oh maar Liefie wil vast en zeker wel de foto's als bijlage aan een email plakken en naar je toesturenquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar morgen ben ik niet aanwezig, ik ben er dan pas na een week op zondag, of misschien zaterdag, ligt aan mijn gaarheid na de terugreis.
ja ik maak mij ook zorgen over de snelheid van het openen van nieuwe topic nu Erik met vakantie gaatquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
potverdriedubbeltjes
fijne vakantie, en opletten op Praag CS hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames en heren, ik ga slapen, tot over een ruime week.
een verschil???quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:46 schreef maedel het volgende:
De ochtendpost!
Goedemorgen maar weer
Er tekent zich hier een duidelijk verschil af tussen nachtbrakers en ochtendmensen![]()
In de vakantie misschienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:39 schreef NanKing het volgende:
Kom gezellig een keertje nachtbaggeren ofzo.
nuecken?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:09 schreef Zwaffel het volgende:
mogguh
"niet op de ramen tikken"quote:
had ik t maar geweten!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Nouja. Ik was om kwart voor 2 iig ook nog wakker, maar als er niemand meer post ga ik ook niet tegen mezelf posten.![]()
ik zit lekker buitenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:12 schreef Zwaffel het volgende:
wat doet iedereen?
nee maar hij krijgt m zodra ie trug is!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo die zijn inderdaad wel gaaf
heb je hem via de email al naar Erik doorgestuurd ???
ik zit het ook te kijken. ik vind die doos zo overdreven. Ze jant,en gelijk daarna maakt ze stomme grapjes met een normale stem.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef maedel het volgende:
ik lig lui op de bank, Oprah te kijken...
Leuke plantenbak. Wat ga je erin zetten?quote:
Ik ben er nog niet eens aan toegekomen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik zit het ook te kijken. ik vind die doos zo overdreven. Ze jant,en gelijk daarna maakt ze stomme grapjes met een normale stem.
Ik erger me aan dr
mezelf!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuke plantenbak. Wat ga je erin zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |