nou je moet vanaf nuquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga eerst schoonmaken hier in huis liefie_ maar dat msnen komt nog wel. Ik ben sowieso niet heel vaak echt aanwezig op msn, dat je het even weet.
ja dat heb ik dus ook, tijd te kort aan alle kanten. Altijd 1001 dingen te doen, van serieuze zaken als huishouden tot hobbyisme e.d.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:45 schreef maedel het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om zich te vervelen.
Ikzelf heb altijd tijd tekort. Met dagen als deze (warm) dan heb ik meer zoiets van dat ik het niet kan opbrengen om iets te doen, en dan zit ik gefrustreerd en uitgeput in een stoel ofzo.
Ik heb in ieder geval weer wat te doen, want ik ga zo mijn nieuwe auto ophalen![]()
nou das niet zo moeilijk. Ik ben niet thuis,ik zit in een "stad" waar geen flikker te doen is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:45 schreef maedel het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om zich te vervelen.
Ikzelf heb altijd tijd tekort. Met dagen als deze (warm) dan heb ik meer zoiets van dat ik het niet kan opbrengen om iets te doen, en dan zit ik gefrustreerd en uitgeput in een stoel ofzo.
Ik heb in ieder geval weer wat te doen, want ik ga zo mijn nieuwe auto ophalen![]()
www.geileverhalen.nlquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:46 schreef Laton het volgende:
wat een zinloze reeks dit, er is nog geen geil verhaal geplaatst
dat beest gaat er 2x per dag uit,als ie mazzel heeftquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:51 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nou das niet zo moeilijk. Ik ben niet thuis,ik zit in een "stad" waar geen flikker te doen is.
Thuis ga ik met mn hond lopen als ik me verveelmaar die isser niet nu
liefie zorgt altijd alleen voor lachwekkende en suffe verhalenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:53 schreef maedel het volgende:
aaarrrggghhh Liefie_![]()
![]()
[ouwe wijven modus]Nooit, maar dan ook nooit echt dronken worden als je nog wat wilt![/ouwe wijven modus]
Hoe dan ook, ik neem aan dat je er achteraan gaat? Als ze echt leuk is, dan zou ik zeggen, huppetee aan het werk, er achteraan, wat doe je hier nog![]()
ik zat echt helemaal klaar voor smeuïge verhalen, zo van, Liefie_ die regelt dat wel...![]()
in grote lijnen dan, de strekking e.d.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef liefie_ het volgende:
ja zeg ik ga niet alles op en bloot bespreken!
dat mogen jullie zelf invullen
dat zeker!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:00 schreef Zwaffel het volgende:
maar het eten was wel voortreffelijk of nie?
waarom kook je dan niet gewoon?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:04 schreef Zwaffel het volgende:
lijkt me heerlijk om ook eens weer echt lekker te eten
Kippenvleugels in de oven met een turkse salade oidhmmmm
Of kippenvleugels in de oven met wereldrijst
ik kook,maar zoals die turkse salade kan ik wel vergeten. Die lust mn vent nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom kook je dan niet gewoon?
ik ga zo uit eten en donderdag ook en woensdag maak ik zelf pizzas met bergen kaas er op
verras mequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:15 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik kook,maar zoals die turkse salade kan ik wel vergeten. Die lust mn vent niet
dan pakt ie maar mooi een boterhamquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:15 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik kook,maar zoals die turkse salade kan ik wel vergeten. Die lust mn vent niet
Kon je daarom niet naar me zwaaien gisterenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat zeker!
en eigenlijk was het de schuld van de rest
ik kan er ook niets aan doen dat ze niet zo dronken worden van dezelfde hoeveelheid drank!
Een Honda Accord 2.0.Iquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:57 schreef Zwaffel het volgende:
wat voor auto heb je eigenlijk gekocht maedel?
best wel kort en hevigquote:
quote:
oh en al wat fout is is dus camp, is dus gay?????quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:09 schreef avotar het volgende:
mariane weber is toch best fout?
Maar wel heel gezellig! Ik heb haar wel eens zien optreden, en ik moet zeggen, allemaal heel professioneel hoor. Je moet er van houden, dat wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:09 schreef avotar het volgende:
mariane weber is toch best fout?
zegt ie dat het gay is dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh en al wat fout is is dus camp, is dus gay?????
alsjeblieft niet zeg![]()
Maar Avator, zulke vragen kan je hier ook kwijt
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo #7
Dus er zijn ook lesbo's zonder smaak?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Maar wel heel gezellig! Ik heb haar wel eens zien optreden, en ik moet zeggen, allemaal heel professioneel hoor. Je moet er van houden, dat wel.
Oh, en ze is lesbisch, meteen 10 punten in de plus natuurlijk![]()
Genoeg!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus er zijn ook lesbo's zonder smaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |