woow ik was dus 55 kwijt voor in mn eentje en toen had ik zelfs niet eens allesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:09 schreef nelisb het volgende:
wat je zegt ben ik het wel mee eens. maar dan moet je alternatieven nemen.
bv afgelopen woensdag avond mocht ik 1 glas chocomelk light. zonde om hier een heel pak voor te halen. dus heb ik maar optimel genomen, want dit is een alternatief.
je mag bv ipv kruidkoek ook ontbijtkoek nemen, scheelt ook weer.
tevens halen mijn vriendin en ik ook heel veel dingen bij de aldi. crackers,musli, magere yoghurt,melk,ontbijtkoek etc scheelt toch een beetje elke x. wij halen bijna alles in huis voor de hele week voor 2 personen voor ongeveer 50 euro.
Het gaat om de samenstelling van zo'n hele dag. Koolhydraten zijn nodig om bepaalde vetten en suikers te verbranden en eiwit weer voor iets anders. Het beste is om je toch zo goed mogelijk te houden aan deze samenstellingen. Je kan eens kijken hoeveel koolhydraten, caloorieen, eiwitten etc etc in zit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien ga ik ook wel Bakkeren!
Maar ik vroeg me af: Mag je dan écht nóóit zondigen? Ik zou mijn eigen (niet per se calorierijke) gerechten toch wel missen als ik louter en alleen haar maaltijden maar mag eten.
Zo, is meteen even duidelijk hoe belabberd het met mijn motivatie is gesteld, meteen vragen naar de smokkelmogelijkheden![]()
De eerste 2 weken zijn het duurste.. je hebt veel dingen niet standaard in huis. Ik was zelfs 100 euro kwijt in week 1 terwijl ik ook in mijn uppie ben. Nu zit ik (inmiddels week 8 al in huis gehaald) rond de 40 euroquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:48 schreef bxie het volgende:
[..]
woow ik was dus 55 kwijt voor in mn eentje en toen had ik zelfs niet eens alles![]()
Hm, misschien is het toch niet helemaal wat voor mijquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het gaat om de samenstelling van zo'n hele dag. Koolhydraten zijn nodig om bepaalde vetten en suikers te verbranden en eiwit weer voor iets anders. Het beste is om je toch zo goed mogelijk te houden aan deze samenstellingen. Je kan eens kijken hoeveel koolhydraten, caloorieen, eiwitten etc etc in zit.
Ik had via de voedings eetmeter wel gezien dat je hier en daar wat ijzer etc te kort komt. Zou me er eens in moeten verdiepen hoe je dat kan aanvullen
ligt eraan welk gewicht je hebt bereikt denk ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm, misschien is het toch niet helemaal wat voor mijMaar ik hou het in mijn achterhoofd.
O trouwens: wat doe je na die 9 weken eigenlijk? Je kan toch niet je hele leven blijven bakkeren?
Aha, helderquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:04 schreef nelisb het volgende:
[..]
ligt eraan welk gewicht je hebt bereikt denk ik.
ik wil er 20 kg vanaf hebben en mijn vriendin of. dus ga na die 9 weken denk ik gewoon weer bij week 1 beginnen.
Ik zag haar boek bij de Hoogvliet liggen, ik heb het even ingebladerd, maar ik vond het ontbijt bij de eerste maandag ook vrij summier, zegmaar. Aan hoeveel calorieen zit je gemiddeld op een dag met haar boek?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:42 schreef Baloetjuh het volgende:
Echt iedereen is in de ban van SB...
Mijn moeder heeft gister het boek gekocht...
Ik heb gelezen wat ze nu mag eten,
maar dat is echt vrij weinig!
Vanmiddag zat ze aan 250 g magere yoghurt en een appel....
En ik aan 6 boterhammen en 2 bakken yoghurt met aardbeien en druiven...
(maar goed ik ben zwanger en mag ook wel wat kilo's aankomen.)
Maar is het niet weinig?
Verder heb ik er wel veel goeie verhalen over gehoord,
Maar is het niet meer een hype?
700 a 800quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:27 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Ik zag haar boek bij de Hoogvliet liggen, ik heb het even ingebladerd, maar ik vond het ontbijt bij de eerste maandag ook vrij summier, zegmaar. Aan hoeveel calorieen zit je gemiddeld op een dag met haar boek?
Er staan in het boek nog maaltijden voor de weken er na. Ook wordt je bewuster van het eten. Ik kan nu niet meer zoveel naar binnen werken als dat ik voorheen deed (in 1 maaltijd de hele dag aan voedsel naar binnen werken) maar verdeel het nu gewoon beter. Je wordt er wel bewuster doorquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha, helder
Maar zodra je je streefgewicht hebt bereikt, wat doe je dan?
Trouwens iedereen heel veel succes, hou vol![]()
Dan vraag ik me toch af wat die pakketten voor 5 dagen kuur van 500 callorieen in de schappen van de winkels doen die gewoon vrij en zonder commentaar te koop zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:08 schreef Maeghan het volgende:
Ja, alleen minder dan wat minimaal aangeraden wordt is een tikje overdreven, vinden veel mensen. Ze raden niet zomaar minimaal 1200 aan lijkt me. Zelfs van anorexiapatienten hoorde ik nog wel dat onder de 1200 geen nut had, dat je dan niet meer sneller afviel, en die zullen het wel weten denk ik.
ja maar dat is dan voor vijf dagen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wat die pakketten voor 5 dagen kuur van 500 callorieen in de schappen van de winkels doen die gewoon vrij en zonder commentaar te koop zijn.
Morgen weer de weekweegdag... het zal mij benieuwen![]()
heel goed!quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:08 schreef nelisb het volgende:
mijn vriendin 1,9 kg afgevallen en ikzelf 2,4 kg. super dus!
zijn beide aangekomen van zaterdag op zondag terwijl we goed het boekje hebben gevolgd. vanaf nu 1 x per week wegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |