Donequote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:15 schreef Arnold_fan het volgende:
[TK] SCSI schijven + controller
tags
Dat is Biermans #2quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:01 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het zou een goede Mod zijn die Arnold_fan, wel wat fanatiek maar dat gaat er vanzelf af.
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:29 schreef RD4 het volgende:
[TK] DELL Dimension 8100 (P4, DVD) kan een slotje op, is verkocht!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:52 schreef Rio het volgende:
Wie is er zo lief om een beetje op te schonen, inclusief mijn eigen kicks?
[TK] Harman Kardon AVR335 en Infinity TSS-450
Mijn dank zal wederom zonder grenzen zijn!
Oh: nog meer verzoeken: mag de TT aangepast worden naar louter
'[TK] Harman Kardon AVR335' en mag het gedeelte over de speakers uit de OP? Die zijn nl verkocht.
does gewoon normaal. ik ben gekke henkie niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:22 schreef Rio het volgende:
Thanks! Aanpassen TT en tekst lukt niet meer?
Oh, was dat zo raar trouwens in dit topic? [GEZ] Inrichting voor huis
Die tweede keer had je best kunnen laten staan toch? Nu loop ik een huis mis! En zij de meest geweldige huisgenoot! Pril geluk verstoord!
Ik wel dan? Ik heb recht op mijn helft van de inrichting en daar mag ik mee doen wat ik wil anders! Pff, wat ben je akelig serieus vandaag. Jammer hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:23 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
does gewoon normaal. ik ben gekke henkie niet.
ik kon het er niet aan zien, dan was het offtopicquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:13 schreef Arnold_fan het volgende:
Waarom heb je mijn reactie weggehaald Het Biertje? Het mag voor iedereen duidelijk zijn dat het niet serieus was.....
Het lijkt me duidelijk dat het onzinnig is om te veronderstellen dat een moderator hogere boden zal verwijderen om op die manier zelf het product voor een lagere prijs te krijgen, het idee dat je dat serieus nam pleit niet echt voor jequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:25 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik kon het er niet aan zien, dan was het offtopic![]()
quote:
donequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:20 schreef Webcrowler het volgende:
[TK] Diverse spullen
deze mag dicht, open morgen een nieuwe met andere spullen!!
Omdat je zei van.. je weet wel en zoquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:39 schreef JeOma het volgende:
[TK] PCMCIA netwerkkaart 10/100 hoefde niet dicht hoor... sterker nog, laat maar open. You never know. Ding is gewoon nog te koop...
Gracias!quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat je zei van.. je weet wel en zoAch, nu heb je een mooie kick
![]()
V&A is bedoeld om te kopen en te verkopen. Praten kun je op de rest van het forum. Heb je geen interesse, post dan gewoon nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:49 schreef Henkmanz het volgende:
[TK] Nike Air Max Classics
In dit topic wordt een post van mij ge-edit omdat ik de TS er op wijs dat zijn schoenen er niet uitzien en dat ze echt niet te verkopen zijn. Waarom? Dit is een forum, hier mag gesproken worden toch?
Bedankt voor de mededeling, maar:quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:10 schreef BYM het volgende:
Ik wilde even mijn mening kwijt over dit topic, behalve dat het puur ranzig is, is dit eigenlijk niet gewoon heel zielig? Ik bedoel, die schoenen gooi je gewoon weg, duidelijk aan de zool is te zien dat ze versleten zijn ....
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:50 schreef ElisaB het volgende:
V&A is bedoeld om te kopen en te verkopen. Praten kun je op de rest van het forum. Heb je geen interesse, post dan gewoon niet
we respecteren jouw mening hierover. Maar dan respecteren we ook dat hij meent dit in de verkoop te moeten doen. Wie zijn wij om hem dit te verbieden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:10 schreef BYM het volgende:
Ik wilde even mijn mening kwijt over dit topic, behalve dat het puur ranzig is, is dit eigenlijk niet gewoon heel zielig? Ik bedoel, die schoenen gooi je gewoon weg, duidelijk aan de zool is te zien dat ze versleten zijn ....
Dat vraag ik toch niet, moet hij vooral zelf weten. Maar dat ik niet even mag zeggen dat ze er niet uitzien vind ik een beetje zielig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:16 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
we respecteren jouw mening hierover. Maar dan respecteren we ook dat hij meent dit in de verkoop te moeten doen. Wie zijn wij om hem dit te verbieden.
BYM?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:19 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch niet, moet hij vooral zelf weten. Maar dat ik niet even mag zeggen dat ze er niet uitzien vind ik een beetje zielig.
We leven in een vrij land. dat magquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:19 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Maar dat ik niet even mag zeggen dat ze er niet uitzien vind ik een beetje zielig.
Waarom edit je het dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:20 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
We leven in een vrij land. dat mag![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:21 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Waarom edit je het dan?![]()
Als je het mag. Slimmerik.
Als iedereen gaat posten dat hij/of zij het product lelijk vindt wordt het een zooitje in V&A.quote:V&A is bedoeld om te kopen en te verkopen. Praten kun je op de rest van het forum. Heb je geen interesse, post dan gewoon niet
Ja, en als iedereen zijn troep gaat 'verkopen' via V&A wordt het nog een veel grotere zooi. Ik zal de volgende keer een mooie foto maken van als ik heb zitten schijten, misschien wil iemand mijn schijt wel kopen. Dat is toch een dom argument man. Er zijn -neem ik aan- toch grenzen waaraan een product moet voldoen. Die schoenen zijn rijp voor de prullenbak en jij neemt het topic nog serieus ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:23 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
[..]
Als iedereen gaat posten dat hij/of zij het product lelijk vind wordt het een zooitje in V&A.
Prima. reageer dan alleen als je interesse hebt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:25 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik heb de FAQ ook uiteraard gelezen, moge duidelijk zijn.
Sjongejonge, lees je uberhaupt wat ik typ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Prima. reageer dan alleen als je interesse hebt.
Ik zat fout hierboven. sorry.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:20 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
We leven in een vrij land. dat mag![]()
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Ik zat fout hierboven. sorry.
ik bedoelde hier mee dat je best mag denken; goh wat een wanproduct; dat verkoop je toch niet?
Lach even en loop weer verder![]()
Dat is jouw mening. Prima. Maar omdat in dat topic te gaan spuien, dat hebben we liever niet op V&A. De TS heeft daar niets aan en bovendien wekt het alleen maar irritatie op.
Bovendien hebben we hier een regel dat je alleen maar reageren als je oprechte interesse hebt. Alles daarbuiten is gewoon offtopic, wordt ge-edit.
Zo.nu ga ik een wijntje drinken.
Tsja ik meen die deling, ehhh ik deel die meningquote:
Om die reden spuide ik mijn gal ook hier, en niet in het topic zelfquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:35 schreef Het_Biertje het volgende:
Dat is jouw mening. Prima. Maar omdat in dat topic te gaan spuien, dat hebben we liever niet op V&A. De TS heeft daar niets aan en bovendien wekt het alleen maar irritatie op.
Zo.nu ga ik een wijntje drinken.
donequote:Op zondag 6 augustus 2006 21:39 schreef BlueEyed het volgende:
[TK] Sony stereo apparatuur
Deze mag dicht. Er is een deal met LogicalPsycho, en voor de MP3 speler maak ik ff een nieuw topic aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |