dat was normaal gesproken toch laatste nacht werk voor je?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:41 schreef Roellio het volgende:
Ik ga morgen beginnen met 'Lowlands cd'tjes maken'.
Altijd een vermakelijk gebeuren. Ook voor de buren!
Nee hoor, ik begin er elk jaar redelijk op tijd mee.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was normaal gesproken toch laatste nacht werk voor je?
En maandagavond nadrinken zekerquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:50 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nee hoor, ik begin er elk jaar redelijk op tijd mee.
Woensdagavond altijd voordrinken hè, in het café!
en dinsdag naslapenquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach ja.. al dat geplen vantevoruh... komt uiteindelijk toch weinig van terecht als je met meer mensen bent ...
heb ik ook niet, behalve festival(/muziek)-vrienden en een vriendin ...quote:
you lucky man!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
heb ik ook niet, behalve festival(/muziek)-vrienden en een vriendin ...
Dan hebben die mensen een makkelijke keuze bij mij, meegaan of wat anders gaan doen. Want ik ga echt wel naar de acts die ik wil zien!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach ja.. al dat geplen vantevoruh... komt uiteindelijk toch weinig van terecht als je met meer mensen bent ...
Zou hij deze keer dan wel eens gaan lukkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:25 schreef Roellio het volgende:
En ik ga een bord maken voor de lowlandsmeet
ik heb 'mquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:48 schreef Sir_Mix_A_Lot het volgende:
Ik wil graag het digitale programmaboekje op mijn gsm zetten (SMS LOWMAP naar 4443). Helaas heb ik geen GPRS (zakelijke telefoon, dus kan het ook niet activeren) op mijn gsm. Is er iemand die em al heeft en beschikbaar wil maken. Dan kan ik hem via bluetooth op mijn gsm krijgen. Alvast bedankt.
Zou je hem ook met mij willen delen of wou je het alleen maar even inwrijven?quote:
neuh, beetje inwrijvenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef Sir_Mix_A_Lot het volgende:
[..]
Zou je hem ook met mij willen delen of wou je het alleen maar even inwrijven?
bestandje via bluetooth naar je pc kopieeren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
neuh, beetje inwrijven
edit: wil wel delen, moet je het wel ff uitleggen
ok, zal het vanavond ff doen als ik thuis benquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef Sir_Mix_A_Lot het volgende:
[..]
bestandje via bluetooth naar je pc kopieeren.
Dan dit bestand naar je webspace kopieren (en mij de locatie doorgeven)
Mocht je geen webspace hebben dan kan je het me ook mailen ( j_van_dongen@hotmail.com )
Alvast bedankt.
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ok, zal het vanavond ff doen als ik thuis ben
neem aan dat dat wel goed gaat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:08 schreef sound-storm het volgende:
Als ik tickets wil bestellen via Ticketmaster.nl, vraagt hij of ik ze per post wil ontvangen of per email, en dat ik ze dan zelf afdruk. Maar als ik ze zelf afdruk enzo, komen de barcodes dan wel goed ? lijkt me een rare optie...
had ik met tool, ziet er wel cheap uit maar het werkte wel..quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:08 schreef sound-storm het volgende:
Als ik tickets wil bestellen via Ticketmaster.nl, vraagt hij of ik ze per post wil ontvangen of per email, en dat ik ze dan zelf afdruk. Maar als ik ze zelf afdruk enzo, komen de barcodes dan wel goed ? lijkt me een rare optie...
Inderdaad, hier hetzelfde bij TOOL...we konden gewoon naar binnenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:43 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
had ik met tool, ziet er wel cheap uit maar het werkte wel..
Hoera, ik mag dinsdag weer naar school ivm laatste jaarlaag en dus profielwerkstukquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:30 schreef super-muffin het volgende:
Jippie, net gehoord gekregen dat ze dinsdag ochtend om half acht beginnen met de badkamer vervangen
Jij gaat maar lekker naar Panic! At The Disco hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:16 schreef Skanqua het volgende:
Vrijdag:
Lijkt een Grolsch dagje te worden… met Matisyahu, Razorlight, The Magic Numbers, Bloc Party en Snow Patrol… afsluiter Hard-Fi in de India, daarna naar Tiga in de Bravo… misschien tussendoor nog naar de Fun Lovin’ Criminals en The Veils…
Zaterdag:
Moeilijk begin… a balladeer of Urban Dance Squad, Guillemots of Jawat! & The Opposites en dan nog Infadels of Mocky… dan The Raconteurs en Dirty Pretty Things, maar eigenlijk wil ik The Streets ook wel zien… afsluiten met Iggy & The Stooges en Massive Attack… dan ’s nachts terug naar de jaren ’90!
Zondag:
Als ik vroeg wakker ben Nizlopi ff bekijken, dan kiezen tussen Forward Russia en Johan, vervolgens naar Panic! At The Disco, The Kooks, Pennywise, misschien Yeah Yeah Yeahs… en dan The Arctic Monkeys, Belle & Sebastian en Muse…
Maar eigenlijk zie ik nog wel wat ik doe...![]()
Ik ken gekkehoedenmakerquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:25 schreef Roellio het volgende:
Ik ken newbiedoobiedoo
Ik moest maandag naar school om me voor te stellen aan de nieuwe mentorquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:41 schreef icebliss het volgende:
[..]
Hoera, ik mag dinsdag weer naar school ivm laatste jaarlaag en dus profielwerkstuk![]()
ik ga misschien ook wel, alles op lowlands is toch commercieel dus who cares dat je naar een poppy band gaat kijken? als je zo nodig underground wil moet je niet naar lowlands gaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Jij gaat maar lekker naar Panic! At The Disco hoor![]()
Waarom koop je het dan wel elk jaar met sixflags?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:34 schreef Roellio het volgende:
Ik heb m'n kaartje gekocht!
Voor het 5e jaar incl. sixflags en waarschijnlijk kom ik er weer het hele weekend niet.
Als ik dan onverhoopt 's ochtends wakker word zonder kater kan ik even in de achtbaan!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan wel elk jaar met sixflags?
Met lowlands kun je gedurende het hele festival het pretpark bezoeken. Maak je hier geen gebruik van dan kun je 1 willekeurige dag in het jaar alsnog naar Sixflags.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar zo'n Sixflags kaarjte is toch het hele jaar geldig behalve de donderdag voor Lowlands?
Mag ik dan op je stoeltje?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als ik dan onverhoopt 's ochtends wakker word zonder kater kan ik even in de achtbaan!
Jawel hoor!quote:
Ik heb dit ook geprobeerd maar het lukt niet om het bestandje te versturen via bluetooth omdat het bestand beveiligd is. Alle bestanden kan ik met de telefoon versturen naar een andere telefoon, alleen dit bestand nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef Sir_Mix_A_Lot het volgende:
[..]
bestandje via bluetooth naar je pc kopieeren.
Dan dit bestand naar je webspace kopieren (en mij de locatie doorgeven)
Mocht je geen webspace hebben dan kan je het me ook mailen ( j_van_dongen@hotmail.com )
Alvast bedankt.
zelfs mn rubberboot in de lucht viel niet genoeg opquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:25 schreef Roellio het volgende:
Ik ken newbiedoobiedoo
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:48 schreef Roellio het volgende:
Maar met die plattegrond én bordje lukt het toch wel? Ik fix er wel zo'n knipperend fietslampje aan!
Ga je de plattegrond dan in de OP zetten, zodat iedereen er nog een tijdje op geattendeerd wordt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:48 schreef Roellio het volgende:
Maar met die plattegrond én bordje lukt het toch wel? Ik fix er wel zo'n knipperend fietslampje aan!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:56 schreef Roellio het volgende:
[..]
Zoals Bon Jovi altijd zegt: "Keep the faith".
Wie zegt dat dat mijn kritiekpunt is? Ik vind het gewoon echt slijmerige teenage-highschool-zooi.. die stem, echt verschrikkelijk. Te Amerikaans ofzo..quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
ik ga misschien ook wel, alles op lowlands is toch commercieel dus who cares dat je naar een poppy band gaat kijken? als je zo nodig underground wil moet je niet naar lowlands gaan.
Je hebt tegenwoordig naast muntjes die door midden kunt krijgen, ook kaartjes met dat idee. Als je die strip met die streepjescode bijv afscheurt, heb je 0,8 kaartje.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
347,8 kaartjes? hoe koop je 0,8 kaartje?
Mis!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef Shrien het volgende:
Dacht dat Lowlands nooit écht uitverkocht was ?
quote:
idd, lukt bij mij ook nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:41 schreef London_Calling het volgende:
[..]
Ik heb dit ook geprobeerd maar het lukt niet om het bestandje te versturen via bluetooth omdat het bestand beveiligd is. Alle bestanden kan ik met de telefoon versturen naar een andere telefoon, alleen dit bestand niet![]()
dat vind ik anders toch wel aardige kritiekpuntenquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat mijn kritiekpunt is? Ik vind het gewoon echt slijmerige teenage-highschool-zooi.. die stem, echt verschrikkelijk. Te Amerikaans ofzo..![]()
Iedereen bedankt voor de moeite.quote:
Deels zal het te maken hebben met de storende factor die Charlie had qua geluid met bijvoorbeeld Julliet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:51 schreef CSfreakje het volgende:
Ik mis Charliedie was kleinschalig en er stonden leuke bands vorig jaar...waarom zouden ze dat podium hebben geschrapt?
het is wel erg handig hoor, ook op je telefoon kun je markerenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:58 schreef nr.126 het volgende:
Wat is er nu toch makkelijker dan het blokkenschema uitprinten en even de gifgroene markeerstift eroverheen te jagen.
Bellen, SMS'en, foto's maken, filmen en nu ook nog programma bekijken.
Men heeft het maar druk met dat apparaat de hele weekend.![]()
Vorig jaar bij Ane Brun ja..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deels zal het te maken hebben met de storende factor die Charlie had qua geluid met bijvoorbeeld Julliet.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:04 schreef Harker het volgende:
Voor degenen die nog de Volkskrant Lowlands-bijlage willen, volgens Festivalinfo: "vanaf a.s. vrijdag is de krant ook gratis te verkrijgen."
Maar waar de bijlage gratis te verkrijgen is staat er niet bij
Hey overloper, ga eens weg uit ons topic!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:24 schreef maniack28 het volgende:
Hehe... ik ga van het weekend mn kaartjes kopen, voor PP dus
Veel overlappingen op Lowlands? Ik zag Muse met Less Than Jake, maar goed.. dat is niet echt hetzelfde...
Pukkelpopquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef Christine het volgende:
Wat is PP?
Is de camping ver van het festivalterrein en is er genoeg ruimte om je tent op te zetten als je met een stel vrienden gaat? Ik ga (volgens mij) als enige meisje mee en ik neem een grote tent mee, dus wil gewoon genoeg ruimte, vandaar.
Kan je er fatsoenlijk eten en hoeveel kost het bier?
Tot zover mijn vragen..
quote:"Uiteindelijk zal het gedrukte programmaboekje gaan verdwijnen," meent Hans van Rompaey van Lowlands. "
Dat kan nog wel jaren duren toch? Ik bedoel.. ik heb een ouwe mobiel, daar kan je dat soort trucjes niet mee uithalen.. enkel bellen en smsen..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:11 schreef nr.126 het volgende:
Over het programma op je mobiel, van de 3 voor 12 site
[..]
![]()
Ik vind het maar een onhandig ding.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:11 schreef nr.126 het volgende:
Over het programma op je mobiel, van de 3 voor 12 site
[..]
![]()
Bellen met je telefoon? Wat ouderwetsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel jaren duren toch? Ik bedoel.. ik heb een ouwe mobiel, daar kan je dat soort trucjes niet mee uithalen.. enkel bellen en smsen..
Ja dat kan inderdaad nog wel jaren duren.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel jaren duren toch? Ik bedoel.. ik heb een ouwe mobiel, daar kan je dat soort trucjes niet mee uithalen.. enkel bellen en smsen..
Naja, als meneer van Eerdenburg zegt sowieso uit te verkopen, dan geeft dat wel wat aan. Het zal ongetwijfeld mede een aansporing voor twijfelaars zijn, maar a la. Ik zie het wel als ik terug ben van vakantie. Heb zelf al een heeele tijd een kaartjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:10 schreef Pink_Floyd het volgende:
pfff, al die uitverkochtpraat...het verkoopt toch niet lijkt me, alleen de laatste week eventueel nog
ligt er ook aan hoe vroe je komt, op Camping 1 is altijd donderdag nog lang veel ruimtequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef maniack28 het volgende:
- Ik zou camping 3 of 4 aanraden, rustiger, maar toch dichtbij..
- Als je met veel vrienden gaat en de een is wat later dan de ander kan je een stukje afzetten of alvast vragen of men de tent voor je opzet
- Eten is super.. je kan vrijwel alles eten wat je kan bedenken
- Bier was 2 euro ja.. 1.80 als je de bekertjes terugbrengt (weet niet of dat dit jaar weer is)
12 uur savonds bij de 24h's tentquote:
Ik kon 'm gisteren al ophalen bij de betere CD winkel in Hengelo.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:04 schreef Harker het volgende:
Voor degenen die nog de Volkskrant Lowlands-bijlage willen, volgens Festivalinfo: "vanaf a.s. vrijdag is de krant ook gratis te verkrijgen."
Maar waar de bijlage gratis te verkrijgen is staat er niet bij
Ik schrijf zoiezo ook weer een review, net als vorig jaar... (zie linkje)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
Trouwens, ik ga samen met een andere reviewer een stukje schrijven over Lowlands voor de FP. En nou zijn hier wel de meest enthousiaste LL-ers te bekennen dus zijn er mensen die misschien de maandag na Lowlands hier (of inmiddels 3 topics verder) hun top en flop 5 willen neerkalken en misschien ook heel kort waarom? Dan maken we daar een mooie optelsom van en gooien dat ook in de review. Er komt trouwens ook nog een preview (maar jullie weten toch al waar jullie heen gaan en hoe het klinkt) en evt. een liveverslag dat elke nacht wordt bijgewerkt...maar goed, laat maar even weten of je wil top/flop 5-en
Ik had m vorig jaar al gelezen iddquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik schrijf zoiezo ook weer een review, net als vorig jaar... (zie linkje)
Dat is wel primaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
Trouwens, ik ga samen met een andere reviewer een stukje schrijven over Lowlands voor de FP. En nou zijn hier wel de meest enthousiaste LL-ers te bekennen dus zijn er mensen die misschien de maandag na Lowlands hier (of inmiddels 3 topics verder) hun top en flop 5 willen neerkalken en misschien ook heel kort waarom? Dan maken we daar een mooie optelsom van en gooien dat ook in de review. Er komt trouwens ook nog een preview (maar jullie weten toch al waar jullie heen gaan en hoe het klinkt) en evt. een liveverslag dat elke nacht wordt bijgewerkt...maar goed, laat maar even weten of je wil top/flop 5-en
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
Stond wel op geel.. Dat werd me verteld iig net toen ik 2 kaarten haalde..!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:59 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb m'n tickets vandaag gehaald. Gelijk even gevraagd of ze wist hoeveel er nog waren, maar dat wist ze niet. De boel stond in elk geval nog niet op geel, dus no worries dacht ik zo.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:03 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik had m vorig jaar al gelezen idd, maar mag ik jou top/flop 5 ook gebruiken voor de rekensom dan, Peaceman?
Idd, als het bijna uitverkoopt wordt dat heus wel even gemeld op lowlandssite of festivalinfo neem ik aan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:04 schreef Roellio het volgende:
Elk jaar weer dat geouwehoer over de aantallen kaarten.
heerlijk hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:04 schreef Roellio het volgende:
Elk jaar weer dat geouwehoer over de aantallen kaarten.
Hmm, ik ga vaak uit van het gezegde "Het is niet altijd feest". Ik denk dan ook dat we wel eens een zware dobber zouden kunnen krijgen tegen die tijd. Het weer heeft al meerdere keren met ons gespeeld dit jaar, dus 1 keer extra zou niet misstaan in zijn " turfboekje voor gefokte weersomstandigheden in deze tijd van het jaar".quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:23 schreef parselmouth het volgende:
Misschien dat het weer er iets mee te maken heeft? We hebben heel de zomer al mooi weer, dat prikkelt hetfestivalgevoel
toch wel.
bij Lowlands hoort regen, dus dat lijkt me iig een zekerheidje!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:38 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Hmm, ik ga vaak uit van het gezegde "Het is niet altijd feest". Ik denk dan ook dat we wel eens een zware dobber zouden kunnen krijgen tegen die tijd. Het weer heeft al meerdere keren met ons gespeeld dit jaar, dus 1 keer extra zou niet misstaan in zijn " turfboekje voor gefokte weersomstandigheden in deze tijd van het jaar".
Het heeft op volkskrant.nl gestaan in een interview met de organisatie.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:27 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Idd, als het bijna uitverkoopt wordt dat heus wel even gemeld op lowlandssite of festivalinfo neem ik aan.
Auw!! God zeg dat is inderdaad wel een heel erge! Ik geloof dat ik nog niet helemaal wakker was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |