Van zulke lui wil je toch geen complimentenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:19 schreef BoJo het volgende:
ik had vanochtend naast me een auto met spinners en vol negers met gouden tanden naast me staan bij het stoplicht. Ging de ramen open, kreeg ik me toch ff een compliment op m'n "patta's" (velgen)![]()
![]()
uiteraard maar dat pleziertje gun ik iedereen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:22 schreef lipje het volgende:
ben je toen volgas weggesprintom ze dat lekkere soundje te laten horen
waarom nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van zulke lui wil je toch geen complimenten![]()
mja. en een V12 danquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:05 schreef lipje het volgende:
[..]
jawel een sedan met een V8, met een V10, of met een W12![]()
liever een W12quote:
één idioot kan in 1 minuut meer kapot maken dan wat duizend man in hun hele leven op kunnen bouwen....quote:
Gelukkig maar lieffiequote:Op woensdag 26 juli 2006 21:18 schreef ijsmeis het volgende:
Zo, Tim is oké en ik ben redelijk opgelucht![]()
.
Nein, ben nog niet in Boston geweest, ik ga daar volgende week pas heen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
en hugo, heb je een klokie voor me?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 06:39 schreef BoJo het volgende:
ik had gedroomd dat ik mijn auto voor 100 euro aan peu had door verkocht![]()
![]()
ik bied het dubbelequote:Op donderdag 27 juli 2006 06:39 schreef BoJo het volgende:
![]()
wel een beetje merkwaardig dat je over peu droomt, maar goed iedereen heeft zo ze fetisch heb ik in het KPD subforum gezienquote:Op donderdag 27 juli 2006 06:39 schreef BoJo het volgende:
![]()
heb ik weer wat gemist... ??quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:18 schreef ijsmeis het volgende:
Zo, Tim is oké en ik ben redelijk opgelucht![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |