quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:22 schreef Black_Tulip het volgende:Je spreekt echter met iemand die niet alleen een labiele vrouw is, maar ook nog eens autistisch. Een symptoom van autisme is een in feite volledig ander systeem van communicatie (en dan ben ik ook nog eens vrouw om het nog gecompliceerder te maken). Ik kan me redelijk gedragen als een normaal mens, maar ik laat soms steekjes vallen. Waar jij woorden verkeerd opvat of terecht opmerkt dat ik iets niet heb gebruikt zoals het hoort, heb ik steekjes laten vallen en zul jij van mij mijn uitleg moeten aannemen hoe ik dan wel iets bedoel. Dat doe jij echter niet en je denkt ook nog eens dat het allemaal komt doordat ik een vrouw ben
![]()
Ben jij het dan gewend dat je met vrouwen moet hakketakken over de definities van begrippen? En belangrijker, als vrouwen uitleg bieden over hun motivatie of bedoelingen, ga jij er dan net zo vaak vanuit als in dit topic dat ze liegen of hun eigen bedoelingen niet goed begrijpen?
Als je het niet erg vindt, houd ik het hier bij qua uitleg. Ik heb namelijk geen zin meer om wederom te gaan hakketakken over begrippen.
Euuuh, je autisme gebruiken om maar te kunnen blijven ontkennen dat je je als een typische vrouw gedraagt? Ik vind het nogal goedkoop om eerlijk te zijn...
![]()
.
quote:
Inderdaad. Goed, de vrouw was naïef en is toch in een sneeuwstorm terechtgekomen en heeft jouw hulp nodig om er weer uit te komen. Wat doe je? Bied je die hulp of zeg je 'bah, wat ben je naïef, ik hoef je niet
![]()
'?
Ik was toch echt de snééuw in jouw eigen voorbeeld en sneeuw kan zover ik weet niet praten..
quote:
Alles. Alle vrouwen zijn labiel, maar er zijn maar weinig vrouwen die zo afschuwelijk emotioneel worden als in jouw voorbeeldjes. Er zijn nog veel minder vrouwen die dat worden zonder oorzaak.
Dit is mijn zoveelste keer dat ik iets voor je herhaald heb, en dan misschien zelfs vrijwel letterlijk. Echt snel van begrip ben je niet he?
Tja, heel mooi dat je telkens hetzelfde riedeltje herhaalt ook al vraag ik iets totaal andrs, maar ik denk dat het handiger is als je gewoon op m'n vraag zelf ingaat...
Ik vroeg dus wat de arrestatie van een womanbeater met onze discussie te maken heeft
![]()
.
quote:
Dat raad ik dus alleen aan als het té erg is. Ik heb je ook gezegd dat als het té erg is, je naar boven moet gaan. Tijdens je vertrek kun je dus zeggen waarom ze onredelijk is
![]()
Reageren kan ze toch niet meer, want je bent weg. En ze heeft zo weer iets extra's om over na te denken als ze gekalmeerd is.
Goh nee, dát is een volwassen manier van praten... Snel iets achter de deur langs schreeuwen en vervolgens wegrennen... Doet mij toch echt voornamelijk aan belletje trekken denken en die tijd heb ik al een tijdje achter me liggen...
quote:
Hmmm ik zou hier uitvoerig op in kunnen gaan maar daar heb ik dus geen zin meer in... Laat ik zo zeggen dat ik de term 'hoer' toch niet echt van toepassing vind op de vrouw.
Puur en alleen vanwege de negatieve bijklank.. Hetgeen natuurlijk puur naiviteit is...
Aap, gouden ring, etc.
quote:
Misschien kun je beter zeggen: 2342342343 - 234234234 -23423 - 234 = 0. Nee, die som klopt inderdaad niet (ik ga een beetje een complexe som verzinnen waarvan het eindresultaat 0 is
![]()
), maar het punt is om aan te duiden dat instincten vergeleken met basale wiskunde oneindig veel complexer zijn.
Maar toch echt allemaal dezelfde uitkomst zullen hebben...
quote:
Je laat anders weinig hoop zien dat je ooit nog in een gelukkige relatie terechtkomt.
Dan zou ik toch ook geen relatie meer aangaan?
quote:
Het gaat hier over gevoel.
Ah, het welbekende "Jij ook altijd met je feiten
![]()
." argument is terug van weggeweest...
quote:
En dat is ook logisch, maar je hoeft niet vervolgens bij de pakken neer te gaan zitten.
Oh nee, ik moest
stilzitten en alles over me heen laten komen
![]()
.
quote:
Omdat je het te ver door generaliseert.
En dat ook nog eens onderbouw met argumenten en feiten...
Waar jij slechts komt met ongegronde verwijten waarvan ik er zojuist wederom 3 ontkracht heb
![]()
.
quote:
Niet duidelijk genoeg als ze het toch niet begreep.
Ze werd er toch kwaad om? Dat waren ze kennelijk toch echt wel duidelijk genoeg...
Dus, bied nu maar je excuses aan vanwege het verwijten dat ik achterbaks ben...
quote:
Nee. Als de vrouw namelijk niet emotioneel is, gaat die vlieger niet op.
Dus zowel als ze emotioneel is als wanneer ze níet emotioneel is, slaat ze irrationele wartaal uit?
Gossie meis, denk dat je toch eens aan je negatieve beeld van vrouwen moet gaan werken hoor...
quote:
Draai die plaat nog eens en zwelg in zelfmedelijden... of... hee, het is maar een gek idee, doe eens wat constructiefs: probeer eens gelukkig te worden in plaats van steeds alleen maar gelijk te krijgen
Het lijkt me beter dat
jij hem nog eens draait alvorens je weer met allerlei nietszeggend geblaat komt... Als je namelijk daadwerkelijk geluisterd had (of hell, gewoon gelezen, ik heb de complete tekst er notabene voor je neergezet) dan had je gehoord en gezien dat de tekst waar ik me mee associeerde eindigde met
"Liever nog geluk dan gelijk"Maar niet meer dan ik had verwacht. Het gaat er dus om dat bij 'verkijken' je sowieso al een reactie krijgt die je niet had verwacht, hoe had dat dan nog meer kunnen zijn dan ... wat je verwacht?
quote:
Als ik er nog aan toe kom die post met al die 'whahaha wat typisch vrouwelijk weer' opmerkingen van je te schrijven, zullen we eens zien hoeveel jij mij niet verweten hebt wat eigenlijk allemaal ongegrond is omdat de ware oorzaak niet vrouwelijkheid is, maar autisme.
Djezus, als je de feiten niet ontkent, dan kom je wel met het sarcasme excuus.
En als je het zelfs daar niet meer mee red, begreep ik het niet goed... Nou ja, ik begreep het wel goed, je zei het immers letterlijk... Maar je bedoelde het anders... En bedoelde je het niet anders, dan
voelde je het anders...
En als er dan echt geen énkel geloofwaardig excuus meer overblijft, dan schuif je het maar af op je autisme...
Over het niet nemen van verantwoordelijkheden en het krampachtig kruipen in de slachtofferrol gesproken zeg...
![]()
.
quote:
Dat inderdaad wel, maar ik vermoed nog steeds dat het ook met jouw wantrouwen van doen heeft.
"Ja ok, je hebt gelijk, ik sla wartaal uit... Maar toch vind ik dat ik wel gelijk heb!"Het rationalisme van een demente Sturmbahnfüher
![]()
.
quote:
Ik voel het niet anders, ik beredeneer het anders. Duidelijk?
Inderdaad, je beredeneert het vanuit je gevoel... Terwijl de feiten het tegenovergestelde zeggen...
quote:
Als jij wil weten wat ik bedoel, moet je niet constant met je neus in de van Dale blijven hangen.
Als jij duidelijk wilt maken wat je bedoelt, dan moet je zeggen wat je bedoelt en niet telkens onjuistheden verkondigen en wartaal uitslaan die er achteraf niets mee te maken bleek te hebben...
quote:
Jouw metafoor klopte niet. Jij gebruikte 'labiliteit' als factor waar je 'woede' in had moeten vullen. Daar heb ik je herhaaldelijk op gewezen en je hebt het niet aanvaard. Jammer.
Dus jij gaat
mij uitleggen hoe ik
mijn eigen daadwerkelijk metafoor bedoelde? Nee ok, da's natuurlijk volkomen logisch...
![]()
.
quote:
Jongen kijk eens terug, het ging over jouw chronische wantrouwen
![]()
En tot nu toe heb je nog
Dat was toch echt als reactie op:
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 00:24 schreef Black_Tulip het volgende:Waarom overdrijf jij wat ik zeg? Ik heb het nergens over chronisch.
![]()
.
Dus je hebt het nergens over chronisch, maar nu beweer je dat het over m'n chronische wantrouwen ging?
Weet je zelf nog wel wat je zegt?
![]()
.
quote:
Nee. Maar objectief beoordelen is sowieso al niet mogelijk en hoe vaak heb jij nou echt iets met feiten weerlegd?
Euuh, in vrijwel elke post... Maar ja, als jij de definities uit de van Dale zelfs al gaat verwerpen, nee, dan zal ik in jouw ogen inderdaad niet snel iets met feiten weerleggen nee...
quote:
Maar ik ben als autistische vrouw dan ook redelijk uniek.
My point exactly
![]()
.
quote:
Ik heb meer argumentatie aangeboden dan 'ik vind dat nou eenmaal zo'.
Linkje? In ieder geval niet in topics waar ik ook meelees
![]()
.
quote:
Ik beschouwde je als onschuldig totdat ik op een gegeven moment naar aanleiding van al genoemde argumentatie concludeerde dat je vrouwen beschouwde als minderwaardig. Als jij geen feiten laat zien die getuigen van het feit dat je toch echt vrouwen niet als minderwaardig ziet, voel ik me niet geroepen om de zaak te heropenen.
Welke argumentatie dan toch in godsnaam?
Ik heb je er nu al 4 keer om gevraagd en telkens reageer je met "Ik zal het morgen allemaal posten!", "Ik heb tig quotes!" en "Tja eeeuuuh, naja euuuh, je weet toch, toen die ene keer" maar je hebt nog geen enkele keer iets laten zien...
Probeer je tijd te rekken ofzo
![]()
.
quote:
Dat valt te merken
![]()
Tja, misschien maakt dat me juist wel uniek en is dát dus juist ook de reden dat de onmacht en het verdriet zo groot zijn...
quote:
Kijk eens, wederom iets wat je voor waar aanneemt. Mooi.
Tja, dat ik beter een rationele vrouw kon nemen dan een irrationele, dat wist ik al toen jij nog met je poep speelde...
What's next, ga je me vertellen dat Sinterklaas niet bestaat?