...fijn he...selectief en zo kort mogelijk antwoord geven...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet buiten Irak in elk geval
De VS zijn staten... De Verenigde Statenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
VS is een staat en maakt zich niet schuldig aan terrorisme. Bovendien is de VS net als Nederland lid van de NAVO
Hun wat?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:04 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
Ik stel voor om alle coke verslaafden (en mensen die hun gebaseerd hebben op een verslaafde) op te pakken en te deporteren naar een onbewoond eiland
Alleen die OP is al om te huilen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:43 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...fijn he...selectief en zo kort mogelijk antwoord geven...
..is goed voor de discussie..![]()
Maar nu weet ik nog steeds niet wat jij wilt bereiken met het verbieden van die vlag, behalve dan, dat jij, om de palestijnen dwars te zitten, mijn democratische rechten wilt beknotten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die vlag van Palestina verbrand moet een premie krijgen
lekte....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gedaan, maar dat lekte de lading weer goed
...ik had gewoon meteen moeten inzien dat 't een kortzichtig simpel "persoon" betrof...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Alleen die OP is al om te huilen.
Geen enkele onderbouwing nuance of beargumentering.
TS heeft niet eens bedacht dat een vlag niets te maken hoeft te hebben met een land, en dat er maar weinig landen roomser dan de paus zijn.
Altijd leuk zo´n taalpurist die zich superieur voelt terwijl hij niet in de gaten heeft dat het express gedaan wordt door diegene die een opzettelijke fout maaktquote:
'tuurlijk johquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Altijd leuk zo´n taalpurist die zich superieur voelt terwijl hij niet in de gaten heeft dat het express gedaan wordt door diegene die een opzettelijke fout maakt![]()
je topic bedoel je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan zijn er ook nog mensen die er serieus op in gaan en er om moeten lachen
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:32 schreef -IksRee- het volgende:
Oneens. Het is namelijk heel makkelijk: je ziet per direct of iemand een zuurstofverspillende infantiele extreem-linkse mongool is: ze dragen of zo'n vlag of zo'n Palestijnensjaal.
DiegoArmandoMaradona doet niet aan onderbouwing. Daarom komt ie ook met zoveel troll topics die ie niet kan onderbouwen..... lekker simpel, hoeft ie geen onderzoek te doen en kan hij met zijn troll opmerkingen POL veranderen in een veredeld ONZ.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Alleen die OP is al om te huilen.
Geen enkele onderbouwing nuance of beargumentering.
jahmaar die vrijheid geld toch alleen voor hen die het met mij eens zijn, alle andere vormen van meningsuiting zoals het uithangen van een palestijnse vlag zouden verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:59 schreef maartena het volgende:
Het volgende punt, het verbieden van een vlag in een democratisch en vrij land als Nederland is helemaal onzin. We leven hier in een vrij land. Als je het niet eens bent met een grondwet waarin de vrijheid van meningsuiting voorop staat, dan verhuis je maar naar een ander land ofzo.
Wat dacht je van 'links stemmen'? <huiver>quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jahmaar die vrijheid geld toch alleen voor hen die het met mij eens zijn, alle andere vormen van meningsuiting zoals het uithangen van een palestijnse vlag zouden verboden moeten worden.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:10 schreef Mikado het volgende:
Serieus ontopic vraag ik mij af waar mensen hun monocultuur-denkbeelden vandaan halen. Om maar te zwijgen over gebrekkige feitenkennis.
Aan de andere kant.... het uithangen van de Nazi vlag is wel officieel bij de wet verboden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
jahmaar die vrijheid geld toch alleen voor hen die het met mij eens zijn, alle andere vormen van meningsuiting zoals het uithangen van een palestijnse vlag zouden verboden moeten worden.
Niet doen hoor, anders kaap ik een trein.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:32 schreef HAL9000S het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam vlaggen gaan verbieden omdat ze niet verbonden zijn aan een officieel land? Kunnen we gelijk de Molukse, Friese en Brabantse vlag ook gaan verbieden... en de Nederlandse vlag, aangezien die ook niet vrij is van bloed van onschuldige mensen... en de Amerikaanse vlag... etc.
Onzin dus.
daar heb je een puntje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Aan de andere kant.... het uithangen van de Nazi vlag is wel officieel bij de wet verboden.
Het is een vlag van een kansloos terroristenvolk dat Jordanie uit getrapt is ook al denkt iedere nitwit in NL dat ze Israel uit getrapt zijn.quote:
Er kleeft bloed aan.quote:
Ze worden overal zo'n beetje uitgetrapt, het lijken wel de Joden van nu..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:38 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Het is een vlag van een kansloos terroristenvolk dat Jordanie uit getrapt is ook al denkt iedere nitwit in NL dat ze Israel uit getrapt zijn.
Inmiddels zijn er na 50 jaar al generaties lang mensen die zich "Palestijn" noemen, maar niet geweldadig zijn. Hoe verklaar je dat?quote:
Je moet die jongens niet te moelijke vragen stellen, stel je voor dat ze moeten nuancerenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:49 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er na 50 jaar al generaties lang mensen die zich "Palestijn" noemen, maar niet geweldadig zijn. Hoe verklaar je dat?
De droom van het Palestijnse volk: Alle Israëli's de zee in drijven. I rest my case...quote:
en al die mensen die eenzijdig israel de hemel in prijzen zich laten opblazen in een bus in haifaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik hoop ook nog dat de mensen die meeliepen met de anti-Israel betoging in Amsterdam zich als vrijwilliger aandienen als menselijk schild in Zuid Libanon
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
De droom van het Palestijnse volk Hamas
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:50 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je moet die jongens niet te moelijke vragen stellen, stel je voor dat ze moeten nuanceren.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
De droom van het Palestijnse volk: Alle Israëli's de zee in drijven. I rest my case...
Mja, maar vreemd genoeg wordt Israel als verantwoordelijke gezien terwijl Jordanie er een veel grotere hand in heeft gehad. En er in Jordanie meer Palestijnen in kampen zitten dan in heel Israel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:45 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ze worden overal zo'n beetje uitgetrapt, het lijken wel de Joden van nu..
Een zooitje? Zeg maar gerust de meerderheid. Wat ze ook hebben laten zien door massaal op Hamas te stemmen.quote:Buiten dat is het gewoon een volk. Dat er een zooitje terroristen tussen zitten heeft verder vrij weinig met dat volk an sich te maken.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:01 schreef AntonDingeman het volgende:
Newsflash: overweldigende verkiezingsoverwinning voor Hamas: meer als 2/3e van de stemmen.
goh, hoe zou dat toch komenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef -IksRee- het volgende:
Een zooitje? Zeg maar gerust de meerderheid. Wat ze ook hebben laten zien door massaal op Hamas te stemmen.
Doordat Jordanie ze eruit getrapt heeft en Hamas Israel wil vernietigen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
goh, hoe zou dat toch komen
Sorry, je hebt gelijk: De Palestijnen willen stiekem een vredelievend buurland worden van Israël, van de heilige plaatsen Jeruzalem en Bethlehem maken ze metropolen, drinken Senseo en Rooibos thee met hun Israëlische buren en zullen hun kinderen vooral leren om niemand te haten en alles te relativeren, ja hoorquote:
Ja, en iedere LPF-stemmer is een racist.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef -IksRee- het volgende:
Een zooitje? Zeg maar gerust de meerderheid. Wat ze ook hebben laten zien door massaal op Hamas te stemmen.
Ik wil voortaan de Nazi vlag op mijn huis, de Hitlergroet brengen, KKK mars organiseren en bovendien de holocaust ontkennen. Ik heb tenminste recht op vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
daar heb je een puntje.
Alhoewel het natuurlijk wel begrijpelijk is, de vlag van de Nazi's ligt in Nederland in het algemeen een tikkeltje gevoeliger als die van de palestijnen.
Hoe wil je die oorlogszucht van diequote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
VS is een staat en maakt zich niet schuldig aan terrorisme. Bovendien is de VS net als Nederland lid van de NAVO
Oorlogszucht.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe wil je die oorlogzucht van diedaar aan de andere kant van de oceaan dan noemen?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik wil voortaan de Nazi vlag op mijn huis, de Hitlergroet brengen, KKK mars organiseren en bovendien de holocaust ontkennen. Ik heb tenminste recht op vrijheid van meningsuiting.
Maar als ik het goed begrijp moet Hamas eerst een metro opblazen voordat de Palestijnse vlag verboden moet worden?
Knock yourself outquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:59 schreef Huizilopochtli het volgende:
Ik zou nu wel een relaas kunnen houden waarin de gehele geschiedschrijving inzake Palestina ter sprake zou komen, maar aangezien de rechts-populistische oneliners en het bashen van alleswatislamitisch/nietwesters/etc de mode onder geestelijk beperkt Nederland is, zal ik me maar beperken tot een meewarige![]()
Jammer voor jequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
de nazi's hebben ook een metro opgeblazen?
je link ontgaat me ff hoor,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |