plasluiers zijn luiers die plof doen als je ze op degrond laat vallen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:25 schreef pinquit het volgende:
ohja, 6 plasluiers, betekent dat 6 volle plasluiers, of 6 × plassen?
quote:Op zondag 23 juli 2006 08:27 schreef Belana het volgende:
ff crossposten...
Liam gaat heel goed samen met Ezra. Gisteravond zaten we met zijn allen op bed en Liam ging naar Ezra en hem aaien over zijn hoofdje en zei: dag mannetje, dag mannetje, ik hou van jou![]()
![]()
dankjewel livelinkquote:Op zondag 23 juli 2006 20:08 schreef livelink het volgende:
Belana, ik ben net begonnen bij te lezen in Zwangerschap en Geboorte en ben even geeindigd met de geboorte van Ezra. en ik zag dat ik de bevalling van Sjak nog tegoed heb.
Een beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd met je mannetje!! Fijn dat alles zo goed gaat tussen Liam en Ezra![]()
Gaat met jou alles ook goed?
Fijn dat het goed gaat gaat, Belana. Alleen die ischias natuurlijk niet. Ik heb wel eens gehoord dat dat vreselijk pijnlijk isquote:Op maandag 24 juli 2006 12:33 schreef Belana het volgende:
[..]
dankjewel livelink
Met mij gaat het wel goed. Mijn bekken knap zienderogen op, dat is er fijn voor de mobiliteit. Ik heb wel een ischias en zal blij zijn als ik over 2,5 week naar de chiropractor mag, maar eigenlijk mag ik niet klagen over mijn herstel. gaat een stuk sneller als toen met Liam.
En Ezra is om op te vreten zo lief en makkelijk, een kopie van Liam in alle opzichten tot op heden. Ik ben ontzettend nieuwsgierig of ie zo op Liam blijft lijken.
Volgens mij ga je met dat laatste de mist in... Hoop dat je het niet verkeerd opvat maar je kunt haar het beste bij het eerste teken van moeheid (gapen, oogjes wrijven) in bed leggen. Baby's die uitgerust zijn, slapen beterquote:Op maandag 24 juli 2006 19:06 schreef Vicky het volgende:
Amber eet weer als een bootwerker. Fruithap, groentehap, boterham, flessen... alles gaat er weer helemaal in! En net had ze volgens mij nog honger want ook een rijstewfeltje ging er nog in...
Alleen dat slapen..... ze wordt elke nacht wakker en dan wil ze spelen. Ze doet nog maar 2 slaapjes overdag. 's avonds houden we haar wakker na de groentehap tot de laatste fles.
Het kan best zijn dat Ive regeldagen heeft, ik weet het niet. Hij heeft ook nog helemaal geen ritme, dat maakt het allemaal ook wel lastig. Net ben ik weer met hem gaan wandelen, hij vond het heerlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:57 schreef Belana het volgende:
cattieje bent geen slechte moeder meid! ik las gisteren al iets in het bv topic. heeft Ive niet gewoon regeldagen en moet je hem niet gewoon vaker aanleggen zodat de productie weer omhoog gaat? Ezra komt nu meestal om de 4 uur, maar tegen de avond komt ie dan ineens om de 2 uur bv. Ik geloof dat in de loop van de dag je bv ook wat minder van kwaliteit wordt ofzo. Maar misschien is dat wat? Hoe is het met jouw rug en bekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |