abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:43:16 #51
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40159635
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet buiten Irak in elk geval
...fijn he...selectief en zo kort mogelijk antwoord geven...

..is goed voor de discussie..
Causaliteit....dat is 't.
pi_40159664
Tijdens de oorlog van 1967, die door Syrië en Egypte uitgelokt en door Jordanië begonnen werd, veroverde Israel onder meer de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever. In ruil voor vrede en erkenning van het bestaansrecht van de Joodse staat bood Israel na de Juni-oorlog teruggave van de gebieden aan. Na de weigering van de Arabische staten hierop in te gaan, waartoe besloten werd op de Conferentie van Karthoem in 1967, kon Israel uit veiligheidsoverwegingen de gebieden niet op een verantwoorde wijze afstoten. Israelische strijdkrachten bleven dus in de Westoever en de Gazastrook om deze te besturen. Met de vrede tussen Israel en Egypte in 1979, waarbij Egypte de Gazastrook niet terug wilde, en de verklaring van koning Hoessein in 1988, waarmee Jordanië formeel afstand deed van de Westoever, werd dit probleem voor Israel onderstreept.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40159722
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

VS is een staat en maakt zich niet schuldig aan terrorisme. Bovendien is de VS net als Nederland lid van de NAVO
De VS zijn staten... De Verenigde Staten
En ze staan symbool voor wereld terrorisme. Tenzij je het niet wilt geloven, omdat het je gevoel van veiligheid aantast, kijk anders eens naar bijv "loose change 911"
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:47:15 #54
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_40159748
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:04 schreef Allanon666 het volgende:

[..]

Ik stel voor om alle coke verslaafden (en mensen die hun gebaseerd hebben op een verslaafde) op te pakken en te deporteren naar een onbewoond eiland
Hun wat?
Verplicht afkicken van herione en cocaine als onderdeel van de strijd tegen het internationaal terrorisme.
Hmmm. goed plan
"Eigen drugs eerst"
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_40159756
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:43 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

...fijn he...selectief en zo kort mogelijk antwoord geven...

..is goed voor de discussie..
Alleen die OP is al om te huilen.
Geen enkele onderbouwing nuance of beargumentering.
TS heeft niet eens bedacht dat een vlag niets te maken hoeft te hebben met een land, en dat er maar weinig landen roomser dan de paus zijn.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:51:14 #56
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_40159851
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die vlag van Palestina verbrand moet een premie krijgen
Maar nu weet ik nog steeds niet wat jij wilt bereiken met het verbieden van die vlag, behalve dan, dat jij, om de palestijnen dwars te zitten, mijn democratische rechten wilt beknotten.

En gezien de manier waarop jij het zogenaamde "links" verafschuwt, zal jij jezelf wel "rechts" noemen....nou zeggen me dat soort termen niet veel, maar wat mij altijd opvalt is dat mensen die zich "rechts" of "conservatief" noemen, altijd de terroristen willen bestrijden, door de democratische rechten van mensen in het "vrije" westen te beknotten, ipv gewoon de voedingbodems voor terroristen in de landen waar ze over vertegenwoordigd zijn weg te nemen. Armoede, analfabetisme, relegie-afhankelijkheid enz enz

Maar ja...dat is niet makkelijk om te doen, simpeler is gewoon om van het "Vrije Westen" een totalitaire staat te maken....we beginnen gewoon met wat kleine wetjes, zoals het verbieden van bepaalde meningen, vlaggen, bezigheden enz enz...en dan gebruiken we die wetjes om steeds meer te verbieden, tot dat enkel, bijvoorbeeld, jouw mening goed en toegestaan is......lijkt je dat niet wat?

[ Bericht 1% gewijzigd door Semisane op 25-07-2006 10:58:38 ]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:52:47 #57
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40159893
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gedaan, maar dat lekte de lading weer goed
lekte....
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

TS heeft niet eens bedacht dat een vlag niets te maken hoeft te hebben met een land, en dat er maar weinig landen roomser dan de paus zijn.
...ik had gewoon meteen moeten inzien dat 't een kortzichtig simpel "persoon" betrof...

my bad
pi_40159977
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:52 schreef Make-Yourself het volgende:
lekte....
Altijd leuk zo´n taalpurist die zich superieur voelt terwijl hij niet in de gaten heeft dat het express gedaan wordt door diegene die een opzettelijke fout maakt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40160003
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Altijd leuk zo´n taalpurist die zich superieur voelt terwijl hij niet in de gaten heeft dat het express gedaan wordt door diegene die een opzettelijke fout maakt
'tuurlijk joh
pi_40160047
En dan zijn er ook nog mensen die er serieus op in gaan en er om moeten lachen
pi_40160078
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan zijn er ook nog mensen die er serieus op in gaan en er om moeten lachen
je topic bedoel je?

lachen, als een boer met kiespijn zul je bedoelen.
Fiets
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:05:20 #62
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_40160263
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:32 schreef -IksRee- het volgende:
Oneens. Het is namelijk heel makkelijk: je ziet per direct of iemand een zuurstofverspillende infantiele extreem-linkse mongool is: ze dragen of zo'n vlag of zo'n Palestijnensjaal.
censuur :O
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:23:05 #63
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_40164852
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:56 schreef Vhiper het volgende:

[..]

'tuurlijk joh
pi_40164876
En de vlag van Amerika dan! Ook een terroristische vlag!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:59:24 #65
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40171857
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
DiegoArmandoMaradona doet niet aan onderbouwing. Daarom komt ie ook met zoveel troll topics die ie niet kan onderbouwen..... lekker simpel, hoeft ie geen onderzoek te doen en kan hij met zijn troll opmerkingen POL veranderen in een veredeld ONZ.

Wat betrefd het onderwerp: De Palestijnse Staat bestaat welliswaat nog niet, maar dat betekend niet dat de Palestijnen geen recht hebben op een vlag. Zo bestaat er ook een Koerdische vlag, een Molukse vlag, en bestond er voor de onafhankelijkheid van Oost-Timor ook een Timorese vlag die nu geadopteerd werd als nationale vlag.

De Amerikaanse vlag bestond ook al voordat het een land was, deze werd al gevoerd door het leger van de onafhankelijkheid strijders in 1776/1777.

In het Midden-Oosten zullen de Palestijnen uiteindelijk een zelfstandige staat hebben, het zal alleen nog wel jaren duren.

Het volgende punt, het verbieden van een vlag in een democratisch en vrij land als Nederland is helemaal onzin. We leven hier in een vrij land. Als je het niet eens bent met een grondwet waarin de vrijheid van meningsuiting voorop staat, dan verhuis je maar naar een ander land ofzo.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_40172226
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:59 schreef maartena het volgende:

Het volgende punt, het verbieden van een vlag in een democratisch en vrij land als Nederland is helemaal onzin. We leven hier in een vrij land. Als je het niet eens bent met een grondwet waarin de vrijheid van meningsuiting voorop staat, dan verhuis je maar naar een ander land ofzo.
jahmaar die vrijheid geld toch alleen voor hen die het met mij eens zijn, alle andere vormen van meningsuiting zoals het uithangen van een palestijnse vlag zouden verboden moeten worden.
Fiets
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:10:43 #67
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40172254
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

jahmaar die vrijheid geld toch alleen voor hen die het met mij eens zijn, alle andere vormen van meningsuiting zoals het uithangen van een palestijnse vlag zouden verboden moeten worden.
Wat dacht je van 'links stemmen'? <huiver>
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_40173775
Mag het hakenkruis dan wel weer? Het was een staat, geen terreur en ook al geen bloed aan hun handen (het grote voordeel van gas).

Serieus ontopic vraag ik mij af waar mensen hun monocultuur-denkbeelden vandaan halen. Om maar te zwijgen over gebrekkige feitenkennis.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:11:32 #69
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40173827
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:10 schreef Mikado het volgende:

Serieus ontopic vraag ik mij af waar mensen hun monocultuur-denkbeelden vandaan halen. Om maar te zwijgen over gebrekkige feitenkennis.
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:11:40 #70
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40173832
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Aan de andere kant.... het uithangen van de Nazi vlag is wel officieel bij de wet verboden.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:12:47 #71
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40173872
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:32 schreef HAL9000S het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam vlaggen gaan verbieden omdat ze niet verbonden zijn aan een officieel land? Kunnen we gelijk de Molukse, Friese en Brabantse vlag ook gaan verbieden... en de Nederlandse vlag, aangezien die ook niet vrij is van bloed van onschuldige mensen... en de Amerikaanse vlag... etc.

Onzin dus.
Niet doen hoor, anders kaap ik een trein.
pi_40174419
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:11 schreef maartena het volgende:

[..]

Aan de andere kant.... het uithangen van de Nazi vlag is wel officieel bij de wet verboden.
daar heb je een puntje.
Alhoewel het natuurlijk wel begrijpelijk is, de vlag van de Nazi's ligt in Nederland in het algemeen een tikkeltje gevoeliger als die van de palestijnen.
Fiets
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:34:02 #73
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40174479
Wat is er mis met de Palestijnse vlag .
pi_40174590
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:34 schreef Posdnous het volgende:
Het is een vlag van een kansloos terroristenvolk dat Jordanie uit getrapt is ook al denkt iedere nitwit in NL dat ze Israel uit getrapt zijn.
pi_40174689
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:34 schreef Posdnous het volgende:
Er kleeft bloed aan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:45:33 #76
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40174806
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:38 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Het is een vlag van een kansloos terroristenvolk dat Jordanie uit getrapt is ook al denkt iedere nitwit in NL dat ze Israel uit getrapt zijn.
Ze worden overal zo'n beetje uitgetrapt, het lijken wel de Joden van nu..

Buiten dat is het gewoon een volk. Dat er een zooitje terroristen tussen zitten heeft verder vrij weinig met dat volk an sich te maken.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:46:07 #77
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40174823
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Er kleeft bloed aan.
Zoals aan elke vlag.
pi_40174919
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Er kleeft bloed aan.
Inmiddels zijn er na 50 jaar al generaties lang mensen die zich "Palestijn" noemen, maar niet geweldadig zijn. Hoe verklaar je dat?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:50:32 #79
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40174952
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:49 schreef AntonDingeman het volgende:

[..]

Inmiddels zijn er na 50 jaar al generaties lang mensen die zich "Palestijn" noemen, maar niet geweldadig zijn. Hoe verklaar je dat?
Je moet die jongens niet te moelijke vragen stellen, stel je voor dat ze moeten nuanceren .
pi_40175108
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Zoals aan elke vlag.
De droom van het Palestijnse volk: Alle Israëli's de zee in drijven. I rest my case...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:58:49 #81
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40175147
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik hoop ook nog dat de mensen die meeliepen met de anti-Israel betoging in Amsterdam zich als vrijwilliger aandienen als menselijk schild in Zuid Libanon
en al die mensen die eenzijdig israel de hemel in prijzen zich laten opblazen in een bus in haifa

sorry, maar wat een kansloze opmerking zeg.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40175215
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

De droom van het Palestijnse volk Hamas
pi_40175251
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:50 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Je moet die jongens niet te moelijke vragen stellen, stel je voor dat ze moeten nuanceren .
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

De droom van het Palestijnse volk: Alle Israëli's de zee in drijven. I rest my case...
Fiets
pi_40175271
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:45 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ze worden overal zo'n beetje uitgetrapt, het lijken wel de Joden van nu..
Mja, maar vreemd genoeg wordt Israel als verantwoordelijke gezien terwijl Jordanie er een veel grotere hand in heeft gehad. En er in Jordanie meer Palestijnen in kampen zitten dan in heel Israel.

Tja, zelfs Egypte wilde de Gaza-strook niet terug omdat die geen zin hadden in dat zooitje Palestijns tuig. En Jordanie trapte ze d'r uit omdat ze als echte Palestijnen de Jordaanse koning bedankten met een bomaanslag. Richting Israel natuurlijk, maar wat hebben die er mee te maken?
quote:
Buiten dat is het gewoon een volk. Dat er een zooitje terroristen tussen zitten heeft verder vrij weinig met dat volk an sich te maken.
Een zooitje? Zeg maar gerust de meerderheid. Wat ze ook hebben laten zien door massaal op Hamas te stemmen.
pi_40175309
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:01 schreef AntonDingeman het volgende:
Newsflash: overweldigende verkiezingsoverwinning voor Hamas: meer als 2/3e van de stemmen.
pi_40175338
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef -IksRee- het volgende:

Een zooitje? Zeg maar gerust de meerderheid. Wat ze ook hebben laten zien door massaal op Hamas te stemmen.
goh, hoe zou dat toch komen
Fiets
pi_40175372
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

goh, hoe zou dat toch komen
Doordat Jordanie ze eruit getrapt heeft en Hamas Israel wil vernietigen?
pi_40175611
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

[..]

Sorry, je hebt gelijk: De Palestijnen willen stiekem een vredelievend buurland worden van Israël, van de heilige plaatsen Jeruzalem en Bethlehem maken ze metropolen, drinken Senseo en Rooibos thee met hun Israëlische buren en zullen hun kinderen vooral leren om niemand te haten en alles te relativeren, ja hoor .
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:30:39 #89
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40176113
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef -IksRee- het volgende:

Ja, en iedere LPF-stemmer is een racist.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_40176466
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

daar heb je een puntje.
Alhoewel het natuurlijk wel begrijpelijk is, de vlag van de Nazi's ligt in Nederland in het algemeen een tikkeltje gevoeliger als die van de palestijnen.
Ik wil voortaan de Nazi vlag op mijn huis, de Hitlergroet brengen, KKK mars organiseren en bovendien de holocaust ontkennen. Ik heb tenminste recht op vrijheid van meningsuiting.

Maar als ik het goed begrijp moet Hamas eerst een metro opblazen voordat de Palestijnse vlag verboden moet worden?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:56:16 #91
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40176872
Waarom zou je de palestijnse vlag verbieden als Hamas een metro opblaast .

Als de ETA een metro opblaast moet je de Baskische vlag verbieden of zo?
pi_40176949
Lees effe wie ik quote, misschien dat je het dan begrijpt
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:59:34 #93
102466 cappp
Ondertitel
pi_40176994
Dan mag de vlag van die joden ook wel verboden worden, over besmeurt met bloed gesproken.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:59:46 #94
144646 Huizilopochtli
Achtung reisenden...
pi_40177003
Ik zou nu wel een relaas kunnen houden waarin de gehele geschiedschrijving inzake Palestina ter sprake zou komen, maar aangezien de rechts-populistische oneliners en het bashen van alleswatislamitisch/nietwesters/etc de mode onder geestelijk beperkt Nederland is, zal ik me maar beperken tot een meewarige
Nos poma natamus
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:00:08 #95
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40177020
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

VS is een staat en maakt zich niet schuldig aan terrorisme. Bovendien is de VS net als Nederland lid van de NAVO
Hoe wil je die oorlogszucht van die daar aan de andere kant van de oceaan dan noemen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Martijn_77 op 25-07-2006 20:09:34 ]
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:00:58 #96
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_40177039
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:00 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Hoe wil je die oorlogzucht van die daar aan de andere kant van de oceaan dan noemen?
Oorlogszucht.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_40177079
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik wil voortaan de Nazi vlag op mijn huis, de Hitlergroet brengen, KKK mars organiseren en bovendien de holocaust ontkennen. Ik heb tenminste recht op vrijheid van meningsuiting.

Maar als ik het goed begrijp moet Hamas eerst een metro opblazen voordat de Palestijnse vlag verboden moet worden?
de nazi's hebben ook een metro opgeblazen?
je link ontgaat me ff hoor,
Fiets
pi_40177251
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:59 schreef Huizilopochtli het volgende:
Ik zou nu wel een relaas kunnen houden waarin de gehele geschiedschrijving inzake Palestina ter sprake zou komen, maar aangezien de rechts-populistische oneliners en het bashen van alleswatislamitisch/nietwesters/etc de mode onder geestelijk beperkt Nederland is, zal ik me maar beperken tot een meewarige
Knock yourself out
pi_40177271
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

de nazi's hebben ook een metro opgeblazen?
je link ontgaat me ff hoor,
Jammer voor je
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:09:11 #100
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40177325
DAM, dude. Ga gewoon weer Argentijnse hoertjes kopen man. Hier heb je geen kaas van gegeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')