abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juli 2006 @ 08:45:30 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_40228205
ja grappig is dat zoals dat snel went he nanalune, dat zeiden wij ook al tegen elkaar. dat je ineens op een paar uur slaap kunt leven Maar een nachtje doorhalen zou ik niet erg vinden evengoed hoor Nou moet ik zeggen dat ik het dus alweer heerlijk vind dat ik 3 uur achter elkaar kan slapen zonder dat ik iedere 3 kwartier naar de wc hoef, dat scheelt al enorm

arme arwen, gelukkig is ze nu weer vrolijk
stormy waters...
sailin'
  donderdag 27 juli 2006 @ 08:49:04 #52
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40228244
Erg vinden doe ik het niet.. bedoel voor me meisje alles.. vond het zo sneu dat ze zo;n last had.. het is zo niet haar.. en moet bekenen arwen sliep al heel snel door dus heb echt mijn uurtjes nodig
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 27 juli 2006 @ 08:50:58 #53
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_40228258
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 08:45 schreef Belana het volgende:
ja grappig is dat zoals dat snel went he nanalune, dat zeiden wij ook al tegen elkaar. dat je ineens op een paar uur slaap kunt leven Maar een nachtje doorhalen zou ik niet erg vinden evengoed hoor Nou moet ik zeggen dat ik het dus alweer heerlijk vind dat ik 3 uur achter elkaar kan slapen zonder dat ik iedere 3 kwartier naar de wc hoef, dat scheelt al enorm

arme arwen, gelukkig is ze nu weer vrolijk
tja ben ik even blij dat dát voorlopig weer even niet hoeft , hoogzwanger op een ( eigenlijk) te smal bed,met een vent die bij voorkeur diagonaal ligt.. hahahaha
  donderdag 27 juli 2006 @ 08:56:32 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_40228334
hahaha, nee, dat mis je niet he nana
stormy waters...
sailin'
pi_40229106
Jippieee Amber heeft voor het eerst weer eens doorgeslapen Ze lag er om 21.30 uur in. Ik heb haar 2x even horen piepen maar ze ging gewoon weer slapen. Om 7.30 werd ze pas wakker!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_40229900
Evenstar, succes met wakkerblijven vandaag

Nanalune, ik weet nog hoe blij ik was toen Sara 5 uurtjes achter elkaar ging slapen, grappig eigenlijk dat je je er toch zo op aan kan passen

Vicky, fijn joh

Sara is gister voor het eerst op de dreumesgroep geweest. Ze heeft het naar d'r zin gehad, eigenlijk de hele dag buiten gespeeld (in de schaduw) dus ik had een vies zandmonstertje toen ik d'r ophaalde
Ze wordt ineens heel erg lang lijkt het wel, het viel me zelf al op, maar gister op het kdv zeiden ze ook dat ze ineens zo groot wordt! Ze knalt ook bijna uit d'r rompers, dus mag weer een nieuwe voorraad inslaan Zal nu maat 86 en hoger worden dan
Ze moet woensdag naar het CB, ben benieuwd hoeveel ze weegt en hoe lang ze nu precies is .
Ze heeft nu 6 tandjes, gaat ook al zo hard....Nog ffies en dan is ze 1, 'k denk telkens terug aan vorig jaar rond deze tijd, ontzettend zwanger, ook zo warm weer.. de bevalling.. pffff *emo muts is*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_40230194
Oh ennuhh Amber's tand is bijna door.. eindelijk!! De eerste
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:04:18 #58
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40233223
Nanalune, ik moest een beetje lachen om je verhaal. Niet lachwekkend hoor, maar vooral herkenbaar (vooral het stukje van mannetje die een computerspel speelt ... ) Ik heb de kinderen ook vaak op z'n schoot gedumpt als ik moe was, en dan vielen ze vaak ineens in slaap ...

Maar lekker is t wel als jij dan even lekker rust hebt gehad!

Ambertje, tandjessssss!!!
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:09:09 #59
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40233401
Oh ja, hier een bijna-kruipertje. Is nu al langer dan een week, dat ze de kamer door schuift, zich afzettend met één voetje en zich voorttrekkend met haar handjes. Af en toe een kruippoging ertussendoor, waarbij ze vaak op haar kin landt ...
Voor de rest is ze érg ondernemend, alles is interessant, vooral de computerdraadjes en zo... dus tis constant opletten. Dat heb ik Noa allemaal afgeleerd toendertijd, wist ik niet meer dat het zo lastig was...bij zo'n kleintje kun je absoluut niet streng zijn want daar snappen ze toch niets van...dus: weghalen weghalen weghalen...

Ze is trouwens snel aan het huilen als haar iets niet bevalt. Noa vindt ze vaak veel te wild en die komt vaak te dichtbij (gaat soms zelfs op haar rug zitten! ) én Noa pakt altijd leuke speeltjes af. Voor Noa niet interessant, maar alleen maar leuk om af te pakken... zeker met zo'n leuke reactie: HUILEN! oh oh... daarna probeert Noa het dan goed te maken door over Emma's hoofdje te 'aaien' (tis meer naar beneden drukken) en dan 'aaaaaah Emma meis' te zeggen o.i.d. Emma neemt daar soms dan maar genoegen mee en gaat vervolgens aan Noa's voeten plukken waarop Noa daar boos om wordt...en soms zelfs Emma gaat slaan ofzo.

(pfff...zusjes... )
pi_40233677
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 19:13 schreef nanalune het volgende:

[..]

Daniël is 5210 gram en ( voorzover ze kon meten ) 56 cm lang ! Hij is nu drie weken en 4 dagen!
Gisteren ook naar het consultatiebureau geweest. Sarah is nu 4830 gram en is 57 cm hihi
Maar Sarah is al 5 weken en 2 dagen.
zag Rommie ook nog van onze zw.cursus samen met haar dochter Sidney, prachtig meisje zeg! Erg leuk om te zien.

Ik hoor ook van veel mensen dat Sarah zo groot is, zelf zie ik dat ook niet zo. Gisteren ook, in een winkel, wilden de cassieres even kijken. Toen ik zei dat ze 5 weken oud is, konden ze dat niet geloven. Een schoonzus van een van de vrouwen had een dochter van 3,5 maand en die was net zo groot.

Vandaag maar weer even de stad in, even terrasje pakken. Gisteren ook na de afspraak bij het consul.bureau op een terras gezeten en daar heb ik Sarah haar flesje gegeven.
Ik moet nu Sarah weer wakker maken, want ze slaapt al weer 4 uurtjes.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:27:07 #61
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40233954
ooeeehh emma bijna kruipen goed hoor meiske!
en sja inderdaad suzanna nu weet je opeens weer hoe het was om een kruipertje in huis te hebben die nog niet weet dat ze aan sommige spullen nou eenmaal niet mag komen
en straks weer!

arwenneke toch, arm meiske, maarja evenstar, de volgende ochtend is je meisje het alweer vergeten en zit jij nog met je wallen

en saartje, zo groot!! je bent ook al bijna 1.. gaat zooo hard!!!

max slaapt ook al een hele tijd door. vannacht van half tien tot kwart voor negen
ik moet dus weer wekkers gaan zetten ipv max die me wakker maakt...

max kan trouwens alleen nog maar slapen met zijn rolletje achter zn rug en zn slaapzakje aan
ook met deze hitte.. pff dat wordt nog wat als ie straks niet meer op zn ene zij moet!

verder is ie gewoon zoo zooo zoooo lief en elke dag word ik nogsteeds meer en meer verliefd op mn kleine vent
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 27 juli 2006 @ 13:38:30 #62
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40236219
Ik heb vanochtend lekker nog ff geslapen met arwen samen ze gilt weer en speelt weer en is weer haar zelf.

Hoeveel voedingen krijgt hij nog pinq?
Arwen sliep met 5 maanden ook van 8 uur af tot s ochtends 8 uur half negen.
En ze gedijde er goed op! dus no worries

Crazymoon mensen vergelijken veel met hun eigen kroost en vergeten vaak dat ze dan vaak net heel klein zijn.
Ik heb de ervaring van ndersoom gehad door dat arwen wat startproblemen had met de kea en een rota virus was ze onder gewicht en de radioloog dacht dan ook toen ze 3 maandrn was ze nog maar 6 weekjes was
  donderdag 27 juli 2006 @ 14:32:06 #63
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_40237826
O, o, Emma en Noa wat klinken jullie als echte zussies.
En kruipen is stoer he Emma

Ik ben blij dat Kady nu iets doet dat op kruipen lijkt (ze beweegt zich voort in ieder geval) nu kunnen we eindelijk zonder gezeik van het CB het oefenen met staan toe gaan staan. Kady wil niets liever, maar ik heb altijd van het CB op mijn hart gedrukt gekregen dat Kady echt eerst moet kruipen omdat ze anders last zou kunnen krijgen van haar motoriek, met name fietsen en schrijven (ja,ja, de link was nog niet helemaal gelegd maar uit een onderzoek kwam naar voren dat veel kindjes die moeite hebben met schrijven vroeger niet gekropen hebben )

Bij Glenn werd er helemaal niet zo op gehamerd. Die heeft geen meter gekropen en is met bijna 11 maanden gelijk gaan lopen. Die wilde ook, net als Kady, alleen maar staan. Maar goed, Kady kruipt dus

Wat Kady ook doet is....KNARSETANDEN!! Gek word ik ervan. Sta een paar keer per dag met meters kippenvel op mijn armen en Kady maar niet begrijpen waarom ma zo loopt te gruwelen
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_40238164
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 08:41 schreef nanalune het volgende:
oi evenstar... dat is inderdaad een beroerde nacht geweest..naja waarschijnlijk maar voor 1 keer ( duimduim)

Sjak! Dat klinkt goed zeg! een boek om te onthouden dus , ik kijk zo gelijk even in de boekhandel/ en anders op internet. Fijn dat het zo goed met jullie gaat verder , heb je nog helemaal niet gefeliciteerd( hadden geen internet) dus bij deze ...

Daniël heeft vannacht wel geslapen na een huiluurtje van 23:00 tot 24:00. Ik heb hem bij mijn man op schoot gedropt terwijl hij een computerspel aan het spelen was en meneertje viel eindelijk in slaap ( mannen: ) Ik ben toen ook gaan slapen.. heerlijk is dat even als je niet op de wieg hoeft te letten ( ook niet onbewust dus)..en hoewel hij om de 2 en eenhalf uur kwam voel ik me toch uitgeslapen gek is dat . Ik zou normaliter kapot zijn van zo'n ritme maar nu doet het me niks.
Gaat ik ook maar eens proberen!!
Ik ben namelijk wel...uhm.. best kapot enzo
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40240697
* Vicky is even SUPER trots!!

Amber stond net achter de loopwagen en deed een paar stapjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_40243222
Leuk al die kruipertjes en lopertjes.

Hier ook een kruipertje, hij heeft zijn kleed verlaten en kruipt nu veel verder de kamer in, nog even en hij komt me achterna. Alleen wel 1 probleem, aan Merlijn is te zien hoe goed ik poets, hij heeft een beetje zwarte knietjes. Toch maar iets vaker het sopje door de kamer halen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:03:43 #67
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40243269
AMBER!!! doe eens niet

wauw!
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:05:31 #68
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_40243334
kruipers en lopers hier! wat groeit dat snel zeg!
pi_40243544
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:03 schreef pinquit het volgende:
AMBER!!! doe eens niet

wauw!
Heb ik ook al gezegd... maar ze luistert niet

Het gaat ineens allemaal zooooooooooo snel...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:28:54 #70
24188 Belana
kloon van belana
pi_40244102
Amber wat doe je!!
jeetje wat gaat ze hard ineens Vicky!!
stormy waters...
sailin'
pi_40244452
ow jee.... miniminimannetje past nu in maatje 56 en ik vind m al veeeeeel te groot worden
we moeten eik op kraamvisite bij een mormeltje wat ongeveer een maandje later is geboren en ik wil nie.....Dan lijkt ie helemaaaal al zo groooot
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40244468
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef Belana het volgende:
Amber wat doe je!!
jeetje wat gaat ze hard ineens Vicky!!
ja vind ik ook... maar ja, je houdt het toch niet tegen...

Denk dat het ook niet echt lang meer duurt voordat ze echt loopt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:49:24 #73
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40244754
jamaar jamaar Amber is maartien dagjes ouder dan Emma en het zijn onze lieve kleine meisjes. babytjes! * Jelief probeert heftig te ontkennen dat ook Emma heel hard gaat en al bijna geen babytje meer lijkt
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_40244804
Jelief, zo probeer ik ook te denken... maar kleine meisjes worden soms ineens wel heel erg snel groot
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:59:01 #75
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40245073
Jaah leuk he? Dat ze al zoveel kan en steeds onafhankelijker wordt. Emma kan al zo goed zelf spelen en ze kan ook al heel goed aangeven wat ze wil én wat ze niet wil
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_40245137
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:59 schreef Jelief het volgende:
Jaah leuk he? Dat ze al zoveel kan en steeds onafhankelijker wordt. Emma kan al zo goed zelf spelen en ze kan ook al heel goed aangeven wat ze wil én wat ze niet wil
Amber kan niet altijd zelf alleen spelen.. Dat is af en toe best irritant... Dan begint ze te piepen en te mekkeren als je haar geen aandacht geeft...

Hihi maar aangeven wat ze wel of niet wil kan ze heel goed.

Amber is trouwens helemaal gek op soepstengels
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:37:25 #77
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40246172
wow max net helemaal overstuur??? heeel zielig.

wist niet echt wat ik moest, rondlopen was niet goed, zitten was niet goed, wiegen was niet goed, liedjes zingen was niet goed.
lang geleden dat ik hem zo heb gezien. (toen ie nog last van krampjes had )

heb toen maar lekker zijn tandvlees gemasseerd met dentinox, en dat hielp.
maar nu ligt ie in zn bedje.
in dentinox zit lidocaïne, dat is een verdovend middel, is het nu niet gevaarlijk dat ik hem in zijn bedje heb gelegd??
pi_40246246
pinquit, volgens mij isset niet gevaarlijk hoor. Ik doe bij Amber voor het slapen gaan ook dentinox op haar tandvlees.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:45:16 #79
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40246385
pibnq als het zo gevaarlijk was dan hadden ze het niet voor babytjes gemaakt lijkt me.

Amber en emma snell meisjes

E.W met knappe kady, vind zo grappig want kady en arwen gaan zo;n beetje gelijk op.
Ook hier eentje die graag staat ze heeft meer moeite om tot zit te komen dan van zit naar staan
pi_40246450
Evenstar, dat had Amber ook. Die werd boos als ze wilde gaan zitten maar het lukte niet. En ineens had ze door hoe het moest
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:50:41 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40246549
ach ze heeft lol met haar kruipen , wij minder want we moeten spullen verplaatsen en overal ogen hebben
pi_40246730
hehe Ik heb het campingbedje momenteel voor de tv kast staan (Amber slaapt soms ook in de woonkamer, als het in haar kamertje te heet is...). In de kast liggen alle dvd's en die trekt ze er steeds ui. En ze zit aan de knopjes van de dvd en de video.

Vanmorgen had ze de fleecedeken die voor de trap hangt, opzij getrokken en toen zat ze ineens op de trap... bijna in de keuken ... En dat tot 2x toe...

Het is niet zo makkelijk om een traphekje voor die trap te zetten. Kan hem wel aan de muur vast maken, maar aan de andere kant heb ik geen aansluitpunt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_40251634
Wij hebben nu Bambix groeipap. Op het pak staat niet of deze ook in een fles kan worden bereid, maar is dat wel mogelijk ?
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:03:18 #84
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40251691
Ja hoor, kan gewoon door de opvolgmelk. Moet je zelf wel even uitpuzzelen hoe dik je het wilt hebben, en of het gat in de speen dan iets groter gemaakt moet worden.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator donderdag 27 juli 2006 @ 22:04:26 #85
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40251719
Ja hoor, eventjes uitvogelen hoeveel je er precies in moet doen maar het is mogelijk. Ik deed altijd een schepje of 4-5 en daar gebruikte ik het maatschepje van de flesvoeding voor.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:08:14 #86
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40251821
Geen idee Ingrid, je kunt het uitproberen door eerst een klein beetje pap in de fles melk erbij te doen en dan steeds een beetje meer tot de goede dikte er is.

Wat stoer al die (beginnend) lopende en kruipende kindjes!

Tobias is vandaag 9 maanden oud!
We moesten op controle bij de KA en kinderfysio, hij weegt nu 7840 gram en is 71 cm lang! Voor het continue overstrekken krijgen we vanaf maandag gerichte fysiotherapie, het overstrekken was de afgelopen 3 maanden niet minder geworden, dus nu een verwijzing. Ik ben benieuwd wat voor oefeningen we gaan krijgen!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:09:08 #87
24188 Belana
kloon van belana
pi_40251850
ik gebruikte zo'n 123 speen, vond ik ook altijd erg prettig
stormy waters...
sailin'
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:20:53 #88
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40252284
Ik heb voor de pap een speen met een kruis, werkt ook geweldig! De 1 2 3-speen is hier niks.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_40252633
Bedankt. we gaan het nu proberen!
pi_40254247
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:32 schreef Elegantly Wasted het volgende:
O, o, Emma en Noa wat klinken jullie als echte zussies.
En kruipen is stoer he Emma

Ik ben blij dat Kady nu iets doet dat op kruipen lijkt (ze beweegt zich voort in ieder geval) nu kunnen we eindelijk zonder gezeik van het CB het oefenen met staan toe gaan staan. Kady wil niets liever, maar ik heb altijd van het CB op mijn hart gedrukt gekregen dat Kady echt eerst moet kruipen omdat ze anders last zou kunnen krijgen van haar motoriek, met name fietsen en schrijven (ja,ja, de link was nog niet helemaal gelegd maar uit een onderzoek kwam naar voren dat veel kindjes die moeite hebben met schrijven vroeger niet gekropen hebben )

Bij Glenn werd er helemaal niet zo op gehamerd. Die heeft geen meter gekropen en is met bijna 11 maanden gelijk gaan lopen. Die wilde ook, net als Kady, alleen maar staan. Maar goed, Kady kruipt dus

Wat Kady ook doet is....KNARSETANDEN!! Gek word ik ervan. Sta een paar keer per dag met meters kippenvel op mijn armen en Kady maar niet begrijpen waarom ma zo loopt te gruwelen
Dat kreeg ik een paar manden geleden ook te horen hier van dat kruipen en schrijven...Maar toen ik om uitgebreide uitleg hiervan vroeg kon ze me dat niet geven. Dacht ik toen, het zal wel. Uiteindelijk is ze toch gaan kruipen, nou gelukkig maar...Dan zal dat schrijven ook geen probleem worden Je kan een kind toch niet dwingen iets te doen wat ze niet willen.

Myhron kan wel lopen maar niet los. Ze kan overal staan, trekt zich overal op en heeft eigenlijk nauwelijks houvast nodig. Toch 'durft' ze niet goed los te staan. Lopen ook niet, altijd minimaal één handje vast anders gaat ze gelijk zitten Maar vanmorgen stond ze wel ineens op de eerste tree van de trap en vanmiddag kroop ze bovenop haar net gekochte speelgoedkist, en die is volgens mij toch wel zo'n 35cm hoog... Gek kind.

Oh ik moet natuurlijk eigenlijk in Dreumes- en Peutertopic posten nu
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_40261744
EW en Igraine, er schijnt idd een verband tussen te zitten. Ik moet zeggen dat mijn jongste broertje met 8 maanden liep, en nooit gekropen heeft, en hij leest ontzettend goed! (is nu 9, en leest 2 boeken per week, geen kleintjes ). Rekenen daarintegen is hij heel lang heel slecht in geweest.
Hij is om verschillende redenen getest, en daaruit kwam dat hij hoog-intelligent is, maar concentratieproblemen heeft en daaruit voortvloeiend moeite met rekenen. Inmiddels is hij helemaal bij.
Toen is ook gezegd dat dit vaak voorkomt bij kindjes die bijvoorbeeld niet gekropen hebben.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:26:22 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_40261846
Sjak! Even maar hier, veel te laat natuurlijk, maar gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
pi_40261980
Dyslectische kinderen schijnen vaak niet gekropen te hebben vroeger. Maar het is niet per definitie zo dat als je niet kruipt je dan dyslectisch wordt. Dat vertelden ze mij bij het CB. En ook begreep ik dat de onderzoeken hiernaar nog niet erg uitgebreid waren.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40262214
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:33 schreef snoopy het volgende:
Dyslectische kinderen schijnen vaak niet gekropen te hebben vroeger. Maar het is niet per definitie zo dat als je niet kruipt je dan dyslectisch wordt. Dat vertelden ze mij bij het CB. En ook begreep ik dat de onderzoeken hiernaar nog niet erg uitgebreid waren.
Precies, er schijnt een verband te zijn, maar dat betekent natuurlijk niet dat dit altijd zo is. Mijn man is dyslectisch en heeft wel gekropen, dus ..
Sara
Merel
Ukje
pi_40265198
Sarah heeft vannacht 10 uur achter elkaar geslapen. Ik had de wekker (dacht ik) om 5 uur gezet, was ik die vergeten aan te zetten. Dus om 7 uur ging de wekker van mijn vriend af. Ik schrok er zo van, dat ik gelijk naar Sarah haar kamertje ben gegaan en kijken of ze nog wel wakker werd *schaam* hihi
Ze werd gelukkig goed wakker en dronk het flesje helemaal leeg.
En nu is ze weer wakker, dus moet flesje klaarmaken!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 11:59:12 #96
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40265832
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Sjak! Even maar hier, veel te laat natuurlijk, maar gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Felicitaties zijn nooit te laat hoor! Dank je wel
Lekker douchen!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:00:36 #97
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40265891
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:40 schreef CrazyMoon het volgende:
Sarah heeft vannacht 10 uur achter elkaar geslapen. Ik had de wekker (dacht ik) om 5 uur gezet, was ik die vergeten aan te zetten. Dus om 7 uur ging de wekker van mijn vriend af. Ik schrok er zo van, dat ik gelijk naar Sarah haar kamertje ben gegaan en kijken of ze nog wel wakker werd *schaam* hihi
Ze werd gelukkig goed wakker en dronk het flesje helemaal leeg.
En nu is ze weer wakker, dus moet flesje klaarmaken!
Wat zal je lekker uitgerust zijn Eng is dat he als ze niet uit zichzelf wakker worden.
Lekker douchen!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:02:12 #98
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40265951
sjak je moet je sig aanpassen
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:24:19 #99
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40266870
Ja, daar had ik ook al eens aan gedacht, maar ik ben zo druk met van alles en nog wat. Ik heb geeneens tijd om te douchen Maar, weet je wat, laat ik het gelijk even doen!
Lekker douchen!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:20:29 #100
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_40268764
Amber Jij hebt binnekort je handen vol aan dat meisje Vicky

Robin heeft eigenlijk altijd wel goed zelfstandig kunnen spelen, lekker makkelijk menneke

Ben vanochtend met Robin bij de oogarts geweest, omdat Robin inmiddels alweer 3 weken lang een soepoog heeft die regelmatig 's ochtends dichtgeplakt zit. Ondanks dat hij zegt dat ze er voor het eerste jaar niks aan doen (traanbuisje moet nog groeien), heeft hij ons doorgestuurd naar het Oogziekenhuis in Rotterdam. Want ja, Robin is al bijna één jaar... NEEEEE, dat duurt nog 3 hele maanden hoor!!!
Vandeweek ook nog langs de cara-/astmaverpleegkundige geweest, want Robin duwt zijn inhalator constant weg, waardoor hij niet genoeg binnen krijgt. Gelukkig wat bruikbare tips gehad en z'n longetjes klonken goed, alleen bovenin wat slijmerig.
Ik denk dat Robin nu of last van de warmte gaat krijgen of van z'n tandjes, want hij heeft nu 2 dagen voor zijn doen erg zachte en vieze stinkende luiers

Oja, vanochtend was ik nog even een uurtje met Robin op bed gaan liggen. Werd ik ineens wakker doordat ik pijnlijke steken in m'n hoofd voelde. Was Robin al wakker en die lag m'n haren uit m'n hoofd te trekken
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')