abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:24:52 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40570444
Dat laatste is dan een enorme berg vocht geweest!
At hij heel veel zout of zo?
pi_40570646
geen idee, hij at alles veel
pi_40570762
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:35 schreef nelisb het volgende:
ja wij vanaf nu ook 1 keer per week.
wilde de eerste week gewoon eens kijken hoe het ging en of het wel werkte!!!

me schoonvader in 1 week tijd 5,5 kg kwijt met sonja bakker
mijn god, 5,5 kilo dan was ik al klaar geweest
Tap tap tap
pi_40573431
Als je veel overgewicht hebt val je natuurlijk ook wel meer af dan met maar een paar kilo,vooral de eerste weken.
01-08-2008
pi_40582003
ja, en daarna stagneert het altijd... das een beetje jammer.. maar ja, we gaan gewoon braaf door!
Babe In Totale Control of Herself
  maandag 7 augustus 2006 @ 21:54:47 #106
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40588374
hey gevonden!

ook wij (ik en manlief) willen beginnen aan dit "dieet" , ik heb vandaag het boek gekocht, en heb er onwijs zin in we moeten beide toch zeker wel 25 kg kwijt

alleen ik weet niet of ik hier al aan mag beginnen aangezien ik nog borstvoeding geef, ik hou mezelf voor dat dit niet echt een dieet is maar een methode om gezonder en bewuster te gaan eten, maar ik wil natuurlijk niet dat er megaveel afvalstoffen in de moedermelk terecht komen. sonja bakker heb ik deze vraag al voorgelegd, echter nog geen reactie. weet iemand van jullie dat of dat je dit programma wel mag volgen terwijl er nog borstvoeding word gegeven?
pi_40589527
Martineke, ik zou het dieet in ieder geval aanvullen met extra's zoals een extra boterhammetje en extra fruit enzo. Qua avondeten zul je voldoende krijgen, maar op de dag mag je dan toch wel wat meer nemen. Je valt er best mee af, en als je veel afvalt komen er toch afvalstoffen in de bv.
Dus ik zou 't wel doen, maar aanvullen! (denk ook extra melk en kwark enzo)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_40589584
Je krijgt wel veel minder calorien binnen dan normaal hoor (1000-1200 per dag) dus ik weet niet of dat goed is voor de aanmaak/voedingstoffen van de melk en of je wel mag lijnen als je borstvoeding geeft.Maar ik heb dan ook weinig verstand van borstvoeding.
01-08-2008
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:22:15 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40589642
Ik zou toch uitkijken Martineke. Ik heb altijd begrepen dat je niet mag lijnen als je borstvoeding geeft.
En SB is best een strenge manier van lijnen dus ik zou het wel aanvullen idd zoals Fuente zegt.
Ik vind vooral het ontbijt en de lunch behoorlijk pittig en dat zou ik aanvullen in jouw geval.
Hopelijk krijg je antwoord van SB.
pi_40594262
Martineke: Ik zou voorlopig niet beginnen aan SB. Als je nu al graag wilt beginnen met afvallen, zou ik naar een dietiste gaan. Als je nog borstvoeding geeft, ga ik er vanuit dat je net bevallen bent ook, en je lichaam heeft dan heel veel reserves gebruikt en moet herstellen van die zwangerschap, terwijl je dus ook nog eens je kind moet voeden. Nog afgezien van de afvalstoffen is het dus maar de vraag of het wijs is om je voeding te verminderen. De 600/800 kcal dagen van SB zijn denk ik echt te weinig voor je. Het is dus wel een echt dieet. Ik zou zeker een arts raadplegen als je er echt graag wat aan wil gaan doen, zowel voor het effect op je borstvoeding als het effect op je eigen lichaam. Ook val je hiermee snel af en je vel is waarschijnlijk al erg opgerekt door je zwangerschap? Nou ja, niet iedereen heeft daar even veel last van, maar ik ga er vanuit dat je het verschil goed kan merken. En als je dan nog eens afvalt moet je lichaam nog sneller in model trekken eigenlijk, dat wordt dan ook moeilijk lijkt me.
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 00:58:39 #111
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40595182
Ik ga me er gewoon tegenaan bemoeien, al volg ik dit hele dieet (nog) niet. Martineke, ik zou vlak na een bevalling zeker niet gaan Bakkeren. Ik heb me er de laatste dagen enigszins in verdiept en ondanks dat mensen beweren dat het een 'andere manier van leven' is of een 'manier om bewuster om te gaan met eten', is het gewoon een crash diet, en niks meer of minder. Het is prachtig verpakt en daardoor acceptabel voor veel mensen, maar hé, het (600-800 kcal/dag) is géén normaal eetpatroon.

Daarmee spreek ik er geen negatief oordeel over uit trouwens, voordat iedereen mogelijk in de gordijnen klimt. Een crash diet om lekker snel af te vallen, om daarná wat beter op voeding te gaan letten, lijkt me heus niet zo gek. En ik heb oprecht bewondering voor de mensen die dit zo toegewijd doen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40601620
Maeghan&Duderinnetje ik ben het met jullie eens dat als je borstvoeding geeft je niet echt moet gaan lijnen.Maar dat het SB-dieet 600-800 kcal per dag is is nogal overdreven want dat zou ik ook niet volhouden,het is dan ook 1000-1200 kcal per dag en je mag altijd extra fruit nemen!
01-08-2008
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:47:38 #113
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40601806
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:41 schreef Pure-Poison het volgende:
Maeghan&Duderinnetje ik ben het met jullie eens dat als je borstvoeding geeft je niet echt moet gaan lijnen.Maar dat het SB-dieet 600-800 kcal per dag is is nogal overdreven want dat zou ik ook niet volhouden,het is dan ook 1000-1200 kcal per dag en je mag altijd extra fruit nemen!
Er zitten echt dagen bij dat je eerder aan de 600 komt dan aan de 1000. Niet dat ik die dagen van 600 iets te kort gekomen ben. Maar de ene dag is gewoon iets makkelijker dan de andere.

Inmiddels dag 2 van week 8. Ik was afgelopen week een kilo aangekomen zels, maar dat zal wel door andere oorzaken komen. Net zoals het niet helemaal lekker ging in week 4. Inmiddels vandaag weer gewogen en de helft is er al weer vanaf.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:51:29 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40601913
Ik zit vandaag op een vrij karige dag en dan gaat er gewoon een liga mee hoor. 6-800 is ook voor mij veel te weinig.
pi_40603877
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit vandaag op een vrij karige dag en dan gaat er gewoon een liga mee hoor. 6-800 is ook voor mij veel te weinig.
Zo bedoel ik het ook,een extra liga of 2-3stuks extra fruit en je zit zo aan die 1000! Er staat toch gewoon ook in het boek dat dat mag.
Mischien dat ik ook niet echt in de gaten heb dat het zo weinig kcal zijn omdat ik eerder (crash)dieten heb gevolgd maar dat hield ik nooit langer dan 2 dgn vol omdat ik dan zowat van mijn houtje ging.Nu voel ik me gewoon prima en als ik voel dat m'n lichaam er om vraagt pak ik dus gewoon zoals ik al zei fruit.
01-08-2008
pi_40604610
Mja, zelfs met dagen van 1200, als je net bevallen bent zou ik het niet aanraden. Ik weet niet hoe het meestal is, ik had alleen de eerste week in de eetmeter ingevoerd en daar kwam ik volgens mij geen enkele dag boven de 800, maar mss is de eerste week strenger? Nou ja, hoe dan ook, volgens mij is iedereen het er gelukkig wel over eens dat je maar beter niet kunt gaan lijnen als je borstvoeding geeft.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:26:45 #117
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40604864
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:18 schreef Maeghan het volgende:
Mja, zelfs met dagen van 1200, als je net bevallen bent zou ik het niet aanraden. Ik weet niet hoe het meestal is, ik had alleen de eerste week in de eetmeter ingevoerd en daar kwam ik volgens mij geen enkele dag boven de 800, maar mss is de eerste week strenger? Nou ja, hoe dan ook, volgens mij is iedereen het er gelukkig wel over eens dat je maar beter niet kunt gaan lijnen als je borstvoeding geeft.
In week 7 zijn er echt meerdere dagen boven de 1000. Ik heb ook delen ingevoerd in de eetmeter en kwam er achter dat ik het drinken vergat mee te tellen. Koffie telt ook natuurlijk en wat dacht je van je kruiden die je op je stukje vlees doet? Dan krijg je een heel ander beeld natuurlijk
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:28:42 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40604940
Zitten er uberhaupt kcal in kruiden dan?
Iig tel ik die niet mee.
Ik tel sowieso niet. Ik eet wat ik nodig denk te hebben.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:31:03 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40605027
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zitten er uberhaupt kcal in kruiden dan?
Iig tel ik die niet mee.
Ik tel sowieso niet. Ik eet wat ik nodig denk te hebben.
Kruiden tellen en die 2 scheutjes koffiemelk per dag, dat gaat mij ook te ver hoor .

Gister kreeg ik voor het éérst complimentjes over hoe ik eruit zag en dat ik zo afgevallen was! Heerlijk gevoel!

En zojuist m'n afstudeerscriptie in laten binden. Klaar om in te leveren!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_40605179
Kruiden op je vlees? Wat doe jij er allemaal op dan en hoeveel kcal zitten daar volgens jou in? Ik gebruik hooguit een beetje versgemalen peper... En in koffie zitten geen kcal tenzij je er suiker en/of melk in doet volgens mij.

Edit: volgens de Eetmeter is een snufje peper 3 kcal. Dat zet niet echt zoden aan de dijk.
pi_40605422
Ik eet zo veel kruiden als ik wil (en da's best veel) en een bakkie capuccino per dag kan ook geen drama zijn lijkt me (nou ja dat blijkt wel).
01-08-2008
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:43:18 #122
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40605437
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef Maeghan het volgende:
Kruiden op je vlees? Wat doe jij er allemaal op dan en hoeveel kcal zitten daar volgens jou in? Ik gebruik hooguit een beetje versgemalen peper... En in koffie zitten geen kcal tenzij je er suiker en/of melk in doet volgens mij.

Edit: volgens de Eetmeter is een snufje peper 3 kcal. Dat zet niet echt zoden aan de dijk.
er gaan 3 zoetjes in de koffie maal 3 koppen op een dag. ik kruid mijn vlees. reken je de olijfolie mee waarin je bakt etc etc. Moet je voor de gein eens invullen in je eetmeter. Dan kom je met je vitamines en mineralen etc ook wat beter uit.

Op kip doe ik meestal kipkruiden en zout en peper op de andere soorten. Sambal wil ik er ook nog wel eens bij doen (rood). Ik zeg ook niet dat het flink aantelt, maar ik gaf ook aan in week 7!! Ik kom volgens de eetmeter regelmatig op 1080 uit. Hoe het nu met week 8 zit weet ik niet, ik merk het vanzelf wel.

edit: wat denk je van je appeltje extra etc etc.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:59:41 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40605981
Ja ok, maar dan heb je het over de extra'tjes. Maar puur sec is het best allemaal wat karig.
Ik bak bijvoorbeeld de kipfilet en biefstuk en karbonaadjes in de grillpan zonder vet. Dus dat kan je dan al niet meer meetellen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:31:05 #124
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40606997
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja ok, maar dan heb je het over de extra'tjes. Maar puur sec is het best allemaal wat karig.
Ik bak bijvoorbeeld de kipfilet en biefstuk en karbonaadjes in de grillpan zonder vet. Dus dat kan je dan al niet meer meetellen.
I know, de eerste weken waren ook karig, daar had ik het toen al over, maar werd er gezegd dat de hoeveelheid kcal niet klopte. Nu ben ik weken verder en merk ik dat de hoeveelheid kcal ook omhoog gaan. En wederom klopt het niet wordt er gezegd. Nu is het weer zoveel als ik in 1 van de eerste topics postte
pi_40608805
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gister kreeg ik voor het éérst complimentjes over hoe ik eruit zag en dat ik zo afgevallen was! Heerlijk gevoel!
Gefeliciteerd!! altijd leuk om te horen dat andere zien dat je afgevallen bent!! dan weet je dat je goed bezig bent
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:09:10 #126
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40610080
thanks iedereen

ik wacht denk nog wel ff voordat ik hiermee begin. het is niet de bedoeling dat ik een crash dieet volg nu, ik dacht alleen dat dit maybe wel zou kunnen omdat er dus zo mooi staat " gezond en gevarieerd eten, en weet wat je eet" .

heb ook nog geen antwoord van SB.

en wat fijn XcUZ_Me
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:11:36 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40610159
Martineke, het zou *misschien* kunnen als je zelf heel veel aanvult... maar het lijkt me verstandiger als je naar een diëtiste toegaat .

En dankje .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_40610250
Inderdaad, zo'n dietiste weet precies wat je nodig hebt. Die kan ook uitrekenen wat jij precies per dag aan energie nodig hebt en weet welke voedingsstoffen nu belangrijk voor je zijn.

Verder kun je lekker gaan wandelen met je kind, dat is ook gezond natuurlijk. Zowel voor jou als voor je kind. En nu is het weer nog wel ok, over een paar maanden niet meer
  woensdag 9 augustus 2006 @ 07:11:10 #129
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40633209
Ik denk dat mijn weegschaal niet goed heeft gestaan. Ik verplaatste m vanmorgen en woog ik nog maar 58 kilo terwijl die gisteren 60,4 aangaf. Vanavond even goed zetten en kijken of die dan wel goed staat.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 07:31:08 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40633271
Dat zou toch wel lekker zijn Mickeys! .
  woensdag 9 augustus 2006 @ 07:32:11 #131
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_40633276
Martineke. op een BV-forum had ook iemand Sonja Bakker gemaild en die had gezegd dat je het wel kon volgen als je elke dag een extra boterham en een extra stuk fruit nam (en nog 1 ding extra geloof ik dat ik ben vergeten). Maar als je dan uitrekent wat je binnenkrijgt, kom je niet boven de 1200 cal/dag terwijl je als borstvoedende vrouw er 2500 nodig hebt (volgens het voedingscentrum).
  woensdag 9 augustus 2006 @ 07:33:34 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40633280
Mijn dagen zijn deze week ook érg minimaal... Gister 800 (met gesnoepte pepermuntjes meegerekend) en vandaag kom ik niet verder dan 720... . En dan heb ik al een beschuitje extra genomen bij het ontbijt, omdat ik het niet ga redden tot de middagpauze op 1 cracker met halvajam .
  woensdag 9 augustus 2006 @ 08:24:42 #133
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40633572
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 07:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat zou toch wel lekker zijn Mickeys! .
Ja dat zeker, maar ik ben beetje bang dat ik strakjes bedrogen uitkom.
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 07:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn dagen zijn deze week ook érg minimaal... Gister 800 (met gesnoepte pepermuntjes meegerekend) en vandaag kom ik niet verder dan 720... . En dan heb ik al een beschuitje extra genomen bij het ontbijt, omdat ik het niet ga redden tot de middagpauze op 1 cracker met halvajam .
Geen tussendoortje vanmorgen dan? Ik heb ook een cracker met halvajam achter de kiezen (week 8) en strakjes mag ik een Liga Evergreen. Die ruil ik om voor 'gebak'. Iemand is jarig op de afdeling en die heeft speciaal voor 3 SB freaken (hahaha) suikervrij gebak laten komen. Sinaasappelyoghurt of zo iets.. Die ruil ik dus in.
pi_40635200
Waarom rekenen jullie telkens uit hoeveel kcal je per dag binnen krijgt? Ik vind het juist fijn dat dan niet nodig is en al voor je gedaan is.Ik heb in het begin ff gekeken hoeveel kcal je ongeveer per dag krijgt maar nu hou ik me daar niet zo meet mee bezig eigenlijk dat werkt voor mij veel fijner.
01-08-2008
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:53:55 #135
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40636255
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 07:32 schreef Jojogirl het volgende:
Martineke. op een BV-forum had ook iemand Sonja Bakker gemaild en die had gezegd dat je het wel kon volgen als je elke dag een extra boterham en een extra stuk fruit nam (en nog 1 ding extra geloof ik dat ik ben vergeten). Maar als je dan uitrekent wat je binnenkrijgt, kom je niet boven de 1200 cal/dag terwijl je als borstvoedende vrouw er 2500 nodig hebt (volgens het voedingscentrum).
en nog een zuivelproduct. thanks heb het gelijk opgezocht
pi_40636304
ik vind sonja er een beetje gefrustreerd uitzien
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_40642068
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 10:15 schreef Pure-Poison het volgende:
Waarom rekenen jullie telkens uit hoeveel kcal je per dag binnen krijgt? Ik vind het juist fijn dat dan niet nodig is en al voor je gedaan is.Ik heb in het begin ff gekeken hoeveel kcal je ongeveer per dag krijgt maar nu hou ik me daar niet zo meet mee bezig eigenlijk dat werkt voor mij veel fijner.
ik doe dat ook niet hoor. Ik eet gewoon braaf wat ik mag eten, en als ik honger heb, sla ik een aantal glazen water achterover. Alhoewel ik nog nooit echt honger heb gehad. (ik zit nu in week 4)
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:33:30 #138
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40646066
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 07:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
1 cracker met halvajam als ontbijt? Ik begin de dag met twee bruine boterhammen met chocopasta en jam, en dan om 10 uur een krentebol en thee, en dan om half 1 twee meergranenbroodjes met vleeswaren...En dat heb ik echt nodig. Ik moet veel lopen op mijn werk en verbrand dus ook aardig wat calorieën.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:34:49 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40646113
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:33 schreef Cheesecake het volgende:

[..]

1 cracker met halvajam als ontbijt? Ik begin de dag met twee bruine boterhammen met chocopasta en jam, en dan om 10 uur een krentebol en thee, en dan om half 1 twee meergranenbroodjes met vleeswaren...En dat heb ik echt nodig. Ik moet veel lopen op mijn werk en verbrand dus ook aardig wat calorieën.
Als ik dat allemaal eet, kom ik aan . Maar zoals ik al zei, ik heb er een beschuitje bij genomen, vond het ook te weinig.
pi_40679609
even een kleine update van onze kant.
beide nog helemaal niet iets extra's gesnoept genomen of wat dan ook. alles strikt volgens sonja bakker.
ondanks dat we het zeker moeilijk hebben op sommige momenten, beide echte snoepers, lukt het ons om niet toe te geven aan al het lekkers, met als resultaat

mijn vriendin 3 kg kwijt na 1,5 week en ik 4,7 kg kwijt na 1,5 week!
dus gaat super en zijn dan ook nog steeds erg gemotiveerd om die 20 kg kwijt te raken!!!!
pi_40688461
hoi guys, ff een vraag, vanavond staat er 225 gr mihoen en kipfilet en een bakje rauwkost op het menu. Maar die mihoen he, is dat echt alleen mihoen? of mogen daar nog kruiden/groenten doorheen?
pi_40688580
Hoi

ik vroeg me af of er ook mensen zijn die veel zijn afgevallen met SB, met veel bedoel ik rond de 20 kilo
want ik heb het gevoel dat SB meer is als je een paar kilo af moet vallen
  donderdag 10 augustus 2006 @ 18:29:35 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40689201
Ik denk dat je die nog niet veel vind omdat het pas net zo heel populair geworden is. In het boekje staan wel succesverhalen van mensen die 20 kilo of meer af zijn gevallen, dus het kan wel.

Ze zeggen dat je met die 9 weken 10-15 kilo kwijt moet kunnen raken dus het is volgens mij eerder bedoeld voor mensen die veel kwijt willen dan voor mensen die een paar kilo kwijt willen.

Sassefras, ik heb daar toen een zak roerbakgroente en een zakje nasikruiden (Mihoenkruiden ben ik niet kapot van) doorgeen gegooid. Je mag toch sowieso 200 groente per dag. Dus het lijkt me dan die dag ook.
En anders is het wel echt heel erg karig.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 19:42:11 #144
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40690088
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:27 schreef Sassefras het volgende:
hoi guys, ff een vraag, vanavond staat er 225 gr mihoen en kipfilet en een bakje rauwkost op het menu. Maar die mihoen he, is dat echt alleen mihoen? of mogen daar nog kruiden/groenten doorheen?
Ik had mihoen in water met zout gekookt en de kip met kipkruiden gedaan. dat door elkaar heen geroerd en het was best te eten.. maar dat vond ik
pi_40704104
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:37 schreef Miss_S het volgende:
Hoi

ik vroeg me af of er ook mensen zijn die veel zijn afgevallen met SB, met veel bedoel ik rond de 20 kilo
Ik wil rond de 30 kilo afvallen en mijn moeder rond de 20,tot nu toe gaat het nog steeds de goede kant op,na de 9wkn wil ik gewoon weer met week 1 beginnen.
01-08-2008
pi_40704636
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:59 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ik wil rond de 30 kilo afvallen en mijn moeder rond de 20,tot nu toe gaat het nog steeds de goede kant op,na de 9wkn wil ik gewoon weer met week 1 beginnen.
Mijn vriendin en ik willen beide 20 kg kwijt en beginnen net zoals pure-poison weer met week 1 na 9 weken!! dus 20 kg of meer moet zeker te doen zijn met sonja bakker
pi_40704776
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:37 schreef Miss_S het volgende:
Hoi

Ik ben bijna 10 kilo afgevallen en heb er nog heel veel te gaan, ik begin dus straks gewoon weer bij week 1
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_40704787
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:27 schreef Sassefras het volgende:
Wij hebben er gewoon bamikruiden bij in gedaan, en groenten erbij ingedaan.
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:26:31 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40704848
Fuente, wat goed joh!

Ik blijf hangen rond de 4 kilo eraf. SB nog wel, maar met wat gesmokkel zo hier en daar.
As dinsdag ga ik voor 10 dagen naar Korea voor mijn werk en als ik terug kom ga ik weer van voren af aan beginnen.
pi_40705194
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Fuente, wat goed joh!

Ik blijf hangen rond de 4 kilo eraf. SB nog wel, maar met wat gesmokkel zo hier en daar.
As dinsdag ga ik voor 10 dagen naar Korea voor mijn werk en als ik terug kom ga ik weer van voren af aan beginnen.
BE, ik smokkel de laatste 3 weken echt veel te veel, sta best onder stress momenteel en het lukt me gewoon niet om het netjes te volgen nu. Maar ik merk wel dat ik minder over de schreef ga dan voor SB.Dus ik hoop dat ik straks ook weer gewoon met week 1 ga beginnen
Wat voor werk doe je als ik vragen mag? Klinkt wel gaaf, naar Korea!
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')