Stond wel op geel.. Dat werd me verteld iig net toen ik 2 kaarten haalde..!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:59 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb m'n tickets vandaag gehaald. Gelijk even gevraagd of ze wist hoeveel er nog waren, maar dat wist ze niet. De boel stond in elk geval nog niet op geel, dus no worries dacht ik zo.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:03 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik had m vorig jaar al gelezen idd, maar mag ik jou top/flop 5 ook gebruiken voor de rekensom dan, Peaceman?
Idd, als het bijna uitverkoopt wordt dat heus wel even gemeld op lowlandssite of festivalinfo neem ik aan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:04 schreef Roellio het volgende:
Elk jaar weer dat geouwehoer over de aantallen kaarten.
heerlijk hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:04 schreef Roellio het volgende:
Elk jaar weer dat geouwehoer over de aantallen kaarten.
Hmm, ik ga vaak uit van het gezegde "Het is niet altijd feest". Ik denk dan ook dat we wel eens een zware dobber zouden kunnen krijgen tegen die tijd. Het weer heeft al meerdere keren met ons gespeeld dit jaar, dus 1 keer extra zou niet misstaan in zijn " turfboekje voor gefokte weersomstandigheden in deze tijd van het jaar".quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:23 schreef parselmouth het volgende:
Misschien dat het weer er iets mee te maken heeft? We hebben heel de zomer al mooi weer, dat prikkelt hetfestivalgevoel
toch wel.
bij Lowlands hoort regen, dus dat lijkt me iig een zekerheidje!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:38 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Hmm, ik ga vaak uit van het gezegde "Het is niet altijd feest". Ik denk dan ook dat we wel eens een zware dobber zouden kunnen krijgen tegen die tijd. Het weer heeft al meerdere keren met ons gespeeld dit jaar, dus 1 keer extra zou niet misstaan in zijn " turfboekje voor gefokte weersomstandigheden in deze tijd van het jaar".
Het heeft op volkskrant.nl gestaan in een interview met de organisatie.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:27 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Idd, als het bijna uitverkoopt wordt dat heus wel even gemeld op lowlandssite of festivalinfo neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |