Nee. En niemand speelt het echt. Het wordt gedraaid.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:32 schreef wyccie het volgende:
Het is dus een nummer dat vaak door Iron maiden coverbands wordt gespeeld, maar niet van Iron Maiden zelf is.
Is het van Bruce Dickinson?
Stanley_Climbfall +1quote:Op maandag 24 juli 2006 22:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Always look on the bright side of life dan.
Dunno, maar Eric Idle wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:41 schreef wyccie het volgende:
Is Jethro Tull Brits?
Is juist gebeurd. Of was dat je vraag? Dan moet je 'm even bold makenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is iemand nieuwe ranglijst aan het maken? De grote kanonnen zijn op vakantie, dus...
Wel waarquote:Op maandag 24 juli 2006 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen smilieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:48 schreef wyccie het volgende:
impeachment?
wyccie +1quote:Op maandag 24 juli 2006 22:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je bent de man.
Dan had je mij gisteren moeten zien, télkens net te laatquote:Op maandag 24 juli 2006 22:50 schreef ChrisJX het volgende:
Grumbl, als iedereen zo snel is haal ik nooit puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gisteren wist ik überhaupt nxquote:Op maandag 24 juli 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
Dan had je mij gisteren moeten zien, télkens net te laatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik ook zo vaak, je raakt eraan gewendquote:Op maandag 24 juli 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan had je mij gisteren moeten zien, télkens net te laatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot morgen d_hquote:Op maandag 24 juli 2006 22:54 schreef dolle_hond het volgende:
ownee
ik ga offlineom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lijkt wel Zweeds...quote:Op maandag 24 juli 2006 22:56 schreef ChrisJX het volgende:
Olla vogala hebban nestas begunnan
(hinase ic ende thu
wat unbidan we nu?)
Nee, dat zou Ölla vögalla zijnquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:56 schreef ChrisJX het volgende:
(hinase ic ende thu
wat unbidan we nu?)
ChrisJX +1quote:Hebben alle vogels nesten begonnen behalve ik en jij; wat wachten we nu
Jemig joh, ken je dat letterlijk uit je hoofd?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:56 schreef ChrisJX het volgende:
(hinase ic ende thu
wat unbidan we nu?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop