okay dan, zand eroverquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:13 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De Israëlische premier Olmert heeft diepe spijt betuigd voor het incident.
Jij wilt liever olie op het vuur gooien, terwijl er hoogstwaarschijnlijk enkel sprake is van een ongelukkig en pijnlijk incident?quote:
What else is newquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:13 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De Israëlische premier Olmert heeft diepe spijt betuigd voor het incident.
Volgens mij doet hij dat niet vaak hoor, maar misschien heb ik het mis.quote:
Waar zijn de bewijzen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:12 schreef schatje het volgende:
Goh, Hezbollah maakt gebruik van menselijke schilden. Hoe verrassend.
Dit is een press-release. Geen rapport.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:18 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp alleen niet dat er nu al een VN raport is verschenen. Er zou toch een diepgravend onderzoek komen
Het is gewoon allemaal een grote hoax, Israel beschiet voor de lol onschuldigen mensen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:23 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Waar zijn de bewijzen?
Waarom zou Hezbollah menselijke schilden gebruiken? Hezbollah kan bestaan en gedijen alleen dankzij de bevolking. Als diezelfde bevolking gedood zou worden doordat Hezbollah deze opzettelijk als schilden zou gebruiken, dan zou die bevolking toch korte metten maken met Hezbollah? Of acht jij de Libaneze bevolking daar te dom voor?
Bovendien is er genoeg natuurlijke omgeving waar de Hezbollah-strijders kunnen camoufleren. Waarom dan burgers als schilden, als dat alleen maar in hun nadeel is? Er zijn genoeg grotten, valleien, bossen etc in Zuid-Libanon.
Zelfs dat niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:22 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jij wilt liever olie op het vuur gooien, terwijl er hoogstwaarschijnlijk enkel sprake is van een ongelukkig en pijnlijk incident?
Israeli Prime Minister Apologizes for Deadly Airstrikesquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:23 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij dat niet vaak hoor, maar misschien heb ik het mis.
de vn heeft tijdens de beschietingen continu contact gehad met de israeli's dat ze daar zaten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:22 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jij wilt liever olie op het vuur gooien, terwijl er hoogstwaarschijnlijk enkel sprake is van een ongelukkig en pijnlijk incident?
Alles wat amerikaans is is in jouw geloofs ogen de grote sjaitan dus kan dit verwijt er ook nog bij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=21764_BBC_Running_Out_of_Anti-Israel_Stories&only
http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=21731_Stand_with_Israel_Rally_in_London&only
http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=21761_SE_Asian_Countries_Call_for_Action_Against_Israel&only
http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=21763_CNN_Reporter_Admits_Being_Hizballah_Tool&only
Enzovoort enzovoort, erg objectief Typtypo
Wat mijn geloof te maken heeft met de objectiviteit van die site is voor mij een raadsel. Het is dan ook overduidelijk dat jij probeert op de persoonlijke tour te gaan omdat je ziet dat ik gelijk heb. Jihadwatch is net zo'n extreem subjectieve site qua berichtgeving als LGF. Ik heb je links gegeven zodat jij in kon zien hoe onobjectief de berichtgeving is, die negeer je zonder enig tegenargumentquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:32 schreef typtypo het volgende:
[..]
Alles wat amerikaans is is in jouw geloofs ogen de grote sjaitan dus kan dit verwijt er ook nog bij.
Het feit dat bijvoorbeeld zo'n VN nergens anders besproken wordt is een indicatie dat er journalisten zijn die hun werk bewust of onbewust niet goed uitvoeren.
Dit soort zaken zijn dan een goede reminder dat ze geen beste journalisten zijn.
Hier heb je nog een site waar je verwijten over kan maken.
http://www.jihadwatch.org/archives/012378.php#comments
Oké.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Israeli Prime Minister Apologizes for Deadly Airstrikes
Olmert Regrets Gaza Deaths
Olmert regrets killing of 14 civilians in Gaza
Israeli PM 'regrets' 7 Palestinians killed
Olmert apologizes for Palestinian deaths
Olmert Apologizes for Civilian Deaths
Israeli PM regrets Gaza beach deaths
etc.
Vrouw van de koning van Marokkoquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:37 schreef venomsnake het volgende:
Wie is die dame in je avatar Mutant01?![]()
Heb je m weer, moeilijk he?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:11 schreef NorthernStar het volgende:b je
[..]
Hoezo schadelijk? Ze zeggen gewoon "Sorry, foutje" en verder niks. Ja de 'objectieve' pers doet de rest wel om de PR backlash in te dammen.
Het is voor mij het meest logisch dat dit is om de VN weg te jagen.
Die koning van Marokko is superrelaxt. Alles wat hij verboden heeft, wanneer je dat hier in Nederland zou verbieden, dan zou je door de linksekerk voor Xenofoob uitgemaakt worden.quote:
Kom zeg, dat is iets wat ik zowel bij moslims als joden enorm zwak en vervelend vind, dat constante slachtofferrol opzoeken. De holocaust is geen reden om nu maar alles te slikken van Israel en nooit meer kritisch tov Joden te zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:34 schreef JohnDope het volgende:
De joden worden al opgejaagd zolang ze bestaan. Die jodenhaat zit zo diep bij ons westerlingen, dat baart me echt zorgen.
Je kan wel zien wie er rond 40-45 met ze hand in de lucht stond wanneer diegene dan geleefd zou hebben
Persoonlijke toer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat mijn geloof te maken heeft met de objectiviteit van die site is voor mij een raadsel. Het is dan ook overduidelijk dat jij probeert op de persoonlijke tour te gaan omdat je ziet dat ik gelijk heb. Jihadwatch is net zo'n extreem subjectieve site qua berichtgeving als LGF. Ik heb je links gegeven zodat jij in kon zien hoe onobjectief de berichtgeving is, die negeer je zonder enig tegenargument![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |