De 1e 3 keer dat ik die filmpjes keek ja, nu erger ik me er dood aan. Dan zou je denken, dan ontwijk je het, dat kan niet meerquote:
punt nlquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:38 schreef Cart_man het volgende:
Wat zijn dat, mastermovies?
Nu klopt hetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:21 schreef Ezgaroth het volgende:
Die filmpjes zijn nooit, maar dan ook echt nooit grappig geweest, en nu worden ze écht irritant.
Ich hab ein scheitprobleemquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef Litso het volgende:
Ze zijn zoo slecht, maar ik kan het niet helpen er toch om te lachen
Wel jammer dat iedereen er nu opeens zo mee loopt te prijken en het te quoten, daar wordt het al een stuk minder grappig van.
Cago e tu leche is Spaans voohoor: 'iiiiik schijt in je beker met melk!'quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef J-Will het volgende:
dat liedje is leuk van arie en bastiaan
"en cordon bleu, is cordon bleu"
en dat is nou juist het leukequote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:42 schreef MadMarco het volgende:
Slecht ingesproken, geen achtergrondgeluiden was te moeilijk voor ze, rare montage, domme verhaallijn, stomme grappen.
gehyped en zelfbenoemd als zijnde ''wij zijn grappig'
Jouw moeder is fokking lelijk!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:42 schreef MadMarco het volgende:
Slecht ingesproken, geen achtergrondgeluiden was te moeilijk voor ze, rare montage, domme verhaallijn, stomme grappen.
Ja, vieze gothic!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik de enige die ze nou nooit grappig heeft gevonden?![]()
oehhh!quote:
Nee:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:42 schreef MadMarco het volgende:
Nasi goreng biatch!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:59 schreef Un4 het volgende:
De nieuwe Baywatch/Micheal Nicht aflevering is ook weer leuk!
Haha, ik zie het al voor me. zo'n puisterige kneus die droomt over windows movie makerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:05 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Hehe, die webmaster van Mastermovie's liep bij ons stage.
Die gast kon ook alleen maar over die site praten
Paul
Jij snapt hem!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:12 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Haha, ik zie het al voor me. zo'n puisterige kneus die droomt over windows movie maker![]()
Zegt natuurlijk alweer genoeg over wat voor volk het is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:05 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Hehe, die webmaster van Mastermovie's liep bij ons stage.
Die gast kon ook alleen maar over die site praten
Paul
domineequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:47 schreef anisubs het volgende:Hoe doen ze dat toch altijd hé die stemmen.
Verder moet ik er allemaal wel om lachen, maar moet je eens zón dub filmpje van mastermovies aan je plaatselijke domenee laten zien.![]()
Nee dat zie je verkeerd, hij had gewoon niets beters te doenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:45 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk alweer genoeg over wat voor volk het is.
Geilen op aandacht.
Vind ze opeens nog minder tof.
Ouder dan jij in ieder geval, knulquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:47 schreef NickW het volgende:
Hoe oud zijn die gasten van master movies eigenlijk? 12 13 ? want dat soort filmpjes maken ze wel in ieder geval
So what. Beroemd worden op internet is niet moeilijk. En mensen kennen wel meer dingen die niet boeiend zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:54 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jullie kunnen zeggen wat je wilt, maaaar iedereen kent het wel zowat, toch leuk gedaan door hun of niet? :p
thnxquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:24 schreef T42 het volgende:
www.groenekever.nl/klootviool.mp3
www.groenekever.nl/helicopter.wav
mijn sms toontjes
Oké, maar ik bats wel met je moeder.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:45 schreef BobRooney het volgende:
Klootviool!! Met je hoofd!
Captain Le Chuck!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:50 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Ouder dan jij in ieder geval, knul![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:46 schreef Wrinex het volgende:
Hey kijk daar eens....Daar vliegt een helikopturr
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef Litso het volgende:
Wel jammer dat iedereen er nu opeens zo mee loopt te prijken en het te quoten, daar wordt het al een stuk minder grappig van.
Het is ook niet grappig. Het niveau is alleen lachwekkend laagquote:
Whaha, ja dat is het mooiste stukje. Vooral die toonquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:21 schreef Kindervriend het volgende:
"DUDE, GEEF MIJ DIE PLAYBOY!"
vin toch dat ze redelijk goed filmpjeskenne montere (en jah ze zijn jong dan maak je zoiets)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:54 schreef Sjibble het volgende:
MM is gay, weet onderhand wel iedereen
er komen ook allemaal websites met andere zelfgemaakte filmpjes die van een stel wannabe's komen en er geen reet van kunnen
Mastermovies
Wannabe's
Als je in een melige bui bent lig je echt helemaal krom hieromquote:
Als ik in een melige bui ben ga ik wel naar iets leuks kijken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je in een melige bui bent lig je echt helemaal krom hierom
Ach ja of je vind het geweldig of totaal niet is het meestal met dit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:21 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Als ik in een melige bui ben ga ik wel naar iets leuks kijken.
Misschien als ik 11 was 20 gram wiet had opgerookt en elke dag Nickelodeon zou voorgeschoteld krijgen, dat ik dan wel even zou giechelen om sommige grapjes, maar het is echt zo vreselijk flauw.
Het ergste is nog wel dat iedereen er gek op is en met de quotes loopt te smijten.
Van Kooten en de Bie, dat is nog eens een vermakelijk programma!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ach ja of je vind het geweldig of totaal niet is het meestal met dit.
Deze gasten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Van Kooten en de Bie, dat is nog eens een vermakelijk programma!
Echte Nederlandse humor!
Ey motherfucker, wat een kutkick.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:07 schreef MouzurX het volgende:
Gek in je hoofd ofzo ...
Die filmpjes zijn gewoon geweldig
Baklap tv![]()
Saw![]()
Samsop en fred![]()
Saving private henk![]()
baklap tv6: in 1 woord: geweldigvooral met die agenten
dokter ted is ook
![]()
![]()
mastermovies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjon! koudmaken die hap!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:04 schreef heus het volgende:
Ze hebben alles gejat dudes.. je had eerst Smack Entertainment en die was pas de rox! maar daar zijn ze mee opgehouden (MM homos gingen forums en gastenboek etc voorspammen)
Wel heb je nu weer KUDvan 1 van de makers van Smack...
Voorproefjehttp://www.youtube.com/watch?v=DQhJzy9bpFo
Neequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:56 schreef fratsman het volgende:
*schop*
De neppe shit show
En er is weer een nieuwe...
"Gertje! Je hebt 'n kakhoofd!"![]()
Zeebats is toch wel echt het briljantst.. Al een miljoen keer gezien, blijft grappig.. Borrrrrrn, born to be alive (patrick hernandez!!) http://www.youtube.com/watch?v=Zug3kOsbTnUquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef MrFl0ppY het volgende:
"This is reality bitch"
leuke naamquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:50 schreef Me_Wesley het volgende:
"Ik heb hier een pakketje voor neo...nazi"
Zo slechten dat maakt het grappig
Ik gebruik het nog steedsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:45 schreef BobRooney het volgende:
Met je hoofd!
Zeebats!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:59 schreef Un4 het volgende:
De nieuwe Baywatch/Micheal Nicht aflevering is ook weer leuk!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef Litso het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |