Meer kersenvlaai voor mij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zondag kunnen Wim en Femke helemaal niet bedacht ik meDie zitten dan natuurrlijk in Assen
daarom mag ik nog wel een hekel aan inpakken hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wees blij dat je op vakantie gaat, aansteller.
Ik had het voor mijn vakantie in no time gedaan, je flikkert zo een koffer volquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:54 schreef M5 het volgende:
[..]
daarom mag ik nog wel een hekel aan inpakken hebben
jij gaat/ging niet camperen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik had het voor mijn vakantie in no time gedaan, je flikkert zo een koffer vol
Dan ga je toch niet op vakantie?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:54 schreef M5 het volgende:
[..]
daarom mag ik nog wel een hekel aan inpakken hebben
eitje toch? gewoon niet teveel meenemen. daar waar je heen gaat is ook van alles te koopquote:
ja doh, niet te veel meenemen. En wat je hier hebt niet meenemen en daar dan alsnog kopen? zo pak ik dat niet aanquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:00 schreef vlad het volgende:
[..]
eitje toch? gewoon niet teveel meenemen. daar waar je heen gaat is ook van alles te koopeen rugzak vol met de tent + matras eronder
![]()
maak je het jezelf alleen maar moeilijker meequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ja doh, niet te veel meenemen. En wat je hier hebt niet meenemen en daar dan alsnog kopen? zo pak ik dat niet aan
Leg je alles wel symmetrisch in je koffer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ja doh, niet te veel meenemen. En wat je hier hebt niet meenemen en daar dan alsnog kopen? zo pak ik dat niet aan
hij is vrij nieuw, nog geen 8000km eropquote:Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info VOLVO
Handelsbenaming Info XC90
Kleur(en) Info Grijs
Brandstof Info Benzine
Aantal cilinders Info 5
Cilinderinhoud Info 2521 cm3
Aantal zitplaatsen Info 7
Aantal staanplaatsen Info N.v.t.
Massa ledig voertuig Info 1.991 kg
Maximum massa voertuig Info 2.720 kg
Massa rijklaar Info 0 kg
Laadvermogen Info N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd Info 750 kg
- geremd Info 2.250 kg
- oplegger geremd Info N.v.t.
- autonoom geremd Info N.v.t.
- middenas geremd Info N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland Info 24 april 2006
Datum eerste toelating Info 24 april 2006
Datum aanvang tenaamstelling Info 24 april 2006
Nee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leg je alles wel symmetrisch in je koffer?
m'n broer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Potdulle
Met wie ga je eigenlijk..?
je kunt er idd mee levenquote:
Eerste bestemming is Zwitserland (beetje in 'n midden van het land zeg maar), hoe lang we daar blijven en waar we daarna naar toe gaan zien we wel. Waarschijnlijk richting Italië.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GezelligWaar is de reis naartoe?
D'ohquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je kunt er idd mee leven![]()
redelijk wegligging ook nog![]()
Ik zou idd met die zeikhitte naar Italie gaan ja... heb je tenminste nog iets van water... Hoe lang ga je?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Eerste bestemming is Zwitserland (beetje in 'n midden van het land zeg maar), hoe lang we daar blijven en waar we daarna naar toe gaan zien we wel. Waarschijnlijk richting Italië.
ik moet uiterlijk de 9e augustus terug zijn. dus tot die tijd ongeveerquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou idd met die zeikhitte naar Italie gaan ja... heb je tenminste nog iets van water... Hoe lang ga je?
jammer nee hoor.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
D'oh
't zijn gewoon goede auto's, jammer hè![]()
Je staat fout geparkeerd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:19 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
hij is vrij nieuw, nog geen 8000km erop
jawel een sedan met een V8, met een V10, of met een W12quote:
eigenlijk had ik hem er vol op moeten zetten iddquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Je staat fout geparkeerd.
Hij staat niet op het gras
nope, vannochtend een nieuwe gehaaldquote:
Van zulke lui wil je toch geen complimentenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:19 schreef BoJo het volgende:
ik had vanochtend naast me een auto met spinners en vol negers met gouden tanden naast me staan bij het stoplicht. Ging de ramen open, kreeg ik me toch ff een compliment op m'n "patta's" (velgen)![]()
![]()
uiteraard maar dat pleziertje gun ik iedereen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:22 schreef lipje het volgende:
ben je toen volgas weggesprintom ze dat lekkere soundje te laten horen
waarom nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van zulke lui wil je toch geen complimenten![]()
mja. en een V12 danquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:05 schreef lipje het volgende:
[..]
jawel een sedan met een V8, met een V10, of met een W12![]()
liever een W12quote:
één idioot kan in 1 minuut meer kapot maken dan wat duizend man in hun hele leven op kunnen bouwen....quote:
Gelukkig maar lieffiequote:Op woensdag 26 juli 2006 21:18 schreef ijsmeis het volgende:
Zo, Tim is oké en ik ben redelijk opgelucht![]()
.
Nein, ben nog niet in Boston geweest, ik ga daar volgende week pas heen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
en hugo, heb je een klokie voor me?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 06:39 schreef BoJo het volgende:
ik had gedroomd dat ik mijn auto voor 100 euro aan peu had door verkocht![]()
![]()
ik bied het dubbelequote:Op donderdag 27 juli 2006 06:39 schreef BoJo het volgende:
![]()
wel een beetje merkwaardig dat je over peu droomt, maar goed iedereen heeft zo ze fetisch heb ik in het KPD subforum gezienquote:Op donderdag 27 juli 2006 06:39 schreef BoJo het volgende:
![]()
heb ik weer wat gemist... ??quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:18 schreef ijsmeis het volgende:
Zo, Tim is oké en ik ben redelijk opgelucht![]()
.
Geen idee, heb je weer wat gemist?quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb ik weer wat gemist... ??
Jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Over Tim, opgelucht en goed.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wel een beetje merkwaardig dat je over peu droomt, maar goed iedereen heeft zo ze fetisch heb ik in het KPD subforum gezien
Nee, ik verdien gewone euro's.quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar jij verdien dan ook geen gouden bergen zoals BoJo.
die komen toch alleen voor in duckstad?quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking gouden bergen niet?
Tuurlijk welquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking gouden bergen niet?
die ga je verdienen zodra je afgestudeerd bentquote:
Juistemquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:56 schreef vlad het volgende:
[..]
die ga je verdienen zodra je afgestudeerd bentals je geen autotechnische persoontje wordt tenminste
![]()
net 22 toch dan?quote:
Over 10 jaar ben ik bijna 29quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:59 schreef vlad het volgende:
[..]
net 22 toch dan?![]()
hoe oud ben je nu eigenlijk echt?19?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |