quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:49 schreef Belana het volgende:
cattie, het duurde de vorige keer bij mij ook veel langer door die vaccuumpomp verlossing, dat is gewoon te veel geweld eigenlijk. Neem er de tijd voor. probeer wel te bewegen, maar lang staan met in bad doen... geef het over zodra het ff niet meer gaat, dat doe ik ook hoor.
Ezra is vanmorgen met Nick onder de douche geweestdat vond ie heerlijk
Ow, hier slaapt Mahre al een uur of 7... 22.30 uur laatste flesje en dan rond 23.00 uur slapen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:17 schreef Tamea het volgende:
Hij heeft de afgelopen week al 6 nachten minstens 5 uur achter elkaar geslapen. Heerlijk.
in 20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazzquote:20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Tazz (papa)
Gokje, kunstvoeding?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:52 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ow, hier slaapt Mahre al een uur of 7... 22.30 uur laatste flesje en dan rond 23.00 uur slapen.
Rond 6.30 / 7.00 uur begint ze wakker te worden... En dat is al 5/6 weken het geval...
of zou het ook komen door de ouders die van die slaapkoppen zijn...![]()
Ah, ok, is dat de reden... ach, we moeten er maar mee leven dan..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef Tamea het volgende:
[..]
Gokje, kunstvoeding?
Borstvoeding is wat lichter verteerbaar, dus BV babies slapen vaak pas later door dan KV babies. maar met 7 weken valt het me nog mee.
Heel naar voor julliequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:57 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ah, ok, is dat de reden... ach, we moeten er maar mee leven dan..![]()
![]()
donequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:53 schreef Tazz het volgende:
Ow belana, wil je dit wijzigen?
[..]
in 20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
Belana, in de beginpost staat er Sara, wil je er Sarah van maken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef Belana het volgende:
20 juni 2006: Sara, dochter van CrazyMoon
Inderdaad. Kai heeft nooit borstvoeding gekregen maar sliep pas echt door toen hij bijna 1,5 was.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:22 schreef Suzanna het volgende:
Dat doorslapen hoeft echt niet aan de voeding te liggen hoor, hier was het zowiezo niet aan de orde, ook niet toen ik overging op kunstvoeding... doorslapen ho maar! En dan soms ineens wel, net na de kraamweek, een hele nacht. Raar maar waar...
nee nog niet, maar 75 gram in 6 weken is wel erg weinig, ook voor een bv-kindje dacht ik zo...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:13 schreef poemojn het volgende:
Jelief, Emma krijgt toch bv? Heb je haar al met de bv-curve vergeleken?
idemquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:37 schreef _evenstar_ het volgende:slechte tvp
maar k weet niets te zeggen
![]()
Daniël is 5210 gram en ( voorzover ze kon meten ) 56 cm lang ! Hij is nu drie weken en 4 dagen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:27 schreef Belana het volgende:
wij hadden vandaag het 2e bezoek van het CB. lieve wijkverpleegkundige. Ze vond Ezra zo'n lief en tevreden kindje, dat is ie ookHij drinkt wel veel met dit weer, vanaf vanacht 1 uur zit ie al op 6 voedingen
magoe, het is bv dus het mag he
kan met dit weer ook geen kwaad ook.
Hoe groot is Daniel dan Nana? Dat daar zoveel opmerkingen over kwamen?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:45 schreef Belana het volgende:
ja grappig is dat zoals dat snel went he nanalune, dat zeiden wij ook al tegen elkaar. dat je ineens op een paar uur slaap kunt levenMaar een nachtje doorhalen zou ik niet erg vinden evengoed hoor
Nou moet ik zeggen dat ik het dus alweer heerlijk vind dat ik 3 uur achter elkaar kan slapen zonder dat ik iedere 3 kwartier naar de wc hoef, dat scheelt al enorm
arme arwen, gelukkig is ze nu weer vrolijk
Gisteren ook naar het consultatiebureau geweest. Sarah is nu 4830 gram en is 57 cm hihiquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:13 schreef nanalune het volgende:
[..]
Daniël is 5210 gram en ( voorzover ze kon meten ) 56 cm lang ! Hij is nu drie weken en 4 dagen!
Gaat ik ook maar eens proberen!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:41 schreef nanalune het volgende:
oi evenstar... dat is inderdaad een beroerde nacht geweest..naja waarschijnlijk maar voor 1 keer ( duimduim)
Sjak! Dat klinkt goed zeg! een boek om te onthouden dus , ik kijk zo gelijk even in de boekhandel/ en anders op internet. Fijn dat het zo goed met jullie gaat verder , heb je nog helemaal niet gefeliciteerd( hadden geen internet) dus bij deze...
Daniël heeft vannacht wel geslapen na een huiluurtje van 23:00 tot 24:00. Ik heb hem bij mijn man op schoot gedropt terwijl hij een computerspel aan het spelen was en meneertje viel eindelijk in slaap ( mannen:) Ik ben toen ook gaan slapen.. heerlijk is dat even als je niet op de wieg hoeft te letten ( ook niet onbewust dus)..en hoewel hij om de 2 en eenhalf uur kwam voel ik me toch uitgeslapen
gek is dat . Ik zou normaliter kapot zijn van zo'n ritme maar nu doet het me niks.
Heb ik ook al gezegd... maar ze luistert nietquote:
ja vind ik ook... maar ja, je houdt het toch niet tegen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef Belana het volgende:
Amberwat doe je!!
jeetje wat gaat ze hard ineens Vicky!!
Amber kan niet altijd zelf alleen spelen.. Dat is af en toe best irritant... Dan begint ze te piepen en te mekkeren als je haar geen aandacht geeft...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:59 schreef Jelief het volgende:
Jaah leuk he? Dat ze al zoveel kan en steeds onafhankelijker wordt. Emma kan al zo goed zelf spelen en ze kan ook al heel goed aangeven wat ze wil én wat ze niet wil![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |