Thank you!quote:
http://www.henksfanclub.nl/opnames/Jingels/21-10-jingle3.mp3quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:49 schreef Joncho het volgende:
[..]
Thank you!
------
Volgens mij zit op het volgende geen rechten/patent e.d.
Kan iemand mij helpen aan een riedeltje dat aangeeft dat een reclameblok begint en eindigt, op de radio, volgens mij komt het regelmatig op radio drenthe oid, maar op 538 gebruikte een DJ het ook voor de grap.
Niemand?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:14 schreef anisubs het volgende:
Weet er iemand hoe dit liedje in zijn origineel heet?
Alvast bedankt voor het antwoord.
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/vpro/28578591/surestream.rm?start=3:00.000&end=8:48.000 (Realplayer)
Nee helaas, 't is inderdaad wel zo iets, maar dan een heel flauw deuntje. Op 538 gebruikten ze het voor de grap.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:00 schreef oor het volgende:
[..]
http://www.henksfanclub.nl/opnames/Jingels/21-10-jingle3.mp3
begin van deze mp3 zit het volgens mij wat jij bedoelt
(C) henkfanclub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg altijd:quote:
en de titel? want ik kan hem op meeuwis ook niet vinden op limewirequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef zoalshetis het volgende:
guus meeuwis
Per Spoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:26 schreef zangerbob3 het volgende:
[..]
en de titel? want ik kan hem op meeuwis ook niet vinden op limewire
mucho gratias!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:36 schreef Gitanki het volgende:
Dr, Kucho & Gregor Salto - Can't stop playing![]()
Nino? Er is een rapper die Kimo heet, misschien zegt ie dat....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef koster het volgende:
Kent iemand dit rapnummer?
JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS... bitch.
1 2 , we nemen over... komen ruig binnen vallen als een range rover
velen willen spelen: game over
nino neemt over, je weet ut gozerrrr
Is dat niet Daryll-Rellen en Rennen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef koster het volgende:
JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS JE WEET NIKS JE WEET NIKS VAN DIE SHIT JE WEET NIKS... bitch.
Nino - Dood Eind?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef koster het volgende:
Nee die is het niet, die begint met een drum intro en dat is zo'n bekend nummer, dat had ik wel herkend en geweten dat het ook niet Leonard Cohen, maar Edwyn Collins is...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het enige nummer wat ik me uit Charlie's Angels kan herinneren in Leonard Cohen - A Girl Like You, die voldoet ook nog wel een klein beetje aan jouw beschrijving...
Weet het alweer. Ophelie Winterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:44 schreef Puppi het volgende:
Wat is de naam van die jonge vrouw (35?), francaise, die ooit op de Tros TV Show was? Ze heeft een Nederlandse vader. Daar werd ook op ingegaan door Ivo Niehe.
Ik post deze vraag hier omdat ze een hitje had in Frankrijk, waardoor ze bekend is geworden.
Haar voornaam is iets uit de Griekse mythologie, als het me nog goed bijstaat.
Coupe de Boulequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:29 schreef hayder het volgende:
sorry..nog 1 als het kan.
er zo,n franse nummer ..met zidane en zo met die kopstoot .
weet iemand hoe dit nummer heet?
Heart & Soul , ik gok Hoagy Carmichaelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 02:38 schreef jotheman het volgende:
http://www.joppiezondersaus.nl/deuntje1.wav
Naar 't nummer waar dat stukje uitkomt ben ik op zoek, iemand enig idee?
Cheb Khaled & Cameron - Hennaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:29 schreef hayder het volgende:
hallo
ik zoek een nummer.en door je henna of zo iets.
een beetje zomers nummer ...er zat ook iemand bij die cheb khalid of zo heet.
Clubworxx Jerry Ropero & Dennis The Menace - Mombassa (Main Mix)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef Webkim het volgende:
Een dancenummer met het steeds terugkomende stukje
Que pasa / Que Pasa / Que Pasa In Mombasa.
Titel? Artiest?
Iemand? Het is dus een instrumentaal nummer, jazz, bassist, drummer gitarist, met het intro zoals in het fragment als thema, met daarna solo's van de gitarist en de bassist.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:28 schreef Schorpioen het volgende:
Dit waanzinnig lekkere nummer stond ooit op een Fok!ZeeDee van Seestar. Ik heb hem nog steeds in mp3, maar een tracklisting heb ik nooit gehad dus ik vraag het me al heel erg lang af, maar nu wil ik het weten:
Hoe heet dit nummer en wie zijn de muzikanten?
Ja, het was nummer 3.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:55 schreef Zanderrr het volgende:
Weet je misschien ook nog welk tracknummer dat op de originele ZeeDee was? Ik moet hier volgens mij nog ergens een lijstje hebben liggen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:21 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, ik heb ff gezocht, maar van Seestar heb ik alleen zijn cd + tracklist van het eerste FZD project, en daar staat deze track niet op. Deze is zeker van het tweede project? Dan kan ik je niet helpen, vrees ik...
De tweede is van Freeway (Let's Go).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:18 schreef Streetdancer het volgende:
Hooi ik krijg geen antwoord op mijn twee liedjesWil iemand pleas effe antwoorden
hier heb je ze klik erop om naar die stukjes liedje te gaan
KLIKHIER
KLIK HIER VOOR DE ANDERE
Volgnes mij instrumentele versie van Play Minstrel Play - Blackmore's Night.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://download.sunflowers.de/greenleaves.mp3
dit is volgens mij een instumental van een bestaand nummer, maar kan het niet vinden. Green Leaves lijkt het iig niet te heten ondanks de naam van het bestand
Het heet ook Greensleeves. Er zijn verschillende uitvoeringen van.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
dit is volgens mij een instumental van een bestaand nummer, maar kan het niet vinden. Green Leaves lijkt het iig niet te heten ondanks de naam van het bestand
Dankquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:23 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Het heet ook Greensleeves. Er zijn verschillende uitvoeringen van.
anyone?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:31 schreef fiekster het volgende:
Ik zoek de songtekst van '2 witte muizen' van hans van deventer... Ik kan m echt nergens vinden!![]()
"twee witte muizen ieder ruim een meter lang leunden met hun vette vachten tegen het behang
ik keek hun schichtig aan en zei toen 'goedenavond saam' de een antwoorde 'wij zijn een complex' de ander 'aangenaam' " das een deel van de tekst ...![]()
kan iemand me er aan helpen ? alvast bedankt![]()
Green leaves of summer - Brothers Four, uit de Film "Ballad Of The Alamo" Columbia, '60.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Iemand?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:24 schreef X-fi het volgende:
Ik zoek nu een nummer dat gaat. "Love me, Hug me, Come on. Take me. blabla, com on"
Je geeft wel een beetje weinig info. Weet je bijvoorbeeld wat voor genre het is, of het wordt gezongen door een man of een vrouw, waar je het hebt gehoord, etc?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |