Ik zou echt niet meer zonder de pil willen. My god, wat een horror die pilloze menstruatie van mij.quote:
Ook dat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:29 schreef liefie_ het volgende:
ik vind het wel makkelijk
je weet psies wanneer je ongesteld word en als t niet uit komt stel je m uit
Vast wel, maar dan heeft het vast een andere naam.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
menstrueren buideldieren?
ik heb misschien net juist een slokje te veel op...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb zin in alcohol, maar ik heb alleen rosé in huis en dat vind ik dna weer wat minder.
*dikke krokodillentranen*
Alweer?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb misschien net juist een slokje te veel op...
een slokje!quote:
groot gelijkquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga denk ik toch maar de rosé opentrekken.![]()
Als je dat elke dag hebt ja, anders nee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:12 schreef liefie_ het volgende:
in je eentje iets drinken wat je eigenlijk niet lust puur omdat er alcohol in zit?
heet dat geen alcoholisme
Ja maar het is tegen boeven he, jij bent toch geen boef?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:16 schreef liefie_ het volgende:
ik was bang
hij is net echt
bijna in bed geplast
quote:
oeh heb je ook zo van die films? dan wil ik t lekkere wijf van de film zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Neeeeh, ik ben Agent Double Oh Twisted.![]()
![]()
Tof, ik ga je redden en met je het bed induiken. Want zo doen geheime spionnen dat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh heb je ook zo van die films? dan wil ik t lekkere wijf van de film zijn
daarom wou ik die rol natuurlijk ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tof, ik ga je redden en met je het bed induiken. Want zo doen geheime spionnen dat.![]()
Een goede keus miss liefie_.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:36 schreef liefie_ het volgende:
ik heb liever de spionnen film versie ik geloof dat er daar altijd meer geneukt word en zo
ik actie niet ik lig in bedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een goede keus miss liefie_.
Waar blijft jouw actiefoto?
Als de actie maar niet snel voorbij is als ik erbij ben.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik actie niet ik lig in bed
en als ik actie gaat het te snel voor de foto
Kom dan hierheen lellebel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:43 schreef liefie_ het volgende:
zorg eerst maar eens dat je er bij bent kip
jij wil actiequote:
Maar ik toch helegaar geen auto.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij wil actie
en ik lig al heerlijk in bed
heb zo'n holletje gemaakt van mn dekbed
kom maar hier halen danquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar ik toch helegaar geen auto.
Met dit weer nog onder een dekbed???quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij wil actie
en ik lig al heerlijk in bed
heb zo'n holletje gemaakt van mn dekbed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |