Mis!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef Shrien het volgende:
Dacht dat Lowlands nooit écht uitverkocht was ?
quote:
idd, lukt bij mij ook nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:41 schreef London_Calling het volgende:
[..]
Ik heb dit ook geprobeerd maar het lukt niet om het bestandje te versturen via bluetooth omdat het bestand beveiligd is. Alle bestanden kan ik met de telefoon versturen naar een andere telefoon, alleen dit bestand niet![]()
dat vind ik anders toch wel aardige kritiekpuntenquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat mijn kritiekpunt is? Ik vind het gewoon echt slijmerige teenage-highschool-zooi.. die stem, echt verschrikkelijk. Te Amerikaans ofzo..![]()
Iedereen bedankt voor de moeite.quote:
Deels zal het te maken hebben met de storende factor die Charlie had qua geluid met bijvoorbeeld Julliet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:51 schreef CSfreakje het volgende:
Ik mis Charliedie was kleinschalig en er stonden leuke bands vorig jaar...waarom zouden ze dat podium hebben geschrapt?
het is wel erg handig hoor, ook op je telefoon kun je markerenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:58 schreef nr.126 het volgende:
Wat is er nu toch makkelijker dan het blokkenschema uitprinten en even de gifgroene markeerstift eroverheen te jagen.
Bellen, SMS'en, foto's maken, filmen en nu ook nog programma bekijken.
Men heeft het maar druk met dat apparaat de hele weekend.![]()
Vorig jaar bij Ane Brun ja..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deels zal het te maken hebben met de storende factor die Charlie had qua geluid met bijvoorbeeld Julliet.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:04 schreef Harker het volgende:
Voor degenen die nog de Volkskrant Lowlands-bijlage willen, volgens Festivalinfo: "vanaf a.s. vrijdag is de krant ook gratis te verkrijgen."
Maar waar de bijlage gratis te verkrijgen is staat er niet bij
Hey overloper, ga eens weg uit ons topic!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:24 schreef maniack28 het volgende:
Hehe... ik ga van het weekend mn kaartjes kopen, voor PP dus
Veel overlappingen op Lowlands? Ik zag Muse met Less Than Jake, maar goed.. dat is niet echt hetzelfde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |