Meer kersenvlaai voor mij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zondag kunnen Wim en Femke helemaal niet bedacht ik meDie zitten dan natuurrlijk in Assen
daarom mag ik nog wel een hekel aan inpakken hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wees blij dat je op vakantie gaat, aansteller.
Ik had het voor mijn vakantie in no time gedaan, je flikkert zo een koffer volquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:54 schreef M5 het volgende:
[..]
daarom mag ik nog wel een hekel aan inpakken hebben
jij gaat/ging niet camperen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik had het voor mijn vakantie in no time gedaan, je flikkert zo een koffer vol
Dan ga je toch niet op vakantie?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:54 schreef M5 het volgende:
[..]
daarom mag ik nog wel een hekel aan inpakken hebben
eitje toch? gewoon niet teveel meenemen. daar waar je heen gaat is ook van alles te koopquote:
ja doh, niet te veel meenemen. En wat je hier hebt niet meenemen en daar dan alsnog kopen? zo pak ik dat niet aanquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:00 schreef vlad het volgende:
[..]
eitje toch? gewoon niet teveel meenemen. daar waar je heen gaat is ook van alles te koopeen rugzak vol met de tent + matras eronder
![]()
maak je het jezelf alleen maar moeilijker meequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ja doh, niet te veel meenemen. En wat je hier hebt niet meenemen en daar dan alsnog kopen? zo pak ik dat niet aan
Leg je alles wel symmetrisch in je koffer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ja doh, niet te veel meenemen. En wat je hier hebt niet meenemen en daar dan alsnog kopen? zo pak ik dat niet aan
hij is vrij nieuw, nog geen 8000km eropquote:Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info VOLVO
Handelsbenaming Info XC90
Kleur(en) Info Grijs
Brandstof Info Benzine
Aantal cilinders Info 5
Cilinderinhoud Info 2521 cm3
Aantal zitplaatsen Info 7
Aantal staanplaatsen Info N.v.t.
Massa ledig voertuig Info 1.991 kg
Maximum massa voertuig Info 2.720 kg
Massa rijklaar Info 0 kg
Laadvermogen Info N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd Info 750 kg
- geremd Info 2.250 kg
- oplegger geremd Info N.v.t.
- autonoom geremd Info N.v.t.
- middenas geremd Info N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland Info 24 april 2006
Datum eerste toelating Info 24 april 2006
Datum aanvang tenaamstelling Info 24 april 2006
Nee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leg je alles wel symmetrisch in je koffer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |