quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:45 schreef Belana het volgende:
ja grappig is dat zoals dat snel went he nanalune, dat zeiden wij ook al tegen elkaar. dat je ineens op een paar uur slaap kunt levenMaar een nachtje doorhalen zou ik niet erg vinden evengoed hoor
Nou moet ik zeggen dat ik het dus alweer heerlijk vind dat ik 3 uur achter elkaar kan slapen zonder dat ik iedere 3 kwartier naar de wc hoef, dat scheelt al enorm
arme arwen, gelukkig is ze nu weer vrolijk
Gisteren ook naar het consultatiebureau geweest. Sarah is nu 4830 gram en is 57 cm hihiquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:13 schreef nanalune het volgende:
[..]
Daniël is 5210 gram en ( voorzover ze kon meten ) 56 cm lang ! Hij is nu drie weken en 4 dagen!
Gaat ik ook maar eens proberen!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:41 schreef nanalune het volgende:
oi evenstar... dat is inderdaad een beroerde nacht geweest..naja waarschijnlijk maar voor 1 keer ( duimduim)
Sjak! Dat klinkt goed zeg! een boek om te onthouden dus , ik kijk zo gelijk even in de boekhandel/ en anders op internet. Fijn dat het zo goed met jullie gaat verder , heb je nog helemaal niet gefeliciteerd( hadden geen internet) dus bij deze...
Daniël heeft vannacht wel geslapen na een huiluurtje van 23:00 tot 24:00. Ik heb hem bij mijn man op schoot gedropt terwijl hij een computerspel aan het spelen was en meneertje viel eindelijk in slaap ( mannen:) Ik ben toen ook gaan slapen.. heerlijk is dat even als je niet op de wieg hoeft te letten ( ook niet onbewust dus)..en hoewel hij om de 2 en eenhalf uur kwam voel ik me toch uitgeslapen
gek is dat . Ik zou normaliter kapot zijn van zo'n ritme maar nu doet het me niks.
Heb ik ook al gezegd... maar ze luistert nietquote:
ja vind ik ook... maar ja, je houdt het toch niet tegen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef Belana het volgende:
Amberwat doe je!!
jeetje wat gaat ze hard ineens Vicky!!
Amber kan niet altijd zelf alleen spelen.. Dat is af en toe best irritant... Dan begint ze te piepen en te mekkeren als je haar geen aandacht geeft...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:59 schreef Jelief het volgende:
Jaah leuk he? Dat ze al zoveel kan en steeds onafhankelijker wordt. Emma kan al zo goed zelf spelen en ze kan ook al heel goed aangeven wat ze wil én wat ze niet wil![]()
![]()
Dat kreeg ik een paar manden geleden ook te horen hier van dat kruipen en schrijven...Maar toen ik om uitgebreide uitleg hiervan vroeg kon ze me dat niet geven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:32 schreef Elegantly Wasted het volgende:
O, o, Emma en Noa wat klinken jullie als echte zussies.
En kruipen is stoer he Emma![]()
Ik ben blij dat Kady nu iets doet dat op kruipen lijkt (ze beweegt zich voort in ieder geval) nu kunnen we eindelijk zonder gezeik van het CB het oefenen met staan toe gaan staan. Kady wil niets liever, maar ik heb altijd van het CB op mijn hart gedrukt gekregen dat Kady echt eerst moet kruipen omdat ze anders last zou kunnen krijgen van haar motoriek, met name fietsen en schrijven (ja,ja, de link was nog niet helemaal gelegd maar uit een onderzoek kwam naar voren dat veel kindjes die moeite hebben met schrijven vroeger niet gekropen hebben)
Bij Glenn werd er helemaal niet zo op gehamerd. Die heeft geen meter gekropen en is met bijna 11 maanden gelijk gaan lopen. Die wilde ook, net als Kady, alleen maar staan. Maar goed, Kady kruipt dus![]()
Wat Kady ook doet is....KNARSETANDEN!! Gek word ik ervan. Sta een paar keer per dag met meters kippenvel op mijn armen en Kady maar niet begrijpen waarom ma zo loopt te gruwelen![]()
Precies, er schijnt een verband te zijn, maar dat betekent natuurlijk niet dat dit altijd zo is. Mijn man is dyslectisch en heeft wel gekropen, dus ..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:33 schreef snoopy het volgende:
Dyslectische kinderen schijnen vaak niet gekropen te hebben vroeger. Maar het is niet per definitie zo dat als je niet kruipt je dan dyslectisch wordt. Dat vertelden ze mij bij het CB. En ook begreep ik dat de onderzoeken hiernaar nog niet erg uitgebreid waren.
Felicitaties zijn nooit te laat hoor! Dank je welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Sjak! Even maar hier, veel te laat natuurlijk, maar gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Wat zal je lekker uitgerust zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:40 schreef CrazyMoon het volgende:
Sarah heeft vannacht 10 uur achter elkaar geslapen. Ik had de wekker (dacht ik) om 5 uur gezet, was ik die vergeten aan te zetten. Dus om 7 uur ging de wekker van mijn vriend af. Ik schrok er zo van, dat ik gelijk naar Sarah haar kamertje ben gegaan en kijken of ze nog wel wakker werd *schaam* hihi
Ze werd gelukkig goed wakker en dronk het flesje helemaal leeg.
En nu is ze weer wakker, dus moet flesje klaarmaken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |