abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40400502
Klinkt prima idd

Hier is het weer zo ver,bijna 23.00 dus kan weer vechten tegen de (lekkere) trek,pak zo nog maar een appeltje denk.
01-08-2008
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:52:22 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40400609
Moeilijke momenten he, die avonden... Heb zelf de meeste moeite rond een uur of 21.00... Ben uiteindelijk maar op de crosstrainer gaan staan en toen ik daarna begon te bibberen maar een halve eierkoek gegeten.

Morgen fruitdagje, op tijd naar de markt en lekker inslaan .

Hoe doen jullie dat, die avonden? Veel water drinken vind ik geen optie, ben ik de hele nacht naar de wc aan het lopen als ik dat doe .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_40401749
Ik volg het dieet dan wel niet, maar misschien toch een tip: bij ons thuis staat de computer boven. Ver weg van de koelkast, de snoeplade en de chips en nootjeslade. En soms kan ik de trek niet bedwingen en dan eet ik gewoon chips, of chocolade. Soms lukt het half en eet ik een stukje 30+ kaas, of wat plakjes komkommer. En water ja, ik drink ipv. water ook geregeld Crystal Clear. Zit wat meer smaak aan.
pi_40402494
Echt iedereen is in de ban van SB...
Mijn moeder heeft gister het boek gekocht...

Ik heb gelezen wat ze nu mag eten,
maar dat is echt vrij weinig!
Vanmiddag zat ze aan 250 g magere yoghurt en een appel....
En ik aan 6 boterhammen en 2 bakken yoghurt met aardbeien en druiven...
(maar goed ik ben zwanger en mag ook wel wat kilo's aankomen.)
Maar is het niet weinig?

Verder heb ik er wel veel goeie verhalen over gehoord,
Maar is het niet meer een hype?
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 07:48:09 #55
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40408944
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:42 schreef Baloetjuh het volgende:

Maar is het niet weinig?

Ik denk wel dat het een hype is. Bijna iedereen heeft het er over en grote groepen doen het inmiddels. Ik wou al heel lang (jaren dus) kilo's kwijt maar als ik dan die dieten zag, dan haakte ik meteen af. Bij voorbaat zag dat er al uit dat het mij niet zou gaan lukken. Dit is de eerste keer dat een dieet er lekker uit zag en waarbij ook genoeg alternatieven staan om te kunnen ruilen als je echt iets niet lust. Het zegt voor mij genoeg dat ik inmiddels al met week 7 van de 9 bezig ben en dat ik het nog steeds volhou en ook dat er daadwerkelijk gewicht af gaat. Zelfs collega's die er heel sceptisch tegenover stonden volgen nu het dieet en zijn inmiddels ook zeer tevreden over het resultaat.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 2 augustus 2006 @ 08:58:18 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40409545
Ik heb gisteren echt zitten genieten van nostalgisch Spinazie met een eitje!

Dat soort dingen zou ik nooit zomaar uit mezelf klaar maken, terwijl het zo lekker is.
pi_40441789
dat vind ik ook zo leuk aan SB. leuke afwisselende lekkere gerechten!
Babe In Totale Control of Herself
pi_40442593
Ben ik weer eens! Zo druk de laatste tijd, is niet meer grappig
Maar goed, hier gaat het lekker, ritme weer opgepakt en na het weekend weer wegen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_40475363
me vriendin en ik zijn samen afgelopen maandag begonnen met sonja bakker.
heb er nog wat moeite mee omdat ik echt veel snacks en snoep at. Maar tot nu toe heb ik me aan alle dagen strikt gehouden met als beloning 2,5 kg kwijt in 4 dagen en mijn vriendin 1,5 kg in 4 dagen.

het prettige is dat we mekaar altijd kunnen steunen en hierdoor niks anders in huis hebben dan dat we nodig hebben voor sonja bakker. Tevens laat ik me portemonnee thuis tijdens werk zodat ik niet in de verleiding kom om naar de snackbar te gaan die 2 deuren verder zit.

maar goed we moeten nog even, willen ieder 20 kg kwijt. hopelijk zitten we rond de kerst hieraan, das bijna 20 weken, dus een kg per week moet haalbaar zijn denk ik zo!!

ik hou jullie op de hoogte als jullie dat leuk vinden!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:07:33 #60
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40475986
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:49 schreef nelisb het volgende:
me vriendin en ik zijn samen afgelopen maandag begonnen met sonja bakker.
heb er nog wat moeite mee omdat ik echt veel snacks en snoep at. Maar tot nu toe heb ik me aan alle dagen strikt gehouden met als beloning 2,5 kg kwijt in 4 dagen en mijn vriendin 1,5 kg in 4 dagen.

het prettige is dat we mekaar altijd kunnen steunen en hierdoor niks anders in huis hebben dan dat we nodig hebben voor sonja bakker. Tevens laat ik me portemonnee thuis tijdens werk zodat ik niet in de verleiding kom om naar de snackbar te gaan die 2 deuren verder zit.

maar goed we moeten nog even, willen ieder 20 kg kwijt. hopelijk zitten we rond de kerst hieraan, das bijna 20 weken, dus een kg per week moet haalbaar zijn denk ik zo!!

ik hou jullie op de hoogte als jullie dat leuk vinden!
Welkom

Een kilo per week moet te doen zijn. Zelf zit ik nu op 6,5 kilo in 6,5 week tijd. In het begin ging het langzaam (6 ons per week gemiddeld) maar de laatste 1 1/2 week zijn harder gegaan. Nu ga ik er ook nog bij "sporten" dus mogelijk dat het dan nog iets sneller gaat. Niet dat dat perse hoeft.

Wel gaaf dat jullie elkaar zo kunnen steunen. Dat maakt het een stuk makkelijker.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_40476168
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:07 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Welkom

Een kilo per week moet te doen zijn. Zelf zit ik nu op 6,5 kilo in 6,5 week tijd. In het begin ging het langzaam (6 ons per week gemiddeld) maar de laatste 1 1/2 week zijn harder gegaan. Nu ga ik er ook nog bij "sporten" dus mogelijk dat het dan nog iets sneller gaat. Niet dat dat perse hoeft.

Wel gaaf dat jullie elkaar zo kunnen steunen. Dat maakt het een stuk makkelijker.
goed om te lezen dat jij maar ook meer mensen een kg per week wel kwijt raken! geeft een hoop moed voor de komende 20 weken hahahaha. we zullen vast nog wel zware tijden krijgen, mijn ouders gaan gem.2 , 3 x per maand uit eten en wij GINGEN altijd mee, maar dat is verleden tijd voor ons. pas na de eerste 9 weken willen we weer een x meegaan.
sporten doe ik nu niet maar volgende maand begint de zaalvoetbal weer dan sport ik zon 2 uur per week,hopelijk werkt dat ook een beetje mee met afvallen!!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:22:24 #62
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40476516
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:12 schreef nelisb het volgende:

[..]
.
sporten doe ik nu niet maar volgende maand begint de zaalvoetbal weer dan sport ik zon 2 uur per week,hopelijk werkt dat ook een beetje mee met afvallen!!
Ik ga morgen echt beginnen met sport. Ik moest wel een stukje fruit meenemen. Je kan nl rek krijgen en het is 'zaak' om binnen 20 minuten dat je gestopt bent dan bijv. een appeltje te nemen. Omdat je spieren om dat soort suikers vraagt is het ook meteen weer 'weg' en zul je er niet door aankomen. Zegt de dietist/trainer. Ik ben er iig nog niet bekend mee, maar ik kan mij voorstellen als je 2 uur voetbalt dat je een enorme trek hebt naderhand. Misschien een tip. (appel is trouwens veilig fruit)
pi_40499015
Ik heb de eerste week niet geheel kunnen volgen ivm financiën, maar ik ben toch een stuk gezonder gaan eten deze week dankzij SB. . Eerste verandering is dat ik nu gewoon ontbijt, lunch en avondeet, dat scheelt toch een hoop, ik probeer dit ook op vaste tijden te doen. Tweede verandering is dat mijn tussendoortjes nu allemaal gezond zijn, of ik neem een plak ontbijtkoek, of een appeltje. En aangezien honger rauwe bonen zoet maakt, vind ik droog brood ook geweldig ineens ! Ik ben in ieder geval al twee kilo kwijt nu !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_40504737
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:16 schreef Svensational het volgende:
Ik heb de eerste week niet geheel kunnen volgen ivm financiën, maar ik ben toch een stuk gezonder gaan eten deze week dankzij SB. . Eerste verandering is dat ik nu gewoon ontbijt, lunch en avondeet, dat scheelt toch een hoop, ik probeer dit ook op vaste tijden te doen. Tweede verandering is dat mijn tussendoortjes nu allemaal gezond zijn, of ik neem een plak ontbijtkoek, of een appeltje. En aangezien honger rauwe bonen zoet maakt, vind ik droog brood ook geweldig ineens ! Ik ben in ieder geval al twee kilo kwijt nu !
regelmaat en gezond eten scheelt al zoveel!! ik ontbeet nooit en at vaak alleen tegen een uur of 2 smiddags wat,meestal snack,daarna avondeten en savonds chips of koekjes. nooit fruit of watdan ook. merk gewoonecht dat ik veel gezonder weeg!!

update na 5 dagen: 3,4 kg kwijt! vanaf maandag ga ik 1 x per week wegen
pi_40504767
Ik vind het zo duur voor in je eentje, week 1 gedaan en nu afgehaakt, ik wil het we volgen maar ik vind dat ze een studentenversie uit moet brengen want niet iedereen heeft bakken geld om elke week zn winkelkar vol te stouwe en aan het eind van de week weg te tiefen.

Met pijn heb ik alle overgebleven overdatum dingen weggegooid die maybe 1 of 2 keer aangeraakt zijn volgens dat dieët.

Ik weet dat het komt omdat het basisprincipe gevarieërd eten is, maar er moet een manier zijn zonder dat je bakken met geld erdoorheen hoeft te jagen?

Iemand tips? Ik durf niet bij de lidle enzo omdat ze specifiek merken noemt, of kan ik dat gewoon doen?Oja, ik sport ook 4 keer per week erbij vanaf volgende week.
pi_40505238
wat je zegt ben ik het wel mee eens. maar dan moet je alternatieven nemen.
bv afgelopen woensdag avond mocht ik 1 glas chocomelk light. zonde om hier een heel pak voor te halen. dus heb ik maar optimel genomen, want dit is een alternatief.

je mag bv ipv kruidkoek ook ontbijtkoek nemen, scheelt ook weer.

tevens halen mijn vriendin en ik ook heel veel dingen bij de aldi. crackers,musli, magere yoghurt,melk,ontbijtkoek etc scheelt toch een beetje elke x. wij halen bijna alles in huis voor de hele week voor 2 personen voor ongeveer 50 euro.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 11:01:30 #67
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40506015
Ze adviseerd alleen merken hoor, maar ik hou me daar ook niet echt aan. spinazie van iglo is veel duurder dan een huismerk en zo en dan neem ik ook echt huismerk mee. Ik ben ook alleen en vond week 1 ook de duurste die er bij zat. Ik zit nu zo rond de 40 eruo inmiddels. Veel dingen die ik in grotere verpakking koop en dan in de vriezer doe. Dat scheelt al zo veel.

Welke winkel je ook heen gaat... het maakt echt niet uit hoor, als je maar mager neemt.
pi_40507693
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 09:00 schreef bxie het volgende:
Ik vind het zo duur voor in je eentje, week 1 gedaan en nu afgehaakt, ik wil het we volgen maar ik vind dat ze een studentenversie uit moet brengen want niet iedereen heeft bakken geld om elke week zn winkelkar vol te stouwe en aan het eind van de week weg te tiefen.

Met pijn heb ik alle overgebleven overdatum dingen weggegooid die maybe 1 of 2 keer aangeraakt zijn volgens dat dieët.

Ik weet dat het komt omdat het basisprincipe gevarieërd eten is, maar er moet een manier zijn zonder dat je bakken met geld erdoorheen hoeft te jagen?

Iemand tips? Ik durf niet bij de lidle enzo omdat ze specifiek merken noemt, of kan ik dat gewoon doen?Oja, ik sport ook 4 keer per week erbij vanaf volgende week.
Zo ervaar ik het helemaal niet. Als je het boek leest zul je ook (voorin geloof ik) zien staan dat je ook kan afwijken door bijvoorbeeld maaltijden in te vriezen, of andere merken of groenten te kiezen. Wij gooien juist helemaal niets meer weg met dit dieet en eerlijk gezegd ben ik nu stukken goedkoper uit qua boodschappen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_40513015
Ik ben hier ook voordeliger uit dan voorheen.Ik kook precies de goede hoeveelheid en veel dingen vriezen ik in.Ennet als wat Mickeys zegt koop ik veel huismerk/goedkopere producten.
01-08-2008
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:04:12 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40521008
Ik heb bijv. van de chocomel light van die kleine pakjes. 1 pakje per keer en de rest gaat heel lang mee.

Ook wij zijn veel voordeliger uit dan voorheen. De eerste keer was even slikken maar toen moest ik ook bijna alles hebben. Maar zo'n pak crackers gaat bijna 3 weken mee etc. etc. Dus ik heb hier geen last van veel te veel over houden.

Uiteraard kan je eigenmerk dingen kiezen ipv de hele dure dingen. Als zij het over Optimel dingen heeft zou ik gewoon op zoek gaan naar een light variant van een andere drinkyoghurt bijvoorbeeld.

Wij waren vandaag aan het klussen bij mijn ouders dus het is pizza geworden als avondeten.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:16:51 #71
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40521379
Vandaag mijn eerste echt training gehad. Gewoon heel simpel begonnen en toen hij zei dat we klaar waren zei ik.. we zijn net 5 minuten bezig. Hij wou dat ik toch maar even op de klok ging kijken.. was het half uurtje al ver voorbij. Dinsdag en donderdag weer en dan krijg ik er zaterdags een paar oefeningen bij om het op deze manier op te bouwen.

Vanmorgen ook de boodschappen voor week 8 gedaan. Het gaat zo al aardig op z'n eindje lopen voor mij. Wel wil ik nog een paar kilo extra doen dus heb ik in overleg met de trainer besloten de lekkerste dagen er uit te pakken uit de 9 weken en die nog een keertje te doen. Inmiddels zit ik op 59,5 kilo en de 56 die ik voor ogen had beginnen nu wel erg in zicht te komen. Het beste zou 53 zijn volgens de trainer en ook volgens een aantal voedingssites waar ik op gekeken had. Die grens wil ik nog niet gaan leggen. Mijn eerste punt was 60 te halen in 9 weken en heb die nu bij gesteld naar 56. We komen er allemaal wel.

Ook heb ik de eetmeter van het voedingscentrum nu op mijn pc staan en ben daar de afgelopen weken in aan het zetten. Zo kan je zien hoeveel callorieen je binnen krijgt maar ook vocht, vitamines, mineralen, ijzer en al dat soort dingen. Geeft wel een goed inzicht.
pi_40521503
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:16 schreef Mickeys het volgende:
Vandaag mijn eerste echt training gehad. Gewoon heel simpel begonnen en toen hij zei dat we klaar waren zei ik.. we zijn net 5 minuten bezig. Hij wou dat ik toch maar even op de klok ging kijken.. was het half uurtje al ver voorbij. Dinsdag en donderdag weer en dan krijg ik er zaterdags een paar oefeningen bij om het op deze manier op te bouwen.

Vanmorgen ook de boodschappen voor week 8 gedaan. Het gaat zo al aardig op z'n eindje lopen voor mij. Wel wil ik nog een paar kilo extra doen dus heb ik in overleg met de trainer besloten de lekkerste dagen er uit te pakken uit de 9 weken en die nog een keertje te doen. Inmiddels zit ik op 59,5 kilo en de 56 die ik voor ogen had beginnen nu wel erg in zicht te komen. Het beste zou 53 zijn volgens de trainer en ook volgens een aantal voedingssites waar ik op gekeken had. Die grens wil ik nog niet gaan leggen. Mijn eerste punt was 60 te halen in 9 weken en heb die nu bij gesteld naar 56. We komen er allemaal wel.

Ook heb ik de eetmeter van het voedingscentrum nu op mijn pc staan en ben daar de afgelopen weken in aan het zetten. Zo kan je zien hoeveel callorieen je binnen krijgt maar ook vocht, vitamines, mineralen, ijzer en al dat soort dingen. Geeft wel een goed inzicht.
Super
En krijg je genoeg,vitamines,mineralen etc met het SB-dieet volgens de eetmeter?
01-08-2008
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:49:59 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40522302
Wat goed Mickeys! Goed bezig dus!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 22:42:34 #74
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40523992
Misschien ga ik ook wel Bakkeren!
Maar ik vroeg me af: Mag je dan écht nóóit zondigen? Ik zou mijn eigen (niet per se calorierijke) gerechten toch wel missen als ik louter en alleen haar maaltijden maar mag eten.

Zo, is meteen even duidelijk hoe belabberd het met mijn motivatie is gesteld, meteen vragen naar de smokkelmogelijkheden
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 22:47:33 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40524160
Tsja, je kan natuurlijk een eigen avondmaaltijd samenstellen zolang die niet al te calorie-rijk is.
Alleen ik zou dat niet 7 dagen per week doen. Het idee van het dieet is toch dat het eea een beetje op elkaar afgestemd is per week zodat je een beetje van alles binnen krijgt.

Maar je kan het natuurlijk best op je eigen wensen aanpassen. Het is voor mij al een verademing om ook overdag ook wat gevarieerder te eten. Ik at eigenlijk altijd een bak yoghurt 's ochtends en 2 boterhammen met kipfilet tussen de middag maar daar word je ook heel flauw van na een paar maanden.

En ik heb ook wel eens een ijsje op enzo en toch was ik die week afgevallen dus wat dat betreft....
pi_40537532
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 10:09 schreef nelisb het volgende:
wat je zegt ben ik het wel mee eens. maar dan moet je alternatieven nemen.
bv afgelopen woensdag avond mocht ik 1 glas chocomelk light. zonde om hier een heel pak voor te halen. dus heb ik maar optimel genomen, want dit is een alternatief.

je mag bv ipv kruidkoek ook ontbijtkoek nemen, scheelt ook weer.

tevens halen mijn vriendin en ik ook heel veel dingen bij de aldi. crackers,musli, magere yoghurt,melk,ontbijtkoek etc scheelt toch een beetje elke x. wij halen bijna alles in huis voor de hele week voor 2 personen voor ongeveer 50 euro.
woow ik was dus 55 kwijt voor in mn eentje en toen had ik zelfs niet eens alles
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:14:41 #77
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40541997
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien ga ik ook wel Bakkeren!
Maar ik vroeg me af: Mag je dan écht nóóit zondigen? Ik zou mijn eigen (niet per se calorierijke) gerechten toch wel missen als ik louter en alleen haar maaltijden maar mag eten.

Zo, is meteen even duidelijk hoe belabberd het met mijn motivatie is gesteld, meteen vragen naar de smokkelmogelijkheden
Het gaat om de samenstelling van zo'n hele dag. Koolhydraten zijn nodig om bepaalde vetten en suikers te verbranden en eiwit weer voor iets anders. Het beste is om je toch zo goed mogelijk te houden aan deze samenstellingen. Je kan eens kijken hoeveel koolhydraten, caloorieen, eiwitten etc etc in zit.

Ik had via de voedings eetmeter wel gezien dat je hier en daar wat ijzer etc te kort komt. Zou me er eens in moeten verdiepen hoe je dat kan aanvullen
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:15:40 #78
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40542033
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:48 schreef bxie het volgende:

[..]

woow ik was dus 55 kwijt voor in mn eentje en toen had ik zelfs niet eens alles
De eerste 2 weken zijn het duurste.. je hebt veel dingen niet standaard in huis. Ik was zelfs 100 euro kwijt in week 1 terwijl ik ook in mijn uppie ben. Nu zit ik (inmiddels week 8 al in huis gehaald) rond de 40 euro
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:29:33 #79
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40542463
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:14 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Het gaat om de samenstelling van zo'n hele dag. Koolhydraten zijn nodig om bepaalde vetten en suikers te verbranden en eiwit weer voor iets anders. Het beste is om je toch zo goed mogelijk te houden aan deze samenstellingen. Je kan eens kijken hoeveel koolhydraten, caloorieen, eiwitten etc etc in zit.

Ik had via de voedings eetmeter wel gezien dat je hier en daar wat ijzer etc te kort komt. Zou me er eens in moeten verdiepen hoe je dat kan aanvullen
Hm, misschien is het toch niet helemaal wat voor mij Maar ik hou het in mijn achterhoofd.

O trouwens: wat doe je na die 9 weken eigenlijk? Je kan toch niet je hele leven blijven bakkeren?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40547032
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hm, misschien is het toch niet helemaal wat voor mij Maar ik hou het in mijn achterhoofd.

O trouwens: wat doe je na die 9 weken eigenlijk? Je kan toch niet je hele leven blijven bakkeren?
ligt eraan welk gewicht je hebt bereikt denk ik.
ik wil er 20 kg vanaf hebben en mijn vriendin of. dus ga na die 9 weken denk ik gewoon weer bij week 1 beginnen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:21:16 #81
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40547434
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:04 schreef nelisb het volgende:

[..]

ligt eraan welk gewicht je hebt bereikt denk ik.
ik wil er 20 kg vanaf hebben en mijn vriendin of. dus ga na die 9 weken denk ik gewoon weer bij week 1 beginnen.
Aha, helder

Maar zodra je je streefgewicht hebt bereikt, wat doe je dan?

Trouwens iedereen heel veel succes, hou vol
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:27:49 #82
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_40547585
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:42 schreef Baloetjuh het volgende:

Maar is het niet weinig?

Ik zag haar boek bij de Hoogvliet liggen, ik heb het even ingebladerd, maar ik vond het ontbijt bij de eerste maandag ook vrij summier, zegmaar. Aan hoeveel calorieen zit je gemiddeld op een dag met haar boek?
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_40547649
als ik me streefgewicht heb dan heb ik als het goed is geleerd om normaal en gezond te eten. ik ontbijt nu nooit en neem vaak smiddags een vette hap en eet mijn avondeten en na het eten snoep ik(chips,koekjes etc)
als het goed is doe ik dat straks helemaal niet meer daardoor blijf ik gewoon op gewicht door normaal en gezond te eten. dus ontbijten normaal,middag eten normaal,avond eten normaal,meer fruit etc.tuurlijk zal ik dan wel weer iets vaker snacken of
x uit eten ga of wat dan ook, daarna pak ik gewoon sonja bakker erbij en doe ik bv de fruitdag die zij beschrijft. Hopelijk blijft ik dus na het 20 kg kwijtraken goed op mijn streefgewicht.
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:34:23 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40547750
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:27 schreef Whiskers het volgende:

[..]

Ik zag haar boek bij de Hoogvliet liggen, ik heb het even ingebladerd, maar ik vond het ontbijt bij de eerste maandag ook vrij summier, zegmaar. Aan hoeveel calorieen zit je gemiddeld op een dag met haar boek?
700 a 800 .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:52:51 #85
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40549800
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Aha, helder

Maar zodra je je streefgewicht hebt bereikt, wat doe je dan?

Trouwens iedereen heel veel succes, hou vol
Er staan in het boek nog maaltijden voor de weken er na. Ook wordt je bewuster van het eten. Ik kan nu niet meer zoveel naar binnen werken als dat ik voorheen deed (in 1 maaltijd de hele dag aan voedsel naar binnen werken) maar verdeel het nu gewoon beter. Je wordt er wel bewuster door
pi_40551063
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

700 a 800 .
Tap tap tap
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:00:29 #87
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40553682
er zitten ook dagen van 1100 bij en als je af wilt vallen moet je minder callorieen tot je nemen dan standaard
pi_40553996
Ja, alleen minder dan wat minimaal aangeraden wordt is een tikje overdreven, vinden veel mensen. Ze raden niet zomaar minimaal 1200 aan lijkt me. Zelfs van anorexiapatienten hoorde ik nog wel dat onder de 1200 geen nut had, dat je dan niet meer sneller afviel, en die zullen het wel weten denk ik.
Sanity is (not) statistical
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:13:57 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40554211
Het is idd op sommige dagen wat karig, maar goed, dan kan je dus best zelf aanvullen tot wat jij wel acceptabel vindt. Ik neem dan bijv. gewoon een extra liga of appel of zo.

DIt weekend was niet zo best. Gisteren pizza bij mijn ouders en vandaag de hele dag de hort op geweest en bij mijn schoonouders gegeten. Gelukkig wel van de skottelbraai zonder vet dus dat scheelt weer.
(P)MS is een bitch.
Morgen weer een nieuwe dag!
pi_40554253
Nou ja, schijt aan sonjadag was dat toch?
Sanity is (not) statistical
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:16:23 #91
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40554311
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:08 schreef Maeghan het volgende:
Ja, alleen minder dan wat minimaal aangeraden wordt is een tikje overdreven, vinden veel mensen. Ze raden niet zomaar minimaal 1200 aan lijkt me. Zelfs van anorexiapatienten hoorde ik nog wel dat onder de 1200 geen nut had, dat je dan niet meer sneller afviel, en die zullen het wel weten denk ik.
Dan vraag ik me toch af wat die pakketten voor 5 dagen kuur van 500 callorieen in de schappen van de winkels doen die gewoon vrij en zonder commentaar te koop zijn.

Morgen weer de weekweegdag... het zal mij benieuwen
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:16:46 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40554327
Ja, maar wel een schijt aan sonja weekend dan.
Ik heb heerlijk genoten van chocotoffs!
pi_40554387
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:16 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dan vraag ik me toch af wat die pakketten voor 5 dagen kuur van 500 callorieen in de schappen van de winkels doen die gewoon vrij en zonder commentaar te koop zijn.

Morgen weer de weekweegdag... het zal mij benieuwen
ja maar dat is dan voor vijf dagen.
Tap tap tap
  maandag 7 augustus 2006 @ 08:18:58 #94
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40563563
Drama... Volgens de statuten is het weer mijn periode.. niets afgevallen uiteindelijk. Misschien dat het de komende week wat beter gaat
pi_40563992
vandaag weer gewogen, en iets meer dan een halve kilo eraf!
helaas, ik had gehoopt op een kilo, maar een halve kilo is beter dan niets. van de week maar weer even flink spinnen!

mijn vriend gaat goed, we gaan nu beginnen met week 4 en hij is zo'n 6,4 kilo kwijt, en ik, ik die veeel moet afvallen ben in totaal 5,6 afgevallen. nu ik het zo opschrijf is het eigenlijk best veel!
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:18:48 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40564029
dat is echt hardstikke goed hoor!
pi_40564779
onze eerste week zit erop.

mijn vriendin 1,9 kg afgevallen en ikzelf 2,4 kg. super dus!
zijn beide aangekomen van zaterdag op zondag terwijl we goed het boekje hebben gevolgd. vanaf nu 1 x per week wegen.
wij willen beide 20 kg kwijt zijn en hopelijk lukt dat tegen de kerst
pi_40565023
Na een vakantie-pauze van 3wkn was ik vorige week weer met week 1 begonnen,net gewogen en het resultaat 3,4 kilo eraf bij mijn moeder 2,8 kilo eraf!

Ik heb trouwens Sonja een mailtje gestuurd via haar site over of je na die 9wkn wer met week 1 mag beginnen.Weet eigenlijk alleen niet of ze antwoord op mail maar we wachten af.
01-08-2008
pi_40565171
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:08 schreef nelisb het volgende:

mijn vriendin 1,9 kg afgevallen en ikzelf 2,4 kg. super dus!
zijn beide aangekomen van zaterdag op zondag terwijl we goed het boekje hebben gevolgd. vanaf nu 1 x per week wegen.
heel goed!

maar ik zou zowieso niet elke dag op die weegschaal staan hoor! daar wordt je helemaal gek van!
wij doen het de maandagochtend. is ook altijd spannender...
pi_40565351
ja wij vanaf nu ook 1 keer per week.
wilde de eerste week gewoon eens kijken hoe het ging en of het wel werkte!!!

me schoonvader in 1 week tijd 5,5 kg kwijt met sonja bakker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')