Nou zal ik dan maar steun en toeverlaat proberen te zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:04 schreef maedel het volgende:
G'morgen!
* maedel sjokt maar weer eens naar de koffieautomaat, want ze zit heel sneu op kantoor terwijl echt iedereen vakantie lijkt te hebben.
Thanksquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zal ik dan maar steun en toeverlaat proberen te zijn
en ik laat boven de 25 graden de koffie automaat voor wat die is hoor
dan switch ik volledig over naar alleen maar bekertjes met gekoeld water
bedankjewel hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Thanks![]()
Jij ook veel sterkte![]()
's Morgens moet ik toch wel echt eerst een hoop koffie hoor, ook al is het warm.
Heul grappigquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
NanKing, ben je al aangenomen als topicsluiter?
Nee, morgen sterf ik.quote:
Misschien was het wel zo dat je morgen dakloos werd, of dat je ineens geen internet meer had, of dat je pc een tijdbom had en dat morgen het laatste tikje was geweest, of dat je morgen een leven op gaat bouwen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, morgen sterf ik. [afbeelding].
Nee, ik ga morgen inderdaad op fkansie.
ga je zuigen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heul grappig.
Ik haat het om topics te sluiten. Maar ik vergeet altijd te kijken hoeveel posts er nog zijn
.
Goedemorgen trouwens![]()
.
Ik ben nog even huisvrouw aan 't spelen.
Naar Tsjechië.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:06 schreef Zwaffel het volgende:
ik wil ook regen!
erik,waar ga je naartoe op vakantie?
Have funquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:41 schreef Zwaffel het volgende:
aaah oke
well,ik ga douchen,mn broek strijken,mn haar doen,afwassen,afdrogen,tv kijken en om 15:19 naar amsterdam
tot strax
Eindhoven heeft tot nu toe geen regen, en een temperatuur die een stuk aangenamer is dan eerder deze weekquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef Zwaffel het volgende:
thnxhopen dat het strax niet regent in adam
adam wel hoor ik net. Den helder hier ook niet hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Eindhoven heeft tot nu toe geen regen, en een temperatuur die een stuk aangenamer is dan eerder deze week
Eindhoven groet Eindhoven!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Eindhoven heeft tot nu toe geen regen, en een temperatuur die een stuk aangenamer is dan eerder deze week
quote:
Kleine correctiequote:
Me tooquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kleine correctie
Eindhoven is de standplaats vanwaar ik dagelijks een aantal uren op kosten van de baas mag doorbrengen.
's Avonds gaat de reis dan weer naar het altijd weer pittoreske Oss![]()
Maar dat zal dan vast niet in de regio bekend staan als Crime Cityquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Me too
Alleen ga ik dan de pittoreske andere kant op
Nopequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat zal dan vast niet in de regio bekend staan als Crime City![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |