mijn god, 5,5 kiloquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:35 schreef nelisb het volgende:
ja wij vanaf nu ook 1 keer per week.
wilde de eerste week gewoon eens kijken hoe het ging en of het wel werkte!!!
me schoonvader in 1 week tijd 5,5 kg kwijt met sonja bakker
Er zitten echt dagen bij dat je eerder aan de 600 komt dan aan de 1000. Niet dat ik die dagen van 600 iets te kort gekomen ben. Maar de ene dag is gewoon iets makkelijker dan de andere.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:41 schreef Pure-Poison het volgende:
Maeghan&Duderinnetje ik ben het met jullie eens dat als je borstvoeding geeft je niet echt moet gaan lijnen.Maar dat het SB-dieet 600-800 kcal per dag is is nogal overdreven want dat zou ik ook niet volhouden,het is dan ook 1000-1200 kcal per dag en je mag altijd extra fruit nemen!
Zo bedoel ik het ook,een extra liga of 2-3stuks extra fruit en je zit zo aan die 1000! Er staat toch gewoon ook in het boek dat dat mag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit vandaag op een vrij karige dag en dan gaat er gewoon een liga mee hoor. 6-800 is ook voor mij veel te weinig.
In week 7 zijn er echt meerdere dagen boven de 1000. Ik heb ook delen ingevoerd in de eetmeter en kwam er achter dat ik het drinken vergat mee te tellen. Koffie telt ook natuurlijk en wat dacht je van je kruiden die je op je stukje vlees doet? Dan krijg je een heel ander beeld natuurlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:18 schreef Maeghan het volgende:
Mja, zelfs met dagen van 1200, als je net bevallen bent zou ik het niet aanraden. Ik weet niet hoe het meestal is, ik had alleen de eerste week in de eetmeter ingevoerd en daar kwam ik volgens mij geen enkele dag boven de 800, maar mss is de eerste week strenger? Nou ja, hoe dan ook, volgens mij is iedereen het er gelukkig wel over eens dat je maar beter niet kunt gaan lijnen als je borstvoeding geeft.
Kruiden tellen en die 2 scheutjes koffiemelk per dag, dat gaat mij ook te ver hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zitten er uberhaupt kcal in kruiden dan?
Iig tel ik die niet mee.
Ik tel sowieso niet. Ik eet wat ik nodig denk te hebben.
er gaan 3 zoetjes in de koffie maal 3 koppen op een dag. ik kruid mijn vlees. reken je de olijfolie mee waarin je bakt etc etc. Moet je voor de gein eens invullen in je eetmeter. Dan kom je met je vitamines en mineralen etc ook wat beter uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef Maeghan het volgende:
Kruiden op je vlees? Wat doe jij er allemaal op dan en hoeveel kcal zitten daar volgens jou in? Ik gebruik hooguit een beetje versgemalen peper... En in koffie zitten geen kcal tenzij je er suiker en/of melk in doet volgens mij.
Edit: volgens de Eetmeter is een snufje peper 3 kcal. Dat zet niet echt zoden aan de dijk.
I know, de eerste weken waren ook karig, daar had ik het toen al over, maar werd er gezegd dat de hoeveelheid kcal niet klopte. Nu ben ik weken verder en merk ik dat de hoeveelheid kcal ook omhoog gaan. En wederom klopt het niet wordt er gezegd. Nu is het weer zoveel als ik in 1 van de eerste topics posttequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja ok, maar dan heb je het over de extra'tjes. Maar puur sec is het best allemaal wat karig.
Ik bak bijvoorbeeld de kipfilet en biefstuk en karbonaadjes in de grillpan zonder vet. Dus dat kan je dan al niet meer meetellen.
Gefeliciteerd!! altijd leuk om te horen dat andere zien dat je afgevallen bent!! dan weet je dat je goed bezig bentquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gister kreeg ik voor het éérst complimentjes over hoe ik eruit zag en dat ik zo afgevallen was!Heerlijk gevoel!
Ja dat zeker, maar ik ben beetje bang dat ik strakjes bedrogen uitkom.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat zou toch wel lekker zijn Mickeys!.
Geen tussendoortje vanmorgen dan? Ik heb ook een cracker met halvajam achter de kiezen (week 8) en strakjes mag ik een Liga Evergreen. Die ruil ik om voor 'gebak'. Iemand is jarig op de afdeling en die heeft speciaal voor 3 SB freaken (hahaha) suikervrij gebak laten komen. Sinaasappelyoghurt of zo iets.. Die ruil ik dus in.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn dagen zijn deze week ook érg minimaal... Gister 800 (met gesnoepte pepermuntjes meegerekend) en vandaag kom ik niet verder dan 720.... En dan heb ik al een beschuitje extra genomen bij het ontbijt, omdat ik het niet ga redden tot de middagpauze op 1 cracker met halvajam
.
en nog een zuivelproduct. thanksquote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:32 schreef Jojogirl het volgende:
Martineke. op een BV-forum had ook iemand Sonja Bakker gemaild en die had gezegd dat je het wel kon volgen als je elke dag een extra boterham en een extra stuk fruit nam (en nog 1 ding extra geloof ik dat ik ben vergeten). Maar als je dan uitrekent wat je binnenkrijgt, kom je niet boven de 1200 cal/dag terwijl je als borstvoedende vrouw er 2500 nodig hebt (volgens het voedingscentrum).
ik doe dat ook niet hoor. Ik eet gewoon braaf wat ik mag eten, en als ik honger heb, sla ik een aantal glazen water achterover. Alhoewel ik nog nooit echt honger heb gehad. (ik zit nu in week 4)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:15 schreef Pure-Poison het volgende:
Waarom rekenen jullie telkens uit hoeveel kcal je per dag binnen krijgt? Ik vind het juist fijn dat dan niet nodig is en al voor je gedaan is.Ik heb in het begin ff gekeken hoeveel kcal je ongeveer per dag krijgt maar nu hou ik me daar niet zo meet mee bezig eigenlijk dat werkt voor mij veel fijner.
1 cracker met halvajam als ontbijt? Ik begin de dag met twee bruine boterhammen met chocopasta en jam, en dan om 10 uur een krentebol en thee, en dan om half 1 twee meergranenbroodjes met vleeswaren...En dat heb ik echt nodig. Ik moet veel lopen op mijn werk en verbrand dus ook aardig wat calorieën.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn dagen zijn deze week ook érg minimaal... Gister 800 (met gesnoepte pepermuntjes meegerekend) en vandaag kom ik niet verder dan 720.... En dan heb ik al een beschuitje extra genomen bij het ontbijt, omdat ik het niet ga redden tot de middagpauze op 1 cracker met halvajam
.
Als ik dat allemaal eet, kom ik aanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:33 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
1 cracker met halvajam als ontbijt? Ik begin de dag met twee bruine boterhammen met chocopasta en jam, en dan om 10 uur een krentebol en thee, en dan om half 1 twee meergranenbroodjes met vleeswaren...En dat heb ik echt nodig. Ik moet veel lopen op mijn werk en verbrand dus ook aardig wat calorieën.
Ik had mihoen in water met zout gekookt en de kip met kipkruiden gedaan. dat door elkaar heen geroerd en het was best te eten.. maar dat vond ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:27 schreef Sassefras het volgende:
hoi guys, ff een vraag, vanavond staat er 225 gr mihoen en kipfilet en een bakje rauwkost op het menu. Maar die mihoen he, is dat echt alleen mihoen? of mogen daar nog kruiden/groenten doorheen?
Ik wil rond de 30 kilo afvallen en mijn moeder rond de 20,tot nu toe gaat het nog steeds de goede kant op,na de 9wkn wil ik gewoon weer met week 1 beginnen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:37 schreef Miss_S het volgende:
Hoi
ik vroeg me af of er ook mensen zijn die veel zijn afgevallen met SB, met veel bedoel ik rond de 20 kilo
want ik heb het gevoel dat SB meer is als je een paar kilo af moet vallen
Mijn vriendin en ik willen beide 20 kg kwijt en beginnen net zoals pure-poison weer met week 1 na 9 weken!! dus 20 kg of meer moet zeker te doen zijn met sonja bakkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:59 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ik wil rond de 30 kilo afvallen en mijn moeder rond de 20,tot nu toe gaat het nog steeds de goede kant op,na de 9wkn wil ik gewoon weer met week 1 beginnen.
Ik ben bijna 10 kilo afgevallen en heb er nog heel veel te gaan, ik begin dus straks gewoon weer bij week 1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:37 schreef Miss_S het volgende:
Hoi
ik vroeg me af of er ook mensen zijn die veel zijn afgevallen met SB, met veel bedoel ik rond de 20 kilo
want ik heb het gevoel dat SB meer is als je een paar kilo af moet vallen
Wij hebben er gewoon bamikruiden bij in gedaan, en groenten erbij ingedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:27 schreef Sassefras het volgende:
hoi guys, ff een vraag, vanavond staat er 225 gr mihoen en kipfilet en een bakje rauwkost op het menu. Maar die mihoen he, is dat echt alleen mihoen? of mogen daar nog kruiden/groenten doorheen?
BE, ik smokkel de laatste 3 weken echt veel te veel, sta best onder stress momenteel en het lukt me gewoon niet om het netjes te volgen nu. Maar ik merk wel dat ik minder over de schreef ga dan voor SB.Dus ik hoop dat ik straks ook weer gewoon met week 1 ga beginnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Fuente, wat goed joh!
Ik blijf hangen rond de 4 kilo eraf. SB nog wel, maar met wat gesmokkel zo hier en daar.
As dinsdag ga ik voor 10 dagen naar Korea voor mijn werk en als ik terug kom ga ik weer van voren af aan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |