ofzo!
Spinnen.
nou oke je mag ze een keer lenenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, ook natuurlijk. Maar toffe schoenen zouden het echt afmaken. Ik moet wel sexy rond kunnen paraderen als Agent Double Oh Twisted.![]()
* Twisted_fok komt er aan rennen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb een schuin plafon
ik zou zeggen dat ie nu ergens op 2,5 a 3 meter hoogte zit
ik ben niet zo hoog en ik wil niet dat ie op mn hoofd valt dus ik ben aan t wakker blijven tot ie lager gaat zitten
of jij komt me redden agent dubbel dinges
ze slaapselenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok komt er aan rennen.
Maar dan nog kan het even duren ben ik bang.
Geen andere lange mensen in huis?
Ik heb afgelopen week m'n broer een hele dikke spin laten verwijderen uit mn slaapkamer daar.
Dan is het weer akelig onleerlijk verdeeltquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is hier naar alle uren regen heerlijk frisjes
ik ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik ook
ik kan de dagen al op 1 hand tellen
O toe maar. Wanneer is de voorstelling? Of is het besloten?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tof, ik ga je redden en met je het bed induiken. Want zo doen geheime spionnen dat.![]()
Je ziet vanzelf wel wanneer deze kaskraker in de bios te bewonderen is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:20 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
O toe maar. Wanneer is de voorstelling? Of is het besloten?
Iets zegt me dat ik lang kan gaan wachten. Ik wil NU actie!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je ziet vanzelf wel wanneer deze kaskraker in de bios te bewonderen is.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:58 schreef wonderer het volgende:
Panasonic Lumix FZ7
En Dogma blijft een gei... gave film.
*God modus: WURP.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:58 schreef wonderer het volgende:
Panasonic Lumix FZ7
nan je bent een slijmbalquote:
oeh de mijne dat klinkt tof!quote:
personen, dingenquote:
Nee, dat is Alanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
*God modus: WURP.
Alanis
maar dat was was vast niet de reden dat jij het geile film vindt
Goedemorgen lieve mensjes van me![]()
.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:27 schreef liefie_ het volgende:
wisten jullie dat vrouwen 2 keer zo vaak knipperen als mannen?
nu wel dan
het is maar goed dat ik er ben om je leven te verrijken met dit soort dingen hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:45 schreef roze-meisje het volgende:
[..]val hier van m'n stoel van verbazing
![]()
Ik zie idd. overeenkomesten met je fotos in het fotoboek.quote:
Ik heb het allang opgegegevn een goede camera te vinden waar ik geld voor wil neerleggenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:58 schreef wonderer het volgende:
Panasonic Lumix FZ7
god zo erg ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik zie idd. overeenkomesten met je fotos in het fotoboek.
Dus Wombatjes zijn het helemaal voor jou? Aight, ieder z,n ding.
Ik ken ook een meisje dat gefascineerd is door Konijnen.
Ze wil graag een Konijn zijn.
Ze kruipt ook graag in de Psyche van een Konijn. Doe jij dat ook?
Waan je jezelf welleens een Wombat?
[..]
Ik heb het allang opgegegevn een goede camera te vinden waar ik geld voor wil neerleggen
Ik schijn altijd hele slechte keuzes te maken![]()
Heb jij nou zo'n raar ritme of zit je stiekem aan de andere kant van de wereld?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:37 schreef Sebasser het volgende:
Goeieavond allemaal, wie heeft er koffie en een ontbijtje ?
Heerlijk dit
Wakker worden als het niet meer heet is
Kusjes aan nanking
Ik ook hoor. Ging pas om 8:30 naar bed. Stond 16:30 weer opquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb jij nou zo'n raar ritme of zit je stiekem aan de andere kant van de wereld?
Raar ritmequote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb jij nou zo'n raar ritme of zit je stiekem aan de andere kant van de wereld?
Broodje met tomaat komkommer eeh van die brie kaas of zo ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig als iemand gaat ontbijten terwijl ik m'n avondeten al op heb.
"fuzzywuzzy" met scherpe tanden ja...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar ze zijn zo fuzzywuzzy, daar gaat het om.
Wilbert en de 7 geitjes ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
"fuzzywuzzy" met scherpe tanden ja...
Welk tekenfilm-figuur zei dat ook altijd? - -> fuzzywuzzy.
Geen idee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:57 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
"fuzzywuzzy" met scherpe tanden ja...
Welk tekenfilm-figuur zei dat ook altijd? - -> fuzzywuzzy.
hou je mond ja!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:53 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ieder z,n ding hoor.
Ik vind ze lelijk.
En volges mij zijn ze ook nog behoorlijk agressief.
(Pluche Wombats doen je idd. niks)
stuitend maar euh toch al vreselijk oud nieuws?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:45 schreef maedel het volgende:
Wow, ik kom via een topic over Urk op de site van de sgp-jongeren...
SGP moet ook vrouwen op de lijst zetten
Ronduit stuitend....![]()
of geven we daar hier geen klap om?
Ik kan het me amper voorstellen. Dat zoiets in Nederland anno 2006.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:45 schreef maedel het volgende:
Wow, ik kom via een topic over Urk op de site van de sgp-jongeren...
SGP moet ook vrouwen op de lijst zetten
Ronduit stuitend....![]()
of geven we daar hier geen klap om?
De reden dat ze vrouwen op de lijst zetten is nogal een hypocriete redenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan het me amper voorstellen. Dat zoiets in Nederland anno 2006.
als die op de kermis is primaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:10 schreef NanKing het volgende:
Wie gaat er mee naar het glijpaleis vanaaf.
ik ga naar de kermis misschien en daar hebben ze er vast ook eenquote:
have fun danquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:57 schreef Sebasser het volgende:
We zijn nog onderweg.
was de kermis niet leuk dan??quote:Op zondag 30 juli 2006 01:05 schreef liefie_ het volgende:
en nu wil ik geen gezeur dat er geen nachtmensen zijn
ik was er en dr was niks
ow ik ging alleen even met mn oudersquote:Op zondag 30 juli 2006 01:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was de kermis niet leuk dan??
ben je al in de XXL geweest?
ik heb morgen dus helaas een huis vol visite, anders had ik je wel meegenomen hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 01:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ik ging alleen even met mn ouders
mama kwam vandaag pas tot de ondekking dat morgen de kermis afgelopen was en ze wou nog even gluren dus had ik gezegd dat ik wel even mee ging
heb alleen de kamelen race gedaan en een oliebol op haha verder hebben we rond gewandeld en wat gedronken en zo
en toen ik met vriendinnetjes op de kermis was wou niemand met mij in iets engs
misschien kan ik morgen nog iemand strikken voor iets spannends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |