vin toch dat ze redelijk goed filmpjeskenne montere (en jah ze zijn jong dan maak je zoiets)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:54 schreef Sjibble het volgende:
MM is gay, weet onderhand wel iedereen
er komen ook allemaal websites met andere zelfgemaakte filmpjes die van een stel wannabe's komen en er geen reet van kunnen
Mastermovies
Wannabe's
Als je in een melige bui bent lig je echt helemaal krom hieromquote:
Als ik in een melige bui ben ga ik wel naar iets leuks kijken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je in een melige bui bent lig je echt helemaal krom hierom
Ach ja of je vind het geweldig of totaal niet is het meestal met dit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:21 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Als ik in een melige bui ben ga ik wel naar iets leuks kijken.
Misschien als ik 11 was 20 gram wiet had opgerookt en elke dag Nickelodeon zou voorgeschoteld krijgen, dat ik dan wel even zou giechelen om sommige grapjes, maar het is echt zo vreselijk flauw.
Het ergste is nog wel dat iedereen er gek op is en met de quotes loopt te smijten.
Van Kooten en de Bie, dat is nog eens een vermakelijk programma!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ach ja of je vind het geweldig of totaal niet is het meestal met dit.
Deze gasten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Van Kooten en de Bie, dat is nog eens een vermakelijk programma!
Echte Nederlandse humor!
Ey motherfucker, wat een kutkick.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:07 schreef MouzurX het volgende:
Gek in je hoofd ofzo ...
Die filmpjes zijn gewoon geweldig
Baklap tv![]()
Saw![]()
Samsop en fred![]()
Saving private henk![]()
baklap tv6: in 1 woord: geweldigvooral met die agenten
dokter ted is ook
![]()
![]()
mastermovies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjon! koudmaken die hap!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:04 schreef heus het volgende:
Ze hebben alles gejat dudes.. je had eerst Smack Entertainment en die was pas de rox! maar daar zijn ze mee opgehouden (MM homos gingen forums en gastenboek etc voorspammen)
Wel heb je nu weer KUDvan 1 van de makers van Smack...
Voorproefjehttp://www.youtube.com/watch?v=DQhJzy9bpFo
Neequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik de enige die ze nou nooit grappig heeft gevonden?![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:56 schreef fratsman het volgende:
*schop*
De neppe shit show
En er is weer een nieuwe...
"Gertje! Je hebt 'n kakhoofd!"![]()
Zeebats is toch wel echt het briljantst.. Al een miljoen keer gezien, blijft grappig.. Borrrrrrn, born to be alive (patrick hernandez!!) http://www.youtube.com/watch?v=Zug3kOsbTnUquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef MrFl0ppY het volgende:
"This is reality bitch"
leuke naamquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:50 schreef Me_Wesley het volgende:
"Ik heb hier een pakketje voor neo...nazi"
Zo slechten dat maakt het grappig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |