Pukkelpopquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef Christine het volgende:
Wat is PP?
Is de camping ver van het festivalterrein en is er genoeg ruimte om je tent op te zetten als je met een stel vrienden gaat? Ik ga (volgens mij) als enige meisje mee en ik neem een grote tent mee, dus wil gewoon genoeg ruimte, vandaar.
Kan je er fatsoenlijk eten en hoeveel kost het bier?
Tot zover mijn vragen..
quote:"Uiteindelijk zal het gedrukte programmaboekje gaan verdwijnen," meent Hans van Rompaey van Lowlands. "
Dat kan nog wel jaren duren toch? Ik bedoel.. ik heb een ouwe mobiel, daar kan je dat soort trucjes niet mee uithalen.. enkel bellen en smsen..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:11 schreef nr.126 het volgende:
Over het programma op je mobiel, van de 3 voor 12 site
[..]
![]()
Ik vind het maar een onhandig ding.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:11 schreef nr.126 het volgende:
Over het programma op je mobiel, van de 3 voor 12 site
[..]
![]()
Bellen met je telefoon? Wat ouderwetsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel jaren duren toch? Ik bedoel.. ik heb een ouwe mobiel, daar kan je dat soort trucjes niet mee uithalen.. enkel bellen en smsen..
Ja dat kan inderdaad nog wel jaren duren.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel jaren duren toch? Ik bedoel.. ik heb een ouwe mobiel, daar kan je dat soort trucjes niet mee uithalen.. enkel bellen en smsen..
Naja, als meneer van Eerdenburg zegt sowieso uit te verkopen, dan geeft dat wel wat aan. Het zal ongetwijfeld mede een aansporing voor twijfelaars zijn, maar a la. Ik zie het wel als ik terug ben van vakantie. Heb zelf al een heeele tijd een kaartjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:10 schreef Pink_Floyd het volgende:
pfff, al die uitverkochtpraat...het verkoopt toch niet lijkt me, alleen de laatste week eventueel nog
ligt er ook aan hoe vroe je komt, op Camping 1 is altijd donderdag nog lang veel ruimtequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef maniack28 het volgende:
- Ik zou camping 3 of 4 aanraden, rustiger, maar toch dichtbij..
- Als je met veel vrienden gaat en de een is wat later dan de ander kan je een stukje afzetten of alvast vragen of men de tent voor je opzet
- Eten is super.. je kan vrijwel alles eten wat je kan bedenken
- Bier was 2 euro ja.. 1.80 als je de bekertjes terugbrengt (weet niet of dat dit jaar weer is)
12 uur savonds bij de 24h's tentquote:
Ik kon 'm gisteren al ophalen bij de betere CD winkel in Hengelo.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:04 schreef Harker het volgende:
Voor degenen die nog de Volkskrant Lowlands-bijlage willen, volgens Festivalinfo: "vanaf a.s. vrijdag is de krant ook gratis te verkrijgen."
Maar waar de bijlage gratis te verkrijgen is staat er niet bij
Ik schrijf zoiezo ook weer een review, net als vorig jaar... (zie linkje)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
Trouwens, ik ga samen met een andere reviewer een stukje schrijven over Lowlands voor de FP. En nou zijn hier wel de meest enthousiaste LL-ers te bekennen dus zijn er mensen die misschien de maandag na Lowlands hier (of inmiddels 3 topics verder) hun top en flop 5 willen neerkalken en misschien ook heel kort waarom? Dan maken we daar een mooie optelsom van en gooien dat ook in de review. Er komt trouwens ook nog een preview (maar jullie weten toch al waar jullie heen gaan en hoe het klinkt) en evt. een liveverslag dat elke nacht wordt bijgewerkt...maar goed, laat maar even weten of je wil top/flop 5-en
Ik had m vorig jaar al gelezen iddquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik schrijf zoiezo ook weer een review, net als vorig jaar... (zie linkje)
Dat is wel primaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
Trouwens, ik ga samen met een andere reviewer een stukje schrijven over Lowlands voor de FP. En nou zijn hier wel de meest enthousiaste LL-ers te bekennen dus zijn er mensen die misschien de maandag na Lowlands hier (of inmiddels 3 topics verder) hun top en flop 5 willen neerkalken en misschien ook heel kort waarom? Dan maken we daar een mooie optelsom van en gooien dat ook in de review. Er komt trouwens ook nog een preview (maar jullie weten toch al waar jullie heen gaan en hoe het klinkt) en evt. een liveverslag dat elke nacht wordt bijgewerkt...maar goed, laat maar even weten of je wil top/flop 5-en
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |