abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:18:00 #102
16715 Mylene
*schatje*
pi_40217784
Ik begrijp alleen niet dat er nu al een VN raport is verschenen. Er zou toch een diepgravend onderzoek komen
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:19:30 #103
132003 huupia34
veritas!!!
pi_40217854
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:13 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De Israëlische premier Olmert heeft diepe spijt betuigd voor het incident.
okay dan, zand erover
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40217949
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:19 schreef huupia34 het volgende:

[..]

okay dan, zand erover
Jij wilt liever olie op het vuur gooien, terwijl er hoogstwaarschijnlijk enkel sprake is van een ongelukkig en pijnlijk incident?
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2006 @ 22:22:32 #105
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40217953
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:13 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De Israëlische premier Olmert heeft diepe spijt betuigd voor het incident.
What else is new
pi_40217997
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:22 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

What else is new
Volgens mij doet hij dat niet vaak hoor, maar misschien heb ik het mis.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:23:38 #107
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40217999
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:12 schreef schatje het volgende:
Goh, Hezbollah maakt gebruik van menselijke schilden. Hoe verrassend.
Waar zijn de bewijzen?

Waarom zou Hezbollah menselijke schilden gebruiken? Hezbollah kan bestaan en gedijen alleen dankzij de bevolking. Als diezelfde bevolking gedood zou worden doordat Hezbollah deze opzettelijk als schilden zou gebruiken, dan zou die bevolking toch korte metten maken met Hezbollah? Of acht jij de Libaneze bevolking daar te dom voor?

Bovendien is er genoeg natuurlijke omgeving waar de Hezbollah-strijders kunnen camoufleren. Waarom dan burgers als schilden, als dat alleen maar in hun nadeel is? Er zijn genoeg grotten, valleien, bossen etc in Zuid-Libanon.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2006 @ 22:26:09 #108
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40218110
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:18 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp alleen niet dat er nu al een VN raport is verschenen. Er zou toch een diepgravend onderzoek komen
Dit is een press-release. Geen rapport.

En er staat niks in behalve dat er gevechten in de buurt waren.
pi_40218154
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:23 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Waar zijn de bewijzen?

Waarom zou Hezbollah menselijke schilden gebruiken? Hezbollah kan bestaan en gedijen alleen dankzij de bevolking. Als diezelfde bevolking gedood zou worden doordat Hezbollah deze opzettelijk als schilden zou gebruiken, dan zou die bevolking toch korte metten maken met Hezbollah? Of acht jij de Libaneze bevolking daar te dom voor?

Bovendien is er genoeg natuurlijke omgeving waar de Hezbollah-strijders kunnen camoufleren. Waarom dan burgers als schilden, als dat alleen maar in hun nadeel is? Er zijn genoeg grotten, valleien, bossen etc in Zuid-Libanon.
Het is gewoon allemaal een grote hoax, Israel beschiet voor de lol onschuldigen mensen.

Mischien moet je is naar TRU gaan, daar is een mod die je wel zal aanspreken.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_40218247
alstublieft wie haalt de VN even weg van deze aardbol, ik begin een beetje dood moe te worden van die gevaarlijke wereld dictators, ik zal de dag zegenen wanneer zijn hun ware aard laten zien.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40218267
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:22 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Jij wilt liever olie op het vuur gooien, terwijl er hoogstwaarschijnlijk enkel sprake is van een ongelukkig en pijnlijk incident?
Zelfs dat niet.
Hij wil gewoon uiting geven aan het standpunt van de partij zodat die later zorgt voor een leuk gesubsidieerd baantje voor hem.
Meer zit er niet achter.
Heus niet.
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2006 @ 22:32:12 #112
21290 NorthernStar
Insurgent
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:32:35 #113
132003 huupia34
veritas!!!
pi_40218384
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:22 schreef rutger05 het volgende:

[..]

de vn heeft tijdens de beschietingen continu contact gehad met de israeli's dat ze daar zaten.
toch gingen ze gewoon door. ook nadat de post was geraakt en er hulp werd geboden stopten de beschietingen niet.

dan geloof ik niet meer in een ongeluk

ze willen de vn ook niet voor de buffer, terwijl zij toch echt de aangewezen organisatie daarvoor zijn.

maargoed de israelisch hebben zowieso weinig op met vn resoluties die ze continu schenden.

liever hebben ze een navo troepenmacht( die daar niets te zoeken hebben omdat israel daar (nog) geen lid van is)
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40218402
quote:
Alles wat amerikaans is is in jouw geloofs ogen de grote sjaitan dus kan dit verwijt er ook nog bij.
Het feit dat bijvoorbeeld zo'n VN nergens anders besproken wordt is een indicatie dat er journalisten zijn die hun werk bewust of onbewust niet goed uitvoeren.

Dit soort zaken zijn dan een goede reminder dat ze geen beste journalisten zijn.
Hier heb je nog een site waar je verwijten over kan maken.
http://www.jihadwatch.org/archives/012378.php#comments
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_40218458
De joden worden al opgejaagd zolang ze bestaan. Die jodenhaat zit zo diep bij ons westerlingen, dat baart me echt zorgen.
Je kan wel zien wie er rond 40-45 met ze hand in de lucht stond wanneer diegene dan geleefd zou hebben
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40218507
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:32 schreef typtypo het volgende:

[..]

Alles wat amerikaans is is in jouw geloofs ogen de grote sjaitan dus kan dit verwijt er ook nog bij.
Het feit dat bijvoorbeeld zo'n VN nergens anders besproken wordt is een indicatie dat er journalisten zijn die hun werk bewust of onbewust niet goed uitvoeren.

Dit soort zaken zijn dan een goede reminder dat ze geen beste journalisten zijn.
Hier heb je nog een site waar je verwijten over kan maken.
http://www.jihadwatch.org/archives/012378.php#comments
Wat mijn geloof te maken heeft met de objectiviteit van die site is voor mij een raadsel. Het is dan ook overduidelijk dat jij probeert op de persoonlijke tour te gaan omdat je ziet dat ik gelijk heb. Jihadwatch is net zo'n extreem subjectieve site qua berichtgeving als LGF. Ik heb je links gegeven zodat jij in kon zien hoe onobjectief de berichtgeving is, die negeer je zonder enig tegenargument
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:37:24 #117
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40218593
Wie is die dame in je avatar Mutant01?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40218596
pi_40218653
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:37 schreef venomsnake het volgende:
Wie is die dame in je avatar Mutant01?
Vrouw van de koning van Marokko
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:39:13 #120
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40218667
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:11 schreef NorthernStar het volgende:b je

[..]

Hoezo schadelijk? Ze zeggen gewoon "Sorry, foutje" en verder niks. Ja de 'objectieve' pers doet de rest wel om de PR backlash in te dammen.

Het is voor mij het meest logisch dat dit is om de VN weg te jagen.
Heb je m weer, moeilijk he?
Trotse papa van Eden
pi_40218710
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die koning van Marokko is superrelaxt. Alles wat hij verboden heeft, wanneer je dat hier in Nederland zou verbieden, dan zou je door de linksekerk voor Xenofoob uitgemaakt worden.
pi_40218734
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:34 schreef JohnDope het volgende:
De joden worden al opgejaagd zolang ze bestaan. Die jodenhaat zit zo diep bij ons westerlingen, dat baart me echt zorgen.
Je kan wel zien wie er rond 40-45 met ze hand in de lucht stond wanneer diegene dan geleefd zou hebben
Kom zeg, dat is iets wat ik zowel bij moslims als joden enorm zwak en vervelend vind, dat constante slachtofferrol opzoeken. De holocaust is geen reden om nu maar alles te slikken van Israel en nooit meer kritisch tov Joden te zijn.
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:41:18 #123
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40218756
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40218763
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat mijn geloof te maken heeft met de objectiviteit van die site is voor mij een raadsel. Het is dan ook overduidelijk dat jij probeert op de persoonlijke tour te gaan omdat je ziet dat ik gelijk heb. Jihadwatch is net zo'n extreem subjectieve site qua berichtgeving als LGF. Ik heb je links gegeven zodat jij in kon zien hoe onobjectief de berichtgeving is, die negeer je zonder enig tegenargument
Persoonlijke toer?
Ik wil graag dat je op die site vermelde teksten en zo in gaat en ze stuk voor stuk ontkracht.
Dat is toch niet teveel gevraagd aangezien JIJ beweerd dat ze niet objectief zijn.

Al jazeera da's pas objectief, toch?
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:41:55 #125
132003 huupia34
veritas!!!
pi_40218777
Benjamin Franklin
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2006 @ 22:42:07 #126
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40218783
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:32 schreef huupia34 het volgende:

[..]

de vn heeft tijdens de beschietingen continu contact gehad met de israeli's dat ze daar zaten.
toch gingen ze gewoon door. ook nadat de post was geraakt en er hulp werd geboden stopten de beschietingen niet.

dan geloof ik niet meer in een ongeluk
Ik ook niet.

Bovendien meldt de BBC
quote:

The post was hit by a precision-guided missile after six hours of shelling, diplomats familiar with the probe say.

Israel troops 'ignored' UN plea

Als dat klopt is er helemaal geen twijfel meer.
pi_40218829
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:41 schreef huupia34 het volgende:
Why Is Israel Destroying Lebanon?

http://www.informationclearinghouse.info/article14191.htm
Kom zeg, niemand neemt dergelijke bronnen toch serieus, ben je een beetje simpel ofzo?
pi_40218836
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:41 schreef typtypo het volgende:

[..]

Persoonlijke toer?
Ik wil graag dat je op die site vermelde teksten en zo in gaat en ze stuk voor stuk ontkracht.
Dat is toch niet teveel gevraagd aangezien JIJ beweerd dat ze niet objectief zijn.

Al jazeera da's pas objectief, toch?
Ja hoor, ik ga even een website met 5000+ lompe nieuwsberichtjes af om ze stuk voor stuk even te ontkrachten. Je kan toch zelf ook lezen, jij komt aanlopen met die bron en doet alsof het objectief is. Lees zelf even de berichten uit mijn links en kijk hoe ze berichten verdraaien. Zowel BBC als CNN reporters zouden volgens hen anti-Israel zijn
Allah Al Watan Al Malik
pi_40218869
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:40 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Kom zeg, dat is iets wat ik zowel bij moslims als joden enorm zwak en vervelend vind, dat constante slachtofferrol opzoeken. De holocaust is geen reden om nu maar alles te slikken van Israel en nooit meer kritisch tov Joden te zijn.
De holocaust was enkel een klapper op de vuurpijl. Joden vervolging is al een jaar of 3000 bezig.
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:44:54 #130
132003 huupia34
veritas!!!
pi_40218898
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Kom zeg, niemand neemt dergelijke bronnen toch serieus, ben je een beetje simpel ofzo?
niet zo simpel als jij, dude
Benjamin Franklin
pi_40218919
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De holocaust was enkel een klapper op de vuurpijl. Joden vervolging is al een jaar of 3000 bezig.
Boehoe
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:46:47 #132
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40218969
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:44 schreef huupia34 het volgende:

[..]

niet zo simpel als jij, dude
come on, wees volwassen, "ja maar jij begon.."
Trotse papa van Eden
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:48:41 #133
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_40219039
VN post raken terwijl de dag er voor nog duidelijk gemeld is waar dat ding zat (sowieso moeten ze dat weten) en vervolgens tijdens de beschieting er nog 10 (!) keer op worden gewezen dat je toch echt op het verkeerde doel aan het schieten bent en het dan nog platbombarderen.

Dat is of opzettelijk of vreselijk incompetent.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:48:58 #134
132003 huupia34
veritas!!!
pi_40219050
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:46 schreef B4CO het volgende:

[..]

come on, wees volwassen, "ja maar jij begon.."
je hebt gelijk, ik wil graag weten wat er niet waar is aan het artikel dat evil jur een verkeerde bron vond hebben.

of moeten we de amerikaanse (lees: joodse) media op alles geloven?
Benjamin Franklin
pi_40219074
Waar oordelen jullie in godsnaam op sensatiezoekertjes??? Ik weet niet of jullie het door hebben, maar het midden-oosten is op dit moment meer media dan wapens en geweld. Het is 1 groot mediacircus aan beide fronten.
Wij worden in de maling genomen en jullie vreten jullie op door die desinformatie.

Ps volgende keer moeten die VN-mannetjes gewoon hun helmpje op doen, want een bom terug koppen zonder helm werkt natuurlijk niet heh.
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:50:14 #136
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40219103
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:48 schreef huupia34 het volgende:

[..]

je hebt gelijk, ik wil graag weten wat er niet waar is aan het artikel dat evil jur een verkeerde bron vond hebben.

Ik had t niet daarover, alleen dat antwoord, gewoon negeren.. van jij bent simpel...
Trotse papa van Eden
pi_40219167
quote:

[..]

Geloof je het zelf echt?
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:51:58 #138
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_40219169
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:49 schreef JohnDope het volgende:
Waar oordelen jullie in godsnaam op sensatiezoekertjes??? Ik weet niet of jullie het door hebben, maar het midden-oosten is op dit moment meer media dan wapens en geweld. Het is 1 groot mediacircus aan beide fronten.
Wij worden in de maling genomen en jullie vreten jullie op door die desinformatie.

Ps volgende keer moeten die VN-mannetjes gewoon hun helmpje op doen, want een bom terug koppen zonder helm werkt natuurlijk niet heh.
Berichten van de VN waarnemers zelf. Jij?

Ik zal het doorgeven aan de nabestaanden trouwens, dat van die helm. Wie weet helpt het
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_40219192
quote:

[..]

Los van de bron hoef je alleen maar naar de toon van het artikel te kijken. Als exterminatie het doel van Israel was, was er al niks meer van Libanon over. Gezien hoe enorm superieur hun krijgsmacht is, zijn ze nog behoorlijk terughoudend bezig.
pi_40219264
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:51 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Berichten van de VN waarnemers zelf. Jij?
De VN dat zijn de grootste hufters op de wereld, die geven niks om mensen. Ze willen werelddictators worden dat is hun enige doel!

Als ze om mensen hadden gegeven hadden ze troepen gestuurd naar Soedan! Daar worden onschuldige burgers verkracht, geterroriseerd en weet ik het allemaal, maar daar is het VN-geweld echt nodig!
Daar is totale volksonderdrukking, maar die blauwehufters doen niks, dat is op zijn zachts gezegd zwaar verdacht!
pi_40219278
Laten we een lijst van zwarte bronnen opstellen:

*Littlegreenfootbal
*Jihadwatch
*Informationclearinghouse
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:55:36 #142
132003 huupia34
veritas!!!
pi_40219336
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:51 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Geloof je het zelf echt?
nee , de amerikaanse media zijn erg pro israel.

de volkskrant geeft de laatste dagen flink tegengas, en terecht
Benjamin Franklin
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:56:08 #143
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_40219360
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:54 schreef JohnDope het volgende:
De VN dat zijn de grootste hufters op de wereld, die geven niks om mensen. Ze willen werelddictators worden dat is hun enige doel!

Als ze om mensen hadden gegeven hadden ze troepen gestuurd naar Soedan! Daar worden onschuldige burgers verkracht, geterroriseerd en weet ik het allemaal, maar daar is het VN-geweld echt nodig!
Daar is totale volksonderdrukking, maar die blauwehufters doen niks, dat is op zijn zachts gezegd zwaar verdacht!
De VN is een ontzettende vleugellamme organisatie. Krijg je met al die veto's.
pi_40219403
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:55 schreef huupia34 het volgende:

[..]

Geloof je nu wel of niet echt dat de Amerikaanse media in de handen van Joden is, dat kan ik namelijk niet uit jouw reactie opmaken.
pi_40219425
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:56 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

De VN is een ontzettende vleugellamme organisatie. Krijg je met al die veto's.
De VN is niks anders dan een organisatie met een dubbele agenda, zolang ze niet ingrijpen op plaatsen waar burgers onderdrukt worden, zie ik hun als het ware As van het Kwaad!
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:57:49 #146
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_40219433
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:57 schreef rutger05 het volgende:
Geloof je nu wel of niet echt dat de Amerikaanse media in de handen van Joden is, dat kan ik namelijk niet uit jouw reactie opmaken.
Ik denk dat je een stap overslaat...
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:00:07 #147
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_40219547
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:57 schreef JohnDope het volgende:
De VN is niks anders dan een organisatie met een dubbele agenda, zolang ze niet ingrijpen op plaatsen waar burgers onderdrukt worden, zie ik hun als het As van het Kwaad!
Ik zeg lees je eerst eens in hoe de VN werkt!
En hoe makkelijk (en vaak) 1 enkel land iets kan veto'en. (Vooral Amerika is daar heel erg goed in).

En als er geveto'd wordt gebeurd er niks.
pi_40219550
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:55 schreef huupia34 het volgende:

[..]

Natuurlijk is een groot deel van de Amerikaanse media pro Israel, ze zijn een bondgenoot van dat land. En daarbij komt nog dat de meeste vijanden van Israel ook vijanden van de VS zijn, Hezbollah alleen al heeft honderden Amerikaanse doden op hun geweten, je verwacht toch niet werkelijk dat de media die kant gaan kiezen?

Ik heb ook de voorkeur aan objectiviteit, maar dat is bijna onmogelijk. Volgens mij ben ik zo ongeveer de enige deelnemer aan deze discussie die een lage dunk heeft van beide partijen in dit conflict.
pi_40219777
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:00 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik zeg lees je eerst eens in hoe de VN werkt!
En hoe makkelijk (en vaak) 1 enkel land iets kan veto'en. (Vooral Amerika is daar heel erg goed in).

En als er geveto'd wordt gebeurd er niks.
net wat ik al zei. De VN is er zodat ze kunnen ingrijpen wanneer er mensen worden onderdrukt. Wij zeiden toen na WW2 dat we dat nooit meer wilde, maar het gebeurt nu in Soedan.

Ik bedoel laten we eerlijk zijn hier op FOK! denkt natuurlijk iedereen dat het vrede is in Soedan omdat je er niks meer over op TV hoort.

Het is toch superbizar dat je wel wat hoort over een paar doden in het midden oosten, maar van de meest afschuwelijke onderdrukkingen in Soedan krijgen we niks meer te horen.

Volgens mij zijn die gasten van de media ook op reces en spoelen ze steeds op tv een bandje terug met een midden-oosten-conflict er op.

Net wat ik al zei mensen, als mijn dierbaren en ik het maar goed hebben, als ze me morgen vertellen dat de rest van de wereld in rook is opgegaan lig ik daar niet wakker van.
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 23:14:54 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40220156
er is gewoon een vredesmacht in Darfur hoor ... die kan niet zoveel omdat het allemaal African Union troepen zijn maar dat kun je de VN niet kwalijk nemen want het mandaat is er.

als er nu ook nog westerse landen zijn die wat hoogwaardig materiaal en manschappen willen leveren dan heeft het nog een kans van slagen

en als jij nix over Soedan hoort dan zit je echt niet op te letten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')