m'n broer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Potdulle
Met wie ga je eigenlijk..?
je kunt er idd mee levenquote:
Eerste bestemming is Zwitserland (beetje in 'n midden van het land zeg maar), hoe lang we daar blijven en waar we daarna naar toe gaan zien we wel. Waarschijnlijk richting Italië.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GezelligWaar is de reis naartoe?
D'ohquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je kunt er idd mee leven![]()
redelijk wegligging ook nog![]()
Ik zou idd met die zeikhitte naar Italie gaan ja... heb je tenminste nog iets van water... Hoe lang ga je?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Eerste bestemming is Zwitserland (beetje in 'n midden van het land zeg maar), hoe lang we daar blijven en waar we daarna naar toe gaan zien we wel. Waarschijnlijk richting Italië.
ik moet uiterlijk de 9e augustus terug zijn. dus tot die tijd ongeveerquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou idd met die zeikhitte naar Italie gaan ja... heb je tenminste nog iets van water... Hoe lang ga je?
jammer nee hoor.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
D'oh
't zijn gewoon goede auto's, jammer hè![]()
Je staat fout geparkeerd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:19 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
hij is vrij nieuw, nog geen 8000km erop
jawel een sedan met een V8, met een V10, of met een W12quote:
eigenlijk had ik hem er vol op moeten zetten iddquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Je staat fout geparkeerd.
Hij staat niet op het gras
nope, vannochtend een nieuwe gehaaldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |