Mijn dromen zijn ook heel logisch. Zelfs dat verlangen kan ik makkelijk terugvoeren op de afzonderlijke elementen. En ik denk dat je dat zelf ook wel kan, als je een beetje nadenkt. Zo bijzonder zijn dromen niet op zich. Alleen de gevoelens die ze losmaken in bepaalde situaties zijn de moeite waard. Voor mij in ieder geval.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb dat wel altijd, dat ik droom over gevoelens die ik overdag 'wegwuif'.
Ik heb echt tijden dat ik elke nacht een nachtmerrie heb, heel hip is dat.
Nu je dat verhaaltje zo verteld over je de pannenkoeken, paprika's en goudse kaas komt het heel logisch over je droom![]()
.
Hoogst zelden. En dan is het iets stoms bijvoorbeeld spinnen in bed of zo.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:40 schreef NanKing het volgende:
Voor mij zijn mijn dromen ook heel logische, wondje.
En met nachtmerries bedoel ik geen zombie achtige dingen ofzo, maar altijd erg beklemmend.
dat was mijn aandeelquote:Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef liefie_ het volgende:
kut lul neuken
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
nou popjes ik ben weg!
eindelijk roze maandag tijd
Veel plezier, en we krijgen wel een uitgebreid verslag hè?!quote:Op maandag 24 juli 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
nou popjes ik ben weg!
eindelijk roze maandag tijd
Je doet de TT eer aan.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:45 schreef wonderer het volgende:
Dat was lunch. 5 minuten eten, 25 minuten afwassen
Afwasmachine is (nog steeds) kapotquote:
Misschienquote:Op maandag 24 juli 2006 19:48 schreef SolidasRock het volgende:
Zou het?
ik heb d'r niet gezienquote:Op maandag 24 juli 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd of het potentieel lekkere wijf van liefie_ nou lekker of niet lekker is.
Ja dat komt volgens mij omdat een aantal frequente posters gisteravond zijn gaan nachtbaggerenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:10 schreef wonderer het volgende:
Dit topic komt echt nooit vol.
stomme pottenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat komt volgens mij omdat een aantal frequente posters gisteravond zijn gaan nachtbaggeren
Laat haar eerst eens rustig de belevenissen van gisteravond verwerkenquote:
ze was zelfs te mooi voor me serieus waar (en nou niet allemaal oh aah euh niet zo onzeker, niks onzeker ze was gewoon echt onwijs onwijs onwijs lekker) en ik heb t verkloot zoals gewoonlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd of het potentieel lekkere wijf van liefie_ nou lekker of niet lekker is.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze was zelfs te mooi voor me serieus waar (en nou niet allemaal oh aah euh niet zo onzeker, niks onzeker ze was gewoon echt onwijs onwijs onwijs lekker) en ik heb t verkloot zoals gewoonlijk
en hoe was jou roze maandag?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Laat haar eerst eens rustig de belevenissen van gisteravond verwerken
die verhalen komen heus wel![]()
joh straks leest ze meequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:17 schreef Zwaffel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waarom heb je het verkloot? en hoe mooi was ze? wat voor kleur haar? ogen?
deatils
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
joh straks leest ze mee
ze zou bij mij blijven slapen en toen kwam ik ergens rond 3 uur tot de conclusie dat mn portomonee gejat was en toen rond half vier was ik zo pissig in combinatie met dronken dat ik gewoon zomaar naar huis ben gefietst zonder zelfs maar iets te zeggen
nee duh ik had natuurlijk geen nr!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:21 schreef Zwaffel het volgende:trut!
heb je dr net gesmst van sorry ect?![]()
onwijs! en ze danste echt super! soepele heupen en zo en ze kuste ook lekkerquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
onwijs! en ze danste echt super! soepele heupen en zo en ze kuste ook lekker
en meer ga ik niet zeggen want misschien leest ze mee en dan denkt ze naast raar wijf ook nog stom wijf en hoor ik nooit meer iets natuurlijk
ja zeg nou niks, want dat weet ik ook wel wat er dan gebeurd wasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]je hebt gezoend! En dan ook nog in het topic zeggen dat je braaf bent
wie weet wat er gebeurt was als ze mee naar huis was gegaan
zuip dan ook niet zoveel! je had heerlijke sex kunnen hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja zeg nou niks, want dat weet ik ook wel wat er dan gebeurd was
alleen ik moest zo stom zijn om te dronken te worden
dat weet je niet, misschien was ze wel slecht in bedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zuip dan ook niet zoveel! je had heerlijke sex kunnen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |