abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40537532
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 10:09 schreef nelisb het volgende:
wat je zegt ben ik het wel mee eens. maar dan moet je alternatieven nemen.
bv afgelopen woensdag avond mocht ik 1 glas chocomelk light. zonde om hier een heel pak voor te halen. dus heb ik maar optimel genomen, want dit is een alternatief.

je mag bv ipv kruidkoek ook ontbijtkoek nemen, scheelt ook weer.

tevens halen mijn vriendin en ik ook heel veel dingen bij de aldi. crackers,musli, magere yoghurt,melk,ontbijtkoek etc scheelt toch een beetje elke x. wij halen bijna alles in huis voor de hele week voor 2 personen voor ongeveer 50 euro.
woow ik was dus 55 kwijt voor in mn eentje en toen had ik zelfs niet eens alles
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:14:41 #77
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40541997
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien ga ik ook wel Bakkeren!
Maar ik vroeg me af: Mag je dan écht nóóit zondigen? Ik zou mijn eigen (niet per se calorierijke) gerechten toch wel missen als ik louter en alleen haar maaltijden maar mag eten.

Zo, is meteen even duidelijk hoe belabberd het met mijn motivatie is gesteld, meteen vragen naar de smokkelmogelijkheden
Het gaat om de samenstelling van zo'n hele dag. Koolhydraten zijn nodig om bepaalde vetten en suikers te verbranden en eiwit weer voor iets anders. Het beste is om je toch zo goed mogelijk te houden aan deze samenstellingen. Je kan eens kijken hoeveel koolhydraten, caloorieen, eiwitten etc etc in zit.

Ik had via de voedings eetmeter wel gezien dat je hier en daar wat ijzer etc te kort komt. Zou me er eens in moeten verdiepen hoe je dat kan aanvullen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:15:40 #78
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40542033
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:48 schreef bxie het volgende:

[..]

woow ik was dus 55 kwijt voor in mn eentje en toen had ik zelfs niet eens alles
De eerste 2 weken zijn het duurste.. je hebt veel dingen niet standaard in huis. Ik was zelfs 100 euro kwijt in week 1 terwijl ik ook in mijn uppie ben. Nu zit ik (inmiddels week 8 al in huis gehaald) rond de 40 euro
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:29:33 #79
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40542463
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:14 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Het gaat om de samenstelling van zo'n hele dag. Koolhydraten zijn nodig om bepaalde vetten en suikers te verbranden en eiwit weer voor iets anders. Het beste is om je toch zo goed mogelijk te houden aan deze samenstellingen. Je kan eens kijken hoeveel koolhydraten, caloorieen, eiwitten etc etc in zit.

Ik had via de voedings eetmeter wel gezien dat je hier en daar wat ijzer etc te kort komt. Zou me er eens in moeten verdiepen hoe je dat kan aanvullen
Hm, misschien is het toch niet helemaal wat voor mij Maar ik hou het in mijn achterhoofd.

O trouwens: wat doe je na die 9 weken eigenlijk? Je kan toch niet je hele leven blijven bakkeren?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_40547032
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hm, misschien is het toch niet helemaal wat voor mij Maar ik hou het in mijn achterhoofd.

O trouwens: wat doe je na die 9 weken eigenlijk? Je kan toch niet je hele leven blijven bakkeren?
ligt eraan welk gewicht je hebt bereikt denk ik.
ik wil er 20 kg vanaf hebben en mijn vriendin of. dus ga na die 9 weken denk ik gewoon weer bij week 1 beginnen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:21:16 #81
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_40547434
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:04 schreef nelisb het volgende:

[..]

ligt eraan welk gewicht je hebt bereikt denk ik.
ik wil er 20 kg vanaf hebben en mijn vriendin of. dus ga na die 9 weken denk ik gewoon weer bij week 1 beginnen.
Aha, helder

Maar zodra je je streefgewicht hebt bereikt, wat doe je dan?

Trouwens iedereen heel veel succes, hou vol
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:27:49 #82
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_40547585
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:42 schreef Baloetjuh het volgende:
Echt iedereen is in de ban van SB...
Mijn moeder heeft gister het boek gekocht...

Ik heb gelezen wat ze nu mag eten,
maar dat is echt vrij weinig!
Vanmiddag zat ze aan 250 g magere yoghurt en een appel....
En ik aan 6 boterhammen en 2 bakken yoghurt met aardbeien en druiven...
(maar goed ik ben zwanger en mag ook wel wat kilo's aankomen.)
Maar is het niet weinig?

Verder heb ik er wel veel goeie verhalen over gehoord,
Maar is het niet meer een hype?
Ik zag haar boek bij de Hoogvliet liggen, ik heb het even ingebladerd, maar ik vond het ontbijt bij de eerste maandag ook vrij summier, zegmaar. Aan hoeveel calorieen zit je gemiddeld op een dag met haar boek?
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_40547649
als ik me streefgewicht heb dan heb ik als het goed is geleerd om normaal en gezond te eten. ik ontbijt nu nooit en neem vaak smiddags een vette hap en eet mijn avondeten en na het eten snoep ik(chips,koekjes etc)
als het goed is doe ik dat straks helemaal niet meer daardoor blijf ik gewoon op gewicht door normaal en gezond te eten. dus ontbijten normaal,middag eten normaal,avond eten normaal,meer fruit etc.tuurlijk zal ik dan wel weer iets vaker snacken of
x uit eten ga of wat dan ook, daarna pak ik gewoon sonja bakker erbij en doe ik bv de fruitdag die zij beschrijft. Hopelijk blijft ik dus na het 20 kg kwijtraken goed op mijn streefgewicht.
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:34:23 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40547750
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:27 schreef Whiskers het volgende:

[..]

Ik zag haar boek bij de Hoogvliet liggen, ik heb het even ingebladerd, maar ik vond het ontbijt bij de eerste maandag ook vrij summier, zegmaar. Aan hoeveel calorieen zit je gemiddeld op een dag met haar boek?
700 a 800 .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:52:51 #85
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40549800
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Aha, helder

Maar zodra je je streefgewicht hebt bereikt, wat doe je dan?

Trouwens iedereen heel veel succes, hou vol
Er staan in het boek nog maaltijden voor de weken er na. Ook wordt je bewuster van het eten. Ik kan nu niet meer zoveel naar binnen werken als dat ik voorheen deed (in 1 maaltijd de hele dag aan voedsel naar binnen werken) maar verdeel het nu gewoon beter. Je wordt er wel bewuster door
pi_40551063
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

700 a 800 .
Tap tap tap
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:00:29 #87
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40553682
er zitten ook dagen van 1100 bij en als je af wilt vallen moet je minder callorieen tot je nemen dan standaard
pi_40553996
Ja, alleen minder dan wat minimaal aangeraden wordt is een tikje overdreven, vinden veel mensen. Ze raden niet zomaar minimaal 1200 aan lijkt me. Zelfs van anorexiapatienten hoorde ik nog wel dat onder de 1200 geen nut had, dat je dan niet meer sneller afviel, en die zullen het wel weten denk ik.
Sanity is (not) statistical
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:13:57 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40554211
Het is idd op sommige dagen wat karig, maar goed, dan kan je dus best zelf aanvullen tot wat jij wel acceptabel vindt. Ik neem dan bijv. gewoon een extra liga of appel of zo.

DIt weekend was niet zo best. Gisteren pizza bij mijn ouders en vandaag de hele dag de hort op geweest en bij mijn schoonouders gegeten. Gelukkig wel van de skottelbraai zonder vet dus dat scheelt weer.
(P)MS is een bitch.
Morgen weer een nieuwe dag!
pi_40554253
Nou ja, schijt aan sonjadag was dat toch?
Sanity is (not) statistical
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:16:23 #91
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40554311
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:08 schreef Maeghan het volgende:
Ja, alleen minder dan wat minimaal aangeraden wordt is een tikje overdreven, vinden veel mensen. Ze raden niet zomaar minimaal 1200 aan lijkt me. Zelfs van anorexiapatienten hoorde ik nog wel dat onder de 1200 geen nut had, dat je dan niet meer sneller afviel, en die zullen het wel weten denk ik.
Dan vraag ik me toch af wat die pakketten voor 5 dagen kuur van 500 callorieen in de schappen van de winkels doen die gewoon vrij en zonder commentaar te koop zijn.

Morgen weer de weekweegdag... het zal mij benieuwen
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:16:46 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40554327
Ja, maar wel een schijt aan sonja weekend dan.
Ik heb heerlijk genoten van chocotoffs!
pi_40554387
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:16 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dan vraag ik me toch af wat die pakketten voor 5 dagen kuur van 500 callorieen in de schappen van de winkels doen die gewoon vrij en zonder commentaar te koop zijn.

Morgen weer de weekweegdag... het zal mij benieuwen
ja maar dat is dan voor vijf dagen.
Tap tap tap
  maandag 7 augustus 2006 @ 08:18:58 #94
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40563563
Drama... Volgens de statuten is het weer mijn periode.. niets afgevallen uiteindelijk. Misschien dat het de komende week wat beter gaat
pi_40563992
vandaag weer gewogen, en iets meer dan een halve kilo eraf!
helaas, ik had gehoopt op een kilo, maar een halve kilo is beter dan niets. van de week maar weer even flink spinnen!

mijn vriend gaat goed, we gaan nu beginnen met week 4 en hij is zo'n 6,4 kilo kwijt, en ik, ik die veeel moet afvallen ben in totaal 5,6 afgevallen. nu ik het zo opschrijf is het eigenlijk best veel!
Babe In Totale Control of Herself
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:18:48 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40564029
dat is echt hardstikke goed hoor!
pi_40564779
onze eerste week zit erop.

mijn vriendin 1,9 kg afgevallen en ikzelf 2,4 kg. super dus!
zijn beide aangekomen van zaterdag op zondag terwijl we goed het boekje hebben gevolgd. vanaf nu 1 x per week wegen.
wij willen beide 20 kg kwijt zijn en hopelijk lukt dat tegen de kerst
pi_40565023
Na een vakantie-pauze van 3wkn was ik vorige week weer met week 1 begonnen,net gewogen en het resultaat 3,4 kilo eraf bij mijn moeder 2,8 kilo eraf!

Ik heb trouwens Sonja een mailtje gestuurd via haar site over of je na die 9wkn wer met week 1 mag beginnen.Weet eigenlijk alleen niet of ze antwoord op mail maar we wachten af.
01-08-2008
pi_40565171
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:08 schreef nelisb het volgende:

mijn vriendin 1,9 kg afgevallen en ikzelf 2,4 kg. super dus!
zijn beide aangekomen van zaterdag op zondag terwijl we goed het boekje hebben gevolgd. vanaf nu 1 x per week wegen.
heel goed!

maar ik zou zowieso niet elke dag op die weegschaal staan hoor! daar wordt je helemaal gek van!
wij doen het de maandagochtend. is ook altijd spannender...
Babe In Totale Control of Herself
pi_40565351
ja wij vanaf nu ook 1 keer per week.
wilde de eerste week gewoon eens kijken hoe het ging en of het wel werkte!!!

me schoonvader in 1 week tijd 5,5 kg kwijt met sonja bakker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')