abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40190146
  woensdag 26 juli 2006 @ 03:34:53 #102
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40190155
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 03:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh, ik zou een relatie wel in stand kúnnen houden... Dat ik het niet dóe is echter een keuze... .

Streven naar (iets dat grenst aan) relationele perfectie noem ik het zelf .
Oh ik ben een onverbeterlijke perfectionist hoor, of het is perfect of je tieft maar op.. Ik heb er ook vaak genoeg voor gekozen om ze aan de kant te zetten, maar ik denk dat het aan jezelf ligt . Je hebt gelijk, vrouwen zijn labiele wezens.. Maar je hebt ze ertussen zitten die het wat minder hebben, en je hebt er naar eigen zeggen al bijna 5000 gehad, daar zaten heus wel goede exemplaren tussen.
  woensdag 26 juli 2006 @ 04:00:29 #103
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_40190362
What happened to Logician?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_40190384
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 03:26 schreef Nadine26 het volgende:
Er klopt helemaal niks van jullie [..]
Nadine!

Een bonbon op de late avond. Dank voor je verlichtende gezichtspunten, maar ik vrees dat jij, eerder dan B_T, de uitzondering bent. Jij bent nog uit ouderwets-degelijk hout gesneden, dapper en gespeend van zelfmedelijden. Kom daar anno 2006 maar eens om.. het zijn allemaal Ute's en poëziemeisjes tegenwoordig.

Er is inderdaad veel voor te zeggen dat dat gedrag manipulatief van aard is. Vers 2 is dan hoe je iemand zoiets afleert (gesteld dat je daar het geduld en de idealistische inslag voor hebt.. )
pi_40191135
Volgens mij wil iedereen weten wat er met Logician is gebeurd.. vooral uit hoop te horen dat ze weer/nogsteeds vrijgezel is dunkt me
quote:
Want aanvallen van blinde drift, ongecontroleerde emotionaliteit, labiele huilerigheid & wat allemaal nog meer moet je niet excuseren of gladstrijken, die moet je keihard de kop indrukken, desnoods met behulp van enige zelfkastijding.

Dat laatste advies geldt ook voor Kastanova

[ Bericht 32% gewijzigd door Hertog_Martin op 26-07-2006 06:58:32 ]
  woensdag 26 juli 2006 @ 07:35:26 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_40191271
Ik geloof dat ik tijdens het lezen van dit topic een vorm van dyslexie heb ontwikkeld. Complete lappen tekst worden met elkaar uitgewisseld, maar ik heb geen idee waar ze over gaan of wat het doel ervan is. Bovendien heeft het aandachtig herlezen van deze lappen tekst geen enkel effect op de begrijpbaarheid ervan. Sterker nog, he maakt de boel alleen verwarrender.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_40191609
De verhalen van Kastanova staan niet op zichzelf; heel R&P/Fok zit vol met mannen die óf thuis zeurmeisjes hebben zitten óf besloten hebben om maar niet meer aan een serieuze relatie te beginnen omdat toch alle vrouwen volgens hun eigen zeggen k*th*ren zijn.
Waar ik me nu zo over verbaas: waarom komen de fokkers (blijkbaar) altijd thuis met de zeurmeisjes? Zou het ermee te maken kunnen hebben dat deze vrouwen niet alleen kunnen zijn en dus makkelijk te 'scoren'?
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 08:36:22 #108
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40191781
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:12 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Dat was de bedoeling... Of het gaat lukken is een tweede..
Oh mijn god. Ik vind dat jij een nogal heftige arrogantie tentoon spreidt door te doen alsof jij de herder bent van het arme schaap, en dat jij dat schaap wel eens even zal hoeden en goed terecht zal laten komen. Je doet alsof je de waarheid wat betreft Kasta in pacht hebt, terwijl je er al herhaaldelijk pijnlijk naast hebt gezeten. Ik snap niet hoe dan toch kunt volharden in de gedachtengang dat jij Kasta iets moet bijbrengen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40191802
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:20 schreef femmeChantal het volgende:
De verhalen van Kastanova staan niet op zichzelf; heel R&P/Fok zit vol met mannen die óf thuis zeurmeisjes hebben zitten óf besloten hebben om maar niet meer aan een serieuze relatie te beginnen omdat toch alle vrouwen volgens hun eigen zeggen k*th*ren zijn.
Waar ik me nu zo over verbaas: waarom komen de fokkers (blijkbaar) altijd thuis met de zeurmeisjes? Zou het ermee te maken kunnen hebben dat deze vrouwen niet alleen kunnen zijn en dus makkelijk te 'scoren'?
zeurmeisjes het klinkt bijna lief
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh mijn god. Ik vind dat jij een nogal heftige arrogantie tentoon spreidt door te doen alsof jij de herder bent van het arme schaap, en dat jij dat schaap wel eens even zal hoeden en goed terecht zal laten komen. Je doet alsof je de waarheid wat betreft Kasta in pacht hebt, terwijl je er al herhaaldelijk pijnlijk naast hebt gezeten. Ik snap niet hoe dan toch kunt volharden in de gedachtengang dat jij Kasta iets moet bijbrengen.
Je zou bijna gaan denken dat B_T het perfecte voorbeeld is dat Kaste in z'n OP naar voren haalt.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_40191811
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:20 schreef femmeChantal het volgende:
Heerlijk generaliserend, totaal ongefundeerd en nodeloze uithaal naar het mannenvolk hier. Typisch vrouwelijk dus, deze reactie van jou
Zal ik dan maar even gaan roepen dat ik al 3.5 jaar een gelukkige relatie heb met een behoorlijk rationele vrouw?
pi_40191828
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heerlijk generaliserend, totaal ongefundeerd en nodeloze uithaal
huhh, welkom op fok!

Fiets
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 08:40:19 #112
16180 crew  CoolGuy
pi_40191832
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

zeurmeisjes het klinkt bijna lief
[..]

Je zou bijna gaan denken dat B_T het perfecte voorbeeld is dat Kaste in z'n OP naar voren haalt.
Ow dat heb ik in het vorige topic nog gereageerd, gisteren was dat volgens mij
pi_40191838
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 03:18 schreef dvr het volgende:
... geen andere suggesties te doen voor de succesvolle omgang met ontploffende vrouwen dan het simpelweg accepteren van hun irrationele, infantiele en hinderlijke gedrag, of er voor weg te lopen..
Ik probeer even wat, maar heb de wijsheid niet in pacht.

Mocht de vrouw, afgezien van wat ontploffingen, je hart hebben gestolen en wil je graag meer tijd met haar doorbrengen én kun je ervan uitgaan dat de ontploffing geen andere (onderliggende) oorzaak heeft dan die telkens terugkerende verdwaalde sok die niet in de wasmand zit, dan zou je wat 'opvoedkundige' technieken toe kunnen passen. Dus: af en toe helder en duidelijk uitleggen wat je vervelend vindt, af en toe min of meer negeren en duidelijk laten merken dat manipulatief gedrag (met dank aan Nadine) geen vat heeft op jou. In eerste instantie zal dit een fellere reactie opwekken (kijk maar naar de scripts van Kastanova + zo gaat het ook bij kindjes), maar op termijn werkt het wel (denk ik).

Deze handelswijze vereist echter wel dat je eerlijk naar jezelf en je eigen aandeel kan en durft te kijken; misschien zit jij fout.
pi_40191848
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

huhh, welkom op fok!

Lees de rest mien jong
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 08:42:23 #115
16180 crew  CoolGuy
pi_40191859
quote:

[..]

Heerlijk generaliserend, totaal ongefundeerd en nodeloze uithaal naar het mannenvolk hier. Typisch vrouwelijk dus, deze reactie van jou
Zal ik dan maar even gaan roepen dat ik al 3.5 jaar een gelukkige relatie heb met een behoorlijk rationele vrouw?
Ja maar, *engaging Pseudopsychologie v1.3* dat doe je omdat je je graag hier wil profileren als een zelfverzekerde jongeman, terwijl je in werkelijkheid een behoorlijk onzekere jongen bent die een 'meisje dat bang is om alleen te zijn' als vriendin heeft, maar zich daaraan toch optrekt om zo op een forum te kunnen doen alsof hij zelfverzekerd is.

pi_40191863
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:40 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Ik probeer even wat, maar heb de wijsheid niet in pacht.

Mocht de vrouw, afgezien van wat ontploffingen, je hart hebben gestolen en wil je graag meer tijd met haar doorbrengen én kun je ervan uitgaan dat de ontploffing geen andere (onderliggende) oorzaak heeft dan die telkens terugkerende verdwaalde sok die niet in de wasmand zit, dan zou je wat 'opvoedkundige' technieken toe kunnen passen. Dus: af en toe helder en duidelijk uitleggen wat je vervelend vindt, af en toe min of meer negeren en duidelijk laten merken dat manipulatief gedrag (met dank aan Nadine) geen vat heeft op jou. In eerste instantie zal dit een fellere reactie opwekken (kijk maar naar de scripts van Kastanova + zo gaat het ook bij kindjes), maar op termijn werkt het wel (denk ik).

Deze handelswijze vereist echter wel dat je eerlijk naar jezelf en je eigen aandeel kan en durft te kijken; misschien zit jij fout.
Dus we moeten onze vriendin gaan heropvoeden? Vind je dat niet een beetje....overdreven?
pi_40191893
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar, *engaging Pseudopsychologie v1.3* dat doe je omdat je je graag hier wil profileren als een zelfverzekerde jongeman, terwijl je in werkelijkheid een behoorlijk onzekere jongen bent die een 'meisje dat bang is om alleen te zijn' als vriendin heeft, maar zich daaraan toch optrekt om zo op een forum te kunnen doen alsof hij zelfverzekerd is.

nee let op, haar reactie zal zijn dat ik "de uitzondering op de regel ben" en dat zij "echt niet iedereen bedoelde hier" en dat haar "woorden niet zo opgevat moesten worden, ik begrijp haar verkeerd ! "

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2006 08:45:54 ]
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 08:51:56 #118
16180 crew  CoolGuy
pi_40191999
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

nee let op, haar reactie zal zijn dat ik "de uitzondering op de regel ben" en dat zij "echt niet iedereen bedoelde hier" en dat haar "woorden niet zo opgevat moesten worden, ik begrijp haar verkeerd ! "
Jamaarnunatuurlijknietmeer he, nu je dat gezegd hebt wordt daar op gelet . Maar zonder gekheid, ben ik nou de enige die denkt dat deze reeks zal eindigen met een teleurgestelde B_T omdat ze haar missie niet tot een goede einde heeft kunnen brengen? In mijn ogen is ze nog geen stap dichterbij haar doel dan bij haar 1e post, en ze begint het wel al zat te worden geeft ze aan. Sterker nog, ik denk dat ze meer kwaad dan goed heeft gedaan m.b.t. haar missie, want in alles zie ik een in haar een bevestiging van datgene dat Kasta heeft beschreven, overgoten met een psychologisch sausje, en geserveerd op een bedje van gedraai met woorden, en als finishing touch wat gegooi-met-beschuldegingen.
pi_40192013
Aan het aantal reakties te zien en het aantal regels per reaktie lijkt het wel een gevoelig onderwep zeg
pi_40192032
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jamaarnunatuurlijknietmeer he, nu je dat gezegd hebt wordt daar op gelet . Maar zonder gekheid, ben ik nou de enige die denkt dat deze reeks zal eindigen met een teleurgestelde B_T omdat ze haar missie niet tot een goede einde heeft kunnen brengen? In mijn ogen is ze nog geen stap dichterbij haar doel dan bij haar 1e post, en ze begint het wel al zat te worden geeft ze aan. Sterker nog, ik denk dat ze meer kwaad dan goed heeft gedaan m.b.t. haar missie, want in alles zie ik een in haar een bevestiging van datgene dat Kasta heeft beschreven, overgoten met een psychologisch sausje, en geserveerd op een bedje van gedraai met woorden, en als finishing touch wat gegooi-met-beschuldegingen.
As always i`m with you
pi_40192071
Wat is haar missie eigenlijk? denkt ze iemand zo maar even te kunnen veranderen?
pi_40192093
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is haar missie eigenlijk? denkt ze iemand zo maar even te kunnen veranderen?
Haar missie was om Kasta te doen inzien dat hij fout zat met zijn ideeen en theorieen mbt het onderwerp Vrouwen.
Wat haar gelukt is, is ongeveer 90% van die ideeen en theorietjes bevestigd te krijgen.
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 08:58:52 #123
16180 crew  CoolGuy
pi_40192125
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haar missie was om Kasta te doen inzien dat hij fout zat met zijn ideeen en theorieen mbt het onderwerp Vrouwen.
Wat haar gelukt is, is ongeveer 90% van die ideeen en theorietjes bevestigd te krijgen.
Eens broeder! You gotta give her some credit for trying though...
  woensdag 26 juli 2006 @ 08:59:02 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40192128
quote:
Er klopt helemaal niks van jullie theorie, ik bedoel: niet van die van Kastanova en niet van die van Black_Tulip.
<...>
Het is een belachelijk cliché, kinderachtig op de koop toe.
Hear, hear.
Dat dit gezemel vier topics lang doorgaat is mij -zelfs in komkommertijd- een raadsel.
Maar 'men' leest het blijkbaar .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40192144
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hear, hear.
Dat dit gezemel vier topics lang doorgaat is mij -zelfs in komkommertijd- een raadsel.
C_C, dit valt me van je tegen ik had wel verwacht in jou een compaan te vinden, maar helaas ben ook jij verblind door je vrouwelijke emoties...
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 09:03:57 #126
16180 crew  CoolGuy
pi_40192210
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

C_C, dit valt me van je tegen ik had wel verwacht in jou een compaan te vinden, maar helaas ben ook jij verblind door je vrouwelijke emoties...
Ow de inkoppertjes die jij soms weggeeft..

woensdag 26 juli 2006 @ 09:04:46 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40192222
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:00 schreef Scorpie het volgende:

Niets verblind, maar ik loop zeker niet als een blind paard achter een mannen- dan wel vrouwenmenner aan.

Ik vind het allemaal zo'n generaliserende load of crap, die zichzelf ook nog eens tig keer herhaald.
Not my cup of T.

Sorry dat je beeld van mij in duigen valt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 09:05:28 #128
16180 crew  CoolGuy
pi_40192234
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hear, hear.
Kasta + vrouw die denkt anders te zijn + discussie op forum = Sensatie
pi_40192244
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niets verblind, maar ik loop zeker niet als een blind paard achter een mannen- dan wel vrouwenmenner aan.

Ik vind het allemaal zo'n generaliserende load of crap, die zichzelf ook nog eens tig keer herhaald.
Not my cup of T.

Sorry dat je beeld van mij in duigen valt.
Nou ja generaliserend, ja. Maar het dekt voor een groot deel wel de lading. Sommige voorspellingen van Kasta komen ook gewoon letterlijk uit.....en ik ken zat ervaringen waarin zijn opmerkingen soms echt precies passen. Magoed, te generaliserend mag weer niet merk ik al
pi_40192415
Schopje ONZ?
JOHNNY HEITINGA
pi_40192424
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 07:35 schreef Maanvis het volgende:
Ik geloof dat ik tijdens het lezen van dit topic een vorm van dyslexie heb ontwikkeld. Complete lappen tekst worden met elkaar uitgewisseld, maar ik heb geen idee waar ze over gaan of wat het doel ervan is. Bovendien heeft het aandachtig herlezen van deze lappen tekst geen enkel effect op de begrijpbaarheid ervan. Sterker nog, he maakt de boel alleen verwarrender.

Kasta is nog niet écht verliefd geweest. Andere optie: wel verliefd maar kan het alleen uiten door zorgzaam gedrag. De meiden tot nu toe konden het niet uitstaan dat ze niet door dat pantser konden breken en raken gefrustreerd; met de bekende gevolgen. Waar Kasta vervolgens verontwaardigd op reageert.
Terwijl een slimme, zichzelf respecterende meid allang was weggelopen omdat ze haar tijd wel beter kan besteden.

Een oplossing heb ik ook niet, maar 'wilde haren' komt wel bij me op.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 26 juli 2006 @ 09:17:01 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40192446
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou ja generaliserend, ja. Maar het dekt voor een groot deel wel de lading. Sommige voorspellingen van Kasta komen ook gewoon letterlijk uit.....en ik ken zat ervaringen waarin zijn opmerkingen soms echt precies passen. Magoed, te generaliserend mag weer niet merk ik al
Aan de andere kant weet Kasta ook wel prima hoe hij die voorspellingen een handje moet helpen uitkomen.
pi_40192509
Kasta neukte Xennia toch?

Als we het over kansloos gaan hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 09:21:43 #134
16180 crew  CoolGuy
pi_40192543
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:17 schreef Alicey het volgende:

[..]

Aan de andere kant weet Kasta ook wel prima hoe hij die voorspellingen een handje moet helpen uitkomen.
Dat klopt wel, maar dat verandert niets aan het feit dat B_T doet alsof ze Kasta doorheeft en dat ook wil laten merken, terwijl ze er eigenlijk met grote ogen inloopt.
pi_40192551
quote:
Zal ik dan ook maar gaan roepen dat ik ook al heel erg lang (veelvoud van jou) een gelukkige relatie heb, veel leuke mannen ken en dat ik ook op fok mannen zie die mij op het eerste gezicht/geschrift sympathiek lijken? Voegt dat iets toe?
Ja, het is gechargeerd, en je drukt met je volgende posts bewust alle mogelijkheid tot verdere discussie de kop in. Gaan we dus maar niet doen ook.
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:42 schreef Scorpie het volgende:
Dus we moeten onze vriendin gaan heropvoeden? Vind je dat niet een beetje....overdreven?
De post stond vol mitsen en maren, le-zen. Soms doe ik onredelijk, net als vrijwel alle mensen. Mijn lief pikt dat in een aantal gevallen niet van mij, en ik vind dat hij daar gelijk in heeft. Het omgekeerde komt ook voor, mensen reageren soms iets op elkaar af ook willen ze dat eigenlijk niet.

pi_40192579
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:22 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Zal ik dan ook maar gaan roepen dat ik ook al heel erg lang (veelvoud van jou) een gelukkige relatie heb, veel leuke mannen ken en dat ik ook op fok mannen zie die mij op het eerste gezicht/geschrift sympathiek lijken? Voegt dat iets toe?
Ja, het is gechargeerd, en je drukt met je volgende posts bewust alle mogelijkheid tot verdere discussie de kop in. Gaan we dus maar niet doen ook.
[..]

De post stond vol mitsen en maren, le-zen. Soms doe ik onredelijk, net als vrijwel alle mensen. Mijn lief pikt dat in een aantal gevallen niet van mij, en ik vind dat hij daar gelijk in heeft. Het omgekeerde komt ook voor, mensen reageren soms iets op elkaar af ook willen ze dat eigenlijk niet.

Owja, dus nu is het mijn schuld dat jij niet verder kan discussieren omdat ik al weet wat je gaat zeggen
Als je zo`n held bent, dan ga je achter je woorden staan. Magoed, dat is mijn persoonlijke mening.

Dan nog even over het vermelden van mijn relatie: ik zei dat omdat jij zo`n mooie opmerking maakte over het feit dat R&P vol zit met mannen die zeurmeisjes hebben of vrijgezel zijn, en met die opmerking wilde ik even jouw mooie generaliserende opmerking teniet doen. Magoed.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2006 09:28:36 ]
pi_40192873
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:23 schreef Scorpie het volgende:
Owja, dus nu is het mijn schuld dat jij niet verder kan discussieren omdat ik al weet wat je gaat zeggen
Als je zo`n held bent, dan ga je achter je woorden staan. Magoed, dat is mijn persoonlijke mening.

Dan nog even over het vermelden van mijn relatie: ik zei dat omdat jij zo`n mooie opmerking maakte over het feit dat R&P vol zit met mannen die zeurmeisjes hebben of vrijgezel zijn, en met die opmerking wilde ik even jouw mooie generaliserende opmerking teniet doen. Magoed.
Ik zeg dat je geen prettige discussiepartner bent. Je kijkt alleen de letterlijke tekst en niet naar de betekenis.
Het klopt dat ik heb gechargeerd, maar ik sta wel achter de betekenis van mijn woorden. Ik zie zo ontzettend veel posts van mannen op R&P/Fok die vol wrok en haat naar vrouwen zitten, dat ik werkelijk ga twijfelen aan het selectiemechanisme en het wereldbeeld van deze mannen (mannen iha, heb geen specifiek persoon voor ogen en ik bedoel er dus ook niet alle fok-mannen mee). Maar misschien is het wel afreageren van deze fokkers, want ik ken dergelijke mannen (en vrouwen) niet in het echte leven.

En nu moet ik echt aan het werk.
pi_40192929
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:38 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Ik zeg dat je geen prettige discussiepartner bent. Je kijkt alleen de letterlijke tekst en niet naar de betekenis.
Het klopt dat ik heb gechargeerd, maar ik sta wel achter de betekenis van mijn woorden. Ik zie zo ontzettend veel posts van mannen op R&P/Fok die vol wrok en haat naar vrouwen zitten, dat ik werkelijk ga twijfelen aan het selectiemechanisme en het wereldbeeld van deze mannen (mannen iha, heb geen specifiek persoon voor ogen). Maar misschien is het wel afreageren van deze fokkers, want ik ken dergelijke mannen (en vrouwen) niet in het echte leven.

En nu moet ik echt aan het werk.
En daar hebben we hem alweer! "Feiten, feiten, jij ook altijd met je feiten! Ik voel het niet zo!"
"Mijn betekenis is anders!"

My god, Kasta was right all along!
pi_40192931
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:38 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Het klopt dat ik heb gechargeerd, maar ik sta wel achter de betekenis van mijn woorden. Ik zie zo ontzettend veel posts van mannen op R&P/Fok die vol wrok en haat naar vrouwen zitten, dat ik werkelijk ga twijfelen aan het selectiemechanisme en het wereldbeeld van deze mannen (mannen iha, heb geen specifiek persoon voor ogen). Maar misschien is het wel afreageren van deze fokkers, want ik ken dergelijke mannen (en vrouwen) niet in het echte leven.
Waarom is KLB zo populair?
Zo snel als ons iets tegenzit gaan we klagen, als we het allemaal prima op orde hebben wordt er niet snel een topic geopend om dit te vermelden omdat "op orde" als "normaal" beschouwd wordt.
ik zou het beeld dat je van mannen en hun relaties hebt niet van topics op Fok! af laten hangen, ook niet de relaties van Fok!mannen.
Fiets
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 09:46:24 #140
16180 crew  CoolGuy
pi_40193023
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Waarom is KLB zo populair?
Zo snel als ons iets tegenzit gaan we klagen, als we het allemaal prima op orde hebben wordt er niet snel een topic geopend om dit te vermelden omdat "op orde" als "normaal" beschouwd wordt.
ik zou het beeld dat je van mannen en hun relaties hebt niet van topics op Fok! af laten hangen, ook niet de relaties van Fok!mannen.
Inderdaad. Stel nou dat Fok! een weerspiegeling zou zijn van hoe het echt is...the horror
pi_40193079
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 03:31 schreef kastanova het volgende:
Streven naar (iets dat grenst aan) relationele perfectie noem ik het zelf .
een nobel streven, maar wellicht een beetje naief.
pi_40193100
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Inderdaad. Stel nou dat Fok! een weerspiegeling zou zijn van hoe het echt is...the horror
Haha ja, mensen schrijven nou eenmaal eerder negatieve dingen van hun af dan positieve. En als mensen achter een pc zitten zijn ze toch wat minder vrolijk bezig dan wanneer ze ergens op het strand aan het chillen zijn
pi_40193458
Heerlijk topic!

Voor Kasta:
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_40194948
Jezus, over wat voor vrouwen hebben jullie het? Spichtige mormels met haviksneuzen, lange klauwen en slagtanden of zo? Tssk. Wat een gezanik over emoties en irrationeel gedrag.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:04:47 #145
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_40194991
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 09:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat klopt wel, maar dat verandert niets aan het feit dat B_T doet alsof ze Kasta doorheeft en dat ook wil laten merken, terwijl ze er eigenlijk met grote ogen inloopt.
Een paar keer storen, leert vanzelf. Of niet.
pi_40195711
Wat kennelijk nog steeds niet helemaal duidelijk is, is dat ik niet beweer dat alle vrouwen zich zo gedragen als in die voorbeeldjes.

Het is een glijdende schaal. Elke vrouw is wel eens emotioneel en vervalt wel eens in een huilbui. Zo erg is dat niet, even troosten en weer doorgaan. Daar moet je je ook niet al te veel van aantrekken. Ik ben zelf zo'n vrouw. Aan de andere kant van de schaal heb je echter de vrouw waar Kasta steeds mee te maken heeft gehad (om redenen die in principe ook wel duidelijk zijn). Deze vrouw is een feeks, verdient geen goedkeuring, en Kasta zou het gelijk moeten uitmaken zodra hij merkt dat ze een feeks is. Echter, ieder voorbeeldje wat ik noem van een labiele vrouw trekt Kasta door naar het uiterste scenario om vervolgens aan te nemen dat iedere vrouw zich zo gedraagt ("hee, je zei toch dat ze allemaal labiel waren?") Ja maar zo bedoelde ik het dus niet...
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:31:05 #147
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40195919
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:25 schreef Black_Tulip het volgende:
Deze vrouw is een feeks, verdient geen goedkeuring,
Jullie horen het
[KNE]-Mod
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:33:41 #148
132573 Heumeux
Ogen dicht en rammen
pi_40196013
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 03:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik voel mij dwangmatig aangetrokken tot homosexuele mannen
ik ken dat gevoel.
Patrik Antonius: "how can he make the call?" Doyle Brunson: "u say how can i make that call, i say how could u make that bet!? we are playing poker, not solitaire"
pi_40196243
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:33 schreef Heumeux het volgende:

[..]

ik ken dat gevoel.
Naja, ondanks het zelfverzonnen citaat, toch wel een frappante situatie waar ik afgelopen zaterdag in belandde...
Gewoon even aan het babbelen met een homo die ik wel vaker tref, vraagt hij plotseling vanuit het niets of hij me mag pijpen .
"Dude, ik had je toch al verteld dat ik hetero ben hé? ."
- Geeft toch niks, pijpen is pijpen, doe je gewoon je ogen dicht en genieten...
"Maar dan voel ik je stoppels toch nog langs m'n balzak glijden? ."
- Ah, stel je niet aan joh, loop nu gewoon even mee .

Uiteindelijk maar afgewimpeld met de belofte dat ik komend weekend met hem mee ga naar een homokeet in Enschede... Daar had ik sowieso nog 3 uitnodigingen van de meest uiteenlopende types liggen, dus dan heb ik dat ook direct gehad .
I was an atheist until I realized I was God
pi_40196362
quote:
Kortom: meisjes communiceren met elkaar door het uitwisselen van (quasi)-gevoelens. Zodat ze elkaar steeds in hun ellende kunnen bevestigen door te roepen: "Joh, dat heb ik óók!" En na een korte pauze: "Alleen dan véél erger!" Zo ontstaat er namelijk (quasi)-intimiteit, en (quasi)-vertrouwelijkheid. Meisjesvriendschappen onstaan vaak in de slagschaduw van een of ander persoonlijk drama. "Echt waar joh, heb jij dat allemaal meegemaakt? Wat érg! Wat vreselijk! Maar ik kan je heel goed begrijpen, ik heb namelijk net zoiets meegemaakt, alleen was het bij mij geen aanranding maar een verkrachting met een vleesmes. Wil je het litteken zien?"
Ik heb het echt exáct zo meegemaakt .
Zit je daar midden in de kroeg, gewoon een beetje over relaties te lullen, begon er een van de aanwezige vrouwen over haar ex-vriend.
Hij had haar regelmatig geslagen, etc. etc.
"Och," zegt een andere aanwezige vrouw, "Ik heb ooit een vriendin gehad die me vrijwel elke dag sloeg."
"Pfffffffff, ik ben zelfs enkele keren verkracht!"
"Verkrachten, verkrachten? Ik werd eerst in elkaar geslagen en als ik dan uitgeteld op de grond lag verkrachtte hij me!"
En dat is echt nog anderhalf uur zo door gedaan, waarbij het doel was elkaar steeds weer te overtreffen .
Disclaimer: Vrees niet, geen van beiden heeft ooit het bed met me gedeeld...

Wat mij nog het meest opviel?
De plastische manier waarop ze er mee omgingen... Geen emoties, geen naar boven komende trauma's, helemaal niks en het meest frappante, geen enkele terughoudendheid... Alsof ze zomaar even tussendoor een aflevering van GTST beschreven .
Alsof het 2 mannen betrof die hun pik op tafel gooien en er een meetlat langs leggen...
Zo kwam ik ook ooit eens een vriendin tegen in de cafetaria bij het ophalen van mijn patatjes... Of ik het al gehoord had! Ze was depressief verklaard, had zelf het idee dat ze borderline had en hoefde nu niet meer te werken!
Echt, het enthousiasme waarmee ze het publiekelijk vertelde, alsof ze zojuist de loterij gewonnen had .
Disclaimer: Vrees niet, geen van de bovenstaande vrouwen is ooit mijn vriendin geweest.

Tja, kan heel mensonterend klinken, maar dan neem ik het allemaal toch echt enigszins met een korreltje zout...
Ik bedoel, tuurlijk, iedereen heeft zijn eigen manier van verwerken, maar om nu op te gaan scheppen over en trots te zijn op de toch behoorlijk traumatische ervaringen die je allemaal doorgemaakt hebt... Het komt op mij nogal ongeloofwaardig over...

Ik denk dan ook dat je gelijk hebt dat (veel) vrouwen nogal theatraal aangelegd zijn en zich desnoods identificeren met iets wat ze op tv zien.

Op zich natuurlijk niet zo'n probleem... Tenzij ze het ook nog als "excuus" gaan gebruiken om zelf maar geen verantwoordelijkheden te hoeven nemen...
Het borderline-patat vrouwtje was haar baan al maanden spuugzat, dus die borderline diagnose kwam echt als geroepen... "Oeh, oeh, ik heb borderline! Kan ik eindelijk weer leuke dingen doen!"

Zo heb ik ook ooit eens een ex gehad die het voor elkaar kreeg om telkens de trauma's die ze door haar exvriend had opgelopen te verergeren...
Begon haar betoog met verbale mishandeling en reageerde ze daarom af en toe irreel, daarna kwamen zelfs haar leugens voort uit de mishandeling van destijds.
"Ja ok, ik lieg regelmatig, maar dat komt door mijn ex-vriend, die heeft me dusdanig gehersenspoeld dat ik het verschil tussen goed en fout niet meer zie ." (<= letterlijk)

Tja, natuurlijk onwijs makkelijk, zo hoef je namelijk geen enkele verantwoordelijkheid meer te nemen voor je eigen handelen, maar het is natuurlijk te belachelijk voor woorden...
Zég je echter dat ze daar de verantwoordelijkheid niet op af kan schuiven aangezien ze het toch echt zelf is die de leugens verteld en het verleden daar dan op zich niet echt veel mee te maken heeft, dan begrijp je haar niet, ben je een ongevoelige klootzak en ben je over een paar maanden zélf de reden dat ze leugens vertelt...
Hetgeen ze later ook daadwerkelijk bleek te doen .

Nah ok, dat was dan ook wel een behoorlijk labiel ding en godzijdank zijn niet alle vrouwen zo, maar ik heb toch wel regelmatig dergelijke situaties meegemaakt, waarbij dus telkens naar trauma's als argument gegrepen werd om de eigen verantwoordelijkheid te ontvluchten.

Kun je daar als man wat mee? Nee, tuurlijk niet... Naja, troosten, er begrip voor tonen en alles vergeven en vergeten aangezien zij er dus niets aan kan doen vanwege alle trauma's, hetgeen in mijn ogen ook het doel van de vrouw is in dit geval...

Ander voorbeeldje?
- Ejeuuh, ik doe nu al de hele week de afwas, zou jij hem vanavond willen doen?
"Sjezus! M'n ex behandelde me 4 jaar als een huissloofje! Weet je hoe moelijk ik het daar mee heb gehad?!?! En nu doe jij godverdomme hetzelfde!"

De man denkt: "Huh? Ik heb het over 1 enkel afwasje dat jij ook wel een keer kunt doen... Wat heeft dat met je ex te maken? Ik ben je ex toch niet ."
Van de man wordt echter verwacht: "Ach gos, da's wel heel sneu ja... Ik doe de afwas wel weer..."

Zo niet, dan toon je geen begrip... .

Tja, het maakt het leven van de vrouw vast wel makkelijk en ik wil er ook echt de daadwerkelijke trauma's niet mee bagataliseren, maar het blijft natuurlijk gewoon emotionele chantage...
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')