Donequote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:15 schreef Arnold_fan het volgende:
[TK] SCSI schijven + controller
tags
Dat is Biermans #2quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:01 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het zou een goede Mod zijn die Arnold_fan, wel wat fanatiek maar dat gaat er vanzelf af.
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:29 schreef RD4 het volgende:
[TK] DELL Dimension 8100 (P4, DVD) kan een slotje op, is verkocht!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:52 schreef Rio het volgende:
Wie is er zo lief om een beetje op te schonen, inclusief mijn eigen kicks?
[TK] Harman Kardon AVR335 en Infinity TSS-450
Mijn dank zal wederom zonder grenzen zijn!
Oh: nog meer verzoeken: mag de TT aangepast worden naar louter
'[TK] Harman Kardon AVR335' en mag het gedeelte over de speakers uit de OP? Die zijn nl verkocht.
does gewoon normaal. ik ben gekke henkie niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:22 schreef Rio het volgende:
Thanks! Aanpassen TT en tekst lukt niet meer?
Oh, was dat zo raar trouwens in dit topic? [GEZ] Inrichting voor huis
Die tweede keer had je best kunnen laten staan toch? Nu loop ik een huis mis! En zij de meest geweldige huisgenoot! Pril geluk verstoord!
Ik wel dan? Ik heb recht op mijn helft van de inrichting en daar mag ik mee doen wat ik wil anders! Pff, wat ben je akelig serieus vandaag. Jammer hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:23 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
does gewoon normaal. ik ben gekke henkie niet.
ik kon het er niet aan zien, dan was het offtopicquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:13 schreef Arnold_fan het volgende:
Waarom heb je mijn reactie weggehaald Het Biertje? Het mag voor iedereen duidelijk zijn dat het niet serieus was.....
Het lijkt me duidelijk dat het onzinnig is om te veronderstellen dat een moderator hogere boden zal verwijderen om op die manier zelf het product voor een lagere prijs te krijgen, het idee dat je dat serieus nam pleit niet echt voor jequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:25 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik kon het er niet aan zien, dan was het offtopic![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |