De 1e 3 keer dat ik die filmpjes keek ja, nu erger ik me er dood aan. Dan zou je denken, dan ontwijk je het, dat kan niet meerquote:
punt nlquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:38 schreef Cart_man het volgende:
Wat zijn dat, mastermovies?
Nu klopt hetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:21 schreef Ezgaroth het volgende:
Die filmpjes zijn nooit, maar dan ook echt nooit grappig geweest, en nu worden ze écht irritant.
Ich hab ein scheitprobleemquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef Litso het volgende:
Ze zijn zoo slecht, maar ik kan het niet helpen er toch om te lachen
Wel jammer dat iedereen er nu opeens zo mee loopt te prijken en het te quoten, daar wordt het al een stuk minder grappig van.
Cago e tu leche is Spaans voohoor: 'iiiiik schijt in je beker met melk!'quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef J-Will het volgende:
dat liedje is leuk van arie en bastiaan
"en cordon bleu, is cordon bleu"
en dat is nou juist het leukequote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:42 schreef MadMarco het volgende:
Slecht ingesproken, geen achtergrondgeluiden was te moeilijk voor ze, rare montage, domme verhaallijn, stomme grappen.
gehyped en zelfbenoemd als zijnde ''wij zijn grappig'
Jouw moeder is fokking lelijk!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:42 schreef MadMarco het volgende:
Slecht ingesproken, geen achtergrondgeluiden was te moeilijk voor ze, rare montage, domme verhaallijn, stomme grappen.
Ja, vieze gothic!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik de enige die ze nou nooit grappig heeft gevonden?![]()
oehhh!quote:
Nee:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik de enige die ze nou nooit grappig heeft gevonden?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:42 schreef MadMarco het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |